De laatste recensies in Amsterdam

De laatste recensies in Amsterdam

mwinkel

Via online reservering

Met ons vijven heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen, goede sfeer en een prima keuken die goed is georganiseerd. Mooie open wijnen ook.

Gegeten op 28 maart 2015

Jusu

Qua prijs kwaliteit hele redelijke burgers op een mooie locatie, eigenlijk iets te mooi voor een franchise (keten?) als deze. Aan het interieur is gewerkt, maar onderscheidend is het nergens.

Burgers dus niet verkeerd, maar ik heb absoluut meerdere betere burgers gegeten. Liefdeloze uienringen: brede ringen met een zeer saaie bijna smaakloze en niet krokante buitenkant.

Personeel was absoluut vriendelijk en druk bezig, maar niet met onze tafel. Niet geinformeerd naar tevredenheid of lege glazen. Na een kwartier waren de borden nog niet afgeruimd.

elmy

Net als bijna iedereen om ons heen hadden we hier een werkafspraak rond lunchtijd. Daar is het echt een prima plek voor. De tosti met kaas en tomaat die we allebei namen was erg basic, maar niets op aan te merken. De koffie en warme chocomel waren goed. De bediening wel erg vaag. Moeilijk om aandacht te krijgen. Eigenlijk is het een erg charmant tentje, maar door de bediening zal ik hier niet snel 's avonds gaan eten. Jammer is dat want de dinerkaart ziet er goed uit.

Gegeten op 27 maart 2015

Sierrye

• In behandeling

Wat een leuk nieuw restaurant in Amsterdam. We hebben al meerdere gerechten geproefd o.a. de kaasfondue en raclette, leuk om dit op een franse manier te eten. De details zijn echt de puntjes op de i. Een klein oventje op de tafel en een hout tonnetje waar de aardappels in zitten. En de desserts zo lekker! De sfeer van Le Bistrot des Alpes is goed en de chefkok en de gastvrouw zorgen voor een geweldige ervaring! Tot gauw!

Gegeten op 6 maart 2015

elmy

Lekker brood met tapenade en olijfolie als start. Daarna aten mijn twee tafelgenoten een pizza die uitstekend smaakte en ik de ossobuco van lam. Een grote malse schenkel in een heerlijke jus. De caponata, een ruime portie gestoofde groenten smaakte ook meer dan prima. De bediening is vriendelijk genoeg, maar niet heel attent en de hoofdgerechten kwamen met een tussenpoos van een minuut of vijf. Dat is echt teveel. Maar het eten is lekker genoeg om dat goed te maken, ook het limoentaartje en de ijsjes die we na aten.

Gegeten op 19 maart 2015

Phasma

Bij toeval hier terecht gekomen en genoten van de heerlijke tonijnsandwich en vriendelijke bediening in een vol restaurant

FEB

• In behandeling

Wat een pareltje, dit Turkse restaurant. Wij hebben hier zooo lekker gegeten! Wij eten vegetarisch en ook dat kan in dit restaurant heel goed, alle gerechten waren een streling voor de smaakpapillen. De eigenaar liet ons zelfs meeproeven van wat hij zelf at, heerlijk! Je kan ook merken dat ze er zelf veel plezier in hebben. Niet alleen vegetariërs kunnen hier lekker eten maar ook vleeseters, veganisten, mensen met een glutenvrij dieet, enz, enz. Vis kan je er wel eten maar dan moet je het twee dagen van te voren bestellen, ze willen namelijk enkel en alleen VERSE producten op tafel zetten. Dit restaurant is een echte aanrader, wij komen beslist hier weer terug!

Phasma

Heerlijke vegetarische mezes gegeten bij deze vriendelijke en gastvrije eigenaars. Het voorgerecht van watermeloen, olijven, kaas en zongedroogde tomaat was een heerlijke start en de gerechten daarna waren mintens zo lekker. Een glaasje wijn erbij en je waant je op vakantie. We komen zeker terug in dit restaurant!

Roosje880

• In behandeling

Tijdens een werkbespreking heerlijk geluncht bij Het Bosch. Met het zonnetje erbij was het uitzicht top en sfeer verhogend. Super vriendelijke en professionele gastheer. Je kon gewoon proeven dat de gerechten met liefde en passie waren bereid, ik heb van iedere smaaksensatie genoten. De nagerechten waren divers en eveneens ontzettend lekker. Als je van plan bent hier te gaan lunchen neem er dan vooral de tijd voor, want het is pure verwennerij. Ik kom hier zeker vaker, een echte aanrader!

Gegeten op 23 maart 2015

Proever80299

Dit blijft een goede tent. Eten is heerlijk en je zit gezellig, het is de hele week druk. Bediening is aardig maar wel erg gehaast, binnen een krap uur sta je weer buiten. Dat past niet bij de sfeer en kwaliteit van dit restaurant.