Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Almere

De laatste recensies in Almere

joop rigter

Met diverse vrienden vaker een hapje en een drankje bij de Havenkom, de aardige eigenaar Remco heet ons altijd vriendelijk welkom. Echter, deze dag toen wij ons borreluur nog met enkele consumpties voort wilden zetten, werd er op ons niet gereageerd, omdat het bedienend personeel achter een pilaar met een mobieltje andere dingen te doen had. Een van de vrienden staat op roept deze dame tot de orde. Zeker wel op een boze toon, zeker niet met onfatsoenlijk taalgebruik. De consumpties werden gebracht, en na enkele minuten verscheen eigenaar Remco aan onze tafel om poolshoogte nemen omtrent bovenstaand. Het personeelslid bleek zijn echtgenote te zijn. Onze vriend wilde zijn excuses maken voor de gevoerde boze toon, waarmee de kous dan af zou zijn. Wat schetst onze verbazing dat Remco 10 minuten later weer aan tafel verscheen en onze vriend verzocht op te stappen omdat zijn echtgenote deze niet meer in de zaal tolereerde. De overige Heren mochten blijven, maar dat doe je niet, zeker gezien het feit dat er van de bekende kleine mug een olifant werd gemaakt, we stapten allen op. Bitter slecht gastvrouw en gastheerschap, we komen hier al enkele jaren. Deze kleine onenigheid had toch op een nettere manier kunnen worden opgelost.

Gegeten op 17 december 2014

emieltje

Een voormalig chinees restaurant dat zich nu breder op de kaart zet door een compleet Aziatische keuken aan te bieden. Ik ben zelf geen fan van het all you can eat principe, dus hebben we gewoon a la carte gegeten. We hadden vooral trek in Chinees, De gerechten waren boven verwachting goed. Malse en smaakvolle sate's, prima babi pangang en cha sieuw. Dit allemaal voor normale prijzen.

Gegeten op 16 december 2014

dana9

Tang Dynastie is echt een goede all you can eat voor sushi!
De bediening is top, het eten is prima en is goed in verhouding met de prijzen die je betaalt.
Groot restaurant, altijd druk maar je wordt altijd zeer netjes geholpen.
Je kan gratis parkeren. En van buiten is het al aanlokkelijk hier heen te gaan.
Ik kom hier zeker vaker!

Gegeten op 8 november 2014

ouwe dibbus

Gegeten op 14 december 2014

NTK

Via online reservering

Wij hebben op zaterdag 13-12 met 12 personen tergelegenheid van de 60e verjaardag van mijn man gegeten bij brasserie la maison dit was bekend bij het restaurant en ook hier werd extra aandacht aan besteed door het personeel....erg leuk!
Het eten was goed en werd snel en voor het hele gezelschap in korte tijd tegelijk (per gang) op gediend ondanks de grote van de groep....dit werd als zeer prettig ervaren.
Het eten was goed verzorgd en zag er zeer smakelijk uit en het hele gezelschap heeft genoten.
Voor de prijs hoef je het niet laten die is uitstekend....wij komen dan ook zeker nog een keer terug.

J-85

Via online reservering

We hadden het "perfect evening arrangement", we werden vriendelijk ontvangen en het personeel deed goed zijn best om ons een ontspannen diner te geven en ruim op tijd te zijn voor de film. Goed en lekker gegeten!

Gegeten op 11 december 2014

arvidbuit

Vlak voor een productie met een grote groep gaan eten in dit prachtige restaurant. De decoratie is chique maar sfeervol en de bediening vriendelijk en kundig. We werden zeer snel geholpen en ik was aangenaam verrast door de uitgebreide kaart die bol staat van de diversiteit. Voor het eerst een glutenvrije pizza geprobeerd, zonder vlees, met minder dan 600 calorieën. Dat lijkt misschien een recept voor een hele karige maaltijd, maar ik heb zitten smullen. Waanzinnig lekker eten, vers, prachtige combinaties (appel, geitenkaas, puntpaprika, gekaramelliseerde uitjes, pijnboompijtes). Helemaal heerlijk, en we werden als groep zeer snel geholpen. Aanrader, hier kom ik zeker terug !

mick15

Ik heb vanavond lekker gegeten voor naar mijn mening te weinig geld. 12,50 voor 3 uitstekende gangen. Vriendelijke bediening en uitstekende wijnkeuze

Cornelis11

Opnieuw gegeten bij Beijing. Inderdaad de beste Chinees van Almere. Loempia's top, en lekker gevuld. Koe Lu Yuk, mals, niet te lang gefrituurd, en passende gembersaus, en de krokante garnalen zijn super. We zijn er al 7 jaar klant, en werkelijk nog nooit teleurgesteld.
Dat verdient een dikke 10.
Tipje: Afhalen is misschien prettiger, dan ter plaatse eten.

Gegeten op 4 december 2014

Bibendum59