De laatste recensies in Amersfoort

De laatste recensies in Amersfoort

pvdv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van vrienden naar Sloop gekomen, heerlijke avond gehad. Ontvangst zeer vriendelijk naar het bovenste gedeelte gebracht. Industrieel ingericht met uit zicht op de gracht.
De kaart is veelzijdig met tussengerecht porties, het was zo omschreven dat wij eigenlijk alles wel wilde proberen. Toch aan de aanbevolen 3 porties pp gehouden, wat voor ons ook precies genoeg was. De gerechten zijn een lust voor het oog en ook heerlijk van smaak. Lekkere wijnen erbij. Echt een verwen avond, wij komen zeker nog terug.

Gegeten op 15 april 2014

mart033
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke ontvangst, tafeltje beneden toegewezen. Boven zit gezelliger, beneden wat donker en wat kaal. Gerechten mooi opgemaakt. Gestart met de filet americain vh hert. Tafelgenoot blij, zelf vond ik het hert wegvallen door de andere smaken. Daarna was het feest. Met name de schelvis top; hoog op smaak, verfijnd, begeleidende groenten heerlijk. Smaakvolle wijn erbij maakte de 2e ronde tot n feest. De wrap viel tegen, aldus tafelgenoot, de runderlende beviel uitstekend, mals & smaakvol. Het bijpassende wijnadvies (bij alle gerechten) viel niet goed bij het 1e gerecht, wel bij de 2e en 3e ronde. Hoeveelheden zijn wat bescheiden, dus 3 gerechten is zeker het minimum. Prijs/kwaliteit goed, aandacht voor de gast ook. Aanwinst in Amersfoort; we komen hier terug.

Gegeten op 8 maart 2014

Kornelis
  • Recensies in de laatste twee jaar

Asperges, asperges, asperges, hmmmm, wat was het weer lekker en gezellig! Een gezellige drukte en verrassend wat ze met die asperges hebben uitgehaald. Met heerlijke gekoelde bijpassende rode wijn! Ga zo door!

Gegeten op 13 april 2014

Jeroen bruintjes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten!! We waren met ze 4tjes we hadden alle 4 menu van de chef wat een geweldig menu is dat klopt allemaal en heerlijke wijnen erbij. Ik zeg tot snel!

Gegeten op 13 april 2014

jorgen2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Extreem lekker gegeten toen we op weekend waren in Amersfoort. Mijn vriendin had een pasta met groene pesto en ik een pasta met champignons en kaas. Nog nooit zo goed gegeten als hier. Jammer dat het zo ver is om vanuit België naar hier te komen. Anders was dit zeker ons vast restaurant.

Gegeten op 12 april 2014

JYDM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke sushi, veel variatie, echt van genoten. Wat minder grillgerechten op de kaart, wat ik prima vind. Het toetjes buffet is echt fantastisch. Enige negatieve puntje vond ik dat er geen ijs of citroen in de green icetea geserveerd werd. Het restaurant ziet er super uit met een mooi uitzicht over de stad. Ik kom zeker nog een keer!

j00pbraakhekke
over O Sole Mio
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker en goed Italiaans eten. De prijs is wat wel bovengemiddels voor Italiaans eten maar dat maakt het eten dan wel weer goed.

De bediening is prima en zijn erg bereidwillig.

Het restaurant zelf mag wat mij betreft wel een opknapbeurtje gebruiken. Oudbollig is leuk maar het kan ook te zijn.

Gegeten op 5 april 2014

Petra_Reijntjes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hip eten in Amersfoort? De Vereeniging! Een leuke ruimte in voormalige fabriek of zoiets. Er zijn houten banken getimmerd die goed zitten hoewel niet echt comfortabel.
Het grote gezelschap start met een maissoep. Daarna krijgen we ouwerwetse pannetjes op tafel met allerlei lekkere gerechten. Gele rijst en in de schil gekookte aardappelen, met vis + boontjes, varkensvlees + spinazie in blauwekaassaus en vegetarisch bruine bonen + broccoli. Alles is lekker en ik zie verschillende tafelgenoten voor een tweede, zelfs derde keer opscheppen. Het smaakt!
Wij hoeven niet zelf te betalen, maar de kaart laat zien dat de gerechten €11,50 per stuk kosten. Dat is heel goed betaalbaar voor deze kwaliteit.
De dames in de bediening zijn alert en vriendelijk en vullen lege pannetjes per omgaande met meer. Ook brengen ze kraanwater op ons verzoek. Dat is altijd een plus.

Gegeten op 14 april 2014

hedy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een restaurant als de Overburen ( een beetje Grand Café- achtig ) misten wij in Amersfoort.
Leuke ongedwongen inrichting met de mogelijkheid om ook nog in het bargedeelte te zitten.
Wij maakten gebruik van de Iens deal en zijn daar zeer tevreden over.
De gerechten waren heerlijk en vooral de zeebaars was niet te versmaden.
De bediening was attent. Wij hadden alle tijd en daar werd rekening mee gehouden.
De keuken is tot laat open en ook voor een lekkere saté kan je hier terecht.
Wij komen binnenkort terug.

Gegeten op 11 april 2014

Maarten_C
over De Eetstee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Het is een verademing om als vegetariër zo veel keus te hebben uit zo veel originele gerechten. Lekkere en originele kaart+keuken dus. Echt gesmuld.
Bediening is allervriendelijkst en persoonlijk maar mag wat alerter. Net iets te vaak naar onze lege glazen zitten staren.
Decor: op zich mooi en strak ingericht, maarrrr: slechtzittende stoelen en naar mijn mening erg irritante directe verlichting. De hele zaal hangt vol met hippe lampen waarvan het peertje een vervelend fel en verblindend direct licht afgaf.

Gegeten op 11 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!