Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Almere

De laatste recensies in Almere

karlos

Leuk tentje met ouderwetse sfeer in het centrum van Almere. Ruime keuze aan gerechten (vis, vlees en wild) wat maakt dat je goed kunt afwisselen. Goede volle smaak van het wild met een lekkere saus en voldoende bijgerechten. Vriendelijke bediening, maar had wat vlugger gekund. Tentje is ruim opgezet, wat het prettig maakt om rustig te eten en uitgebreid te genieten van de gerechten.

Gegeten op 26 augustus 2014

karlos

Klein restaurantje in de Almeerse havenkom. Bij binnenkomst is het bijna schrikken dat je direct aan tafel zit; maar het gebouw is gewoon niet groter. Dat maakt echter de pret niet minder maar het eten smaakt prima. Ruime keuze aan gerechten, waarbij de chateau briand ter plekke geflambeerd wordt (leuk voor de sfeer!). Goede volle smaak van het vlees en lekkere stroganoff-saus. Wij hebben genoten!

Gegeten op 10 oktober 2014

MarJ

Heerlijk gegeten bij restaurant Meydan! Zeer vriendelijke bediening. Verschillende voorgerechten besteld. Allen lekker, vooral de hummus special. Het stokbrood die erbij geserveerd werd was oké, ander vers brood zou misschien een suggestie zijn voor nog meer smaak. Als hoofdgerecht Mixed Grill voor 2-pers. besteld & 2x de Adana Kebab. Beiden lekker mals. Dessert (+ Turkse thee) kregen we cadeau van het huis. Een schotel voor 4 pers. met o.a. vijgen, gevulde abrikoos en soort van baklava. Een aanwinst voor Almere zo'n gezellig Turks restaurant. Binnenkort maar 'ns in het weekend een ontbijtje nemen bij ze. Kijken hoe dat is ;)

Gegeten op 25 januari 2015

elian1

Het is eten is lekker en kan eventueel aangepast worden daar doen ze niet moeilijk over. De bediening is gezellig en komt erg klantvriendelijk over. Qua temperatuur is het wisselend.

janwillem14

Via online reservering

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. De bediening was vriendelijk en attend. op zondag avond was het vrij rustig.

Gegeten op 25 januari 2015

kees44

We waren al een hele tijd(jaren) hier niet meer geweest. Reden hiervoor was dat met name de kwaliteit van het vlees en de knapperigheid van de Gyros te wensen overliet. Weer eens poging gewaagd op basis van enthousiaste verhalen. We hadden niet gereserveerd en het was kantje boord.. Het was bomvol dus het restaurant had nog niet aan succes ingeboet. Als voorgerecht bestelde we Bourekakia melitzana (auberginekroketjes) en Garides fournou (gamba’s uit de oven). De auberginekroketjes waren heerlijk, de gamba's gewoon goed. Als hoofdgerecht had ik de sjors schotel (mixed grill van luxe vlees) en mijn vrouw Filetakia tiganita (ossenhaas en lamshaas in Ouzo met groentes). Het vlees was licht taai en aan de droge kant. De gyros was niet knapperig. Saus was laf van smaak. Het was redelijk alles met elkaar, maar geen enkel groot pluspunt. Koffie was lekker.

De bediening was vriendelijk maar zonder echte aandacht. De vragen werden plichtmatig gesteld en men keek je niet aan omdat men ondertussen de zaal rondkeek of er iemand anders aandacht nodig had. Ik vond dat storend en kennelijk is men zo opgeleid, want ze deden het allemaal. Ik ben bang dat weer een paar jaar weg blijven, omdat er goede alternatieven zijn.

Joobie

Via online reservering

Het bedienend personeel was heel erg vriendelijk, het eten was erg lekker. Echt een aanrader!!! Ga ook zeker een keer de lunch daar proberen.

raldaderooij

Op een zaterdagavond hier wezen eten, het was gezellig druk! Wanneer je de zaak binnenloopt is het een grote ruimte waar veel tafeltjes staan en is de akoestiek prima. De gerechten zijn zeer simpel, een zalmtartaar is eigenlijk alleen gerookte zalmreepjes waarbij je andere smaken niet echt proeft, het hoofdgerecht - de ossenspies met barbecue saus- was helaas droog maar wanneer je kijkt naar de prijs (slechts 17,50 voor een driegangenmenu) is het prima. Opvallend was de zeer vriendelijke service.

Cornelis036

Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant
wij hebben een "hudson"burger en een spiezen ossenhaas genomen .. mals vlees.

Zeker een aanrader..

Vlotte gezellige bediening

Freki

Een restaurant direct aan het water geeft direct sfeer, ook in de donkere maanden van het jaar. Eten en service zijn goed, kaart niet heel spannend, kwaliteit goed. Bediening kundig en vriendelijk.

Gegeten op 21 januari 2015