Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Alkmaar

De laatste recensies in Alkmaar

Xero

• In behandeling

De locatie is natuurlijk top: ’s zomers heeft De Buren een mooi terras voor de deur op de Gewelfde Stenenbrug, hartje Alkmaar dus. De bediening is vriendelijk en vlot, maar niet erg persoonlijk. Druk, druk, druk. Het eten was degelijk, maar niet heel bijzonder. Onze keuze was dan ook niet erg avontuurlijk.
Zelf at ik een goed gebakken slibtong (3 stuks, 19,50) met een braaf bakje patat en een in een klein schaaltje gepropte salade. Daarbij dronk ik een lekker, goudgeel glas Siciliaanse grillo (4,50).
Mijn disgenoot at spare ribs (19,50). Die waren redelijk, niet top. Ook al omdat ze overgoten waren met een flinke kwak barbecuesaus. Dat doen we dan liever zelf, naar eigen believen. Erbij zat dezelfde brave garnituur.
Conclusie: voor een redelijke prijs kun je degelijk eten bij De Buren op een hele mooie plek.

Gegeten op 19 september 2014

isouwer

Via online reservering

We hadden het menu van de spaaractie Albert Hein. Een drie gangen menu met heerlijke kleine porties. Hoofdmenu een proeverijtje. Minpuntje was de pindasaus en dat ik had aangegeven glutenvrij te eten en dan toch uiensoep kreeg met daarin een stukje stokbrood met kaas.

Gegeten op 14 september 2014

brenda32

Via online reservering

In één woord geweldig! Heerlijk eten waarin je de liefde van de kok proeft. Geen standaard pizza en pasta maar heerlijke bijzondere kleine kaart met topgerechten. Een aanrader en wij komen absoluut terug!

Bootsie

Via online reservering

De fransman is een gezellig restaurant met niet teveel fratsen. Het eten is prima, de bediening doet zijn best, de gastvrouw maakt graag een praatje en het fondue concept is aan te raden. Al met al een prima restaurant om een gezellig een hapje te gaan eten.

Geeske

• In behandeling

Gezellig knusse plek met zeer vriendelijke en profesionele bediening. Vooral fantastische wijnen die stuk voor stuk (ga voor het arrangement!) met een mooi verhaal geschonken worden. Eten is tot nu toe (3x gegeten) ook altijd heerlijk geweest!

Gegeten op 8 augustus 2014

samantha14

• In behandeling

Het eten was prachtig gepresenteerd en heerlijk! Echte Indische keuken zoals alleen je oma het kon maken. Echt genoten. En de service was geweldig. Zeer zeker een aanrader!

Gegeten op 13 september 2014

brenda31

• In behandeling

Heerlijke gerechten. Er wordt met alle wensen rekening gehouden (halal vlees, vegetarisch, mild of heet (pedis) etc.) netjes op tijd gebracht, leuk aangekleed met batik kleden en leuke bordjes. Netjes opgehaald en alles wordt meegenomen (vuil bestek en borden) Alles wordt schoon en netjes achter gelaten. Echt een aanrader.

Gegeten op 5 september 2014

Aniek28

Altijd heerlijke koffie bij Anne & Max! de hazelnoot latte is wel mijn favoriet. De worteltaart vond ik lekker, alleen voor mij wel iets te zoet. Leuk personeel en je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Gegeten op 19 september 2014

Pien1980

Italië in Alkmaar! Wat een fantastische pizza met een bodem zoals een bodem bedoeld is! De service is eerlijk en pretentieloos, what you see is what you get! In zijn prijsklasse top en locatie op het leukste stukje van Alkmaar... Heerlijk dus!!!!

Raysfiets

Via online reservering

Gourgettesoep vooraf was oké niet heel bijzonder. Hoofdgerecht was een proeverij van vlees. Erg lekker was de loempia met stoofvlees, smaakvol en verrassend. Ook de spareribs, kippepoten en saté waren prima. Het gerechtje pittige kip was flauw en helemaal niet pittig. Als toetje het carameltaartje was een heerlijke combinatie van caramel, ijs, kletskop. Niet schokkend maar gewoon lekker. Kortom goed gegeten voor een betaalbare prijs

Gegeten op 16 september 2014