Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Apeldoorn

De laatste recensies in Apeldoorn

posth151

• In behandeling

De vegetarische rijsttafel blijft een aanrader, veel verschillende en heerlijke gerechten zonder vlees. Mijn tafelgenoten namen Rendang en vis, beide zeer tot genoegen. De wijn is zo zo. Zo'n buffet ligt ons niet zo, liever rustig aan tafel en vriendelijk bediend worden.

theowenum

• In behandeling

Eten voortreffelijk. Bediening chaotisch en vaak moeten vragen om wat we hadden besteld ook kregen. Niet tegelijk bediend worden als voorbeeld 3 nagerechten besteld 2x koud en 1x warm de koude kregen we tegelijk en hebben 20 minuten moeten wachten en na 2 keer vragen waar het andere gerecht bleef, kregen steeds een vaag antwoord.
Men moet de bediening veel meer stroomlijnen door personeel vaste tafels te gevn waar zij verantwoordelijk voor zijn en niet zoals nu dat je minimaal met 5 obers bedient cq aan moet vragen. Dit is echt storend

Hvdbeld

Via online reservering

We hebben hier na een bezoek aan de Hoge Veluwe ons dagje uit met een waar hoogtepunt afgesloten. Op een mooi gelegen locatie met uitzicht op de Bosvijver hebben we genoten van een heerlijk 4 gangen diner. En als we dan toch nog een leerpunt willen meegeven dan is het dat het tempo van bediening wel iets lager mag zodat we nog wat langer hadden kunnen genieten.

Gegeten op 30 augustus 2014

theowenum

• In behandeling

Eten voortreffelijk. Bediening gewoon slecht door slechte organisatie. Steeds verschillende obers en men vergat steeds wat, moest je dan weer om vragen.
Nagerecht 2 hadden het al op en na 2x vragen kwam pas voor de derde persoon met de uitleg van de eerste 2 komen uit een andere keuken dan de laatste verschil koud en warm nagerecht.
Bij een goede organisatie zorgt men dat alles tegelijk komt.
Aanbeveling geef elk personeelslid verantwoording voor een bepaalt aantal tafels en eventueel aparte opruim personeel die alleen de tafels opruimt.

Bagh

Op een drukke zaterdagavond heb ik hier met mijn partner gegeten. Voordat je je eten bestelt krijg je al lekker brood met uitstekende tapenade en een amuse.

Wat ik prettig vond aan dit restaurant is dat er relatief veel personeel rondloopt, dat voldoende deskundig is, en dat bij het serveren nog even wordt uitgelegd wat nu wat is op je bord.

Mijn partner had zowel als voor- en als hoofdgerecht de vegetarische proeverij. Mooie gerechten met goed op smaak gebrachte ingrediënten. Ik zelf had tweemaal de proeverij van schaal en schelp. Ook dit was heerlijk. Vooral de huisgerookte zalm en de geroosterde Kreeft met rozemarijnboter waren uitstekend. De kaart gaf wijnsuggesties bij de gerechten en die bevielen ons goed.

Als toetje nog een proeverij van chocola met een heerlijke PX Nectar.

Al met al was hebben we heerlijk gegeten.

Gegeten op 30 augustus 2014

sabine41

Via online reservering

Altijd fijn om naar De Babbel te gaan: lekker eten met vriendelijk personeel in een sfeervol restaurant. Dit keer waren we er met de AH-actie (2e diner gratis), hiervoor was een speciale kaart samengesteld met 3 voor-, 3 hoofd en 3 nagerechten. Meer beperkt dan anders dus, maar wél weer lekker!

Gegeten op 29 augustus 2014

sandra182

Vanavond gegeten met het gezin en het was heerlijk! Allemaal een voorafje genomen en dat was al zoveel dat we bang waren dat we het hoofdgerecht niet op kregen. Heerlijk was het! Vriendelijke bediening. Vond de entourage wat minder, kan wel wat sfeervoller. We komen in ieder geval zeker nog een keer terug.

RadioKootwijk

Via online reservering

Heel bijzondere gelegenheid aan de rand van park Berg & Bos, mooi gelegen aan de vijver met prachtig terras. Erg prettige bediening! En natuurlijk heerlijk eten. Mooi, bijzonder en smaakvol opgemaakt. Wij hebben genoten! Een aanrader!

Gegeten op 28 augustus 2014

margreet26

Via online reservering

De Babbel in Apeldoorn is een leuke eetgelegenheid. We zijn er door een actie van AH mee in aanraking gekomen. De bediening was lekker vlot. mede door gaskachels konden we lekker buiten zitten. ook het eten was goed en genoeg. zeker voor herhaling vatbaar! ook zonder een actie.

Gegeten op 28 augustus 2014

M.O.

We hebben hier gegeten in het kader van de Restaurantweek en een hele fijne avond gehad in dit restaurant.
Uitstekende en gastvrije ontvangst.
Aan tafel direct ijswater neergezet, aperitief opgenomen en wat kleine hapjes erbij.
Een menu met zowel voor het voor-,hoofd-, als nagerecht een keuze uit drie gerechten. Voor elk wat wils. Uitstekende kwaliteit van het eten. Wijnarrangement was ook prima.
Een heel goede ervaring in dit klassiek ingerichte restaurant.

Gegeten op 29 augustus 2014