De laatste recensies in Apeldoorn

De laatste recensies in Apeldoorn

MarloesM
  • Recensies in de laatste twee jaar

In 1 woord wow! We hebben hier nu 3 x gegeten en steeds is het geweldig! Fantastische gastvrouw. Beweegt zich zowel aanwezig als afwezig tussen de tafels door. Niet opdringerig, rustig met een goede uitleg over de gerechten. Top! Goede uitleg bij de wijnen. 4-gangen hebben we gegeten. O.a. een kabeljauw-haasje met schuim van gerookte aardappel. Subliem. We gaan vaak uiteten maar dit was een van de mooiste gerechten in tijden gehad. Het voorgerecht was met langoustines en als hoofd 3 bereidingen van lam met mooie garnituren. Steeds broodjes (home made) tussendoor met geitenboter (jummie!), ook kraanwater is hier geen probleem. Ik lust geen hazelnoten. Normaal krijgt mijn man dan ook niet iets met hazelnoot. Zonde. Nu wel. Voor mij speciaal iets anders gemaakt met ananas. Hij kreeg een heerlijke combi van hazelnoot met chocolade. Geweldig! Bij een aantal sterrenrestaurants is het eten niet zo smakelijk als hier.

Gegeten op 8 april 2014

Marijn79
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, het eten wordt mooi opgediend in verrassende combinaties.
De bediening is over het algemeen vriendelijk. Eén bedieningsmedewerker deed iets te goed zijn best waardoor het wat gênant werd. Je zit aan sommige tafels dicht op elkaar. Wij zaten vlakbij de bar waardoor we de met elkaar kletsende bediening te goed konden horen. Toen het later werd en zij het drukker kregen, werd dit gelukkig minder. Je merkt dat er veel vaste gasten komen. Zij werden soms iets te joviaal onthaald, maar het is in mijn ogen ook een goed teken dat mensen vaak terugkomen!
Bij de koffie en thee na het eten, kregen we tot onze verrassing iets echt lekkers erbij. We kregen o.a. zogenaamde knetterlollies met after eight en heerlijke boterkoek.

Gegeten op 18 april 2014

Proever32245
  • Recensies in de laatste twee jaar

Paasbrunch, leuke animatie voor kinderen, (clown en paashaas) en muzikale ondersteuning (jazz trio) boven restaurant is iets meer intiem voor groepen.
Prima dedicated bediening. Dessert keuzemogelijkheid top

Gegeten op 20 april 2014

fanne77
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk gegeten tijdens ons verblijf in het hotel, met mooi wijnarrangement erbij. De canelloni van zalm was om te smullen, de eerste asperges van het jaar bij het hoofdgerecht werkelijk de lekkerste ooit gegeten.

Gegeten op 17 april 2014

DriePinter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk van de lunch genoten. Zeer vriendelijke bediening. Er worden zelf tips gegeven over het voordelig bestellen van de drankjes ("twee watertjes zijn relatief duurder dan een grote fles"). Bestellen met tablet is makkelijk en de bestelling komt erg snel. Verder perfecte, zeer verse sushi van goede smaak.

Gegeten op 20 april 2014

debby23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, van nacho's met stoofkip tot aan churro's en champignons in bierbeslag tot aan de faijita's beef/mixed grill en gamba's.
De bediening is zeer vriendelijk en neemt de tijd om alles uit te leggen.
We gaan zeker vaker eten.

Gegeten op 16 april 2014

Kuin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een restaurant in bruintinten, de bediening vertelde enthousiast wat je voorgeschoteld krijgt.
Dat was voor ons een verrassing, want het was een menu a la chef.
Gerookte zalm als voorgerecht en eendenborst als hoofdgerecht en een heerlijke bavarois toe.
Prima restaurant!

Gegeten op 10 april 2014

HendrikusMartinus
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wen-Sing aan de Koninginnelaan was al een goede afhaal chinees, maar met de nieuwe eigenaar en chefkok is het nu de beste van Apeldoorn. Zeer smaakvol en waar voor je geld. Leuke aanbiedingen en vanaf 20 euro zelfs een gratis gerecht erbij!.
Je kunt hier alleen afhalen, de inrichting is voor een chinees klassiek ofwel standaard, ach dit heeft ook wel weer zijn charme.

Gegeten op 13 april 2014

joany2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al meerdere malen tapas gegeten in dit gezellige restaurantje.
Personeel is vriendelijk en luisterd goed.
Er word keurig uitgelegd hoe het in zijn werk gaat en bij komst van het eten word er ook weer netjes verteld wat de gerechtjes zijn.
Wij komen uit Ede dus 40minuutjes rijden hebben wij er zeker voor over!

blauwesmulsmurf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Duurde vrij lang voordat wij wat te drinken werd aangeboden..
We hadden 6 gangen menu genomen....smaak was goed maar de gangen waren zo klein dat we nog niet voldaan waren na de laatste gang... erg jammer.
Ambiance is erg mooi maar de gerechten waren minimaal.

Gegeten op 13 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!