Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Amsterdam

De laatste recensies in Amsterdam

Eltonh

• In behandeling

Afgelopen vrijdag met een groep erg lekker en divers gegeten bij Dynasty. Het decor is netjes, maar niet mijn stijl (heel subjectief natuurlijk). Overall was de service redelijk. Zelf had ik voor deze prijsklasse (uiteindelijk 90 EUR p.p. afgerekend) wel een hoger Service niveau verwacht.

Het lage Service cijfer komt vooral de onbeschofte reactie van de bediening toen ik nog vriendelijk een vraag wilde stellen over de opbouw van onze rekening (1.400 EUR). Erg jammer om zo de avond af te moeten sluiten. No hard feelings, maar ons zien ze in ieder geval nooit meer terug!

Spindrift

• In behandeling

Deze vermelding laat precies de kracht en zwakte van een site als IENS zien. Onvoorstelbaar dat deze recensenten een dergelijk eetcafeetje bijkans net zo hoog als of hoger waarderen dan een gerenommeerd sterren restaurant. Het wordt simpelweg niet waargemaakt, dit uss een heel gewoon eettentje met opgewarmd eten.....

Andre

Hele Fancy prijzen.
Heel leuke gelegenheid om met wat vrienden een hap te doen. Ambiance perfect.
Begrijp dat ik er voor moet betalen, maar ik vind de prijzen flink boven de Amsterdamse prijzen liggen! 36 Euro voor een Pinot Noir? Bread and butter, zonder bestelling aangereikt en dan nog berekenen voor 3 Euro? Glazen wijn voor 6,50 per stuk, of het nu Pinot Grigio of Chardonnay is?
Ambiance kan ik elders ook vinden.

Gegeten op 23 oktober 2014

Giorgione11

• In behandeling

Ter ere van verjaardag van mijn vrouw hier gereserveerd.Bij binnenkomst werd ons verteld dat onze tafel niet beschikbaar was en dat we even plaats bij de foyer van het aangrenzende hotel moesten nemen.Tijdens het wachten merkte ik op dat er ondertussen wel andere mensen in het restaurant aan genomen werden. naeen half uur wachten ben ik zelf even gaan kijken en er werd mij verteld dat ik nog tien minuten moest wachten.Na een kwartier werden we opgehaald en aan een lange tafel geplaatst waar je nauwelijks kon zitten.Verder stond de muziek zo hard dat iedereen als het ware naar elkaar moest moest schreeuwen om enige conversatie te houden.
Mijn stoel/bank zat zo ongemakkelijk dat ik binnen korte tijd al last van mijn rug kreeg.Na twintig minuten wachten op iemand van de bediening hebben wij besloten deze WAARDELOZE TENT te verlaten!!

Gegeten op 23 oktober 2014

Proever72300

• In behandeling

Geweldig Vietnamees eten. Eindelijk een echte Vietnamees in Amsterdam. Steekt met kop en schouders boven de rest uit. Verse ingredienten, goede smaak en vriendelijke bediening. Het menu the taste of Vietnam (geserveerd in 5 gangen) is mijn favoriet. Je proeft dan heel goed wat Vietnam aan verschillende gerechten te bieden heeft. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Ik ben fan en kan niet wachten om er zondag weer te gaan genieten.

Gegeten op 22 oktober 2014

guusposthumus

• In behandeling

Verrassend lekker (de burger fantastisch) gegeten en door heel ontspannen en gastvrij personeel bediend. Het decor sprak ons aanvankelijk vanaf buiten niet erg aan, maar bleek een verademing vanwege prettige akoestiek, ruime tafel, fijne muziek, etc. Het totale plaatje maakt dat wij zeker terugkomen.

mosami

• In behandeling

De hertenpastrami was mooi opgemaakt en smaakte redelijk. Het rode poon gerecht was ronduit teleurstellend. Jeb om de menukaart gevraagd om te kijken wat ik nou werkelijk besteld had. De knoflook en ansjovis in de saus waren niet te herkennen. Hetzelfde met de worteltjes. Verbrande paprika? Jammer. Bovendien draaide een dj muziek alsof we in disco stonden. Mijn tafelgenoten waren schor van het schreeuwen. Geen fooi en zeker geen aanrader.

Archi

• In behandeling

Typisch Amsterdams bruine kroeg, vlak bij Anne Frank Huis. Hier staan eerlijke Hollandse lunchgerechten op de menukaart. Leuke sfeer, Amsterdamse volksmuziek, aardige bediening. Koos voor '12 uurtje' (ei, kroket, huzarensalade), dat geserveerd wordt met dikke sneeën bruin brood. Vaasje erbij en je kunt er weer even tegen!

wweelde

• In behandeling

Leuke plek in Oost, waar het terras de laatste tijd ook aardig gevuld is. Vriendelijk personeel, soms wat jong en onervaren. Aangename, sfeervolle inrichting en ruim. Eten ruim voldoende.

Knabbel82

• In behandeling

Via de iens AH spaaractie gegeten bij Elkasbah, dit hadden we alleen beter niet kunnen doen. Er werd een vast menu aangeboden zonder iets te kiezen. Het voorgerecht, een tomaten/groente soep was niet bijzonder, het hoofdgerecht, de tajine met lams of kip (we kregen ze allebei om te delen) was erg lekker, met verschillende groente, echt heel lekker. Het nagerecht was een stukje meloen met honing en losse granaatappel, niet bepaald culinair hoogstaand. We vroegen om een Marrakech koffie maar omdat de likeur op was kregen we ongevraagd vodka in de koffie. Best een vreemde combi, hier konden we ook wel weer om lachen. De bediening was prima, vriendelijk en informeel, de ambiance was oosters maar zeker niet betoverend. Het is dat we vanwege de spaaractie maar de helft van de rekening hoefde te betalen en dan nog was t iets aan de prijzige kant voor wat er geserveerd werd. Voor die prijs zijn er vele andere restaurants in Amsterdan die een betere prijs kwaliteit verhouding hebben.