De laatste recensies in Apeldoorn

De laatste recensies in Apeldoorn

HendrikusMartinus
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wen-Sing aan de Koninginnelaan was al een goede afhaal chinees, maar met de nieuwe eigenaar en chefkok is het nu de beste van Apeldoorn. Zeer smaakvol en waar voor je geld. Leuke aanbiedingen en vanaf 20 euro zelfs een gratis gerecht erbij!.
Je kunt hier alleen afhalen, de inrichting is voor een chinees klassiek ofwel standaard, ach dit heeft ook wel weer zijn charme.

Gegeten op 13 april 2014

joany2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al meerdere malen tapas gegeten in dit gezellige restaurantje.
Personeel is vriendelijk en luisterd goed.
Er word keurig uitgelegd hoe het in zijn werk gaat en bij komst van het eten word er ook weer netjes verteld wat de gerechtjes zijn.
Wij komen uit Ede dus 40minuutjes rijden hebben wij er zeker voor over!

• Recensies in de laatste twee jaar

Duurde vrij lang voordat wij wat te drinken werd aangeboden..
We hadden 6 gangen menu genomen....smaak was goed maar de gangen waren zo klein dat we nog niet voldaan waren na de laatste gang... erg jammer.
Ambiance is erg mooi maar de gerechten waren minimaal.

Gegeten op 13 april 2014

Sunnylilly
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, zowel voor- als hoofdgerecht waren prachtig opgemaakt. Quiche van geitenkaas en maaltijdsalade carpacchio waren voortreffelijk. We komen hier zeker nog eens terug.

• Recensies in de laatste twee jaar

Na wat wisselende recensies gezien te hebben toch maar de stap gewaagd, is zo lekker dichtbij.
En nou het viel niet tegen personeel was vriendelijk, werden vlot geholpen.
Kregen netjes uitleg.. en de tapas waren goed. in onze 2 uur hebben heerlijk gegeten.
De tapas met gehakt konden ons niet zo bekoren...

Gegeten op 22 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, is voor ons niet de eerste keer, en komen zeker vaker terug.
Personeel altijd vriendelijk !
Er zijn gerechten in overvloed, en allemaal er vers bereid !

Gegeten op 9 februari 2014

Smullie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groepje collega's geluncht. De dames in de bediening zijn aardig, maar overall vonden wij het bij Central Park niet zo professioneel. Sapjes en smoothies worden in koffiemokken geserveerd met rietjes. Op de bagel met gegrilde kip blijkt de avocado te zijn vervangen door mango wat een totaal andere smaakbeleving geeft. Twee salades hebben geen pijnboompitjes zoals wel op de kaart vermeld staat. Drie meergranen bagels zijn zonder overleg vervangen door speltbagels. Een andere collega heeft wel een meergranen bagel gekregen. Het wordt door de serveerster gemeld met 2x de opmerking dat we de meerprijs van de speltbagel (0,50) natuurlijk niet hoeven te betalen. Sfeer in het restaurant is okay. Overall is bij ons het beeld ontstaan van een uit de hand gegroeide hobby ipv een professioneel lunchcafe.

Gegeten op 9 april 2014

anja52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst werden we achter in de zaak neer gezet bij het bbq gedeelte. Er werd niets uit gelegd en na 10 minuten hebben we iemand geroepen die het een beetje uitlegde wat de bedoeling was. Na een half uur kregen we het brood en de frietjes die half koud waren en heel zout. Bij de biefstuk zaten heel veel zenen en de marinade rook niet lekker. kip was ook niet lekker. Bij de saladebar was het enigste wat lekker was de tomaten/uien salade. maar werd ook niet meer aangevuld.de rauwkost dreef echter in zijn eigen nat en smaakte eigenlijk nergens naar. Zoon en dochter vonden alles niet lekker. We hadden 2 uur maar zijn met 1 uur al vertrokken, Bediening was niet vlot en niet behulpzaam.

Gegeten op 6 april 2014

OJS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Binnenkomst was een doolhof via afstapjes en trapjes. Aangekomen in het BBQ gedeelte namen we plaats met ons vieren. Er werd even snel uitgelegd wat de de bedoeling was.
Drankjes werden snel bezorgd en we konden beginnen. Ik had echter nog niets gedaan of mijn bord was al smerig. Wat bleek de afzuiger boven de tafel was zo ranzig vet dat het smeer eruit liep en precies in mijn bord kwam. De bediening bracht wat servetjes en het was de bedoeling dat we zelf de afzuiger maar even moesten schoonvegen. Geen goed begin dus.
Maar we wilden het toch een kans geven. Je moest bij het vlees gokken wat het was. Iets wat op ossenhaas moest lijken had een dusdanige vreemde lucht dat we dat maar snel terzijde hebben gelegd. Veel keus was er verder ook niet, kip en kip en iets wazigs dat naar vis rook, een stapel erg vette spareribs en iets van hele kleine lamskoteletjes. Het koude buffet had iets meer keus de rauwkost dreef echter in zijn eigen nat en smaakte eigenlijk nergens naar. Zoals ook het fruit, of je nu ananas of iets anders uit de bak schepte het smaakte nergens naar. Wat wel erg lekker was is het brood, lekker vers. De friet was dermate zout dat je gelijk een biertje wilde bestellen, goed voor de drankomzet maar lekker is anders.
We bestelden nog een drankje en nadat het gebracht was werd er binnen vijf minuten diverse keren gevraagd of we nog iets wilden drinken. Erg opdringerig dus.
Al met al is de gemiddelde snackbar op de hoek beter, lekkerder en gezelliger en ook vaak een stuk schoner.
Helaas dit doen we dus niet weer, het was absoluut het geld niet waard.

Gegeten op 5 april 2014

roosromy

Heerlijke tapas!!!
We komen hier regelmatig en gaan altijd voor het onbeperkt Tapas assortiment.
Koud en warm is beide erg goed. Je kunt zoveel eten als je wil want het personeel komt geregeld vragen of alles naar wens is en of we bij willen bestellen.
Wij vinden het iedere keer weer een feestje!!

Gegeten op 22 maart 2014

IENS bestaat 15 jaar!