a TripAdvisor company

De laatste recensies in Almelo

De laatste recensies in Almelo

SDRK

Voor het eerst in dit nieuwe restaurant geweest. Zonder reservering, maar dat was geen probleem, ondanks de drukte.
Het restaurant "met 50 sterren" ziet er van binnen geweldig uit. Behalve de kaart met burgers, steaks en andere producten van de grill en het personeel dat zich bij naam voorstelt, heb ik echter geen typisch Amerikaanse sfeer kunnen ontdekken. Daarentegen: wat is dan typisch Amerikaans?
Overigens is de keuze op de kaart enorm.

De voorgerechten waren prima: Tonijn tartaar en carpaccio. Smaak was goed, al viel de mayonaise bij de tonijn tartaar een beetje uit de toon.
De hoofdgerechten waren een Kreeft&Steak die fantastisch smaakten, en een burger met JFK topping. Die laatste was goed, maar ook niet bijzonder.
De cheesecake als dessert was een succes. Erg lekker!

Al met al een prima avond gehad voor ongeveer 100€ inclusief een paar drankjes.

schel1234

Geweldig mooi ingericht restaurant en een goede ontvangst waarbij de jassen aangenomen werden. Goede schenkwijn en op verzoek glazen kraanwater.
We hebben een steak Dock 19 gegeten en zalm.
Prima salade en frieten maar de zalm had wel wat meer smaak mogen hebben en de steak was
minder mals dan ik verwacht had.
Wel een prima grillsmaak.
Prijs-kwaliteit verhouding klop wel.

Gegeten op 20 juni 2016

macadamia

Heerlijk gegeten! Voor mij het beste restaurant van Almelo! Wat het onder meer zo goed maakt is de enthousiaste bediening die je veel over de wijnen kan vertellen. We genoten van een detox sapje, makreel, eend en een dessert met rabarber. Alle gerechten heerlijk van smaak en mooi gepresenteerd. Tussendoor lekkere broodjes en naanbrood van de Big Green Egg. Tip is om tijdig te reserveren. Wij komen zeker na de vakantie terug!

Gegeten op 30 mei 2016

Liliath666

Op een drukke Vaderdag voor de eerste keer bij Hudsons gegeten. Een nieuw concept en een verbouwing later wilden we graag kijken hoe Casa Santa Maria is omgeturnd tot Hudsons. We konden boven zitten in een rond zitje, mooie kleuren, warm maar toch modern. De menukaart is erg uitgebreid waardoor het lastig kiezen is, het lijkt allemaal heerlijk. Ik besluit de ceviche te nemen. Lekker licht en subtiel van smaak. Voor het hoofdgerecht kies ik voor de lamsrack met gepofte aardappel. Mijn tafelgenoot bestelt de steak and lobster. Tot grote hilariteit krijgt hij al voor het voorgerecht een schort om met daarop een knalrode kreeft, met daarbij een toolkit waar verschillende soorten gereedschap in liggen om straks de kreeft mee te ontmantelen. Een andere tafelgenoot bestelt de kip aan het spit, niet wetende dat het dan ook echt een hele kip is van het spit. Amerikaanse porties zullen we maar zeggen...

De lamsracks waren nog redelijk rood van binnen, gelukkig houd ik daarvan. Enig minpuntje was dat ik er toch frietjes bij had gekregen terwijl ik de gepofte aardappel had besteld. Goedlachse gastvrouw Gerlinde lost het zonder problemen op en spoedig werd dit hersteld. Prima.

Hoewel ik wel redelijk vol was, leek mij de pancake party toch te leuk om niet te bestellen. 3 lekkere dikke fluffy pannenkoekjes met maple syrup, lekker met bosbessen erbij maar er ook in meegebakken. Inmiddels waren we de laatste gasten boven dus zijn we een wandelingetje gaan maken om te zien hoe de verbouwing heeft uitgepakt. De gastvrouw zag dat en we kregen gelijk een rondleiding. Erg gastvrij. Omdat het Vaderdag was kregen we ook nog een fles Limoncello mee voor thuis. Op weg naar buiten hebben we nog even onze naam op de muur in de gang geschreven, gewoon omdat het mocht. Een geslaagde avond!

Gegeten op 19 juni 2016

marietje01

Eten matig. Vlees was prima en de jus ook. De rest erg gemakkelijk. Toetje met crumble was slof ws. er lang voorbereid. Gerechten waren niet compleet met wat er op de kaart stond. Bediening vriendelijk, maar erg lange wachttijden. Voor die prijs zijn er betere restaurants in Almelo

Gegeten op 6 juni 2016

marietje01
over Op de Proef

Heerlijk gegeten. De gerechten van op de proef zijn gevarieerd en voor ieder wat wils. Goed klaargemaakt en over na gedacht. Alles past prima bij elkaar. Bediening gezellig en professioneel. Een bedrijf dat weet waar ze mee bezig zijn. Echt een aanrader

Gegeten op 11 juni 2016

water_lily

Het eten was goed, vooral de Amerikaanse klassiekers zoals de hamburgers en de biefstukjes waren heerlijk. Er staan ook andere gerechten op de kaart maar die waren niet zo bijzonder en daarom vrij prijzig.

Het duurde lang voordat het eten kwam, maar het personeel was erg vriendelijk en legde uit dat het een uitzonderlijk drukke avond was, dit maakte veel goed.

Het restaurant is nieuw en erg stijlvol ingericht. Er is een mooie binnentuin. Minpunt is dat gasten met stift op de muur in de gang mogen schrijven, dit doet af aan de mooie inrichting.

DanielSl

Sushi by me heeft een goede locatie in het centrum van Almelo en ziet er top uit van binnen. Zelf zaten wij boven, waar je ruim kan zitten op comfortabele stoelen. Dat was helaas het enige positieve dat te vertellen is. De sushi is smaakloos, de porties zijn aan de kleine kant en het assortiment is beperkt. De service is echter ronduit waardeloos! Lang wachten op gerechten, gerechten die niet of aan de verkeerde tafel geleverd worden, half uur wachten op een drankje, drankjes van verschillende merken geserveerd krijgen, tafels die de gehele avond niet worden afgeruimd, etc. Kortom 1 grote bende. We hadden heel wat meer verwacht na andere sushi restaurants te hebben bezocht!

Gegeten op 28 mei 2016

lianne54

Eten was prima, niet enorm bijzonder maar gewoon lekker.
De bediening liet alleen echt te wensen over. Duurde enorm lang voordat de eerste drankjes kwamen. De uitleg was ook niet duidelijk. Lang wachten met lege glazen. (Niet slim want hier kun je toch echt extra omzet uit halen) 1 x gevraagd om extra crème fraiche en 2 x om een nieuwe vork aangezien de mijne was gevallen. Beiden niet gekregen. Erg jammer.
Het was een drukke avond maar we waren er later op de avond en het werd al veel rustiger. Erg onnodig dus.

Gegeten op 27 mei 2016

Nico02

Hele leuke zaak Dock 19
heerlijke steak gegeten super mals
De wijnen waren uitstekend en goed betaalbaar
Prima Prijs/kwaliteit verhouding

Gegeten op 19 mei 2016