Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Almelo

De laatste recensies in Almelo

mirjam50

De lekkerste Griek ever! Wat hebben wij heerlijk gegeten. De smaken zo puur en lekker. Vlees smelt op je tong. Tzatziki is erg goed, de bijgerechten waren heerlijk. Aardappeltjes goed gebakken, de rijst was heerlijk bereidt. Ik kom hier zeker weer terug.

Gegeten op 24 oktober 2014

gbfct

Een aantal keer gegeten hier,
Voor een wok restaurant vind ik deze erg goed!
lekkere gerechten en redelijk veel keus in de gerechten.
De laatste keer dat we hier kwamen was het net verbouwd, Dit is wel een stuk beter geworden.
(Met een groot dessert buffet, zelf gebakken wafels, pizza's, pannenkoeken en nog een aantal dingen)

Zeker een aanrader.

Gegeten op 3 oktober 2014

Everdt

Ik was erg gecharmeerd van het idee van de onderwaterduikboot. De ronde raampjes geven echt een oceanisch gevoel. Met kerst was helemaal leuk, toen stond er een kerstboom op het wat. Echt magisch. Top restaurant!

Gegeten op 23 september 2014

ksdm

Weer heerlijk gegeten bij Kreta afgelopen weekend. Met mijn familie opzoek gegaan naar een restaurant dat voor ieder wat te bieden heeft, dat is gelukt! We werden vriendelijk ontvangen en het eten was heerlijk! Het personeel is professioneel maar weet het toch zo te spelen dat je je meteen thuis voelt. De keuken heeft van alles te bieden, van authentiek Grieks tot een heerlijke biefstuk, waar mijn vader overigens erg blij mee was! Wat een top restaurant, kunnen veel anderen een puntje aan zuigen.

Gegeten op 18 oktober 2014

Rmn

Altijd weer heerlijk eten, ruime porties en de wachttijden zijn nooit te lang, ongeacht hoe druk het is. Vooral de Kreta Schotel is mijn favoriet. Het personeel is ook erg vriendelijk.

Gegeten op 17 augustus 2014

rindert

Ik heb 5 jaar in Almelo gewerkt, maar dit restaurant kende ik nog niet. Door de hoge score op Iens op het spoor gebracht. Het kleine restaurant zit wat in een achteraf-straatje. Het restaurant is gedateerd qua inrichting (de lijstjes met bloemen doen me denken aan eind jaren '80). Het eten is ok. Wat hier de slagroom op de taart is? De bediening van de dame. Als een lieve moeder heet ze je welkom, ze prijst de gerechten aan en heeft een aanstekelijk enthousiasme. Het zal wel niet 'volgens de boekjes' zijn, maar voor een keer was zeker leuk.

Gegeten op 15 oktober 2014

FamRKroon

Gewoon een heerlijk restaurant. Lekkere verse pastagerechten, goed gevulde lasagna en verse pizza's. Altijd gezellig om hier even binnen te wippen voor een hapje en een drankje, een begrip in Almelo. Ga zo door, tot snel

Gegeten op 4 oktober 2014

Jennekes

Heerlijk gegeten van het vegetarische verassingsmenu. Voor mijn zoon die wel van vlees hoidt werd er nog speciaal een lamsbout bijgezet. Leuke vlotte bediening en meer dan genoeg heerlijkheden die aan de lopende band op tafel verschijnen.

Gegeten op 2 oktober 2014

Liliath666

Via Vakantieveilingen een 4-gangen menu “gewonnen” voor 2 personen. Een bevriend stel had gebruik gemaakt van dezelfde actie. Telefonisch doorgegeven dat we graag bij elkaar wilden zitten, dit was geen enkel probleem. Toen we de kaart kregen was echter niet geheel duidelijk waar wij uit konden kiezen, bij navraag bleek dat we naast voor- hoofd- en nagerecht een extra voorgerecht konden kiezen. De sushikaart was uitgesloten van het gehele arrangement, geen probleem.

Vooraf heb ik voor de coquilles en de aspergesoep gekozen, beide zeer smakelijk en mooi geserveerd. De red snapper als hoofdgerecht was goed bereid en de merengue na met vers roodfruit voortreffelijk.

Het bevriende stel koos het kaasplankje na en mijmerden dat ze recent een goede rode port hadden gedronken en dat ze daar eigenlijk wel zin in hadden. Ik heb mij toen ook laten verleiden te vragen welke dessertwijn bij de merengue paste. Het meisje dat ons bediende wist niet helemaal een goed advies te geven en moest dit even navragen. Dit was niet storend, de dessertwijn smaakte top!

Gegeten op 12 september 2014

Maxiama

Erg leuk restaurant, heerlijk gegeten (vooral de huisgemaakte kip piri piri) en uiterst vriendelijk en gastvrij personeel. De kinderen mochten een eitje koken en de aankleding was erg leuk gedaan met al die kippen en eieren. Zeker een aanrader!

Gegeten op 18 september 2014