a TripAdvisor company

EdvL

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Bijzonder leuk en gezellig restaurant. Ontspannen sfeer en enorm vriendelijk personeel dat de tijd neemt om alles uit te leggen wat de kaart te bieden heeft. Het eten was perfect en voor ons 30 jarig huwelijk had de kok speciaal voor ons een waanzinnig dessert gemaakt. Helemaal top!

Gegeten op 31 juli 2015

Jaspervink

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Door sushi today utrecht waren wij benieuwd wat de vestiging in amersfoort ons te bieden had. Bij de binnenkomst merk je gelijk dat het erg mooi en modern is ingericht. De vis was vers en alles smaakte heerlijk. De warme gerechten waren erg smakelijk en het personeel was vriendelijk en warm. Het toetjes buffet was in een woord ; fantastisch. Wij komen zeker nog een keer!

FransjeB

Bij binnenkomst werden wij netjes aan een tafel toegewezen. We zijn eerder in Utrecht geweest en we waren benieuwd hoe het in Amersfoort was. Het decor zag er moderner uit hier dan in Utrecht. Grote ramen waardoor de ruimte ook groter lijkt.
Het eten vond ik toch lekkerder dan in Utrecht. De vis smaakte verser en de warme gerechten toch iets lekkerder.
De service is erg gastvriendelijk. Ze zijn beleefd en erg aardig. Af en toe mag er wel een glimlachje op het gezicht.
Het toetjesbuffet is veel groter dan in Utrecht en dat betekent dus veel meer keuze!

Gegeten op 26 juli 2015

ernaseegers

Via online reservering

Het eten bij Merlot was redelijk, maar ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht! De amuses en het brood waren lekker! Het voorgerecht was oké en het hoofdgerecht, drie verschillende soorten vlees vond ik minder! De wijn die bij ieder gerecht werd geschonken was voortreffelijk, evenals de witte huiswijn die wij vooraf dronken!
Ik vroeg om een glaasje water, maar kreeg een karafje met lekker koud water, dat achteraf 3,50 euro kost! Voor 2 karafjes moesten wij 7 euro betalen!
De bediening was goed en vriendelijk! Het restaurant van buiten ziet er heel erg mooi uit en binnen is het gezellig, alhoewel wij wel erg dicht op onze buren zaten terwijl er nog zoveel ruimte was!
Wat ook vreemd was dat wij bij de reservering alleen maar om kwart voor 6 konden afspreken, terwijl de volgende zitting om half 8 helemaal niet vol was, de zaak was half leeg!

pjsluis

Via online reservering

We hadden gereserveerd en werden verwacht. We konden een tafel voor twee uitzoeken. De ober kwam direct, vertelde welk menu onze reservering inhield, of we nog aanvullingen wilden en tenslotte wat we wilden drinken. Daarvoor kregen we een kaart met suggesties: cocktails en een overzicht van de wijnen. Met prijsvermelding wat aangenaam was. De originele cocktail Hugo: prosecco/vlier/munt/limoen was een heerlijke appetizer. Het stukje brood met tapenade was eenvoudig, de olijfolie verrukkelijk op een mooi olijfhouten plankje. Vervolgens werd in ongeveer drie uur het menu geserveerd, wat ons tijd gaf om van het eten en elkaar te genieten. Wij zijn zoutarme eters en genieten meer van kruiden. Hoofdgerecht m vis was aan de zoute kant. (hebben we niet gemeld.) De gerechten zijn smaakvol gepresenteerd, mooie borden, goede hoeveelheden, prettig bestek. Verrassend en lekker het tussengerecht: broccoli/bloemkool met zomertruffel op een bedje van risotto. Goede wijn, vooral niet aangemoedigd meer te drinken dan we wensten en toch regelmatige aandacht of alles naar wens was. Prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed.

carolinedeheij

Via online reservering

Heerlijk gegeten, er waren mooie produkten gebruikt in het zeer betaalbare iensmenu. De bediening was ontzettend vriendelijk en oplettend. De inrichting is heel rustig, in goed evenwicht met de gezellige levendigheid op het perron. Prima plek om te eten, fijne avond gehad!

MaartjevanS

Via online reservering

Heerlijk eten voor weinig geld. Vooral het voorgerecht: yummie!! En eigenlijk het hoofdgerecht ook... En het toetje met perzik en witte chocolademousse... Mjam! Een aanrader!

intGod

Wauw.

Gisteren zijn we hier per ongeluk terechtgekomen. We wilden naar de Thai ernaast, maar die was met vakantie. Toen zijn we maar het Turks restaurant binnengestapt. We zijn het verleden wel vaker bij Turkse restaurants geweest, met wisselend succes.

De mensen zijn superaardig en beleefd. Het decor is niet nieuw, maar wel leuk en smaakvol ingericht. Het is overduidelijk een familierestaurant waar iedereen het beste met je voorheeft.

We bestelden de middelgrote Turkse Rijsttafel en werden verrast door een fantastisch gerecht. Het vlees was allemaal supervers, de doner is zelf gemaakt net als de Lahmacun (Turkse pizza) en de porties zijn perfekt.

Wat een aangename verrassing. Wat is het fijn om te ontdekken dat er nog familierestaurants zijn waar men nog hart voor de zaak heeft: geweldige service, vriendelijkheid, gecombineerd met verse en smakelijke maaltijden. Er werd oprecht gevraagd of we het lekker vonden en je zag de gezichten stralen toen we vertelden hoe lekker we het vonden.

We gaan hier nog vaker terechtkomen. Na 18 uur kan je zonder beperking gratis parkeren voor de deur - voor 18 uur moet je een parkeerschijf gebruiken.

dikkebeek

Via online reservering

Eten was prima. Heerlijke mixed grill. Lekker biertje. Erg leuk personeel. Helemaal goed ! De prijs-kwaliteitverhouding is helemaal goed !

horsey