De laatste recensies in Almelo

De laatste recensies in Almelo

irene32

Prima gegeten hier. Het vlees van de houtskool oven was erg goed. De rest was niet bijzonder, maar prima. Maar vooral vanwege de service willen wij deze recensie schrijven. Zelden zo'n gastvrije, opgewekte en vriendelijke bediening meegemaakt. Erg prettig; hier voel je je oprecht welkom!

Gegeten op 28 maart 2015

Foodiee

De sushi is niet echt wat het moet zijn. California roll gekozen, de avocado was ver te zoeken en de komkommer ontbrak, al met al een mega surimi stick met krabsalade erop. Niet heel verkeerd maar ook niet erg lekker!

Gegeten op 13 maart 2015

Liliath666

Bij Wilhelmus kun je terecht voor lunch, iets lekkers voor bij de koffie of een Duitse maaltijd. Op de menukaart is te lezen dat ze het belangrijk vinden dat mensen met beperkingen, lichamelijk dan wel geestelijk, de mogelijkheid krijgen om ervaring op te doen in een leuke gezellige werkplek. De Duitse kok geeft uitleg aan de mensen die voor hem werken. De bediening lijkt er ontzettend van te genieten gasten te mogen bedienen. Het geheel is vooral heel informeel en dat geldt ook voor het eten. Een schnitzel cordon bleu en de weekschotel met casselerrib en zuurkool smaakten alsof je bij iemand thuis aanschuift. Wie niet van opsmuk houdt maar gewoon ongedwongen een hapje wil eten is hier aan het juiste adres.

Gegeten op 12 maart 2015

Mensa

raymond013

Vandaag bij Kreta gegeten. Een van de gerechten was minder lekker. Nadat we de oper hierop geattendeerd hadden werd er direct een ander gerecht aangeboden. Dit was heerlijk. Tot slot hebben ze het gerecht dat minder lekker was niet in rekening gebracht, maar ook het vervangende gerecht niet. Een ongekende service dus!

Gegeten op 6 maart 2015

MG1984

Wij hebben hier afgelopen maand gegeten, Ibiza Almelo was toen een week geopend. Desondanks was alles top voor elkaar! Vooraf kregen wij o.a. heerlijke huisgemarineerde olijven.
Als voorgerecht de oesters, de gegratineerde vond ik heerlijk! Echt super op smaak gemaakt. Prima wijnadvies en kon merken dat ze hier veel aandacht aan hebben besteed. Ik had als hoofdgerecht de ossenhaas met gamba's, smaakte naar meer :-) Tafelgenoot had rib-eye en was zeer enthousiast hierover. Ik vond de porties van het gerecht en de bijgerechten niet belachelijk groot wat ik juist erg fijn vind! Want er was echt meer dan genoeg en wij zijn gemiddelde eters. Als nagerecht kaasplankje waarbij de kok even kwam checken wat ik mocht hebben ivm mijn lactose-intolerantie. Dit had ik niet bij binnenkomst aangegeven omdat ik niet zwaar L-intolerant ben en ik roomboter en bepaalde kazen gewoon verdraag. Saus laat ik dan gewoon achterwege. Top dat het zo kon!
Ambiance van het restaurant is heel fijn, het is hip maar warm en er zijn leuke zitjes. Vooral de verhoging oogt erg gezellig. Wij komen zeker nog eens want er staan nog meer dingen op de kaart die we willen proberen!

Gegeten op 19 februari 2015

ines2

Voor de beste vis ga je naar catch in scheveningen, maar durf te zeggen dat je hier het beste vlees krijgt. Het gebruik van de houtskool oven is top. Je proeft dit. Grote stukken vlees. Tbone steak en het dry aged vlees top! Mooi van structuur. Heerlijk. Echt een aanrader. Ambiance prima. Personeel vriendelijk. Wellicht zou het een optie zijn om iedere medewerker zijn eigen wijk te geven. Prijs kwaliteit zeer goed

Gegeten op 28 februari 2015

jessica78

Wat een slecht hotel! De so called "all-inclusive" hotel blijkt echter niet zo bijzonder te zijn, sterker nog "a waste of money". Laat je niet verleiden door de mooie verhalen die ze beloven op de website. Dit hotel is geen aanrader. Slechte service, onbeschoft personeel. Ik denk dat ze een paar nieuwe koks in dienst mogen nemen, want het eten is gewoonweg niet smakelijk. En de alcoholische drank zijn allemaal een goedkope versie ervan, slechte rum, slechte whiskey en slechte vodka. Mijn groep hebben er allemaal een zware hoofdpijn ervan over gehouden. Kermis bestaat uit 3 attracties wat bij ons het geval om en om werden gedraaid, omdat er maar één meneer ze aan het bedienen was. Live muziek heb je echt niet zoals ze beweren elke dag, wij hebben er in iedergeval niks van gezien. Alles gaat om 1.00uur dicht en dan mag je nergens in het hotel meer komen. Het onbeperkt drinken en eten dat is echt niet waar. Je wordt echt beperkt, je mag alleen drinken in de barretjes en rookruimte. Mag geen drinken en eten mee naar de kermis of zwembad of naar de kamer. Denk je toch voor Preston Palace te gaan, controlleer de kamers goed. Er is een nogal hoge boete gestuurd naar een persoon uit mijn groep voor het vernielen van de televisie. Terwijl er geen moment naar dat ding is gekeken. Belachelijk!! A real NO-GO

Gegeten op 9 februari 2015

jhetveen

Lekker goed klaargemaakt eten en veel keuze. Zelfs vers sinaasappelsap kan je zelf tappen. Veel tafels aan raamkant waar je goed en redelijk gezellig kunt zitten. Een groot minpunt is helaas de bediening. Vaak lang wachten om iets te drinken te krijgen en erg onpersoonlijk. Met een grom wordt aangegeven dat je je bordje moet afgeven om te wokken of grillen. Maar als het voornamelijk om het eten gaat een aanrader.

Gegeten op 29 december 2014

wimvdklooster

We hebben met zes personen gegeten bij Dock 19. Een voorgerecht, hoofdgerecht en enkele personen een nagerecht.
Met name het vlees bij hoofdgerecht smaakte bijzonder lekker en was heel mals. We vonden de hoeveelheid sla aan de magere kant. De smaak was echter erg goed.
De bediening was uitstekend. De uitleg van de diverse dessertwijnen werd zeer gewaardeerd.
Onze tafel stond boven, dicht bij het haardvuur. Een sfeervolle omgeving!
Ik zal zeker nog eens teruggaan.

Gegeten op 7 februari 2015