De laatste recensies in Arnhem

De laatste recensies in Arnhem

Bartdeetman

• In behandeling

Zeer slechte service. Langzame bediening, erg ongeïnteresseerd.
Nonchalante eigenaar, ondanks veel protesten en klachten die ze krijgen, geen verbetering van de service.

ARiza

• In behandeling

Smakelijk eten, zeer vriendelijke service en een prachtige ambiance. Meer woorden zijn in principe niet nodig maar het restaurant Nisantasi is het restaurant wat Arnhem nodig had. Je hoeft niet meer naar Amsterdam, Rotterdam of naar Duitsland voor lekkere (en voordelige) Turkse gerechten. Het sfeer is ook zeer authentiek, ruim, kleurrijk en fris.
Ik geniet van de Adana kebab en de visgerechten die je voor een voordelige prijs kunt krijgen. Eigenlijk klopt prijs/kwaliteit verhouding niet: prijs is te laag voor geleverde kwaliteit en service.
Echt een aanrader waarbij ik geloof dat het een belangrijk aantrekkingskracht van Arnhem kan worden! Ga zo door!

Gegeten op 27 december 2013

BartPietersen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een drukke werkdag, besloten mijn vriendin en ik uit eten te gaan bij de Bosporus in Arnhem. Zij, een Turkse van origine, was nieuwsgierig naar hoe goed het eten uit haar thuisland in Nederland opgediend zou worden. We hebben het geweten. Toen we aankwamen, werden we gelijk warm onthaald door de gastheer, die ons allervriendelijkst wees op de uitstekende grill-specialiteiten en de mogelijkheid om vegetarisch en duurzaam te eten. Ik, een vlees minnende grill enthousiast, liet me dit geen twee keer zitten.
Na een plek buiten op het terras uitgekozen te hebben, bestelden wij de Turkse rode wijn en een groot scala aan warme Turkse voorgerechten. Het duurde niet lang voordat wij een schaal met de heerlijkste gerechten voor ons kregen. Sappig, mals lamsvlees in een saus van tomaten/knoflook/peterselie, knapperige rolletjes met fêtakaas en gehakt; heerlijke éénhaps gerechtjes. (Op dit punt moet mijn vriendin mij vergeven, daar ik niet alle namen van de gerechten in het Turks heb onthouden). De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend!

Een dikke, vette aanrader voor iedereen die én van lekker eten houdt én een ontzettend gezellige avond wil hebben.

Gegeten op 18 april 2014

Pechje

• In behandeling

We love Bistro de Bok, too bad we don't live nearby anymore. This is somewhere you eat every week. This is also not a place to order fish or whatever- just go for the beef and nothing else! The carpaccio is the best I have EVER had, we still talk about it. The steaks are also to-die-for.

Service is exactly like what is expected in a bistro which was nice.

Gegeten op 24 oktober 2013

kraaki
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als opwarmertje naar JT gezeten en gegeten... We hadden het lekkerste plekje in het hoekje bij het raam met het zonnetje in de rug.
Wat opviel was de super gastvrije bediening met uitgesproken oog en oor voor de klant en een glimlach op het gezicht.
De kaart is niet heel uitgebreid, maar alles wat wij voorbij zagen komen zag er smakelijk uit en rook lekker dat de keuze ondanks de kleine kaart nog moeilijk was. Wat er heerlijk uitzag bij de buren was het oosters plateau: rijk en gevarieerd gevuld. Uiteindelijk gekozen voor de entrecote met patatjes en sla en de biefstuk met champignons en brood. Dat was precies dat en niet meer. Geen poespas of onnodige opsmuk en prima prijs/kwaliteit verhouding.
Op de achtergrond muziek uit de late 70's en vroege 80's en tussendoor een cd'tje met the best of JT voor de bezoekers die later naar het concert gingen.
Als onderdeel van de totale beleving neemt eten natuurlijk een belangrijke plaats in bij de recensie over een restaurant, maar in dit geval wint gastvrijheid en ambiance het zonder meer! Dank voor de gezelligheid en graag tot een volgende keer...

Gegeten op 18 april 2014

syv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben via een bon van vakantieveiling kennis gemaakt met Roses Lounge. We zijn eigenlijk niet eens binnen geweest, omdat er een heerlijk zonnetje was en we daarom buiten op het terras (direct aan de Rijn) hebben gegeten. Het eten was een driegangen platter. Wij vonden alle gerechtjes erg lekker (wat vlees, vis en pasta) en met bijbestellen van friet en aardappeltjes, zeker ook voldoende als gehele maaltijd. Wat ook een pluspunt was: bij de wijn kon je op verzoek gewoon een glaasje kraanwater krijgen, wat tegenwoordig in restaurants niet vaak meer gedaan wordt.
Ondanks dat we de stoelen er niet zo comfortabel uit vonden zien, zaten ze toch goed. De bediening was wel redelijk vriendelijk, maar af en toe liep het wel wat achter, en moet je zelf alert zijn op "uitserveren" van het gevraagde.
Al met al: het lekkere eten, de leuke ongedwongen sfeer, het loungen in het zonnetje op het terras: heel goed bevallen en voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 9 april 2014

Marijn79
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week voor het eerst hier gegeten op aanraden van een collega. Het eten is vers en goed, helemaal voor een soort van all you can eat concept. Je mag 6 keer 5 hapjes kiezen. Wat ons betreft is 6 'rondes' veel te veel. Na drie rondes zit je behoorlijk vol. De bediening is vriendelijk en over het algemeen adequaat. Als ik mindere punten moet noemen, zijn dat dat de tweepersoons tafels wat krap zitten en dat het binnen vrij warm is.

Gegeten op 13 april 2014

Sojaking
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jaja toch nog steeds het beste Chinese eettentje van geheel Nederland ! Omrij adresje ! We gaan er regelmatig naartoe, en indien we terugkomen van vakantie met de auto, altijd eerst langs Wing Kee.

Ik kom hier al jaren, en tevens met mij de gehele kritische familie. Rechttoe rechtaan lekker chinees eten, eenvoudig en erg goed. Krokante hete kip, tahu gevuld met garnaal, rijst met babi spek, lekker ! Meerdere soorten bami gerechten ook krokant, voor de liefhebber kippepootjes etc, en daarnaast de toppie eigengemaakte sambal. Lekker !

Prijzen eigenlijk iets aan de te hoge kant (1 maaltijd tussen de 8-12 euro) maar kwaliteit constant en superlekker

Gegeten op 16 april 2014

Nina118
  • Recensies in de laatste twee jaar

Babo heeft heerlijke koffie!! We hebben ook de koffieworkshop gevolgd die ze geven. Erg leuk en informatief.
We gaan meestal voor de koffie met een overheerlijk stukje zelfgebakken taart of lunch naar Babo. Het is er eigenlijk altijd wel druk en dan moet je even wachten voordat je een plek hebt. De broodjes zijn van een warme bakker die in de buurt zit. Ruim belegd en lekker. Maar vooral voor de goed gezette en lekkere koffie én de overheerlijke taart kunnen we Babo aanbevelen.

Gegeten op 12 april 2014

questionmarksnl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Authentieke Turkse keuken. Heerlijke Adana Kebab gegeten.
Locatie aan de rand van de binnenstad met uitzicht op een centraal plein met fonteinen.
Echt een aanrader!

Gegeten op 16 april 2014