De laatste recensies in Almere

De laatste recensies in Almere

Pechje
  • Recensies in de laatste twee jaar

We eat out almost everyday and we are rarely impressed nowadays so it was such a nice surprise to be delighted by Brasserie Bakboord!

What we liked:

I) simple and pleasant service. Also, quite quick for The Netherlands (when you eat out often, it is just a dinner, not a social event, and you don't want to spend 2-3 hours there!)

Ii) really delicious food. The duck in particular was truly yummy. The wines were simple but went quite well. Really enjoyed the food

Iii) the place looks like it would be great in the summer.

No bad sides- if I had to be really picky, the menu we picked was more for autumn, rather than spring but it was a chilly, rainy day so it actually fitted quite well.

Will go again

Gegeten op 18 april 2014

TomZ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een gezelschap van 18 personen hier in een zakelijke setting gegeten. Dat betekent automatisch een menu voor iedereen maar dat was prima verzorgd. Keuze uit vlees of vis voor voor- en hoofdgerecht en als nagerecht wat zoet of selectie kaasjes. Uitstekende passende wijnen. Personeel zeer correct. Enige nadeel is dat het bij meerdere gezelschappen wat rumoerig kan zijn.

Gegeten op 11 april 2014

lisanannique
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met mijn dochter geluncht op het terras. Service is vriendelijk en snel. Ik wilde graag een Haags trio, maar ik wilde geen zalm op een van mijn broodjes. Ik kreeg te horen dat het nu niet druk was en dat dit dus nu wel kon, maar anders kon het niet??!! Dat vond ik wel apart, want of je nou een plakje zalm of een plakje kaas op een broodje legt, moet toch geen verschil uitmaken. Daarom de service ook maar een 6 gegeven. Broodjes komen vers uit de oven en smaken dan ook heerlijk.
Je zit ook heerlijk bij Grand cafe de Havenkom.

Gegeten op 16 april 2014

jeanpaulgraft
  • Recensies in de laatste twee jaar

In mijn oude woonplaats Musica aangedaan. Niet veel veranderd door de jaren heen, zeker niet qua decor. Hier kom je niet op de eerste plaats voor het eten want de pizza's zijn vaak iets te vet zoals ook deze keer maar mogelijk is het mijn smaak gewoon niet. Toch heeft deze huiskamer wel iets, ik rij er niet voor om maar als ik in de buurt ben bezoek ik Musica weer!

janjaapvanlier
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op de terugweg naar huis na een maandje buitenland voorbij Almere gereden en gestopt bij dit, relatief, nieuwe restaurant annex hotel. Ruime parkeergelegenheid en een moderne uitstraling, niet te vergelijken met de wat oudere Valk vestigingen. Verwacht geen hoogstandjes maar gewoon een goed stuk ( Hollands ) vlees van de grill geserveerd met aardappeltjes en of friet, ijs na en we gingen met en tevreden gevoel de deur uit!

Gegeten op 9 maart 2014

MariaMargaretha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hebben al vele malen hier gegeten,de curry gerechten en de mixed starters zijn heerlijk! De bediening is uitermate correct en vriendelijk. De maaltijden worden verzorgd opgediend,alles is vers en dat proef je. Het restaurant ziet er schoon uit, de uitstraling zou iets verbeterd kunnen worden maar daar wordt aan gewerkt werd ons verteld. Wij vinden het een aanrader.

Gegeten op 27 maart 2014

MarcoLInda
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag met mijn vrouw hier gegeten omdat we eens wat anders wilden eten. En deze keuze is ons zeer goed bevallen. Wat hebben wij heerlijk gegeten aldaar. Ik kan enkel en alleen maar lovende woorden uitspreken. Het eten is heerlijk, de bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hebben in vele restaurants gegeten (niet de geringste) maar in dit restaurant werden we weer er aan herinnerd hoe bediening behoord te zijn.

Wij gaan hier zeker terugkomen aangezien we nog vele gerechten aldaar te proberen hebben!

Gegeten op 12 april 2014

elvira7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een top restaurant sasa lounge..., vanavond hier samen gegeten met mijn zus, we hadden de sasa deal genomen dat is speciaal voor grote eters haha.., maar na al die lekkere tapas zit je pas echt vol. Maar je geniet wel van je eten. Je zit er erg gezellig, leuk en sfeervol. Personeel uitstekend maken met iedereen een leuk praatje erg belangrijk dit in de horeca!! Ik kan me niet voor stellen dat er iemand had geschreven had dat het slecht was?? Maar die mensen hadden serieus overal wat over te zeuren ach helaas die mensen zitten er ook tussen. Maar mensen dit is echt wen aanrader en je een grote of kleine eter en hou je echt van tapas dan is dit je kans!! Dit was voor herhaling vatbaar...,

winglun
  • Recensies in de laatste twee jaar

Buddha een zeer leuk restaurantje in het centrum van Almere, mooie locatie en goed te bereiken.

Wij komen hier al geruime tijd en gaan steeds weer weg met een glimlach en voldoening.

Bediening is hier zeer goed en zeker service gericht.
Wij komen hier voornamelijk voor de lunch (Dimsum) deze gerechten zijn altijd zeer lekker en vers bereid en goed van smaak. Kan maar geen genoeg krijgen van de Sieuw Long Bao, en of taro pasteitjes en noem het allemaal maar op.

Je kunt hier bij Buddha lekker lunchen, ook al is het vaak vrij druk in de middagen, alles word toch steeds vrij vlot aan tafel uitgeserveerd en de bediening neemt hier echt de tijd voor je.

Mijn complimenten voor dit restaurant, jullie zullen me gauw weer zien!

Gegeten op 1 april 2014

Aarrie

Fantastisch lekker gegeten!
Wat een aanwinst voor Almere, eindelijk een goed All You Can Eat restaurant waarbij de kwaliteit van het eten een belevenis is! Ze laten met gemak alle andere AYCE restaurants in Almere achter zich. De Sushi zijn kakelvers, Ossenhaas heerlijk op smaak, Gamba's zo als ze horen! Minpuntjes: De lamskoteletjes waren matig op smaak en daar zat een of ander kerrie-achtig sausje bij dat niet lekker combineerde. Verder meer dan uitstekend! We komen zeker terug!

Gegeten op 5 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!