De laatste recensies in Bladel

De laatste recensies in Bladel

Harrie61

Lekker gegeten met een fijne bediening. Helaas een domper bij het afrekenen. De, als cadeau gekregen, vvv-dinercheque werd niet aanvaard, wel de papieren versie. Vreemd, want op de site van vvv-dinercheque wordt naar dit restaurant verwezen. De uitbater "wist niet hoe hij deze kon incasseren", het blijkt echter verrassend simpel te zijn. Mijn conclusie is dat het een verzonnen verhaal is, jammer en slecht.

Gegeten op 28 maart 2015

pascal58

Vanavond hier gegeten,al overal ter wereld sushi gegeten... Echter nog nooit zo slecht als hier... Alles smaakt hetzelfde, veel saus overal op/over/bij/in, sorry om te moeten zeggen maar het personeel is niet vriendelijk en zeker niet kapabel om eten uit te serveren, werkelijk zonde van de tijd en het geld..

Gegeten op 8 maart 2015

GrandeFamilia

Afgelopen zomer gegeten en gedronken tijdens onze vakantie op het recreatiepark daar. Eten en drinken is prima. Bediening vriendelijk. Mooi uitzicht over de golfbaan. Kinderen konden even lekker spelen in de speeltuinen (binnen en buiten) Lekkere rosé hebben ze daar! Volgende vakantie op recreatiepark de achterste hoef gaan we er zeker weer een paar keer eten of borrelen :)

Gegeten op 6 augustus 2014

Tonyfromthefields

Kom hier al jaren, 2 jaar terug met vrienden die hier zijn lekkerste biefstuk van het jaar at.
Dit jaar met de zelfde vrienden wederom de beste biefstuk ooit, deze keer een Australische, met goede salade en voortreffelijke frietjes. en gemoedelijke Brabantse bediening.
En veel bieren van het vat

Gegeten op 8 november 2014

jessiebrink

Leuke terras, gezellige buurt ook heerlijke spareribs, vriendelijke bediening. Ik zal zeker terug komen. genoeg keuze in de menukaart dus elke keer weer wat anders.

Gegeten op 11 november 2014

Juud83

We hebben hier al een aantal keer heerlijk gegeten. Op de menukaart staan veel verschillende soorten gerechtjes, waardoor er altijd voor ieder wat wils is. Deze keer stonden er een aantal wildgerechten op. Ons hele gezelschap (7 personen) heeft met smaak zitten eten. Vooral de hertenbiefstuk , de hertensucade en de spaghetti vielen in de smaak. Ook de cheesecake en de speculaasparfait waren erg lekker. Enige puntje van kritiek: de paddenstoelenrisotto bij de varkenshaas was flauw. Wij zullen hier zeker nog vaker komen!

Gegeten op 25 oktober 2014

CleoV

Bij aankomst was er slechts 1 tafeltje bezet. Toch duurde het eeuwen voor de bediening langskwam. Nadat we (6 personen) allemaal wat hadden uitgezocht en het invulformulier hadden ingevuld duurde het tijden voor het werd opgehaald terwijl de bediening niets stond te doen achter de bar. Voor we de eerste ronde hadden waren we 40 min. verder. Op het eten is weinig aan te merken. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde. De bediening is echter dramatisch. De gerechten werden niet normaal op tafel gezet maar zo'n beetje tussen twee personen in op de rand van de tafel geschoven. Dus twee van ons zaten met 6 schaaltjes zo'n beetje op schoot. Je moet het zelf maar verdelen en midden op tafel zetten. Zo ging het ook met de drankjes, 6 drankjes werden op een hoop op de tafel gezet en zoek het maar uit. De verdere bestellingen werden moeizaam opgehaald. Inmiddels was het drukker geworden en kon de bediening het helemaal niet meer aan. Om ons heen zaten mensen ook tijden met het formulier te wapperen en als je geluk had dan werd het opgehaald. Ongeveer de helft van de tafels was bezet, ben benieuwd hoe het hier gaat als het echt vol zit. Voor het eten zou ik best terug gaan maar voor de ergernis van de bediening moet ik daar toch nog ernstig over nadenken.

Gegeten op 30 juli 2014

wijntje-erbij

Komen regelmatig in Bladel en verzeilen meestal bij De Verwennerij om te eten. Altijd gastvrij en goed eten. Kleine gerechtjes is een aanrader al stoor ik me soms wel aan mensen die er een sport van maken om er zoveel mogelijk naar binnen te proppen.... Zal toch wel lekker zijn denk ik dan....

Gegeten op 20 juli 2014

MR75
over De Verwennerij

Na ons vorige bezoek 1,5 jaar geleden nu toch nog een kans gegeven. We hebben hier willen lunchen, maar nooit meer! De saté was nog wel oke, maar de friet echt niet gaar en heel ver. Dit aangegeven en nieuwe friet gekregen, maar ook deze was niet gaar. De pannenkoek van een van de kinderen was zo dik (bijna 1 cm!), dat deze natuurlijk niet gaar was. En mijn salade van tomaat, feta en olijven, was een hoop aangemaakte ijsbergsla, met een tiental stukjes tomaat en feta. Geen olijven...toen ik tegen de bediening zei dat ze misten kreeg ik enkele ijskoude groene olijven in een limonadeglas geserveerd!!! We wilden de kok feedback geven, maar dat kon volgens de serveerster niet. Ze putte zich uit in excuses, en na overleg met haar bazin hoefden we alleen de drankjes af te rekenen. Dat was dan wel weer netjes, maar we gingen met honger weg. Nooit meer!

Gegeten op 12 juli 2014

Uitgezeten

Op een doordeweekse middag op het terras gezeten. We zaten nog maar nauwelijks, er lag geen kaart op tafel en er werd al gevraagd wat we wilden bestellen. Vervolgens was de geleverde bestelling niet gelijk aan wat we besteld hadden. Na het één en ander genuttigd wilden we afrekenen. Ondanks dat het niet druk was, hebben we hier drie maal op aan moeten leggen. Vervolgens werd mij gesommeerd om direct het terras te verlaten, samen met mijn eigen meegebrachte drankje. Het ging echter om een calorierijk dieet-drankje (voorgeschreven door de diëtiste van het ziekenhuis). Toegegeven, het lijkt op een pakje dat je in de supermarkt kunt kopen maar dat rechtvaardigt niet van dit soort zeer klantonvriendelijk gedrag!

Gegeten op 2 juli 2014