Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Amersfoort

De laatste recensies in Amersfoort

visje58

• In behandeling

Heerlijk gegeten hier. De uiensoep smaakte heerlijk. Ook de steak wel erg lekker mals. De bediening was erg vriendelijk. Echt een aanrader.

Gegeten op 31 januari 2015

rogieraarlander01

• In behandeling

Super ontvangst! wat een gastvrijheid. Ondanks dat we zelf echt veel te laat kwamen door de gladheid, werd alles vlot geregeld. De kok kwam zelf aan tafel vertellen wat we allemaal zouden krijgen. Helemaal leuk. Het eten was vers en de prijs van 25 euro voor het eten echt niet duur! Leuk bediening!

maghetietsjemeerzijn

• In behandeling

We aten met 3 personen via een Groupon-deal. Allen kozen voor een pizza (pasta kon ook). De pizza's waren ok, de ene iets beter dan de ander. Vooral de quatro stagioni was de moeite waard. Lekkere dunne bodem, krokant aan de rand en voldoende gebakken in het midden. Drankjes redelijk geprijsd. De bediening ok, het ene meisje was veel vriendelijker dan de ander.
Het restaurant (eigenlijk gewoon een pizzeria) ligt in een eenvoudig winkelcentrum. De uitstraling is daardoor niet erg positief. Binnen valt het mee. de kaart biedt veel mogelijkheden, maar het restaurant nodigt niet uit om er uitgebreid te dineren.
Al met al zijn we, rekening houdend met het soort restaurant, wel tevreden.

marisfl

• In behandeling

Bediening is redelijk goed.. de gerechten die warm horen te zijn zijn koud ... sushi zit geen smaak aan. Er zitten aan de vlees en kip gerechten allemaal vet stukjes. Het eten js gewoon niet vers. Zal hier nooit meer eten.

bernard23

Via online reservering

De (door Tollius bevestigde) reservering was vergeten, maar dat werd soepel en snel opgelost. Het eten was van een superb niveau. De voorgestelde wijnen waren uitstekend. De (buitenlandse en in de Londense City verwende) gasten waren zeer onder de indruk. Een absolute aanrader!

Gegeten op 28 januari 2015

GM_1984

Heb hier een fantastische avond gehad samen met mijn zusje...
Genoten van een 6 uiteindelijk 7 gangen menu gecombineerd met heerlijke wijnen, we wilde uitgebreid verast worden omdat we zin hadden in gezellig avond tafelen en dat is gelukt! Het was allemaal zo verfijnt, we hebben echt lekker gegeten... De sfeer van het prachtige kleurige restaurant en fijne ontspannende service, voelde goed, zo goed dat we het niet konden laten om toch voor de "guilty pleasure" een kaasgerechtje samen te delen en af te sluiten met heerlijke zoetigheden bij de koffie, kortom voor herhaling vatbaar! Dank jullie wel team van "Restaurant Spui"

Gegeten op 16 januari 2015

tanjariane

Gegeten op 29 januari 2015

bianca117

Via online reservering

Complimenten aan dit restaurant: goede bediening, heerlijk eten en sfeer! Ik had de biefstuk en heb zelden zo'n lekker mals stukje vlees gehad! Bediening was ook niks te gek: heel fijn!

Anjab0810

Via online reservering

Als je een 3-gangen maaltijd neemt, is de kleine portie voor een hoofdgerecht een prima keuze!
We hebben heerlijk gegeten. Eén meisje in de bediening mag wat vrolijker kijken, de rest van de service was prima.
Norbertus is wat al te nadrukkelijk aanwezig, dit is wellicht niet ieders keuze, maar ik werd er wel vrolijk van...

AndreainZwolle

Via online reservering

Brasserie Dichtbij ziet er hip en gezellig uit. De bediening doet haar best, maar was niet echt heel erg alert. Qua eten viel het me erg tegen. De bijgerechten, frites en rauwkostsalade, zagen fris en verzorgd uit. Het hoofdgerecht, in mijn geval een vegetarische wrap met groente en mozzerella, was niet erg bijzonder. Plat gewokte, niet te definiëren groenten in een kleffe wrap. Jammer. Sommigen zullen misschien zeggen: daar is de prijs ook naar. Het klopt dat de prijs voor een diner niet hoog is, maar jammer dat de kwaliteit dan in de vergetelheid lijkt te zijn geraakt. Ik zou hier niet zo gauw meer gaan dineren. Misschien nog wel een keer een lunch proberen - gewoon omdat de locatie wel een prettige sfeer ademt en to give it a second try.