De laatste recensies in Apeldoorn

De laatste recensies in Apeldoorn

petermr

voor de eertste keer met 4 personen bij sizzles van een prima diner genoten. het zat goed vol, maar dat was niet storend kwa geluid. ook de aandacht van de bediening lijdt hier niet onder. Carpaccio vooraf was prima van smaak, schaafkaas werd aan tafel toegevoegd. hoofdgerecht lendebiefstuk was mooi roze, en leuk opgemaakt. ruim voldoende salade en frites. ook de amuses waren lekker van smaak. het enige minpuntje was de plaats van de tafel vlak naast het uitgifte loket, met de straling van de warmtelampen in mijn nek. Toch voor herhaling vatbaar, maar de volgende keer een andere tafel vragen.

marianne155

Afgelopen weekend hier gegeten. Ben hier al meermalen geweest en altijd zeer tevreden. De risotto was heerlijk, lekker veel champignons erbij ook. De bediening vind ik ook altijd vriendelijk. Een goede prijs kwaliteit verhouding, ga zo door.

rubyfruit

Wat een wonderlijk restaurant. Wij aten hier na een prachtige wandeling door Wenum, Auto hier geparkeerd en aan het eind meteen gedineerd.
De inrichting is echt jaren 80, in de vensterbank staan eind maart de kerststukjes nog met de kerstverlichting er boven.
Wij zijn niet de eersten die aan dit tafellaken eten, aan de vlekken te zien, en in het vaasje van het bloemstukje steken de rietjes van de vorige eters, gezin met kinderen, aan de waaiertjes te zien.
Van zowel mijn jus 'd orange glas als van het wijnglas van mijn gezelschap zijn er scherven van de voet afgebroken. het drinkt prima, maar ziet er niet uit.
Verder bestellen we de Veluwse proeverij. Een bonte mengeling van smaken, niet slecht, maar qua combinatie... Echt vers lijkt het ook niet, alsof het al langer onder de lamp ligt te wachten. Wij starten met het voorgerecht, andere tafels krijgen eerst brood. Wij later ook als we er om vragen. De serveerster komt niet verder dan dat ze net begint vanavond, geen sorry oid.
De servetten halen we ook maar zelf.
Het zit tot onze verbazing wel vol. Er zijn dus ook mensen die het hier erg naar hun zin hebben. Wij houden het bij deze ene keer

Gegeten op 22 maart 2015

estherdebrouwer

marloux18

Tijdje terug wezen eten met 4 personen. Eten was goed, op de spareribs na die was aan de taaie kant. De blonde meid, die naar onze mening de leiding had, was erg vriendelijk en behulpzaam. De andere 2 meiden waren erg onervaren en niet klantvriendelijk. We hadden een fles wijn besteld en een karaf water. De wijn was op een gegeven moment op en we wouden nog een karaf water bestellen, waarbij de serveerster mompelde en een boze/geïrriteerde blik gaf. Later legde het uit dat het alleen bij de wijn mocht, kon wel vriendelijker worden uitgelegd. Toen wij als enige nog in het restaurant zaten, werd er totaal geen aandacht meer aan ons besteed. Dessert werd laat opgenomen en de bediening was helemaal uit het zicht verdwenen. qua bediening kunnen ze een hoop verbeteren!

Gegeten op 3 maart 2015

Youpguus
over Spicebrush de Proeverij

Op zaterdagavond met vier personen hier gegeten. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het restaurant is zo ingericht dat je lekker kan zitten. Al zijn er wel een paar tafeltjes waar ik liever niet zou willen zitten. Bijvoorbeeld bij de trap naar de wc en de wijnkast. Die wijnkast is een leuk concept. Je mag proeven voordat je gaat drinken. Overigens zijn de prijzen van de wijn wel wat aan de forse kant. Het idee van drie zelf gekozen gerechten per gang is fantastisch. Dan neem je nog eens een keer iets wat je anders niet snel zou nemen. Nadeel is dat niet alle gerechtjes bij elkaar passen, daar kies je natuurlijk zelf voor. Maar er zaten wel een paar hele uitgesproken smaken tussen, bijvoorbeeld de kaasfondue. Broodjes vooraf waren heerlijk. Je moet er wel extra voor betalen. Tussendoor een amuse en spoom, hartstikke leuk. De entourage is prima. De bediening goed. De nieuwe kaart was net ingegaan dus ze moesten soms even navragen wat nou wat was, maar wat wil je dan ook met zoveel gerechten. Ik heb me er niet aan gestoord. Zeker voor herhaling vatbaar

N-G

Via online reservering

Het concept erg goed! De entourage creeert een heerlijke sfeer en het eten is van zeer goede kwaliteit, ook de presentatie ervan. Zelf ben ik gewend dat de Spicebrush is bemand met ervaren personeel, bij mijn laatste bezoek was er jong en minder ervaren personeel aanwezig en dat vind ik de kwaliteit van de Spicebrush wat doen dalen helaas.

Gegeten op 20 maart 2015

Ootje60

Met zes mensen gegeten bij dit restaurant. We waren hier nog niet eerder geweest, dus lieten ons verrassen. Twee hadden er het verrassingsmenu, de anderen aten van de kaart. Het eten was in alle opzichten heerlijk, alles precies gaar zoals het hoort, mooi opgediend en genoeg tijd tussen de gangen door. Ook de drankjes pasten er bij en waren heerlijk. De bediening was heel vriendelijk en netjes. Er werd hard en met passie gewerkt in de keuken om ook alles op tijd en tegelijk aan tafel te brengen. Kortom, voor ons was dit een avond uit eten, zoals dat hoort. Hier gaan we zeker terug komen.

Mac1nluv

Via online reservering

Gezellig tentje. Lekkere curry en tandoori grill. Eten is lekker, maar heb nog wel eens beter Indiaas eten gehad. Dan was het vaak echter ook duurder, dus prijs-kwaliteit verhouding zit hier wel snor. Zou hier makkelijk weer opnieuw kunnen eten.

ebrouwers

Heerlijk gegeten. Hoge kwaliteit. Helaas wat weinig groente en saaie patatjes. De wijnkaart niet in kunnen zien, wel uitleg aan tafel. Afgeraffelde en heel veel informatie bij de witte wijnen, bij de rode wijn als advies de mooie Italiaan (?) en daar hebben we het bij gelaten. We waren inmiddels murw van alle ingestudeerde praatjes aan tafel. De wijn was overigens wel erg lekker. Geen idee hoeveel de drankjes kostten, want geen drankenkaart gezien. Groot minpunt dus. De bediening vonden wij niet authentiek vriendelijk, erg gemaakt en we voelden ons zelfs weggekeken toen het wat later op de avond werd. Jammer, want het past niet bij het overheerlijke eten en het mooie restaurant.