Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Bladel

De laatste recensies in Bladel

CleoV

Bij aankomst was er slechts 1 tafeltje bezet. Toch duurde het eeuwen voor de bediening langskwam. Nadat we (6 personen) allemaal wat hadden uitgezocht en het invulformulier hadden ingevuld duurde het tijden voor het werd opgehaald terwijl de bediening niets stond te doen achter de bar. Voor we de eerste ronde hadden waren we 40 min. verder. Op het eten is weinig aan te merken. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde. De bediening is echter dramatisch. De gerechten werden niet normaal op tafel gezet maar zo'n beetje tussen twee personen in op de rand van de tafel geschoven. Dus twee van ons zaten met 6 schaaltjes zo'n beetje op schoot. Je moet het zelf maar verdelen en midden op tafel zetten. Zo ging het ook met de drankjes, 6 drankjes werden op een hoop op de tafel gezet en zoek het maar uit. De verdere bestellingen werden moeizaam opgehaald. Inmiddels was het drukker geworden en kon de bediening het helemaal niet meer aan. Om ons heen zaten mensen ook tijden met het formulier te wapperen en als je geluk had dan werd het opgehaald. Ongeveer de helft van de tafels was bezet, ben benieuwd hoe het hier gaat als het echt vol zit. Voor het eten zou ik best terug gaan maar voor de ergernis van de bediening moet ik daar toch nog ernstig over nadenken.

Gegeten op 30 juli 2014

wijntje-erbij

Komen regelmatig in Bladel en verzeilen meestal bij De Verwennerij om te eten. Altijd gastvrij en goed eten. Kleine gerechtjes is een aanrader al stoor ik me soms wel aan mensen die er een sport van maken om er zoveel mogelijk naar binnen te proppen.... Zal toch wel lekker zijn denk ik dan....

Gegeten op 20 juli 2014

MR75
over De Verwennerij

Na ons vorige bezoek 1,5 jaar geleden nu toch nog een kans gegeven. We hebben hier willen lunchen, maar nooit meer! De saté was nog wel oke, maar de friet echt niet gaar en heel ver. Dit aangegeven en nieuwe friet gekregen, maar ook deze was niet gaar. De pannenkoek van een van de kinderen was zo dik (bijna 1 cm!), dat deze natuurlijk niet gaar was. En mijn salade van tomaat, feta en olijven, was een hoop aangemaakte ijsbergsla, met een tiental stukjes tomaat en feta. Geen olijven...toen ik tegen de bediening zei dat ze misten kreeg ik enkele ijskoude groene olijven in een limonadeglas geserveerd!!! We wilden de kok feedback geven, maar dat kon volgens de serveerster niet. Ze putte zich uit in excuses, en na overleg met haar bazin hoefden we alleen de drankjes af te rekenen. Dat was dan wel weer netjes, maar we gingen met honger weg. Nooit meer!

Gegeten op 12 juli 2014

Uitgezeten

Op een doordeweekse middag op het terras gezeten. We zaten nog maar nauwelijks, er lag geen kaart op tafel en er werd al gevraagd wat we wilden bestellen. Vervolgens was de geleverde bestelling niet gelijk aan wat we besteld hadden. Na het één en ander genuttigd wilden we afrekenen. Ondanks dat het niet druk was, hebben we hier drie maal op aan moeten leggen. Vervolgens werd mij gesommeerd om direct het terras te verlaten, samen met mijn eigen meegebrachte drankje. Het ging echter om een calorierijk dieet-drankje (voorgeschreven door de diëtiste van het ziekenhuis). Toegegeven, het lijkt op een pakje dat je in de supermarkt kunt kopen maar dat rechtvaardigt niet van dit soort zeer klantonvriendelijk gedrag!

Gegeten op 2 juli 2014

Hans Wellens

Tussen onze trip door naar Brabant in Bladel bij 'T Spoorke langsgegaan. was het daarmee maar gebleven.
Echter ook naar binnen gegaan en capucinno en wat te eten proberen te bestellen.
Het is dat we trek hadden anders was dit verblijf korter geworden. Bediening had van de baas aansporing nodig om de bestelling op te nemen, dit duurde nogal lang want de ongeorganiseerde werkzaamheden namen nogal wat tijd in beslag voordat men weer in de gaten had dat wij er ook nog zaten. Eindelijk capucinno besteld en gekregen, de kopjes werden op het dienblaadje op de tafel gezet en we mochten dit zelf ervan af halen. bijzonder!
De tosti 'T Spoorke besteld, echtgenote een vergelijkbare tosti met saus. Tosti was slappe hap, smakeloos en de bestelde saus werd vergeten te serveren, koffie zonder ziel maar met veel melk. Als we hier de volgende keer in de buurt zijn sporen we niet naar het 'T Spoorke toe.

Gegeten op 23 mei 2014

MR75
over Bij Ons

Aan de Markt, leuk terras. Vriendelijke bediening. Eten: volop keuze, maar niet echt verrassend. Friet met schnitzel of spareribs (die wel lekker waren volgens mijn tafelgenoot). Zelf had ik de vegetarische groentenloempia met kerrie-gembersaus. Origineel bedacht, maar nogal flauw in de uitvoering. Voldoende friet erbij. Op kaart ook enkele salades. Verschillende kindermenu's.
Nogal aan de prijs voor het gebodene.

Gegeten op 12 april 2014

Oranje

Wij hebben hier voor de derde maal heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk. We hebben een drie gangen menu genomen van 26,95. Als voorgerecht een goed uitziende en smakelijke carpaccio, als hoofdgerecht een overheerlijke biefstuk met stroganoffsaus en als toetje een kaasplateau. Het restaurant gebruikt ook streekproducten in hun gerechten. Wij gaan hier zeker nog eens dineren.

Gegeten op 5 april 2014

stefancynthiaenmelanie

Ik herzie mijn laatste recensie! Wat was dit een slechte bediening! Ons een half uur laten wachten op onze eerste ronde terwijl er maar twee tafels bezet zijn. Nadat we er bijna vandoor wilden gaan, hadden we besloten te vragen waar onze bestelling bleef. Dit moest ze even bij de chef vragen en stond het dus allang klaar en kon ze dus direct onze bestelling brengen. Tweede ronde warm dan maar. Na even wachten kregen we in een half uur 1 voor 1 onze gerechtjes. Sommige waren goed andere aangebrand, lauw en dikke saus. De gyoza's die we besteld hadden waren na een half uur nog niet gebracht dus bestelden we ronde 3. Na een kwartier kwamen de eerste 3 en na deze 3 kwamen ineens de gyoza's! Beetje aangebrand, lauw en vettig! De rest volgde en na deze had ik geen zin meer in ronde 4 en ik twijfel of we daar nog genoeg tijd voor over hadden na al dat wachten!
Het enige positieve is dat de maki sushi's erg lekker en vers waren.
Tweede kans gegeven, we zijn er klaar mee!

Gegeten op 28 december 2013

stefancynthiaenmelanie

Mooi groot restaurant. Bediening vriendelijk en netjes. We werden uitgelegd dat het wachten op combinatie van gerechtjes en sushi op kon lopen tot een half uur. Dit was echter niet nodig aangezien we de eersten waren, dus was alles redelijk snel klaar. Er werd regelmatig gevraagd of het smaakte en of we wilden drinken. De sushi was lekker maar ik houd niet van saus op mijn sushi en de nigiri's hadden teveel rijst. De warme gerechtjes waren lekker van smaak maar niet allemaal warm.

Gegeten op 23 november 2013

JulieJulie

Wij eten hier met regelmaat en zijn zeer te spreken over het eten. De kwaliteit is constant en er is genoeg keus. Het ijs is niet te vergelijken met enig ander soort ijs. Wij raden aan om dan te kiezen voor de smaak mango, omdat de ijssmaak dan het best tot zijn recht komt: heerlijk fluweelzacht. De inrichting van het restaurant is keurig en niet overdreven. Door het hoge plafond kan ik mij voorstellen dat mensen het niet gezellig vinden ogen/aanvoelen. De bediening is jong, maar met dit concept (all you can eat sushi voor een vaste prijs per persoon excl. drank) heb je niet veel nodig.

Gegeten op 15 september 2013