De laatste recensies in Apeldoorn

De laatste recensies in Apeldoorn

natasja55

Via online reservering

Heerlijk gegeten, erg leuk concept om zo verschillende mogelijkheden te proeven.
Bediening was ook zeer netjes.
We gaan zeker nog een keer daar eten.

bertha7

De eerste en de laatste keer dat ik hier eet. We zagen de aanbieding van onbeperkt burritos eten en we dachten van laten we het proberen. Ik ben zelf van Mexicaanse afkomst dus ik was benieuwd naar de smaak van de burritos. Gelijk bij de reservering ging het mis, we hadden gebeld om een tafel te reserveren, maar bij de aankomst konden ze de reservering niet meer terug vinden. Gelukkig was nog een tafeltje voor twee personen beschikbaar in een hoekje. Zoals eerder vermeld in een recensie vonden wij dat de verschillende tafeltjes behoorlijk dicht op elkaar stonden, met als gevolg dat er geen gevoel van een privé sfeer hing. De burrito's waren goed gevuld en we namen allebei de eerste maal een vis-burrito. Deze smaakte enigszins goed, maar door het ontbreken van saus (afgezien van de kleine hoeveelheid guacemole) waren ze erg droog. Een tip richting het restaurant zou dan ook zijn: 'spice it up!'
We werden vriendelijk onthaald, maar de rest van het avondje leek de bediening een beetje laks en dat kwam onvriendelijk over. Als verdict voelen wij erg weinig bij het restaurant en het eten wat ons werd voorgeschoteld. Karige boel!

mariekje78

Tijdens de Iens Diner Dagen bij De Heerlijckheyt gegeten. We hebben genoten van een zesgangen proeverij met aandacht voor presentatie en verfijnde maar ook spannende smaken. De ambiance en de gastvrijheid maken het af. Een leuke en vooral lekkere avond.

GJTimmermans

Via online reservering

Met collega's heerlijk ontspannen gegeten. Gastvrij en lekker. Als altijd. Blijven hier terugkomen.
Eten was verzorgd.

Gegeten op 30 april 2015

xsuz

Wij hebben twee keer eerder bij Poppe gegeten en daar heb ik ook een goede recensie over geschreven. Vandaag scheen de chefkok niet aanwezig te zijn, het eten duurde veel langer dan we gewend waren en de smaken waren niet zo verfijnd als de vorige keren. De service van de ober was zeer goed, het was alleen een beetje druk waardoor het wachten op het eten iets langer duurde.

milco2

enige tijd alweer geleden...... eten was erg goed, duurde wel wat lang maar was gauw vergeten qua kwaliteit.... superr.... erg klein, maar daardoor erg gezellig... bediening erg aardig , decor heel leuk

een aanrader als je eens wat anders wil.... gewoon eens doen
prijs -kwaliteit... gewoon erg goed

Gegeten op 8 november 2014

milco2

ook hier enige tijd geleden geweest, keuken redelijk tot matig, vlees was taai en droog,niet lekker en veel te duur ... bediening ok... decor gewoon normaal. geen aanrader als je van een goede Steak houd....

Gegeten op 15 november 2014

milco2

Goede keuken...gewoon goed eten, niet overdreven bijzonder, maar gewoon goed..
bediening snel, en vriendelijk....
decor, zonder meer goed.

Gegeten op 20 december 2014

milco2

is alweer even geleden dat ik hier was.... maar....enorm goede ervaring mee opgedaan... een Super keuken, geweldige kok, en de gerechten.......... 10 + dit moet je echt even een keer doen... soms erg druk, maar dat zegt denk ik al voldoende .... al met al een meer dan 10 +
je ziet ons snel weer eens

Gegeten op 19 december 2014

milco2

een leuk restaurant, super bediening, ongelooflijk aardig, keuken prima. was er vaker geweest, nooit echt bomvol, vreemd want het eten is er gewoon goed... prijs kwaliteit -goed te noemen, de inrichting doet wat ouder aan, bereikbaarheid ook prima....

Gegeten op 21 november 2014