a TripAdvisor company

De laatste recensies in Almelo

De laatste recensies in Almelo

lianne54

Eten was prima, niet enorm bijzonder maar gewoon lekker.
De bediening liet alleen echt te wensen over. Duurde enorm lang voordat de eerste drankjes kwamen. De uitleg was ook niet duidelijk. Lang wachten met lege glazen. (Niet slim want hier kun je toch echt extra omzet uit halen) 1 x gevraagd om extra crème fraiche en 2 x om een nieuwe vork aangezien de mijne was gevallen. Beiden niet gekregen. Erg jammer.
Het was een drukke avond maar we waren er later op de avond en het werd al veel rustiger. Erg onnodig dus.

Gegeten op 27 mei 2016

Nico02

Hele leuke zaak Dock 19
heerlijke steak gegeten super mals
De wijnen waren uitstekend en goed betaalbaar
Prima Prijs/kwaliteit verhouding

Gegeten op 19 mei 2016

Marc_K

Heerlijk eten, waar echt aandacht aan wordt geschonken. Er is veel keuze uit diverse gerechten uit verschillende streken van China bijvoorbeeld. In het weekend is er een voordelig buffet, maar de prijzen van het à la carte eten zijn ook netjes.

De bediening is verder gezellig en behulpzaam.

Pt2

Hoewel een beetje sceptisch omdat ik niet zo'n vleeseter ben zijn we een paar weken terug in dit restaurant geweest. Direct al binnen sprak de sfeer mij enorm aan en ook de vriendelijke ontvangst en de fijne sfeer stelde ons gelijk op ons gemak. Heerlijk bij de open haard een tafeltje gehad. Wij waren met zijn viertjes en er werd voor ons een plateau gemaakt met allerlei hapjes. Wow...ieder hapje was enorm lekker en gevarieerd. Heerlijke smaken. Als hoofdgerecht had ik de lady steak gekozen en normaal geef ik altijd de helft van het vlees aan mijn man maar dit keer had hij voor het eerst het nakijken. Wat een heerlijk mooi gegrild vlees. Die heerlijke rooksmaak en kruiden ik was echt verrast en bijna teleurgesteld dat ik geen mannensteak had genomen ;-). Goede frietjes erbij knapperig lekker warm en een frisse salade. Ook het nagerecht was echt lekker. Voor mij klopte hier alles en ook voor mij mede tafelgenoten. Enige minpuntje Almelo is niet naast de deur voor ons, maar ik weet wel waar wij gaan eten als we in Almelo zijn. En mochten jullie een nieuwe zaak openen Utrecht zou dan leuk zijn. ;-).
Complimenten voor de kok en de medewerkers.

Gegeten op 4 mei 2016

MichaelToornstra

Gisteren voor het eerst gegeten bij Sushi By Me in Almelo en ook direct voor het laatst! Op het eerste gezicht een mooi restaurant en ruim opgezet. Helaas werd al vrij snel duidelijk dat het geen positief vervolg zou krijgen. De bediening was ronduit slecht en de kwaliteit van het eten liet echt te wensen over. Voornamelijk de bediening begon erg op onze irritatie te werken. Bestelde gerechten werden niet geserveerd en we moesten zeker 30 minuten op drinken wachten, iedere keer opnieuw. All you can eat was dus zeker niet van toepassing op dit restaurant, aangezien we ook steeds op de resterende tijd werden gewezen. Af te raden!

Gegeten op 17 mei 2016

annegien1

Afgelopen zaterdag met 8 personen bij sushi by me gegeten, maar we zijn het allemaal unaniem met elkaar eens; nooit weer!! Het eten smaakte niet lekker en had weinig smaak, de bediening liet te wensen over en was zelfs brutaal, veel van wat we bestelden kregen we niet of pas 2 rondes later. De trage bediening bevreemde ons trouwens niet. Toen wij van bovenaf naar beneden keken, we zaten nl boven, zagen we dat ze veelvuldig zaten te appen en Facebooken.

annette1988

Op 1e pinksterdag gegeten bij sushi by me via Groupon.
Bij binnenkomt leuk ontvangen door het personeel.

Na een korte uitleg begonnen aan de sushi.
Het was heerlijk. Alles werd netjes geserveerd en smaakte heel erg goed.

Jammer was dat er kwa bier weinig aanbod was. Zo miste we de oud bruin of een wit biertje.
Toen ze ook geen radler meer hadden kregen we een Japans biertje van het huis.
Fijne oplossing! We komen zeker terug.

Rodney0546

Dramatische ervaring. Erg lang wachten op eten en drinken, gerechten die niet of koud en ongaar geserveerd worden. Wil je sushi eten in Almelo, ga dan zeker niet naar dit restaurant.

michael238

Sinds het nieuwe all you can concept er is toch maar eens gaan kijken bij Solera. Nu twee keer geweest. Ik ben aangenaam verrast door de menukaart met veel lekkere gerechten. De gerechten smaken erg goed, vooral de nachos en quasedilla vielen in de smaak.

Gegeten op 27 april 2016

michael238

Afgelopen weekend een slechte ervaring gehad bij dit restaurant. Van binnen ziet het er uitstekend uit met fijne stoelen en een leuke atmosfeer. Jammer genoeg duurde het een uur na bestelling voordat de eerste ronde incompleet en koud werd gebracht. De gerechten hadden hiernaast niet veel smaak. Uiteindelijk na veel en lang wachten met een halflege maag dit all you can eat restaurant verlaten.