Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Almere

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Het ziet er allemaal leuk uit, maar je komt uitgedroogd thuis. Ze hebben 1X in het half uur gevraagd of we iets te drinken wilden nadat ons eerste drankje op was. Ook al stak je je hand op er was niemand die even naar je toe kwam terwijl dat gewoon gezien werd. Leuk om langs te lopen, een straf om er te zitten.

Gegeten op 18 september 2014

Miek89

Zojuist afgehaald, en het is ronduit slecht! De nasi is gewoon pap, zover is het doorgekookt. Ossenhaas, kip en de garnalen zijn in één bak gedeponeerd zodat je alleen maar de garnalen proeft. Dit is eens maar nooit weer

Gegeten op 17 september 2014

Blavier

Wat een teleurstelling! Vanwege de goede recensies hier vorige week gegeten. Het voorgerecht van coquille en zalm was lekker maar erg weinig. De halve kreeft die ik als hoofdgerecht had was veel te zout om over het bijgerecht van nogal fantasieloze en veel te zacht gekookte linguine maar niet te spreken. De bediening is hautain en tegen het onvriendelijke aan. Wat mij betreft geen aanrader....

SanneBr

Meerdere malen hier geweest. Leuk eetcafé maar ik moet zeggen het word minder. De prijzen van de gerechten vallen natuurlijk heel erg mee waardoor je ook niet teveel mag verwachten. Wat alleen opvalt is dat het ontbreekt aan fantasie voor de opmaak van gerechten, alles word op t bord gekwakt en het mist passie. Voorgerecht van de week genomen, portobello met geitenkaas, deze was doordrenkt met honing waardoor heel de smaak van het gerecht niet tot z'n recht kwam. Hoofdgerecht stoofpot, altijd lekker! De bediening is wat onervaren. Ze staan met teveel mensen waardoor er wel 4 verschillende medewerkers aan tafel komen ( en het is al niet zo ruim opgezet dus daardoor oogt het chaotisch ) we hadden nog geen hap genomen of er word gevraagd of alles naar wens is.
de wijn is prima , alleen geserveerd in een groot portglas. leuke avond verder en ik zal hier blijven komen , het is alleen tijd voor wat vernieuwing.

Gegeten op 9 september 2014

Frankje1970

Een leuk restaurant met een zeer gevarieerde kaart. Voor ieder wat wil als je van de Amerikaanse keuken houdt (als deze al bestaat natuurlijk, want een hamburger kan iedereen op de kaart zetten). Wij waren met een groep van 8 personen en werden zeer vriendelijk en professioneel ontvangen en bediend. We moesten 3 veranderingen laten doorvoeren en dat werd met alle liefde gedaan. Omdat we met een groep van 8 waren hebben wij gekozen voor het menu van €27,50. Helaas was niet alles een succes, want de zalm en kip waren vrij droog en het grand dessert was niet zo 'grand'. Dat mag dus verbeterd worden. Ondanks het personeel erg behulpzaam en vriendelijk is rennen ze gehaast door het restaurant waardoor ze oog voor de gast verliezen. Maar dit is in vrijwel elk restaurant tegenwoordig een probleem. Al met al kan ik mensen absoluut aanraden hier eens te gaan eten. Er is genoeg plaats en als ze de deuren 's avonds ook dichtdoen dan zit je er binnen ook warmpjes bij.... ;-)

hboddeus

Direct aan de haven, leuke plek om neer te strijken.
Attente bediening gaf op spontane manier uitleg over de menus. Het kiezen was niet moeilijk, dat hebben we aan de chef over gelaten met en menu van de chef. Creatieve variatie aan tapasgerechten, die erg lekker klaar gemaakt waren.
Kortom: heerlijk gegeten.

ilonka5

Top eten alles is daar lekker. Ik snap sommige mensen niet al hebben ze van alles so what alles is goed top. Keurige bediening en goede prijs kwaliteits verhouding. Ook fijn dat je voor de deur gratis kan parkeren

Gegeten op 3 september 2014

awester

Zelden in zo'n goed Indonesisch restaurant gegeten. Uitstekende gerechten van zowel de klassieke als de moderne Indonesische keuken. Het eten is heerlijk en puur van smaak, duidelijk met veel liefde bereid. Geen negatief puntje te ontdekken, echt top! Ook met de bediening is niets mis, uitermate vriendelijk en attent. Minpunt is de inrichting. Drukke wanden en verdere inrichting, grote tv (?), aquarium, et cetera. Dat het restaurant klein is, is niet erg, maar prop het visueel niet vol. Ook zijn er te veel tafels voor deze kleine ruimte en ze staan zo dicht op elkaar dat er geen enkele privacy is. We komen hier zeker terug, maar dan wel op een incouranter, rustiger tijdstip.

Gegeten op 23 augustus 2014

sebastiaanbeens

Zin in een hapje of een borrel.....laten we Anno eens proberen. Mooie hippe uitstraling, naar ik me liet vertellen veranderd deze locatie in de avonduren in een hippe club waar men ook cocktails kan drinken. Daar was het de avond niet naar, jammer want een goede cocktail ga ik zeker niet uit de weg. Nadat we een leuk plekje hadden gevonden kwam er een jongedame aan onze tafel wat we wilde drinken, ik vroeg om de wijnkaart welke ik kreeg, ik zoeken want zag alleen maar eten......o wacht dit is de kaart met een klein stukje wijnen. Om zeer precies te zijn.....stel witte wijnen, stel rode wijnen, een verdwaalde rosé en een bubbeltje. Kleine wijnkaart voor een tent die er überhip uitziet maar goed dat mag de pret niet drukken, laten we eens een chardonnay doen, 1 van de 2 witte wijnen op de kaart dus het zal wel goed zijn. Die was er dus niet, met andere woorden er is maar 1 witte wijn die we kunnen nemen. Nou prima doe maar een flesje. Dat kwam vrij snel, wat niet snel kwam was de vraag of we de kaart ook nog wilde zien, nou dat wilde we wel.....zin in een stukje vlees maar wat bleek, de biefstuk was op. Niet echt zin in iets anders dus maar lekker een borrelavond van gemaakt, een tapasplank en wat bittergarnituur. De tapasplank is met recht een plank van meer dan 1 meter waar wat tapasachtige bakjes opstaan maar het heeft niets te maken met tapas zoals ik deze ken of zoals tapas er voor mij uit moeten zien. De bittergarnituur kan je vrij weinig verkeerd aan doen.

Persooneel is jong en totaal niet vriendelijk, ze kijken allemaal wat nors en chagarijnig alsof ze het niet leuk vinden om er te zijn. Dat stralen ze ook uit naar de klanten, de bediening is traag en het duurt erg lang. Voor een borrel een leuke plek....om daarna snel te verhuizen naar een film of een andere locatie.

Gegeten op 9 september 2014

sebastiaanbeens

Voor de film even een hapje eten, dat valt niet mee als je weinig tijd hebt en eigenlijk niet teveel poespas wilt. Even naar de Beren, een concept wat ik nog wel ken uit de tijd dat ik in Rotterdam woonde. Wat bij binnenkomst verrast is de opvang door de vriendelijke bediening die uitgebreid de tijd nemen om een plaats te wijzen en om te vragen wat men wilt drinken. Snel even een blik op de kaart, gegaan voor de saté van de beer met de geheime berenpindasaus. Zeer snel gekregen, goed warm en lekker, niets op aan te merken, alleen de bak konijnenvoer erbij had wel wat minder gemogen.

Even een non-alcoholische avond gehouden maar toch even een blik op de drankenkaart geworden, staan leuke toegankelijke dranken op maar een fles Lindemans van €4,79 in de winkel voor €3,90 per glas en bijna €14,- op de kaart is echt een misser in hoofdletters.

Al met al gezellig en ongecompliceerd eten.

Gegeten op 11 september 2014