De laatste recensies in Alkmaar

De laatste recensies in Alkmaar

LindaenMatthieu

• In behandeling

Al enkele maanden geleden hier gegeten met een vriendin. Het voorgerecht met eend en pasta was fantastisch en het hoofdgerecht van sliptong was top (lekker in de roomboter en kraakvers)! Ook de bediening was goed; informeel, maar niet te. We voelden ons welkom! Hoewel ons tafeltje (in het midden, dichtst bij de deur) niet het beste van de zaak was, hebben we lekker gezeten. De kwaliteit van het eten en de wijn vond ik verrassend; toch echt een stukje beter dan menig ander 'eetcafé' in Alkmaar. Misschien had ik daarom beter geen recensie kunnen plaatsen; dit pareltje had ik misschien beter geheim kunnen houden.... :). Ook spijt dat ik hier nooit eerder heb gegeten... Maar daar gaan we verandering in brengen!

Gegeten op 6 februari 2015

PMJansen

• In behandeling

Eindelijk echt Vietnamees eten en heerlijk ook. Nu hoef ik nooit meer te koken ;-) Bij het eten van de Pho proef je dat het met zorg is bereid. Je proeft gelijk dat het gemaakt is van echt getrokken bouillon. De verse kruiden maken de Pho compleet.

Gegeten op 24 april 2015

Pieter_k

• In behandeling

Vandaag met mijn zus heerlijk gegeten. Voor het eerst Pho gegeten, het was super!! De banh xeo was ook erg lekker. De bediening was vriendelijk, goeie service. Een aanrader!!! Kom zeker terug.

pchii_

Z!n!n is een plek waar ik vaker kom omdat naar mijn mening deze één van de betere gerechten heeft op het Waagplein van Alkmaar voor een leuke prijs. Laatst ben ik hier voor lunch geweest en heb wederom erg lekker gegeten. De kwaliteit van het eten is altijd constant en er is altijd genoeg keuze. Wijzigingen aanbrengen in de gerechten was ook geen probleem en het eten kwam snel op tafel. De bediening was die dag naar mijn mening iets minder attent dan wat ik normaal van Z!n!n gewend ben. Al met al gewoon goed gegeten en lekker drankjes genomen.

Gegeten op 6 april 2015

Bourgondier23

Wij waren hier al twee jaar niet meer geweest, dus het werd weer eens tijd om er te gaan lunchen. De kaart was nog steeds zeer uitgebreid, met leuke "fancy" namen voor de gerechten. Wij kozen voor "pit stop" (ciabatta broodje warme fricandeau met satésaus) en een broodje filet americain, met de filet van de onvolprezen Alkmaarse slager Jeroen de Vries. Beide broodjes smaakten voortreffelijk, royale porties en netjes opgemaakte borden. De prijzen van de gerechten zijn wat hoger dan elders in het centrum van Alkmaar, maar de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Gegeten op 22 april 2015

iak1

Super lekker eten, vooral de lams rib! Decor hoort bij zo'n kleine zaak vandaar de 9!

Betreft een echt ouderwets etentje is het een aanrader! De kok komt nog even aan tafel om te vragen of het smaakt.

Zeker een aanrader!

Gegeten op 7 april 2015

FloraBella

Geen menu, maar de eigenaar die vraagt "waar heeft u trek in". Leuk concept. Beperkt soms wel als je net geen trek hebt in de seizoensproducten (asperges in ons geval). Eten was verder heerlijk. Goede uitleg bij de wijnen, die ook erg smakelijk waren. Vlees goed bereid. Gastheer naar mijn smaak wat overdreven en opdringerig bij het "verkopen" van zo veel mogelijk gerechten en wijnen. Verder mag het inschenken van wijnen wel iets netter, ging nogal plomp waarbij er flink gemorst werd.

jodie3

11 april hebben we heerlijk gegeten bij Hielander met z'n 5-en. We hadden allen het verrassingsmenu met de keuze tussen vlees of vis bij het hoofdgerecht. Ook kun je vooraf doorgeven wat je echt niet lust. Het is een aanrader omdat je verrast wordt door verse produkten en goede smaken. Als voorgerecht gerookte rib-eye, hoofdgerecht zeer smakelijke vis en als nagerecht cheesecake! Het personeel is erg vriendelijk en de eigenaar loopt natuurlijk in een kilt rond. En natuurlijk de whiskey niet te vergeten, een aanrader voor iedereen die een avondje lekker uit eten wil gaan en zich wil laten verrassen!

Gegeten op 11 april 2015

Wim-Elly

Rue de la Plume is ons tijdens een weekendje Alkmaar aanbevolen door een lokale winkelier. Bleek een perfecte suggestie . Heerlijk viergangen menu met per gerecht bijpassende wijnen in een leuke ambiance. Erg sympathieke bediening.
Echt een aanrader

Gegeten op 17 april 2015

jos124

Heerlijk gegeten met het gehele gezin en onze Turkse gaste. Zeer gastvrij ontvangen en steeds in voor een gezellig babbeltje met ons en in het Turks met onze gaste. Super ! Wij komen hier zeker nog een keer !

Gegeten op 18 april 2015