Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Bladel

De laatste recensies in Bladel

Tonyfromthefields

Kom hier al jaren, 2 jaar terug met vrienden die hier zijn lekkerste biefstuk van het jaar at.
Dit jaar met de zelfde vrienden wederom de beste biefstuk ooit, deze keer een Australische, met goede salade en voortreffelijke frietjes. en gemoedelijke Brabantse bediening.
En veel bieren van het vat

Gegeten op 8 november 2014

jessiebrink

Leuke terras, gezellige buurt ook heerlijke spareribs, vriendelijke bediening. Ik zal zeker terug komen. genoeg keuze in de menukaart dus elke keer weer wat anders.

Gegeten op 11 november 2014

Juud83

We hebben hier al een aantal keer heerlijk gegeten. Op de menukaart staan veel verschillende soorten gerechtjes, waardoor er altijd voor ieder wat wils is. Deze keer stonden er een aantal wildgerechten op. Ons hele gezelschap (7 personen) heeft met smaak zitten eten. Vooral de hertenbiefstuk , de hertensucade en de spaghetti vielen in de smaak. Ook de cheesecake en de speculaasparfait waren erg lekker. Enige puntje van kritiek: de paddenstoelenrisotto bij de varkenshaas was flauw. Wij zullen hier zeker nog vaker komen!

Gegeten op 25 oktober 2014

CleoV

Bij aankomst was er slechts 1 tafeltje bezet. Toch duurde het eeuwen voor de bediening langskwam. Nadat we (6 personen) allemaal wat hadden uitgezocht en het invulformulier hadden ingevuld duurde het tijden voor het werd opgehaald terwijl de bediening niets stond te doen achter de bar. Voor we de eerste ronde hadden waren we 40 min. verder. Op het eten is weinig aan te merken. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde. De bediening is echter dramatisch. De gerechten werden niet normaal op tafel gezet maar zo'n beetje tussen twee personen in op de rand van de tafel geschoven. Dus twee van ons zaten met 6 schaaltjes zo'n beetje op schoot. Je moet het zelf maar verdelen en midden op tafel zetten. Zo ging het ook met de drankjes, 6 drankjes werden op een hoop op de tafel gezet en zoek het maar uit. De verdere bestellingen werden moeizaam opgehaald. Inmiddels was het drukker geworden en kon de bediening het helemaal niet meer aan. Om ons heen zaten mensen ook tijden met het formulier te wapperen en als je geluk had dan werd het opgehaald. Ongeveer de helft van de tafels was bezet, ben benieuwd hoe het hier gaat als het echt vol zit. Voor het eten zou ik best terug gaan maar voor de ergernis van de bediening moet ik daar toch nog ernstig over nadenken.

Gegeten op 30 juli 2014

wijntje-erbij

Komen regelmatig in Bladel en verzeilen meestal bij De Verwennerij om te eten. Altijd gastvrij en goed eten. Kleine gerechtjes is een aanrader al stoor ik me soms wel aan mensen die er een sport van maken om er zoveel mogelijk naar binnen te proppen.... Zal toch wel lekker zijn denk ik dan....

Gegeten op 20 juli 2014

MR75
over De Verwennerij

Na ons vorige bezoek 1,5 jaar geleden nu toch nog een kans gegeven. We hebben hier willen lunchen, maar nooit meer! De saté was nog wel oke, maar de friet echt niet gaar en heel ver. Dit aangegeven en nieuwe friet gekregen, maar ook deze was niet gaar. De pannenkoek van een van de kinderen was zo dik (bijna 1 cm!), dat deze natuurlijk niet gaar was. En mijn salade van tomaat, feta en olijven, was een hoop aangemaakte ijsbergsla, met een tiental stukjes tomaat en feta. Geen olijven...toen ik tegen de bediening zei dat ze misten kreeg ik enkele ijskoude groene olijven in een limonadeglas geserveerd!!! We wilden de kok feedback geven, maar dat kon volgens de serveerster niet. Ze putte zich uit in excuses, en na overleg met haar bazin hoefden we alleen de drankjes af te rekenen. Dat was dan wel weer netjes, maar we gingen met honger weg. Nooit meer!

Gegeten op 12 juli 2014

Uitgezeten

Op een doordeweekse middag op het terras gezeten. We zaten nog maar nauwelijks, er lag geen kaart op tafel en er werd al gevraagd wat we wilden bestellen. Vervolgens was de geleverde bestelling niet gelijk aan wat we besteld hadden. Na het één en ander genuttigd wilden we afrekenen. Ondanks dat het niet druk was, hebben we hier drie maal op aan moeten leggen. Vervolgens werd mij gesommeerd om direct het terras te verlaten, samen met mijn eigen meegebrachte drankje. Het ging echter om een calorierijk dieet-drankje (voorgeschreven door de diëtiste van het ziekenhuis). Toegegeven, het lijkt op een pakje dat je in de supermarkt kunt kopen maar dat rechtvaardigt niet van dit soort zeer klantonvriendelijk gedrag!

Gegeten op 2 juli 2014

Hans Wellens

Tussen onze trip door naar Brabant in Bladel bij 'T Spoorke langsgegaan. was het daarmee maar gebleven.
Echter ook naar binnen gegaan en capucinno en wat te eten proberen te bestellen.
Het is dat we trek hadden anders was dit verblijf korter geworden. Bediening had van de baas aansporing nodig om de bestelling op te nemen, dit duurde nogal lang want de ongeorganiseerde werkzaamheden namen nogal wat tijd in beslag voordat men weer in de gaten had dat wij er ook nog zaten. Eindelijk capucinno besteld en gekregen, de kopjes werden op het dienblaadje op de tafel gezet en we mochten dit zelf ervan af halen. bijzonder!
De tosti 'T Spoorke besteld, echtgenote een vergelijkbare tosti met saus. Tosti was slappe hap, smakeloos en de bestelde saus werd vergeten te serveren, koffie zonder ziel maar met veel melk. Als we hier de volgende keer in de buurt zijn sporen we niet naar het 'T Spoorke toe.

Gegeten op 23 mei 2014

MR75
over Bij Ons

Aan de Markt, leuk terras. Vriendelijke bediening. Eten: volop keuze, maar niet echt verrassend. Friet met schnitzel of spareribs (die wel lekker waren volgens mijn tafelgenoot). Zelf had ik de vegetarische groentenloempia met kerrie-gembersaus. Origineel bedacht, maar nogal flauw in de uitvoering. Voldoende friet erbij. Op kaart ook enkele salades. Verschillende kindermenu's.
Nogal aan de prijs voor het gebodene.

Gegeten op 12 april 2014

Oranje

Wij hebben hier voor de derde maal heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk. We hebben een drie gangen menu genomen van 26,95. Als voorgerecht een goed uitziende en smakelijke carpaccio, als hoofdgerecht een overheerlijke biefstuk met stroganoffsaus en als toetje een kaasplateau. Het restaurant gebruikt ook streekproducten in hun gerechten. Wij gaan hier zeker nog eens dineren.

Gegeten op 5 april 2014