Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Amsterdam

De laatste recensies in Amsterdam

CGvdP

• In behandeling

Vandaag voor het eerst bij Faam gegeten; een verborgen schat in West. Heerlijk eten, dito wijn en een goede atmosfeer. Net terug van drie weken goddelijk eten in Italië, dus ik kan met overtuiging zeggen dat Italië er een ware concurrent heeft bijgekregen, zij het ik Amsterdam. De tirasmu is zelfs lekkerder dan ik tot nu toe in Italië heb gegeten.

CvdM

• In behandeling

Gewelding nieuw restaurant in West. Heerlijke antipasti, pizza uit de beste pizzaoven van A'dam met mooie verse ingrediënten en heerlijke zelfgemaakte desserts. De chocoladetaart is een aanrader. De prijzen zijn ook nog eens alleszins redelijk.

regienproeft

• In behandeling

Ik eet hier regelmatig en ik vind het er heerlijk. De bediening is gewoon lekker Italiaans, het eten is goed en de plek is super. Lekker terras bij mooi weer. Het is wel wat aan de prijs maar ik heb het er wel voor over. Ook een keer het iens menu genomen. Perfect en we waren ook eens niet zo duur uit.

Gegeten op 4 augustus 2014

regienproeft

• In behandeling

Wij hadden niet gereserveerd maar konden toch terecht omdat ze net 'het tweede gedeelte' hadden open gedaan. Geweldig uitzicht en goede inrichting. Toen we binnenkwamen moesten we echt actief contact zoeken want dat kwam niet van de bediening. We kregen een leuke tafel. De kaart staat vol met leuke gerechten voor weinig geld. We namen de 4 kleine gerechtjes. Dit is meer een voor- dan een hoofdgerecht, dat was niet duidelijk op de kaart. We wilden niet direct een nagerecht bestellen maar eerst nog een wijntje. Even later kwam 'de gastvrouw' vragen of wij gereserveerd hadden. Nee? Of we dan ons plekje op wilden geven want ze had wachtende gasten (die niet gereserveerd hadden, maarja dat is ook zo lullig). We hebben ons drankje buiten opgedronken. Het nagerecht hebben we maar laten zitten... Slechte bediening, lage prijs, prachtig uitzicht. Oh ja, 1 van de kleine gerechtjes was de burrata. Normaal is dat heerlijk, maar hier smaakloos. Jammer.

Gegeten op 14 augustus 2014

Proever55501

• In behandeling

Prima eten maar zeker niet zo goed als de andere reviews doen vermoeden. Locatie is beetje rommelig. Bediening matig en eigenaar probeert wat overdreven vriendelijk te zijn.

Gegeten op 17 augustus 2014

rob155

• In behandeling

Hier kan ik kort over zijn. Ik had runder/lams kebab. Niet bijzonder en vlak van smaak. Aan de andere kant is daar de prijs ook naar. Ik had er een pilsje bij met vier vingers schuim terwijl de pilsjes in Nederland toch al zo klein zijn. Jammer.
Inrichting is helemaal top en past goed bij de kaart.
Prima restaurant als je niet te veel eisen stelt voor een beperkt budget.

Gegeten op 21 augustus 2014

Anuschka30

• In behandeling

Wij waren met een gezelschap van 5 personen. De bediening was vriendelijk en profesionneel.
Het restaurant is sfeer vol, er worden oude Italiaanse films vertoond op de achtergrond en de
zitplaatsen zijn comfortabel en ruim. Het eten was en de porties waren goed. Ik had als toetje de huis gemaakte Tiramisu, die was kakelvers en heerlijk luchtig.

Gegeten op 15 augustus 2014

jwdj

• In behandeling

Heerlijk gegeten. Pizza's komen uit houtoven en dat proef je. Bediening vriendelijk en snel. Goede sfeer. Water uit de kraan.

jwdj

Han2Go

• In behandeling

Rijsttafelen bij Djago is altijd een culinair avontuur aangaan door de West-Javaanse keuken van Rene Pang aan het Scheldeplein in de Amsterdamse Rivierenbuurt. Je weet, als je daar jaren komt, dat zijn rijsttafels, een drietal vermeldt de menukaart, een afspiegeling zijn van lokale, naar westers idee aangepaste rijstgerechten, die qua smaakbeleving steeds weer in zijn bedrijvige, familiaire restaurant triomferen. Wij kiezen dit keer voor zijn rijsttafel nasi putih, die qua samenstelling de pijlers van de twee andere rijsttafels, de uitgebreide en de eenvoudige, vertegenwoordigen. Op rechauds gerechten in schaaltjes, als twee stokjes saté ajam in donkere saus, met stukjes noot, vlees, zoals gestoofd rundvlees, gehaktballetjes, kip, ei en groente als taugé, boontjes, gebakken banaan in karamelzoete saus, en koude schotels als gado gado en frisse komkommer en mango, en serundeng. Je schept witte rijst op en je creëert naar inzicht een portie die aan de smaken recht doet, en die je met marinadevocht van vlees of groente bij kunt stellen. Sambal erbij is af te raden, want de gerechten zijn al redelijk pedis. Je proeft de gedrevenheid van de West-Javaanse keuken waarin een niet te stillen raffinement schuilt. Velen uit de buurt weten Djago te vinden, en RAI-bezoekers uit de hele wereld leggen hier aan, getipt of zomaar op avontuur. Nasi putih € 24,-; fles huiswijn € 18,-, een stevige rosé uit de Gascogne, en als je kraanwater erbij wilt, doen ze niet moeilijk. Personeel bedient uiterst informeel, los, vriendelijk. Restaurant met Indonesische accenten ingericht.

Gegeten op 17 augustus 2014