Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Almere

De laatste recensies in Almere

abelwis

We hebben mee gedaan aan live cooking op zaterdagavond,inclusief dranken zolas bier fris en huiswijn
Ruime keus voorgerechten , hoofdgerechten en nagerechten
Bij de voorgerechten veel echte heerlijke kleine garnalen.
Tong en steak wordt voor je gebakken, teijl er ook gewokt kan worden. ruime keus eenvoudige gerechten. goed verzorgd
Door de gfote hoeveelheid niet erg exclusief

Na gerecht oa IJs gebak en kaas met port
De koffie en ammarateo erbij is ook inclusief
Voor de veel eters een aanrader
Als je blijft slapen kun je veel alcoholische dranken nemen en direct door kan gaan naar je kamer!
Voor de prijs een aanrader

Decor matig groot restaurant en hotel ligt aan buitenkant van Almere

Petra1963

Gisteravond heb ik samen met een groep vriendinnen bij La Cubanita in Almere gegeten. Gezien het commentaar op deze website had ik lage verwachtingen, maar geheel onterecht. Het is een ontzettend gezellige zaak en ik heb heel lekker gegeten. Ook het nagerecht, de cheesecake, was ontzettend lekker. Echt een aanrader!

Er werken een hoop dat jonge meiden die de benen voor je uit hun lijf rennen. Apart voor een Almeers restaurant dat het zo druk is op een doordeweekse dag.

Ik heb iniedergeval een hele leuke avond gehad en ik kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 30 oktober 2014

roos44

1 keer maar nooit meer, wat een nachtmerrie.
Er staat echt verschrikkelijke muziek op, het gedreun komt boven al het geroezemoes uit waardoor het erg druk en benauwend is om in het restaurant te zitten.
Het eten was prima tot dat ik dadels met spek er om heen at. Deze waren totaal niet naar mijn smaak, veels te zout! Voor het eerst ooit heb ik mijn eten uitgespuugd. Dit heb ik gemeld en vervolgens werd er geen excuses aangeboden maar werd er gezegd dat ik niet weet hoe dit moet smaken. PARDON?? Service is dus bedroevend slecht.

Gegeten op 16 september 2014

Oyra

Na een negatieve ervaring ook een positieve ervaring! Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Alles kwam snel, de bediening was aardig, het eten was super lekker. We hadden allebei een pizza en een toetje. Wij komen weer terug.

Gegeten op 17 september 2014

ankstaven

sensei is een japans restaurant waar gast word verwend met alle lekkernij , leuk team service die vlot en aardig is, de begin is natuurlijk met een boot sushi en die is is vers en lekker, de ossenhaas, zalm en gambas verrukkelijk , er wordt met vers producten gewerkt en dat proef je ook , tot ziens

Gegeten op 18 september 2014

Ivan22

Heb afgelopen dinsdag met mijn vriendin bij La Cubanita Almere gegeten. Ik moet zeggen echt een top ervaring. Het eten was heerlijk de bediening top en de prijs fantastisch!!! Begrijp niet dat mensen klachten kunnen hebben over deze zaak.

Gegeten op 28 oktober 2014

Aarrie

Onlangs hier gegeten. Na wisselende ervaringen te hebben gelezen en gehoord toch maar eens zelf uitproberen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Dit is mijn slechtste ervaring ooit! De sfeer en entourage was nog wel ok maar de smaak van de diverse tapas gerechtjes vind ik zeer matig. De grote garnalen van de plaat waren vrij smakeloos, de Catalaanse mosselen waren zo klein dat ik m'n bril erbij op moest zetten, De zalm spies die een van mijn tafelgasten kreeg zag er lijkbleek uit en was zo droog als een kurk. De tonijnsalade was het toppunt, op een paar blaadjes rucola waren wat olijven en tomaat gedrapeerd met daaroverheen een, volgens mij "zo uit een blikje geschraapte", bult tonijn. De smaak hiervan was totaal uit balans.
De prijs is natuurlijk ook maar € 17,50 en ik begrijp dat het dan moeilijk is om nog kwaliteit te leveren maar het moet toch wat beter kunnen! Voor mij in elk geval nooit meer.

Gegeten op 22 oktober 2014

frans113

Via online reservering

Carpatio was goed, spare ribs en saté was heerlijk en crème brule en dame blanche gewoon goed. Alles netjes geregeld en correct en vriendelijk personeel

ladyvitaal

Via online reservering

Het eten bij Treasure was een klein feestje. Zowel de Heung So Ap, Saté Malay als de Siu Ap waren van erg goede kwaliteit en smaakten zalig! Ook de Wasabi Scallops zijn een aanrader.
Een gezellig en warm interieur en de vriendelijke bediening maakt Treasure tot een heerlijk adres waar wij graag terug zullen komen!

Marjon68

Op een drukke zaterdagavond geweest. Wij konden helaas niet reserveren maar bij binnenkomst werd ons al duidelijk waarom dat was. Wij zouden een wachttijd hebben van ongeveer 15-20 minuten maar hebben hooguit 10 minuten op onze tafel moeten wachten onder het genot van een drankje. Wij waren met 8 personen. Vooraf heerlijke broodjesgegeten. Broodplankje, woodstone knoflookbrood en de pizzasticks. Alles even vers en lekker van smaak. Hoofdgerechten waren allemaal pizza's. Ik had de superfoodpizza en die was heerlijk! Tijdens het serveren viel er per ongeluk een pizza op de grond maar werd zeer proffesioneel door een leidinggevende opgepakt. Binnen 5 minuten kwam er een nieuwe warme pizza op tafel zodat wij toch met z'n alle konden genieten. De bananentaart als desserts is er echt 1 om snel terug te komen!!! Ondanks de drukte die avond prima geholpen en wij zullen snel weer komen. Complimenten!!!