a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

12,5 jarig huwelijk gevierd bij Peppino. Je kan gewoon je wensen met de kok bespreken en hij komt met allerlei suggesties. Allerlei voorgerechten, pasta's, vlees en toetje toe. Geen culinair gedoe, maar recht toe recht aan Italiaans eten. Net zoals bij een goede trattoria in Italia. Bediening is vriendelijk en kok komt af en toe checken of alles OK is. Fantastico!

Gegeten op 16 januari 2016

Wolf-Liene

Via online reservering

Eenvoudig, oudbollig en toch wat onfris eetcafe. Matig en vet eten, gaat hier meer om kwantiteit dan kwaliteit.
Wel goede, attente en charmante bediening, hopelijk vinden zij snel werk in een moderner beter bij hun passend restaurant!

Gegeten op 11 februari 2016

LindaMB

Gisteravond hebben wij via Groupon gegeten bij Momi-K Kitchen Art. Een schattig restaurantje dat we zonder deze aanbieding waarschijnlijk niet ontdekt zouden hebben.

Het personeel is ontzettend vriendelijk en de sfeer is relaxed en gezellig. Het restaurant is eenvoudig, maar gezellig ingericht.

Als voorgerecht hadden wij loempia en mushroom delight. Beide erg lekker (niet heel spectaculair). Als hoofdgerecht kregen wij samen een grote pannenkoek met verschillende soorten vlees, groente en salade erop. Daarbij nog twee losse pannenkoeken om op te eten met het "beleg". Dit was echt heerlijk! Vooral het vlees was heerlijk gemarineerd en smaakvol. Op het eerste gezicht leek het niet zo veel, maar uiteindelijk bleek het erg vullend en zaten we goed vol.
Omdat er een grote groep naast ons zat, hadden we aardig lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Daarom werd ons aangeboden om bij het dessert naast de blueberry-limecake (als ik het goed heb) ook nog ijs, slagroom en kiwi te serveren. Heel erg lekker!

Kortom een erg sympathiek restaurantje waar je lekker kunt eten. Het lijkt ons erg leuk om ook eens van de kaart te eten, alles zag er goed uit.

Gegeten op 10 februari 2016

boerbon

Vanavond (zonder reservering) heerlijk gegeten bij Fillini Alkmaar. Het restaurant is gesitueerd in het voormalige politiebureau tegenover de grote kerk in het centrum van Alkmaar.
Het diner-gedeelte is behoorlijk industrieel ingericht, maar heeft toch gezellige hoekjes.
Vooral als je naar boven loopt kan je wel zien dat dit een bijzonder pand is.
De bediening was prima en ook het eten was goed.
Als voorgerecht hadden we bruchetta (lekker krokante Crostini belegd met kaas, tomaat, basilicum en olijfolie. Was lekker,maar had iets pittiger gemogen), en Calamari Fritti (gefituurde inkvisringen met aioli: Was heerlijk).
Onze hoofdgerechten smaakten ook prima. Deze bestond uit Brasato di Vitalo (Gestoofde kalfssucade met paddenstoelenrisotto en bordelaise saus) en de dagschotel (vandaag eendenborst met pastinaak puree, spinazie, en gegrilde paprika)
Als toetje nog 1 Tiramisu met ieder een kopje koffie genomen.
Al met al heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad bij Fellini.

Gegeten op 10 februari 2016

Kaazkop

Onverwachts zijn wij hier terecht gekomen en waren echt verrast door het heerlijke eten. De bediening was heel erg vriendelijk. Het eten was erg smaakvol en de aanbevolen wijnen waren ook goed gekozen.

Gegeten op 2 januari 2016

Kaazkop

Zowel voor de lunch als voor het diner is het altijd weer een genot om bij Soepp een soepje te eten of af te halen. Er staan altijd wel een paar verrassende soepen op de kaart. Daarnaast is het een prachtig pand in één van de mooiste straatjes van Alkmaar.
Als je uitbreid wilt dineren is dit misschien het verkeerde adres maar op andere momenten is Soepp ideaal.

Gegeten op 30 januari 2016

Kaazkop

In dit prachtig oude pand hebben wij al enkele keren heerlijk gegeten. De bediening is altijd erg vriendelijk en het eten/kaart altijd erg aan te bevelen.

Gegeten op 12 december 2015

nicky49

Nou, eerste indruk was best leuk. We gingen zitten aan de echte thaise tafels. Erna kregen we het menu en een blaadje waar nummers opstonden zodat we wisten wat we konden kiezen. Elke keer hadden we iets gekozen en kregen we erna de melding dat we dat niet mochten kiezen(zet t er dan niet op) maar goed, voorgerecht ken je ook bij de lidl voor 40 cent halen maar ok, hoofdgerecht smaakte wel. Ondertussen bier en wijn gedronken maar onderin het wijnglas zaten allemaal korrels. Erg vies. Het desert gekozen. Natuurlijk mochten we deze ook niet kiezen ondanks dat hij op het blaadje met nummers stond. Maar goed, dan maar wat anders. Ijs. Met slagroom. Zonder mangosaus, die was op, zoals de rest ook op was. Ze hebben het zo druk, een ander meisje die binnenkwam was verbaasd dat er klanten waren.. zeker omdat al het eten op was. Toen kregen we het ijs, alleen kreeg de serveerster de slagroom niet uit de vriezer want hij was te bevroren. ?? Haha. We hebben t allemaal flink weggelachen.. ook werden we niet met u aangesproken maar gewoon met je/jij.. ze kunnen beter een surprise restaurant ervan maken want dat wat je besteld is op of mag niet(waarschijnlijk ook gewoon op dus) . Was wel gezellig hoor..keer is wat anders dan een restaura t waar ze wel genoeg op voorraad hebben en de vriezer wat zachter hebben staan.

Gegeten op 9 februari 2016

scodie

Niet de eerste keer dat ik hier eet en ook deze keer viel het eten absoluut niet tegen. Smaakvol en meer dan voldoende. De bediening heeft echter nog steeds wat aandacht nodig. De dames lopen rond maar merken niet op dat je glas of bord al enige tijd leeg is. Een duidelijkere werkverdeling (wie ontvangt de gasten en welke tafel is van wie) zou zeker helpen.

Gegeten op 5 februari 2016

astrid109

Via online reservering

Wat een hartelijke mensen, dat was het eerste wat ons opviel.
We hadden een gezellig tafeltje in een soort nisje, ondanks dat het restaurantje helemaal vol zat, hadden wij een rustig plekje.
Het eten was erg lekker, een bijzondere ervaring. Alles was met zorg bereid en dat proef je dan ook zeker terug, ook de rode wijn beviel ons goed.
Een klein dingetje, er had wat meer groente erbij gemogen, maar als we dat hadden gevraagd , hadden we dat zeker ook gekregen.
Dat doen we een volgende keer, want we komen zeker terug!

Gegeten op 5 februari 2016