De laatste recensies in Almere

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Leuk restaurant zeer vriendelijk personeel!!!! :) Je kan daar lekker eten! Lamskoteletten waren super! Soep was heerlijk! Lekker veel vlees en veel keus. Echt een aanrader en ook is een keer weer eens wat anders dan normaal. Gr kim

pkwanten

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Goed restaurant, authentiek en lekker Siciliaans. We hadden drie gangen (o.a. voorgerecht(=zeer divers Siciliaans vegetarisch voorgerecht), hoofdgerecht (=penne met ansjovis, sardines en parmezan, lekkere kruiden) en nagerecht (=Cannoli Siciliani)), alle drie erg lekker en uit de kunst. Snelle en vriendelijke bediening. No nonsense. Mooie porties niet te weinig en niet teveel. Verreweg de beste Italiaan van Almere. Na afloop nog een praatje gemaakt met bediening en de kok. Dit is een terugkomer.

Gegeten op 22 april 2014

randyeichhorn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bijna verstopt tussen een casino, kantoren en nachtclub blijkt een enorm leuk restaurant te zitten op de Grote Markt. Een ruime selectie, zonder dat je overdonderd raakt. De kaart is een beetje oubollig aangevuld met leuke nieuwe gerechten. Vooraf een garnalencocktail en een moderne versie van meloen met ham, Ossenhaas en lamshaasjes als hoofdgerecht en afgesloten met aardbeien trifle en een kaasplank. Fijne, betrokken bediening, prima huiswijn en leuke ambiance. Voor Almeerse begrippen helemaal!

Gegeten op 20 april 2014

Annethe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoewel het voor ons niet naast de deur is, vanwege lekker uitziend Iens-menu, goede reactie en beperkte keuze op 1e Paasdag afgereisd naar Treasure. Na een wat warrige ontvangst en drankjes opnemen (bediening moet misschien ietsje beter worden georganiseerd) enorm verrast door de kwaliteit van het geserveerde. Alle gerechten werden zeer verzorgd en aantrekkelijk opgediend en smaakten voortreffelijk! Verrukkelijke sushi (rol); nog nooit zo lekker geproefd. Leuke (zelf oprollen) en lekkere pannenkoekjes met knapperige eendenborst, precies goed gegaarde ossenhaassaté. Ook het hoofdgerecht (super smakelijke curry!) en het grand dessert zagen er top uit en smaakten net zo. Wij vonden het een pareltje aan de haven van Almere. De sfeer is druk en weinig persoonlijk. Maar met zulke fantastische gerechten tegen hele mooie prijzen mag dat onze pret niet drukken.

Gegeten op 20 april 2014

Petertje22naarden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig geteten samen met vrienden. Na een middag op de golfclub gespendeerd te hebben op de golfclub. We dachten laten we nog even stappen in Almere en ergens een even n hapje en n drankje doen. De sfeer van la cubanita sprak mij erg aan, het deed me herinneren aan de cruise die ik met mijn tweede vrouw had op cuba. Erg gezellig, sexy dames in de bediening en de sfeer was helemaal niet armoedig als communistisch cuba. Ik heb lekker gegeten van de pittoreske hapjes en heb heerlijke wijn gedronken. De wijn had n heerlijke afdronk en was maar lichtjes op kurk. Ik heb na de rekening betaald te hebben nog een mooi gedicht geschreven op de muur en ik heb het restaurant content verlaten.

• Recensies in de laatste twee jaar

Voornamelijk de verschillende sushi's geproefd via het all-you-can-eat concept. De sushi's zijn heerlijk. De service is bedroevend, zeer klantonvriendelijk. We moesten meer keren vragen om onze drankjes en het brengen van de gerechten naar de juiste tafel vonden ze blijkbaar erg moeilijk. Het eten was prima, maar wij komen hier vanwege de slechte service niet meer terug.

Gegeten op 2 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Tapas gegeten, zelf uitgekozen, niet de all-you-can-eat variant. Alle tapas worden op een leuke manier gepresenteerd en smaken ook allemaal verschillend. De steak was te ver door gegaard, wat zeker bij een Argentijns restaurant niet zou moeten mogen. Het decor is aan een opknapbeurt toe.

Gegeten op 4 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Echt Chinees eten, alles vers gemaakt. Ook gerechten die je niet overal in Nederland terugziet. Grappige variant op all-you-can-eat, goede prijs-kwaliteitverhouding. Ook leuk: de cocktails worden ook vers en goed gemaakt.

Gegeten op 20 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Opvallend genoeg was het op een maandagavond hartstikke druk, er was nog net plek voor ons. De tapas waren prima en vers bereid. Wij vinden inktvisringen een goede maatstaf: deze waren heerlijk, niet teveel beslag en goed af te bijten. De service was ok. Grappig dat iedereen op de muren mag schrijven, geeft een leuk effect.

Gegeten op 10 maart 2014

Pechje
  • Recensies in de laatste twee jaar

We eat out almost everyday and we are rarely impressed nowadays so it was such a nice surprise to be delighted by Brasserie Bakboord!

What we liked:

I) simple and pleasant service. Also, quite quick for The Netherlands (when you eat out often, it is just a dinner, not a social event, and you don't want to spend 2-3 hours there!)

Ii) really delicious food. The duck in particular was truly yummy. The wines were simple but went quite well. Really enjoyed the food

Iii) the place looks like it would be great in the summer.

No bad sides- if I had to be really picky, the menu we picked was more for autumn, rather than spring but it was a chilly, rainy day so it actually fitted quite well.

Will go again

Gegeten op 18 april 2014