De laatste recensies in Amsterdam

De laatste recensies in Amsterdam

erik1001

• In behandeling

Dit bezoek is al van wat langer geleden.
Indonesisch eten in Amsterdam zie je niet zo heel veel dus daarom deze geprobeerd.
Vriendelijk personeel dat wel. Eten in dit geval de rijsttafel is genoeg, maar de smaak is verre van Indisch. Veel Nederlandse productvervangers in het eten, alles aangepast aan Nederlandse smaak, niks authentieks meer aan.
Het eten was niet slecht zelfs best redelijk te noemen maar als je Indisch eten verwacht met die typische smaak dan valt het wat tegen
Hoewel prima eten zal ik er nooit terugkeren omdat ik van authentiek houdt en dat hoeft zelfs niet perse heet te zijn. Iemand die dit niet kent kan hier prima eten zonder iets te missen.

Gegeten op 8 februari 2014

Gillisculi

• In behandeling

Bakker Baard is een aanwinst voor onze buurt. Laat je niet voor de gek houden; hier kom je niet voor de snelle hap. Dat kun je Bakker Baard ook niet aandoen, hij wil gewoon dat zijn bezoekers genieten. Er zijn fantastische clafoutis en heerlijke wijnen. De martini's nog niet geprobeerd maar die zijn binnenkort aan de beurt. Proost, BB!

Gillisculi

• In behandeling

Hier op een donderdagavond gegeten. Het was erg rustig, wat op zich jammer was maar waardoor wij extra verl aandacht kregen. Heerlijk gegeten (menu van de chef). Foie gras, uiensoep en longhaas. Wij waanden ons even in Frankrijk. Heerlijke wijnen erbij; de bediening weet hier veel interessants over te vertellen. Wij komen hier zeker terug.

ilankon

• In behandeling

Niet de moeite waard! Vooraf was een Thaise mix, dat begon matig. Daarna Tom kah kai, erg zuur. Hoofdgerecht met biefstuk was veel te taai. Desert hebben we maar laten zitten.
Bediening bepaald niet vriendelijk en nogal chaotisch. Gerechten worden gebracht terwijl de tafel nog vol staat, bar staat vol met glazen en tafels werden niet afgeruimd.
Er zijn veel betere Thaise restaurants in Amsterdam, wij komen niet meer terug.

Gegeten op 24 april 2014

Lenlen92

• In behandeling

Een paar weken geleden hier op een doordeweekse avond wezen eten met mijn moeder. Het restaurant is heel klein, voor sommigen kan dit storend zijn maar wij vonden het juist knus en gezellig. We konden via een Groupon menu kiezen uit verschillende soorten kaasfondue's. Welke we hadden weten ik niet meer precies maar het was een variant van pittige soorten kazen en die beviel ons heel goed! De rest zag er ook heerlijk uit op de kaart dus we konden haast niet kiezen. Enige minpuntje was dat de service niet optimaal was (lang wachten op eten en drinken), dit kwam omdat de serveerster helemaal in haar eentje stond en het erg druk werd in het restaurant, dus begrijpelijk maar misschien wel iets om van te leren voor in de toekomst.

Gegeten op 6 februari 2014

chrisje64
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn bezoek aan Amsterdam begonnen met een lunch bij Langendijk. Het was een complete verrassing. het zonnetje scheen aardig dus ik ben op het terras gaan zitten. vriendelijke bediening, leuke sfeer. Ik bestelde een sandwich met kip/ guacamole . wat een smaak explosie (er zaten ook nog nacho's bij). Al met al een goed smakelijk/ betaalbaar begin van mijn verblijf in Amsterdam

ank6

• In behandeling

het eten is lekker. Maar de service is zo belabberd dat wij niet terug zullen komen. Bij ons tweede bezoek 20 minuten genegeerd en toen maar gegaan. Hopelijk snel iets nieuws op deze plek!

Gezellige

• In behandeling

Ik tracteerde mezelf op een diner in Oud Zuid op basis van recensies maar helaas viel het bezoek mij tegen.
Ik nam het asperges menu waar het dessert het beste was dit kan iets zeggen over het toetje maar in dit geval vertelde het meer over het voor- en hoofdgerecht. De asperges waren in beide gerechten behoorlijk hard (had absoluut wat gaarder gemogen) en ze hadden nauwelijks smaak en het vlees was niet mals.
De bediening was drukker met elkaar en met de voorbereidingen voor de komende gasten dan met de gasten die er toen al waren.
Bij het serveren van een gerecht en lege glazen op tafel verwacht ik dat de bediening in een zaak als Oud Zuid hier op initiatieven onderneemt.

Andre
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fijn dat de beide broers weer aan het roer staan na een lange afwezigheid van een van hen. We waren met een groep Chinese zakenlui die dit totaal niet verwacht hadden. Ze hadden gestampte Hollandse pot verwacht, maar waren zeer blij verrast. Het eten was uitstekend, de Chinese Thee ceremonie deed het ook heel goed, en iedereen was weer zoals vanouds blij. Dit is de Chinese keuken waar weinigen in Nederland aan tippen.

Gegeten op 3 april 2014

chrisje64
  • Recensies in de laatste twee jaar

via een groupon hier gegeten á 9,95 p.p. Als voorafje konden we kiezen uit linzensoep of brood met spinazie en kaas. wij kozen de soep. deze was smakelijk. daarna kregen we de enjera met een proeverij van Ethiopische gerechten. Dit werd geserveerd op pannenkoeken en je kreeg er p.p 2 pannenkoeken bij om de gerechtjes met je handen te eten. wij vonden het rundvlees het lekkerst. als drankje hadden we gekozen voor een palmbiertje. dit werd geserveerd in een halve kokosnoot. eigenaar was vriendelijk en deed zijn best om het ons naar de zin te maken.

IENS bestaat 15 jaar!