Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Apeldoorn

De laatste recensies in Apeldoorn

michelle58

• In behandeling

Vandaag met kerst wezen eten. Het eten werd niet erg snel aangevuld, elke keer als ik ging opscheppen waren de meeste bakken zo goed als leeg. Ook de bakken met ijs waren bijna leeg waardoor ik de laatste restjes eruit moest schrapen. Over de inrichting ben ik ook niet te spreken, de tafels staan de dicht op elkaar waardoor je weinig tot geen bewegingsvrijheid hebt. Volgens mij hebben ze ook een probleem met het riool want op het einde van de avond verspreidde zich een onaangename geur over de ruimte. Alleen de service van het personeel verdient een dikke pluim.

Gegeten op 25 december 2014

alva1981

Via online reservering

Wij vonden de manier waarop de sommelier zijn gasten behandelde regelmatig irritant
en op een bepaald moment was hij zelfs onbeschoft in zijn uitlating tegenover een van
onze gasten.

Het eten had zeker kwaliteit maar voor 'normale' eters wel aan de magere kant v.w.b.
de geserveerde hoeveelheden en daarom vonden wij de prijs van het gebodene aan de
hoge kant.

Het restaurant heeft zeker sfeer en een mooie ambiance.
Alleen jammer dat niet alle stoelen armleuningen hebben waardoor er al snel een discussie ontstond met de eerder genoemde sommelier over het verbieden een stoel zonder armleuning om te kunnen ruilen voor een stoel met armleuning.
Een probleem dat anders opgelost had moeten worden en zeker niet mag leiden tot een discussie
waar meerdere gasten deelgenoot van werden. Toen een andere groep binnenkwam hadden ook zij een dergelijke discussie met hem over de stoelen.

EdRotterdam

• In behandeling

Afgelopen week voor de 4e keer gegeten in dit (zeker voor Apeldoorn..) hippe restaurant. Eten is goed, huiswijn niet aan te raden ((chateau migraine..)).

Gegeten op 10 december 2014

monique244

Via online reservering

wijnproeverij was heel leuk en hadden we helemaal niet verwacht. voor mij als vegetariër werden er door de kok heerlijke gerechtjes gemaakt.

Gegeten op 19 december 2014

Barbara Frank
over Twenty2

Het is het allemaal net niet. Behalve de rekening. Veel te duur voor de geboden kwaliteit, smaak en creativiteit.

We zijn wel wat gewend. Daar betalen we ook graag voor. Twenty2is het gewoon net niet.

Ontvangst, gewoon zoals het hoort. Niet bijzonder hartelijk.
Sfeer. Ok. Beetje kaal en kil. Geen bijzondere kerstsfeer.
De kaart komt. Geen uitleg. Moet je apart vragen. Dan wordt je aangekeken waarom je het niet snapt?

Mispelende bediening. Kil. Slecht verstaanbaar. Niet alle gerechten worden uitgelegd. Geen warme band wordt tijdens het bezoek opgebouwd (dat zien we wel eens anders)

De smaken zijn zwak. Geen uitgesproken kunstjes. Op elk bord ligt een cremetje of een pureetje en daar zijn wat zaken over uitgestrooid. Deze zijn niet allemaal herkenbaar of zelfs maar uitgesproken van smaak.

De wijnen zijn uitstekend maar begeleiden niet elk gerecht op hun juiste wijze. De dessertwijn is geweldig.

Twee verrassingsmenu's en een wijnarrangement voor 200 euro. En not swept off of your feet. Dat vind ik te gortig. Geen volgend bezoek

Gegeten op 18 december 2014

Sjonnie

Lekker eten voor een goede prijs. Meestal nemen we het dagmenu, wat elke keer weer een verassing is. Vooraf kun je aangeven wat je wel en niet lust, en dan houdt de chef daar rekening mee. Alles lekker en vers bereid, en dat proef je!
Doordat het vaak een verassing is wat je krijgt, eet je dingen die je anders niet gauw zou kiezen. De eendenborst smaakte namelijk uitmuntend! Lekker zacht gegaard en met een lekkere jus erbij. Vooraf wat kleine hapjes zoals rauwe tonijn, grote garnaal en verse zalm en als toetje een hangop met bessensaus en ijs. Daar had ik er wel twee van gelust! Zeker een aanrader als je in Apeldoorn eens rustig en lekker wilt eten. De inrichting is chique, rustig en niet te groot.

Gegeten op 1 december 2014

Youpguus
over De Smoezer

Wij kregen een cadeaubon om bij dit restaurant te gaan eten. We waren er nog niet eerder geweest. Op zaterdagavond zit de zaak bijna vol. Met opvallend veel grote tafels (6,7,8 personenen, veel families zo te zien). Of het nou daardoor kwam, maar we moesten steeds erg lang wachten. We hebben er bijna drie uur gezeten voor een voorgerecht, hoofdgerecht en koffie toe. Het restaurant zat goed in de kerstversiering en zag er gezellig uit. De dames in de bediening moesten hard werken en konden het net bijbenen. Voor hadden we de vitello, mooi vlees, goed op temperatuur met een goede tonijnmayonaisse. Heerlijk. Het andere voorgerecht was de spannende salade. Een tegenvaller. Er was niets spannends aan. Veel koude sla op smaak gebracht met tomaat en wat stukjes mozzarella. Erbij schijfjes komkommer met uitgebakken spek erop. De gedachte achter deze combinatie is ons volledig ontgaan. Daarna de spareribs. Mooi vlees en veel vlees. Maar bijna € 25 hiervoor is echt teveel. Voor tien euro minder eten we elders net zo lekkere spareribs. Het andere hoofdgerecht was het trio van kalf. Prima, maar door de sterke grillsmaak met kruiden smaakten de stukjes vrijwel gelijk. En bij tartaar van kalf had ik rauw vlees verwacht zoals je in Frankrijk krijgt. Erbij wat bakjes met garnituur. Voor het voorgerecht kregen we lekkere zoete olijven en brood meer smeersels. Niet heel bijzonder en flink aan de prijs. Wij waren € 95 kwijt.

julian5

Dit was de tweede keer dat ik bij dit restaurant en het was telkens fantastisch. Ik had als amuse een salade met zalmpaté wat heel lekker was. Als voorgerecht had ik een salade met 2 stukjes toast, zalm, paling en forel. Als hoofdgerecht had ik kalfsspareribs gekookt in knoflook en curry voor een beetje pittige smaak. Als dessert had ik amrikaanse pnnenkoeken met stroop, ijs, slagroom en 2 koekjes waar het ijs en slagroom oplagen. De service was heel goed snel en vriendelijk en je kan altijd even een praatje met ze maken je kan het best er naar toe gaan als er geen kerst is want rond kerst is het daar het drukst. Het gebouw was verdeelt in 4 stukken een voor keuken een stuk voor ontvangst en 2 aparte stukken voor ontbijt, lunch en diner. Het gedeelte waar ik zat was het meer moderne gedeelte en het ander met meer kerst sfeer. Ze hadden bij de moderne gedeelte ook een zit gedeelte bij een open haard.

frank219

Uitstekend eten, probeer vooral de verrassingsmenu's!!
We genieten er regelmatig eten is van hoog niveau, personeel is ontspannen en vriendelijk

Gegeten op 13 december 2014

theredhornet
over Le Triangle

Met vakantieveilingen hier de hollandse tapas met een Spaanse twist gegeten. De hoeveelheid was ruim voldoende, de inrichting rustig neigend naar ouderwets. Bediening vriendelijk.
We kwamen binnen en we werden meteen naar de serre gedirigeerd; niets mis mee.... maar waarom? Zo druk was het niet; waarom niet de keuze laten waar je gaat zitten? Mandje met wat stokbrood, knoflook en kruidenboter. Prima, maar waarom nou net dat laatste kurkdroge stukje ook in dat mandje gestopt.
We kregen drie 'gangen'. Gang 1: groot boord met met koude en warme hapjes
gefrituurde inktvis-ringetjes, vlindergarnalen, dadel in spek, rollade met mosterdsaus en nog drie ander dingen (van elk 2 of 4 stuks). Dadel met spek was heerlijk. Inktvis smaakt naar oliebol. Ik heb het nooit eerder op dus ik kan niet vergelijken; maar het lijkt me niet de bedoeling.
2e gang; kopje bospaddestoelen soep. Niets mis mee, maar niets bijzonders (unox??).
3e gang; kibbeling, tongfilet, spareribs, wraps, kipkluifjes, gehaktballetjes in tomatensaus, gekruide aardappel wedges en bakje stoofschotel.
gehaktballetjes en aardappelwedges waren top; de tongfilet ... net of die veel te lang onder de warmhoudlamp had gelegen.
We nemen nog een kopje koffie/thee toe; tafel wordt half afgeruimd en dan is de koffie er en wordt de rest meegenomen.
Samenvattend: de mix van hapjes is heel leuk, hoeveelheid is ruim voldoende, personeel heeft nog wat te leren (was ook wel erg jong/nieuw dus dat komt vast goed), kwaliteit kan wel wat omhoog. Ambiance is niets mis mee, maar ook niet bijzonder

Gegeten op 19 december 2014