a TripAdvisor company

De laatste recensies in Amersfoort

De laatste recensies in Amersfoort

SanderN

Bijzondere verrassing. Gisteren hier gedineerd. Zeer mooie gerechtjes, niet alleen qua opmaak maar zeker qua smaken. Mooie wijnkaart die ook nog betaalbaar is. Aandachtspuntje zijn de wijnglazen. Met zoveel mooie smaken vult een chardonnay in een chardonnay glas zoveel mooier aan.(anders was het een 9 geworden)
Net en vriendelijk personeel. Aanrader en wij gaan zeker nog een keer.

Gegeten op 23 mei 2015

beezz

Heerlijk gegeten bij Familie Blok! Met 4 personen in een prettige ambiance vlakbij de keuken waar met passie wordt gewerkt. We kozen allemaal voor het 6 gangen menu inclusief wijnarrangement, dat werkelijk perfect was afgestemd op de verschillende gerechten. Een ware smaaksensatie!
Mijn favoriet was het gerecht "Rund", een steak tartare vergezeld van stukjes paling, eendenlevermousse en een sausje van gefrituurde groene groente.
Ook de andere gangen waren geweldig, hoewel bij een van,deze de venkel iets te opvallend aanwezig was. Maar wellicht geldt dit alleen voor mij, ik hou niet van venkel. Bediening correct maar niet overdreven. Afrekenen viel een tikkeltje tegen. Per persoon het dubbele van de prijs van het menu. Misschien volgende keer een kleinere wijn of een wijntje overslaan.

Gegeten op 23 mei 2015

ad_wijgerde

Gegeten op 2 april 2015

Robdewit1978

• In behandeling

Dit is veruit het beste Argentijnse restaurant dat we bezocht hebben in Nederland! We hadden wat aanvullende wensen en dit was geen probleem. De chef kwam zelfs nog even langs om te vragen of alles naar wens was. Daarnaast supervriendelijke bediening en ongedwongen sfeer. Echt een aanrader!

BlueBird

Voorafgaand aan een avondvoorstelling in "De Flint", wilden we spontaan eerst een hapje eten buiten de deur en via iens vond ik dit relatief nieuwe restaurant op steenworp afstand van het theater. Meteen bij binnenkomst waren wij aangenaam verrast met de prettige (Franse) sfeer en de uiterst gastvrije mensen in het restaurant. Na een aperitiefje in de leuke tuin hebben we ons binnen heerlijk laten verassen en verwennen door de kok: de 'carte blanche' kun je naar wens bestellen in 3, 4, of 5 gangen.

De twee voorgerechten waren subliem: mooi gepresenteerd maar vooral uitmuntend van smaak en het tweede ook nog spannend qua smaakcombinatie. Het hoofdgerecht was ook erg lekker, al had het vlees voor mij net iets meer rosé mogen zijn. Op het toetje was weer niets aan te merken. Ook werden er mooie bijpassende kwaliteitswijnen geserveerd. Kortom: een hele prettige beleving en aangename verassing om per toeval in zo'n goed restaurant terecht te komen. Ik ga hier zeker terug komen!

Marc1994

• In behandeling

Bij 'T Lieve Vrouwtje ter Amersfoort gegeten met me vriendin vrijdagavond. Heerlijke gerechten, fantastisch gepresenteerd, gecombineerd met lekkere wijnen. De sfeer in het restaurant is zeer prettig. Dat is mede te danken aan het geweldige personeel. Ze voelen prima aan wat je prettig vindt (of niet). Er zijn restaurants met meer sterren, die hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
Een toppertje In Amersfoort ik kom hier zeker vaker eten.

ellisd

Op een doordeweekse dag met 5 dames even "een hapje gegeten" voorafgaand aan een andere afspraak. Naast de kaart was er een seizoenkaart met verschillende soorten bereidingen met asperges. Dat zag er leuk uit en twee van ons kozen de zalm met asperges. Beide waren zeer tevreden. Aan van de eters kan geen gluten verdragen en daar werd zeer professioneel mee omgegaan. Drie van ons gingen voor de gebakken roodbaars en ook die was lekker. Bakje frietjes met rozemarijn erbij en een bakje salade. Prima restaurant met goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gegeten op 19 mei 2015

sjors10

• In behandeling

De bediening was prima! Het eten was echt super slecht tenzij je van kipnuggets met honing houdt. Bij dit restaurant vergeleken is Mac donalds een ster waard

BrendaUitEten

Via online reservering

Gegeten via Iens aanbieding 4 gangen, €20,60. Geen geld voor wat je krijgt. Ook vooraf nog lekker brood met boter en zeezout. Heerlijk malse sukade van Black Angus met zalige jus. Tussengerecht van Schelvis ook top. Borden waren voorverwarmd en vis en vlees waren goed op temperatuur. Huiswijn Sauvignon Blanc zeer smaakvol. Iets meer groente was mij overigens welkom geweest maar dat hoort schijnbaar niet in restaurants. Toetje was lekker maar het bananenijs had van mij vervangen mogen worden door vanille. Maar smaken verschillen. Service had nog iets losser gemogen. Aanpassing van menu naar "geen worst/geen varkensvlees" was geen probleem. Wel nog een flinke verflucht bij binnenkomst, maar daar wen je aan. Muziek mag iets meer aanwezig zijn. Ik miste wel iets qua sfeer. Wat weet ik niet. Maar ik zou zeker teruggaan.
Leuk terras ook overigens!

Gegeten op 20 mei 2015

Inneke

Heerlijke lunch. Mosterdsoep toont altijd de hand van de kok; deze was voor herhaling vatbaar. Lunchgenoot had bijzondere salade met zoete aardappel en feta. Ik kijk uit naar een keertje avondeten hier. Locatie met fijn terras: verrassing na aankomst via industrieel aandoend plein!