Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Apeldoorn

De laatste recensies in Apeldoorn

deraadvanelf

Via online reservering

Geweldig concept: 3 gerechtjes kiezen per voor-, hoofd- en nagerecht. Ieder gerechtje was met uiterste zorg en smaak bereid. Het tartaartje van rund met schuim van parmesan: verrukkelijk!
De wilde eendenborstfilet: in de roos! De creme brulee of toch de tarte tartin met banaan...? Ik weet niet wat ik het lekkerst vond. De wijnproeverij vind ik ook een vondst, zodat je zelf kunt proeven welke wijn je bij het eten wilt. Ik zou hooguit kunnen zeggen dat ik de servieskeuze wat oubollig vind en niet zo passen bij de moderne warme aankleding. Maar dat heeft niets afgedaan aan de geweldige smaken. Het uitserveren verloopt vlot, maar zonder haast. Zeer vriendelijk personeel!

Gegeten op 25 januari 2015

grasveld

Bediening stond al met de menukaarten in de hand terwijl wij nog bezig waren onze jassen op te hangen. Pizza's waren goed. Vele malen (veel te veel) getracht de bediening te vragen om een tweede kannetje wijn. Er is ons niet gevraagd of wij nog een nagerecht dan wel een kopje koffie op prijs zouden stellen. Bij het verlaten van het restaurant bleef de bediening achter in de zaak staan zonder ons nog een prettige avond te wensen. Er was geen hulp bij het vinden van onze jassen. Bij ons kwam het een beetje als desinteresse over. Heel jammer......

Gegeten op 23 januari 2015

fietsertje

Via online reservering

De proeverij van gerechten is een leuk concept en geeft je de mogelijkheid veel te proeven en wij vinden dat leuk. Ook de wijnen mag je proeven dus op maat eten en drinken is dat.
Omdat ik jarig was een mooie surprise bij de toetjes mmmmmmmmmmmmmmmm
mooie avond gehad.

Morrison

Zaterdag fantastisch gegeten bij Ste. Maxime. Vaak voorbij gelopen in Apeldoorns bekende eetstraatje, maar nog nooit geweest. Daar gaat na deze keer verandering in komen, want wat heb ik hier lekker met mijn vrouw gegeten!

Vooraf had mijn vrouw een heerlijke salade Nicoise, maar dan net even anders. Ik bestelde de salade van Waygu-beef. Wat een heerlijke voorgerechten.
Als hoofdgerecht had mijn vrouw Hollands lam en ik de dry-aged steak. Mijn vrouw had nog nooit zo lekker lam gegeten en ik ook niet. Werkelijk waanzinnig lekker. Mijn hoofdgerecht was ook bijzonder lekker van smaak, zeldzaam lekkere steak.
Als dessert Eton mess (nog niet eerder ergens op de menukaart gezien, erg origineel) en pêche melba. Wederom voortreffelijk.
Wij hebben er een nieuw favoriet restaurant bij in Apeldoorn, grote klasse! Superlatieven schieten bijna tekort. Wij komen hier zeker nog vaker terug.

bernardien

Voor het eerst gegeten bij Edison Roadhouse bar and grill, zoals op de gevel prijkt. Wij hadden de spareribs, helaas hadden deze geen grill gezien. De bediening was bij ons super. De spareribs waren bij ons niet echt warm. De serveerster stelde gelijk voor om nieuwe te halen en kwam daarna gelijk vragen of de tweede portie wel goed was. Mijn advies ga grillen!!!!

michelle62

Echt heerlijk gegeten. Zeer goede variatie in tapas. Goede kwaliteit. Personeel was vlot en supervriendelijk. 1 Minpuntje...de gerechtjes die we per ronde bestelden kwamen niet tegelijk. En van de 4 kwam er bijvoorbeeld 1 en dan duurde het erg lang voordat de andere 3 kwamen. Maar verder super goed!

roel88

Via online reservering

wij zijn hier op een zondag geweest maar wat viel dat tegen , als je met een bon komt serveren ze nog maar halve porties , sirflakie besteld 2 spiesen krijg je er maar 1 , sirflaki trio als hoofdgerecht 1 spies met 3 stukjes vlees een bolletje rijst uit een eierdopje en een paar stukje sla en of ricola , hoofdgerecht kost 21,50 nou als ik daarvoor dat moet betalen zien ze mij nooit weer echt belachelijk, en waarom niet gewoon friet en salade erbij doen ....wat kost dat nou ..erg jammer , wij hebben al meer restaurants bezocht maar altijd voldoende op het bord ..maar deze ...die scoort een dikke onvoldoende .

Gegeten op 18 januari 2015

deDeugd

We werden aangetrokken door de onbeperkte tapas aanbieding voor €15,00

De sfeer in het restaurant is goed, de uitstraling van een Mexicaanse binnenplaats voelt gezellig aan.

De tapas zagen er goed uit en smaakten goed, maar waren niet heel speciaal.
Meer als een half uur wachten tussen de koude (1e ronde) en de warme tapas (2e ronde) was wel te lang en ook zat er veel verschil in bereiding bij de nabestelde tapas (3e ronde) (Geen
saus, dikkere of dunnere stukken vlees)

De service was zeer slecht.
Na 15 minuten aan de bar geen drankje aanbieden, het vergeten van bordjes te brengen, bestellingen die vergeten worden. Het negeren van de gasten en de service knop die daar toch speciaal is neergelegd om de bediening op te roepen.
Een half uur wachten op de bediening om de rekening te vragen en uiteindelijk zelf maar naar bediening moeten zoeken om de rekening te krijgen. En als laatste nog proberen een duurdere prijs te berekenen (€25,00 ipv de aanbiedingsprijs van €15,00)

Na deze zeer slechte service en een lange avond (20:00 tot 23:30) door het constante wachten betekende dit voor ons de 1e en laatste keer in Mangu.

Gegeten op 3 januari 2015

Morrison

Met vrouw en kind de eerste keer gegeten bij Edison Roadhouse. Ik vrees dat dit ook de laatste keer is geweest. De burgers waren teleurstellend en niet bijzonder.
Waarom is het nou zo moeilijk om een echte Amerikaanse burger te maken, zoals je ze in de VS echt overal kan proeven. Als je een zaak met de naam Roadhouse opent, ligt de lat qua hamburgers en spareribs natuurlijk direct hoog en dat mag je als klant dan ook verwachten.
Ik begrijp nu dat de naam een directe vertaling is voor de straat waaraan het is gevestigd, niets meer, niets minder.

Terug naar het eten. Dat vond ik uitermate teleurstellend en mijn vrouw dacht daar net zo over. De gebakken aardappels waren uitverkocht (?), kwestie van bijbakken lijkt mij. Ook de pizza's waren nog niet leverbaar, of uitverkocht. Ons zoontje van 3 at zijn bordje ook niet leeg, maar dat is vaker het geval dus niet aan te rekenen.

Thuisgekomen bleek de rekening bijna € 10,00 hoger te zijn dan ik inschatte. Bij nalezen bleek dit een rekening van een andere tafel te zijn. Heb 3 weken de foute rekening in mijn portemonnee bewaard om langs te gaan, maar door eigen laksigheid niet gedaan. Bediening is dus ook onachtzaam. Foutjes kunnen gemaakt worden, maar lees meerdere berichten over niet attente bediening dus werk aan de winkel!

Bottomline:
Bediening was niet om over naar huis te schrijven. Eten was dat helaas ook niet.
De rekening, als deze juist was geweest was wel weer aangenaam, want uit eten is bij Edison Roadhouse niet duur.

Gegeten op 28 augustus 2014

tessamen

Al jaren gaan we in Januari eten in Apeldoorn na een ontspannen dagje sauna. Meestal was dat bij de voorganger van Pepolino. We waren dan ook verbaast dat er nu een Italiaans restaurant zat. Toch gewoon proberen was onze ingeving.
Nou dat is ons goed bevallen. Een deel van het bedienend personeel was mee overgegaan en we werden natuurlijk herkent. Altijd een prettig gevoel. Het restaurant heeft een opfris beurt ondergaan, is zeker verbetert wat het zitcomfort betreft. Helaas is ook nu de verlichting nog een min punt. Ik raad elke nieuwe gast aan goed te kijken of er een lampje boven de gekozen tafel hangt.
We waren met z'n drietjes. Ieder van ons koos een ander gerecht. We wilden 2x een Insalata Mista als bijgerecht bestellen maar dat werd ons afgeraden. Die zou voldoende zijn voor 2 personen. En dat is zeker waar! De Pizza Quatro Fromaggi was naar verluid erg lekker. Maar ook de Risoto a Funghi en Saltimbocca alla Romana waren heerlijk.
De gerechten waren voor de dames toereikend maar de heer in het gezelschap had nog een plaatsje vrij voor een Tiramisu met een rondje koffie.
Als je enige nonchalance kunt waarderen maar toch vriendelijk correct bedient wilt worden. Je gewoon lekker wilt eten zonder al te veel poespas? Dan raden we je toch aan even bij Trattoria Pepolino binnen te stappen. Misschien wordt je dan net als wij een regelmatige gast.
*Rolstoelgangers hebben even hulp nodig om door de toegangsdeur (dubbele deuren) te komen maar de sanitaire voorzieningen zijn ook voor hen goed te bereiken.

Gegeten op 21 januari 2015