De laatste recensies in Almelo

De laatste recensies in Almelo

• Recensies in de laatste twee jaar

ik kan niks anders zeggen dan, geweldig! ik kom al bij deze pizzeria sinds ik in de luiers zat en dit blijft voor mij altijd de lekkerste italiaan! goede bediening, heerlijk brood vooraf en een heerlijke huiselijke sfeer

Gegeten op 2 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

al vaker hier gegeten en voor een all you can eat is het een zeer goede! alles lekker op smaak en ook veel keuze voor vegetariers. worden hier altijd zeer vriendelijk geholpen! ga zo door!

Gegeten op 16 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

prachtig restaurant, leuke kaart. helaas is niet alles even goed op smaak. ook word je nog wel eens vergeten door de bediening als je boven zit.

Gegeten op 21 november 2013

dvyc90
over WokCentre Almelo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super lekker gegeten in dit Wokrestaurant! Wat een imposante receptie en mooi ingericht restaurant! Het kookeiland is erg ruim hierdoor is het fijn om al je gerechten samen te stellen. Er is voor ieder wat wils, van vlees tot vis en van groente tot vers fruit en desserts. Daarnaast zijn de frisdranken, bieren, wijnen, koffie en thee allemaal bij de prijs inbegrepen! Wij komen hier regelmatig dineren met familie en vrienden!

Gegeten op 8 februari 2014

alice4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs heerlijk gegeten met onze kinderen, die vonden het heerlijk en onze gyros wat ook super. Jonge dame in de bediening wat erg aardig.

SB185
  • Recensies in de laatste twee jaar

Trendy en moderne inrichting. Bij binnenkomst krijg je door het neonlicht en de paarstinten een 'stadsgevoel'. Het drie gangen diner voor 26,50 was voor de prijs goed. Wil je echt topkwaliteit en wat meer betalen kies dan voor een ander restaurant.

Gegeten op 3 januari 2014

GBZ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke ontvangst. Ook rest van de avond buitengewoon attente en vriendelijke bediening. Kreta schotel smaakte goed. Jammer alleen van de gebakken aardappeltjes. Lekkere salade en tzatziki. Ook vegetarische disgenoot was heel tevreden. De vegetarische schotel zag er heerlijk uit. Diverse gerechtjes. Toetje heel lekker : Baklava met ijs. Mooi geportioneerd en bord mooi opgemaakt. Pluspunt : het vlees lag niet op een grote schaal, maar ieder had zijn eigen portie.

Gegeten op 23 februari 2014

wogand
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sfeervol ingericht. Beetje lounge gevoel miste alleen muziek. Maar voor een woensdagavond was het er gezellig. Snelle service en uitserveren. Wat meer aandacht voor drinken was wel gewenst.
Het eten was heerlijk. Gerookte zalm vooraf, dry aged beef(aanrader!) en crème brullee als afsluiter. Top!

PBS56
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig restaurant met een attente bediening. Prachtig verbouwd pand sfeervol verlicht en ingericht. Je kunt er prima intiem zitten. Opengewerkte plafonds mooi doorkijk tot aan het dak. Het eten is goed ons voorgerecht was saschimi en bouillon . Saschimi was vers en zorgvuldig klaargemaakt. Altijd een riskant gerecht maar hier prima. Hoofdgerecht eend en roodbaars mooi opgemaakt en leuke gegarneerd op het bord met de juiste smaakcombinaties. Enig punt van kritiek zijn de bijgerechten nl platte gekruide patatten en een klein bakje goed aangemaakte sla. Volgende keer zou ik iets andere bijgerechten bestellen maar dit si natuurlijk persoonlijk.

Gegeten op 20 februari 2014

bruntink
  • Recensies in de laatste twee jaar

als ik een biefstuk rare bestel dan verwacht ik niet dat deze dan medium en tegen het doorbakken aan krijg, na hierop te hebben gereageerd werd de biefstuk opgehaald en toen mijn tafel genoot de zijne op had kwamen ze met een nieuwe. ook deze was niet rare maar medium gebakken en toen ik daarop commentaar had werd de kok er bij gehaald!
deze vond dat dit wel zo was en ging weer weg. Het bedienend personeel negeerde mij en toen ik door een fluit de aandacht wou trekken werd mij de rekening gebracht en werd ik verzocht het pand te verlaten. €40 armer voor 1biefsuk en een paar consumpties! Hier kwam ik regelmatig maar na dit nooit weer

Gegeten op 19 februari 2014

IENS bestaat 15 jaar!