De laatste recensies in Almere

De laatste recensies in Almere

RoelofV

• In behandeling

De cijfers geven voor eten, service en decor zijn toch wat moeilijk, maar dat ligt geheel aan mezelf.
Voor het decor zou ik bijvoorbeeld graag zien dat alle stoelen bijvoorbeeld gelijk waren, hoewel het wel iets knus heeft en voor het eten zou ik het lekker vinden wanneer de pannekoeken nog groter waren, maar dat is dus mijn eigen mening.

Verder niets dan lof voor dit restaurant.
Zoals al ergens eerder gelezen is het een Nederlandse wokformule, nu niet met veel groenten en vlees, maar met pannekoekenbeslag.
Vaak staan er op aanbiedingssites ook dit soort dingen, onbeperkt pannekoeken eten maar voor sommige toppings moet je dan extra bijbetalen en dat is hier niet het geval en voor € 14,95 per persoon kan je dit echt niet laten!
Ook het buffet met o.a. shoarma, kipkluifjes, gehaktballetjes en het saladebuffet zijn aan te raden.
Er is zelfs soep!
Elke combinatie die je wil is mogelijk en de service is ook prettig: niet te vaak vragen of je nog wat drinken wil, en er niet raar van opkijken als je als 2 volwassenen 2x een kan met limonade besteld.
De laatste pannekoek kon ik niet helemaal meer op en hiervoor werden geen extra kosten in rekening gebracht.
De dame en heren die die avond achter de pannen stonden: knap hoor, zoveel pannekoeken tegelijk kunnen bakken en ook nog eens kunnen onthouden wie wat heeft besteld.
We willen graag nog een keer terugkomen hier en willen dan eventueel een zeer uitgebreide recensie schrijven voor onze site, die binnenkort de lucht in gaat.

Gegeten op 3 april 2015

MCAlmere

• In behandeling

Na een jaar of zo toch weer eens proberen, Krap aan de haven. Mijn vrouw en ik namen de proeverij van gerechten, niet voor de prijs maar omdat er verschillende lekkere gerechten op de kaart stonden, maar wat een tegenvaller was dat. Door dat er steeds 2 gerechten van de proeverij kaart werden besteld was het om de tafels en in het restaurant erg druk. Ook waren de gerechtjes zo slecht van opmaak en van smaak dat wij er een aantal ongeroerd hebben terug gestuurd. Al met al jammer van Krap in de haven... Mooie plaats maar wat slecht!!!

merve2

• In behandeling

Zeer slechte ervaring met het reserveren waarbij openlijk gezocht wordt naar smoesjes om je te weigeren. Zeer onklantvriendelijk niet komend met opties of ideeen. Maakte geen enkel tijd vrij om te luisteren en zei openlijk een groep mensen niet aan te kunnen. Terwijl op website zo leuk verteld wordt daar te kunne komen met groepen. Kennelijk vinden zij het te eng als ineens teveel mensen komen. Ik had idee dat wij niet als klanten gezien worden, want meneer had die mogelijke dag nog andere klanten als lekker weer zal zijnn op dag van reservering en als wij als groep zouden komen was echt niet haalbaar voor hem.

e-j

Voor de lunch met werk bij de Boathouse gaan eten. Prachtig mooie locatie aan het water. Bediening erg vriendelijk en snel. Keuken valt zwaar tegen. Garnalenkroketten hebben weinig smaak, Broodje zalm is zo rijk belegd dat het teveel wordt en de Caesar salade was een aanfluiting. Er zaten geen croutons in de salade en de dressing was smakeloos en doordat er nauwelijks parmezaan op zat was de salade erg flauw van smaak. Dit moet beter kunnen. Met zo'n mooie locatie is het zonde om de kwaliteit in de keuken laag te houden.

larissa18

Ik was met 2 vriendinnen en vonden het leuk om een high tea te proberen ik had een voucher voor 4 personen we kwamen binnen de gastheer hielp ons goed we kregen 3 glaasjes prosecco en heerlijke teeen waar we uit konden kiezen toen de gastheer aan kwam met de etagère het was precies voor ons 3 terwijl we voucher van 4 hadden ik zei het toen maar der werd niks anders voor geregeld het werd het zo op tafel gegooid en het enige wat meneer zij was eetsmakelijk we moesten maar zelf ondervinden wat de hapjes waren (al was het heel weinig) maar de hapjes waren veel te weinig heel klein en ik zat echt niet vol na de high tea ik had bijzonderheden en ze hadden daar helemaal geen rekening mee gehouden en ik kreeg der niks voor terug en we moesten elke keer erg lang wachten op de Teeen ik schaamde me eigenlijk tegen over me vriendinnen want, ik had ze dit als cadeau gegeven dus als je wilt high tea zal ik het af raden om daar te doen.

Gegeten op 15 april 2015

InwonerAlmerePoort

Voor lekker Indiaas eten hoef je niet meer naar Amsterdam, sterker nog, kennissen uit Hoorn komen helemaal hier eten. Een keur aan Indiase gerechten, altijd goed klaargemaakt en lekker. Vriendelijke eigenaar, goeie bediening, rustige sfeer. Nogmaals, het eten is heerlijk, het beste Indiase restaurant in de regio en misschien wel een van de lekkerste van heel Nederland.

Gegeten op 15 april 2015

AlfredDijk

Afgelopen zaterdag gegeten bij TAJ, hele leuke ervaring gehad! Het decor was mooi, en het eten was echt heerlijk! De bekende Butter Chicken genomen die smaakde uitstekend! En mijn moeder de Tandoori Mix Grill en zij was er heel tevreden over. De service was vriendelijk en snel, en ondanks dat het restaurant bijna vol zat, het eten heel snel gekregen. Dit restaurant is zeker een aanrader voor iedereen!

Gegeten op 11 april 2015

Almeerse proevers

We namen het 6-gangen menu Veerhuys, zelf uitgebreid met kazen. Op ons verzoek werd de kalfszwezerik ingewisseld voor de Cervelas de Fruits de Mer. Wat was het weer een feestje om hier te eten! Verrassende eerste amuse ronde, mooi en heerlijk tegelijk. Tweede amuse (bij lage temperatuur gegaard ei) was wat minder. De twee voorgerechten (noordzeekrab en polderhoen) waren heerlijk van smaak en prachtig opgediend. Het tussengerecht van de coquille vonden we iets minder door de Pata negra die ook de wijn overstemde. De Cervelas was geweldig van smaak en bijzonder. Het lamsvlees was ook goed van smaak en uitstekend bereid. Veel keuze in de kazen, waarschijnlijk voor elk wat wils. Het dessert was ook weer geweldig, verrassende smaken en combinaties. Dit blijft 1 van onze favorieten vooral voor als we iets te vieren hebben!

Gegeten op 8 april 2015

florien3

Via online reservering

Rare plek, maar heerlijk eten en goede service!! Wij kwamen hier terecht via Iens, toen we aankwamen hadden we onze twijfels, maar die werden snel weg genomen door heerlijke maaltijden en smetteloze service

Gegeten op 11 april 2015

4lier

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Treasure. All you can eat. Vlotte aardige bediening. Alle gerechtjes die we hadden besteld werden snel geserveerd. Kwaliteit was PERFECT!

Gegeten op 10 april 2015