De laatste recensies in Arnhem

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Heerlijk gegeten met als uitschieter het vegetarische gerecht: asperges met spaghetti met dragon en ei, met een trosje gegrilde tomaatjes erop. Een feest voor het oog en de tong!

Gegeten op 18 april 2014

petra117

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

het eten was heerlijk, bediening goed. min puntje, het koperen bestek wat ze daar hebben,. heb nog steeds kopersmaak in mond. neem volgende x mijn eigen bestek mee. want terug komen doen we zeker.

Gegeten op 21 april 2014

mabel1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed Proeven is heel populair maar het eten is eerlijk gezegd niet bijzonder. We namen de mega platter voor 27 euro, 40 hapjes. Werd geen brood bij geleverd (na vragen wel) en we hadden maar 9 hapjes. Veel was erg flauw van smaak. Niet vies, maar het had beter gekund. Service was verder goed, decor leuk.

Gegeten op 21 april 2014

Miekm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een eerlijke prijs heerlijk gegeten in dit prima restaurant. Mooie, verse, verzorgde, lekkere gerechten met een Aziatisch tintje. Het ijs met madame Jeanette peper was subliem! Alle borden waren een plaatje om te zien en de service was uitstekend.

Gegeten op 19 april 2014

Marlex
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een hartelijke ontvangst van Lucas, de zoon van de eigenaren Heidi en Oscar , mochten we een tafeltje uitzoeken in het knusse havenrestaurant. Het is een restaurant zoals je je dat voorstelt na een dag op het water; knus, warm bistro-achtig. Al gauw kwam de kok Heidi uit de keuken en, samen met haar man, heette zij ons welkom.
Als starter kregen we heerlijke Sauvignon Blanc ( Villa Don Carlos uit Chili) en een heerlijk mooi glas bier (Hertog Jan). Erbij genoten we van lekkers verse broodjes, met door Heidi gemaakte tapenade en saus. Heerlijk.
We bestudeerden de uitgebreide kaart, maar kozen voor de speciale gerechten, die buiten de kaart om geserveerd werden
Namelijk een ongelooflijk lekkere bouillabaisse, Prachtig geserveerd in twee glazen die boven op elkaar stonden. De bovenste met vis en schaaldiertjes en de onderste met de bouillabaisse.
Dit gerecht was zo voortreffelijk, dat het van ons, als hoofd gerecht, altijd op de kaart zou mogen staan.
Erna aten we een mooi stuk, goed rosé gebakken, Canadese wilde zalm. Écht zoals zalm behoort te smaken.Erbij dronken we een fles Sauvignon Blanc van het al eerder genoemde huis.
De uitgebreide nagerechten kaart lieten we voor wat hij was en we maakten een keuze uit de uitgebreide whiskyverzameling. Deze werd royaal ingeschonken. En met de heerlijke koffie van het huis hadden wij een onvergetelijke avond.
We namen een kijkje op het vernieuwde gezellige terras en we kunnen niet wachten om straks heerlijk in het zonnetje te lounchen en te dineren in de nieuwe sfeervolle ambiance.
Elk gerecht laat je zien en proeven dat Heidi met liefde kookt en creëert en dat Oscar, haar man
geniet van haar kwaliteiten.
Echt een plek om terug te komen, warm, hartelijk, smaakvol, gewoon geweldig!

Gegeten op 14 maart 2014

Cees-van-der-Pluijm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Enige tijd geleden vierde ik met 7 anderen mijn verjaardag bij Gavius. De chef kreeg de vrije hand en bood ons een keur aan lekkernijen, veel verschillende gerechten, zeer gevarieerd, zonder dat we ons overaten. Daarbij wijn en water naar hartelust. Bij Gavius eet je Italiaans zoals de Italianen dat doen. Geen Neder-Italiaans dus, maar verfijnd, veelzijdig en bij Gavius ook nog duurzaam: verse producten, behorend bij het seizoen, of eigen import uit Italië. En dan: het is uiterst betaalbaar. Voor Nederlandse horecabegrippen: heel goed, heel gastvrij, heel professioneel en heel persoonlijk. Niet allemaal gaan, want dan wordt het veel te druk! (Gelukkig is verfijning niet aan iedereen besteed.)

Gegeten op 12 januari 2014

JoopB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nooit, nooit en nooit meer.
We waren met z'n achten en hadden van tevoren gereserveerd om geen teleurstelling te hebben. Gelukkig dachten we onderweg, want overal zat het stampvol, behalve bij ................... Barrio Habana. Na een paar uur ergernis weten we waarom. Een all you can eat besteld. Eten kwam elke ronde laat, als het al kwam. Ca. een kwart van de tapas was niet te krijgen. Zelfs elementaire zaken als paella en rijst niet. Lauw, soms erg zout en veel heel veel saus op bijna elk gerecht.

Gegeten op 20 april 2014

EddieEde
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was erg lekker. De bediening aan tafel was goed (de herrie uit de keuken wat minder). Het decor was niet bijzonder. Alles bij elkaar viel de prijs-kwaliteit-verhouding wat tegen.

Het eten was heerlijk. De slakken smelten werkelijk op de tong (echt overheerlijk), ook de paling en de lasagna waren erg lekker. Het citroentaartje met een bodem van oreo's en een topping van koffiegelei had een net iets te dikke laag citroen.

De bediening aan tafel was prima. Er was echter een serveerster die de borden in de keuken op zo'n manier afruimde dat het me verbaasde dat de borden langer dan één keer meegingen. Het restaurant zelf is eenvoudig ingericht, met hier en daar een slordige afwerking (of inmiddels wat verweerd).

Alles bij elkaar vonden wij het de prijs van de avond niet rechtvaardigen. Hoewel het eten heerlijk was, deed de herrie in de keuken en het decor afbreuk aan het eetgenot.

Gegeten op 12 april 2014

werner6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eergisteren gegeten bij Manu. De kaart was volgens de kok vernieuwd voor de lente en er stonden inderdaad flink wat nieuwe gerechten op. Mijn tafelgenoot en ik hebben precies hetzelfde besteld omdat we onafhankelijk van elkaar heel benieuwd waren naar een bepaald gerecht. De bediening was vlot en kon haarfijn uitleggen wat voor ingredienten er allemaal in de gerechten verwerkt werden. Als voorgerecht kozen we voor een lekkere carpaccio. Goede portie en een lekker smaakvol begin. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de Weedburger. Op tv toevallig eerder deze week flink wat van gezien en was toch wel benieuwd of dit gerecht lekker zou zijn. Zeker omdat ik zeker een vis of vleeseter ben was ik met name erg benieuwd of dit een goede vervanger zou kunnen zijn. De bediening legde uit de burger is gemaakt van zeewier en geroosterde sojabonen. Het broodje is ook speciaal, iets met algen en het klonk in ieder geval heel gezond. De burger werd geserveerd met aardappels uit de over en verschillende groenten op het bord zoals bloemkool met blauwaderkaas, witlof en mais. Daarnaast werd er nog een flinke schaal met salade geserveerd. De weedburger was verrassend: inderdaad de textuur van vlees en ook de smaak was bijzonder maar lekker. Een aanrader voor iedereen die geen vlees of vis eet of een keer een vervanger wil. Nadat we het hoofdgerecht op hadden zaten we zo vol dat we geen toetje meer hebben besteld maar hebben afgesloten met een lekkere kop koffie.
We komen zeker nog een terug om meer gerechten van deze kaart te proberen.

Gegeten op 18 april 2014

CarlaGeertruida
  • Recensies in de laatste twee jaar

In het verleden was dit één van de betere restaurants van Arnhem, het restaurant is overgenomen en dat is duidelijk zichtbaar.
De eigenaresse was niet aanwezig op onze avond.
Het interieur is al jaren hetzelfde maar op zich prima.
Het is eten is redelijk en smaakvol.
De wijn is goed ze schenken de huiswijn van het jaar fles 22,5 en open wijn voor 6 euro
De bediening laat zwaar te wensen over, als je de prijzen op de kaart ziet en de uitstraling pretendeert van een klasse restaurant hoort daar ook een vakbediening bij, bijv. Wijn die bij het 1e glas al behoorlijk wordt geknoeid langs de fles en het glas op de tafel, dat kan gewoon niet, het uitserveren ziet er ook klungelig uit.
Als er niets aan de bediening wordt gedaan (houterig en uitstraling) verwacht ik dat dit restaurant het zwaar gaat krijgen, voor mij een rede om niet meer terug te komen.

Gegeten op 19 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!