Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Amersfoort

De laatste recensies in Amersfoort

CHM8b

Een super bal gehakt, goede karbonade, veel keuze uit groenten, aardappelen. Service is snel en goed, je hoeft nooit lang te wachten.

Gegeten op 2 oktober 2014

efjee43

Gegeten op 17 oktober 2014

samenland

Na een drukke werkdag mogen aanschuiven bij Restaurant 'Humphrey's in een sfeervolle ambiance , vriendelijk ontvangst en een gezellige tafel in goed gezelschap van mijn zus. Heb heerlijk gegeten en waardeer de bediening, toegewijd en alert.
Bij de gerechten een verrukkelijke huiswijn genoten en uit m'n dak over het dessert: vers ( licht ) gebakken ananas met vanille en kardemom én kokosroomijs.
Prettige ligging van het restaurant, je komt vanuit de Parkeergarage van de Flint zo bij de ingang uit van de 'Humphrey's"

Gegeten op 27 oktober 2014

PeterM

Via de iens-app en op basis van reviews beland in Sushi Today. De reviews komen overeen met onze ervaring: prima eten zonder spectaculair te worden, leuke vlotte bediening en de zaak is zo'n typische all you can eat Japanner die in elke stad er ongeveer zo uitziet. Al met al hebben we veel gegeten voor weinig geld en hadden we in die zin geluk dat het ineens heel druk werd in de zaak zodat tussen onze tweede en derde gang heel veel tijd zat (pakt vaak negatief uit, maar nu niet) om een beetje ruimte te krijgen in onze maag.

Gegeten op 24 oktober 2014

dennis93

Op zoek naar een restaurant met Amerikaanse invloeden kwam ik terecht bij Hete Kolen. Ongelooflijk hoe lekker ik hier gegeten heb! Een absolute aanrader! Personeel ontzetend vriendelijk, decor is leuk en het eten is simpelweg fantastisch. De kok vertelde me dat ze nog een beetje aan het zoeken zijn maar als dat waar is, dan zijn ze op weg naar de top!

Lekkerproefbekje

Voor het moderne en gelikte decor is het zeker de moeite om naar Dara te gaan. Helaas voor het eten en de service niet. Het eten is lauw en niet op smaak, daarnaast is het servies niet schoon. De drankjes die we bestelden kregen we na twee keer vragen. Verder zijn de hapjes lekker voor bij de borrel, maar niet geschikt voor diner. Voor borrelen op het terras zou ik zeker teruggaan, voor het diner helaas niet meer.

Gegeten op 26 september 2014

puppy

Via online reservering

Heerlijk gegeten, laten verrassen door de chef: goed geslaagd. Vlees bijzonder,vis uitstekend. Bediening gastvrij in huiskamersfeer, heerlijk. 1 serveerster boog wel erg ver over de tafel en naar ons toe, erg snel met afhalen

Gegeten op 26 oktober 2014

Lekkerproefbekje

Dit sushi-restaurant is snel en goed qua kwaliteit eten. Wil je alleen een echte sushi-ervaring, dan kun je hier beter niet eten. Het is voor het stillen van de trek een prima plek om even te eten, meer niet. Service is supersnel, dus binnen een uurtje kun je weer buiten staan.

Gegeten op 11 oktober 2014

beavandergugten

Vanavond een heerlijke avond beleefd met een gezellige tafelgenoot in het stijlvol ingerichte pand van Humphrey's in de mooie binnenstad van Amersfoort.
Het vega voorgerecht was smakelijk, met spannende combinaties van een pittige kaas met paddenstoelen en gefrituurde knolselderij.
Het hoofdgerecht met linzen was bijzonder, met salade, patat en appelmoes ruim voldoende.
Toetje met chocolade blijft een aanrader...
De bediening was vriendelijk en attent.
De entree van het restaurant oogt uitnodigend en binnen ben je welkom!
Bedankt,
Bea

Gegeten op 27 oktober 2014

kees136

Lekker gegeten met de AH actie. Prijs niet te hoog. Wel aangepast menu. De derde persoon die er bij was kon van het gewone menu kiezen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 20 juni 2014