a TripAdvisor company

Rana83

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Service was drie keer niets!!! Ik heb vier dagen van te voren gebeld om te reserveren, we wilden graag een plekje buiten. Alleen zei de meneer aan de telefoon dat we alleen een plek kunnen reserveren maar niet zo zeer of het buiten of binnen is. Ik vind het belachelijk, vervolgens de buren gebeld die heel makkelijk deden.... Totaal geen service van Rijnmozaïek!!

Gegeten op 27 juni 2015

kc2

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Als je houdt van een wijntje en live entertainment zit je hier goed. Het is erg vermakelijk en komisch om te zien hoeveel er hier mis gaat door arrogant en onkundig personeel. Mensen die nooit hun drankje krijgen tot tafels waar tot twee keer toe dezelfde bestelling komt. Glazen die over de straat vliegen en een bedrijfsleider die het terras niet van het slot krijgt. Want tsja met 9 man personeel houd je natuurijk de ene helft van je terras gesloten en op het achterste stuk van de lounge zet je gewoon gereserveerd , scheelt weer lopen. Eten kun je maar beter achter wege laten (zie andere recensies ) maar toch het blijft zonde ven een van de mooiste terrassen van Arnhem. Investeer eens in goed personeel vooral in leidinggevenden

Gegeten op 29 juni 2015

Grietjeprecies

Via online reservering

We hebben lekker gegeten in een prettige en ongedwongen sfeer. De prijs-kwaliteit verhouding is hier echt goed. Ook de bediening was vlot en de dames waren erg behulpzaam en enthousiast.

bert134

Zaterdag met een groep van 22 man gegeten bij Verheijden in de straat opgedekt lange tafel , bijzonder gegeten goede bediening uiterst vriendelijk en een ervaring rijker , kortom een plek Om lekkere oesters en andere gerechten te eten een echt feestje was het

bert134

Vanavond ons laten verassen door de kokkin ,voorgerecht tussengerecht hoofdgerecht alles was hoogstaande kookkunst .De gerechten waren op bijzondere wijze opgemaakt smaakvol , niet overdadig ,maar de juiste porties , kortom een bijzondere avond met 23 graden aan het water gegeten , en de bediening was als altijd top . Een avondje eten was weer een feestje

Gijsje70

Heerlijk gegeten in een leuke gezellige zaak. Wij hadden als voorgerecht de nacho cheese en als hoofdgerecht een hamburger. Beide gerechten waren heerlijk. Als weer in Arnhem zijn gaan we zeker weer een keer langs.

Gegeten op 20 juni 2015

JD80

Gisteravond gegeten bij Dining56. Heerlijk buiten aan de waterkant gezeten. Ik ga regelmatig uit eten en ben dan ook redelijk kritisch als het gaat om het totaalplaatje van zo'n avond (eten, service, sfeer etc) na lange tijd kan ik weer zeggen dat ik ontzettend heb genoten van zowel het eten als de goede en vriendelijke service! Het eten was bijna te zonde om aan te snijden WAT EEN GENOT VOOR ALLE ZINTUIGEN! het zag er prachtig verzorgd en goed voorbereidt uit en smaakte ook nog eens voortreffelijk! Verder was de bediening op een prettige manier aanwezig; daar waar je ze nodig had, vriendelijk, heel fijn en niet aandringerig! Echt super! Mijn complimenten!!!! Ik ga er absoluut weer terug!

elly109

Via online reservering

Het eten is uitstekend. Het enige wat jammer is vind ik is de grote ruimte. Je zit constant in de herrie omdat het zo druk is. Misschien wat meer privacy zou fijn zijn.

Gegeten op 24 juni 2015

wolverine_nel

Via online reservering

Het was een gezellige avond. Het eten was superlekker en de bediening erg vriendelijk. We werden vrijwel meteen geholpen. De gerechten zagen er goed uit en werden snel berzorgd.

Gegeten op 26 juni 2015

Ortegaa

Samen met mijn vriendin ontzettend lekker gegeten bij Taj Mahal in Arnhem. Zelf ben ik meer van de Turkse en Mexicaanse gerechten. Maar wat ik bij Taj Mahal heb geproefd is heerlijk! Op de menukaart zijn genoeg verschillende gerechten waaruit je kan kiezen. We hebben uiteindelijk gekozen voor kip en lamsvlees. Beide waren even lekker! Het eten was goed gekruid, vers en mals. Vanaf nu is Taj Mahal mijn favoriete restaurant in Arnhem en Nijmegen. Ik raad het iedereen aan om een keer te gaan eten bij de gezellige Taj Mahal!