a TripAdvisor company

De laatste recensies in Almelo

De laatste recensies in Almelo

erictheaj

Via online reservering

Het eten was goed en mooi opgediend, de service was ook netjes. De decor was, vooral met het mooie weer, ook mooi. We hebben een fijne avond uit gehad bij de Sociëteit.

Gegeten op 26 augustus 2016

didyandringa

Via online reservering

Bediening en service was prima.
Alleen bij zowel bij het voorgerecht als bij het hoofdgerecht hadden we sla met bruine randjes.

Gegeten op 26 augustus 2016

gjpost1

Via online reservering

Een goed restaurant en het gezellig te vertoeven daar. Het eten was prima. De bediening was vriendelijk. A nice place to be.

Gegeten op 25 augustus 2016

h.denouden

Via online reservering

Het was zeer warm maar desondanks was de bediening zeer goed.
Het eten was helaas wat minder ook de hoeveelheid het dessert was daarentegen goed.
We hebben er wel eens beter gegeten,misschien dat het weer van invloed was 30+

hlowik44

Via online reservering

Lang wachten , inefficiente bediening, prijs/kwaliteit van het "AH"diner ver onder de maat. Om 35,00 € te vragen voor drie mogelijkheden is gering.
I.e. 2 diners van 17.50.

Covergirl

Via online reservering

wij hebben geboekt via ah restaurant actie. het ah menu kost € 35 voor 2 personen. Wij hebben alle 4 gekozen voor de carpaccio, biefstuk/varkenshaas en iedereen had een ander toetje.
De carpaccio was een beetje smaakloos maar de hoeveelheid was goed te noemen. Omdat wij vleeseters zijn hebben wij gekozen voor een biefstuk rare. Helaas was de hoeveelheid erg minimaal (beide stukjes vlees ongeveer 2 à 3 centimeter) en was de biefstuk van alle 4 doorbakken. De ober was het met ons eens dat de biefstuk doorbakken was, bood zijn excuses aan, bracht alle 4 de borden terug naar de keuken. We moesten best wel lang wachten voordat we een nieuw bord met vlees kregen. Gelukkig hadden ze de patatten laten staan dus de ergste honger konden we daar mee stillen. Nadat we opnieuw de biefstuk/varkenshaas hadden gekregen was deze wederom niet rare gebakken. We hebben in overleg met de ober besloten om het maar op te eten omdat we anders weer erg lang moeten wachten.
De sorbet was niet erg lekker omdat er in het ijs ijskristallen zaten en ook het verse fruit was niet goed schoon gemaakt en had je diverse keren gewoon de schil van het fruit in je mond.
Wij vonden de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Helaas heeft de keukenbrigade er een potje van gemaakt en valt er ons inziens hier veel te verbeteren.

Yummietummy

Via online reservering

Gebruik gemaakt van het AHrestaurantmenu, net als vele andere eters die aanwezig waren. Stijlvol restaurant. Voldoende keuze, lekkere gerechten, mooi gepresenteerd. De porties varieerden nogal per groote en opmaak per tafel. Wij hadden voldoende aan het voorgeschotelde, maar het kan scheve ogen opleveren. Attente en vriendelijke medewerkers, wij komen zeker terug.

Gegeten op 22 augustus 2016

aedegroot94

Prima gegeten met zijn tweëen. Het was niets bijzonders, maar wel lekker. Vlees was wat aan de droge kant (varkenshaas en kalfslever). De service was snel en vriendelijk, maar er werd vergeten dat we om ketchup hadden gevraagd (en vervolgens niet gecheckt of alles naar wens was), dat we met een pluim bon wilden betalen (dus de ober moest terug naar binnen om het te regelen) en mijn vriend heeft de hele avond maar één drankje gehad, dus dat was jammer. Al met al een leuke avond gehad, maar ik denk niet dat we ervoor zouden betalen (we zijn hier met een bon wezen eten waarvan dit restaurant één van de weinige opties was).

Gegeten op 20 augustus 2016

nnijman

Vanavond spontaan eens besloten te dineren bij Hudsons. Zo spontaan dat we ook zo binnen zijn gestapt met zn tweeen. Geen enkel probleem we mochten een tafel uitzoeken in de idyllische binnentuin. De bediening was er vrij vlot en na het opnemen van de drankjes kregen we wat ietwat sloffe broodjes met een kruidenboter. Als vooraf bestelde ik de steak tartare en mijn tafelgenote de carpaccio XL. Ik probeerde dr nog om te praten maar gelukkig is ze heel standvastig. Mijn steaktartare was dan ook niet heel bijzonder. Het werd geserveerd met een 6 tal schaaltjes gevuld met een mosterd, kapertjes, gesnipperd uitje, selderij(bediening zei toch echt basillicum?), worcester sauce en augurk blokjes. De steak tartare zelf was niet op smaak gebracht. Geen snufje zoet of peper. Ook stond het niet op tafel en heb er uiteindelijk zelf om gevraagt. De carpaccio was vond mijn tafelgenote smakelijk. Een grote portie carpaccio met alles wat erbij hoort, behalve de peper dan die stond er niet... Als hoofd namen we het de rack van speenvarken en de tournedos. De tournedos had ik bij een eerder bezoek al eens gehad en was toen erg smakelijk, niet hemels. Mijn tafelgenote sloot zich hier geheel bij aan. Dit maal nam ik dus het speenvarken, ook hier weer weinig smaak. Het sausje moest de smaak van het gerecht bepalen wat ik persoonlijk zonde vind bij zo'n mooi stukje vlees. De overigens weinige groentes die geserveerd werden bij het gerecht waren ook nog slecht of eerder het idee niet geblancheerd, waardoor ik ellenlang moest kauwen op een stukje bleekselderij. Een vriend is nog aangeschoven voor een drankje en werden dus ondertussen met z'n drieen enigzins hoopvol en enthousiast voor een overheerlijk nagerecht. Toen de desserkaart gepresenteerd werd hebben we er alle drie uitvoerig naar gekeken. We hebben uiteindelijk alle drie voor een "Key West Coffee" gekozen. Ik had meer spanning verwacht in de dessertkaart, maar ook van Hudsons. Wetend wat er was en wat er achter dit super ingerichte, sfeervolle en gastvrije horeca bedrijf "schuilt" had ik meer verwacht!

Gegeten op 23 augustus 2016

MellanieB

Met twee personen gegeten bij Hudson. Ontzettend genoten van de relaxte sfeer en de aankleding van het restaurant. Erg vriendelijke, nette en vlotte bediening zonder dat men de hele tijd rond je tafel hangt. Het eten was grandioos, meer dan voldoende en zeer smakelijk. Ruime porties; wij hadden het knoflookbrood en de uienringen vooraf, een gewone burger en een vegetarische variant en ijs na en we zaten echt helemaal vol. Inclusief drankjes waren we 60,- kwijt, dat is een prima prijs voor het totaalpakket! Aanrader, dus!!

Gegeten op 22 augustus 2016