a TripAdvisor company

De laatste recensies in Arnhem

De laatste recensies in Arnhem

AngieV

In verband met een dagje winkelen had ik dit restaurantje van te voren via internet al gereserveerd. Van binnen ziet het er erg gezellig, knus en vooral Frans uit! Tafeltjes staan net niet te dicht op elkaar. Helaas heeft de bediening ontzettend veel haast waardoor het niet echt voelt alsof er als klant echt de tijd voor je wordt genomen.. Ik had de schnitzel besteld die helaas niet heel knapperig was en ook nog eens ontzettend zout... wellicht dat deze daarom inmiddels zelfs van de kaart is verdwenen. Na afloop hadden we nog graag een dessert gewild maar het wachten duurde zo lang dat we ivm de te krappe tijd weg moesten gaan. Gemiste kans voor dit restaurant. Ik denk dat we aankomend weekendje Arnhem voor een ander restaurantje kiezen!

Gegeten op 6 december 2014

hendriksen63

• In behandeling

n.a.v. een artikel in een krant van dit restaurant ben ik hier naar toe gegaan. geen spijt van prima bediening, heerlijke zalmfilet en aperitiefje eendenborst en tropische parfait met aan het eind koffie met zoetigheden,, bij het voorgerecht lekker brood. ga zeker nog vaker hier naar toe.

Gegeten op 1 juni 2015

gabriella7

Via online reservering

Zaterdag 30 mei bij Karakter gegeten: eten was heerlijk (lasagna en Oostenrijkse schnitzel).
Bediening was prima (vriendelijk en beleefd) en het interieur vonden wij erg leuk (elpeehoezen tegen de muren). Een aanrader!

Roland-Verburg

• In behandeling

Vandaag met een rondrit van de Rotary club geluncht bij De Dames. Wij kwamen kennelijk als één der laatsten aan. Wij troffen lege schalen en lauwe soep. Er lagen wat kleffe puntjes en nog enkele plakken worst. De soep moest in glazen drinkbekers, soepkommen waren er niet meer. Overigens moesten wij de koffie uit dezelfde glazen drinken. Er was niet anders. Op onze vraag of er niet één en ander aangevuld kon worden kregen wij 0 op het rekest. De uitleg was dat er van tevoren voor een aantal personen was afgesproken en dat was het. Helaas had ik van te voren 12,50 euro per persoon afgerekend. Waardeloos!!

Gegeten op 31 mei 2015

MarkLigthart

Via online reservering

Uitzonderlijk lekker gegeten! Fijne bediening met oog voor onze wensen. Er gin wat mis wat heel goed opgelost is. De voorgerechten proeverij en de groentencurry waren SUPER LEKKER!!!!
De rest was erg lekker. Echt een aanrader!

Marley54

In een geweldige ambiance top gegeten met een groep. De bediening was super ; een pluim hoor, in je eentje en steeds een lach op je gezicht. Het eten werd met zorg klaargemaakt en overheerlijk tot het dessert ( Hmmm oma`s ratje toe ) aan toe. Hier voel je je welkom!!!!!

frances2

Via online reservering

We waren wat later en daardoor was ons gereserveerde tafeltje via iens bezet. Geen probeem alles werd netjes opgelost, Voorgerecht was prima antipasti, lekker en verzorg. Soepje daarna van aardperen was perfect met een frisse nasmaak. Hoofd voor mij was kabeljauw, goede verse moot en voor mijn man een stukje runderbavet, prima! Toe huisgemaakte tiramisu, wat wil je nog meer? Goede prijs kwaliteit, 25 euro voor 4 gangen. Aanrader!

Proever49460

Via online reservering

Perfect eten met passend wijnarrangement, perfecte service en een prachtige ambiance! Wij komen zeker terug. Daarna ook nog heerlijk geslapen in het hotel.

Janneke4

Onlangs heerlijk gegeten bij Trix. Vegetarisch, vis en vlees..alles smaakte goed. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Ook naar de kinderen toe. De asperges waren perfect! De kok kwam zelfs nog even langs om te vragen of alles naar wens was. We hebben genoten! Het enige minpunt vond ik de akoestiek, het was - ondanks dat het niet druk was - lastig om elkaar te verstaan. Maar verder ook prachtige inrichting, goede kwaliteit-prijs verhouding..We voelden ons er echt 'gast'!

Gegeten op 27 mei 2015

over Manga

Wij kunnen ons helaas niet vinden in de voorgaande recensie. Van een 4 gangen Groupon keuze menu was alleen 1 hoofdgerecht (de zalm) goed (ruime portie), het vleesgerecht van partner was taai en niet smakelijk, frietjes matig, geen restaurantwaardige gerechten, ook niet qua opmaak borden, het zeer!!! kleine portie salade terug moeten geven omdat we onze mond branden, veel te veel peper. Ijsdessert bestond uit1 bolletje met enkele stukjes fruit. De jonge dame in de bediening was allervriendelijkst maar de andere, iets ouder aanwezige dame keek zeer chagrijnig, ook geen begroeting/ontvangst bij binnenkomst. Mede daardoor waren wij misschien de enige gasten (19.00 uur), later nog een stel en dat op vrijdagavond. De inrichting is schoon en netjes maar niet gezellig. Voor ons was dit echt een misser en wij vonden het zelfs de speciale groupon prijs niet waard.

Gegeten op 29 mei 2015