Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

d'Heeren van Baerlo

1. Argentijns

d'Heeren van Baerlo

1. Argentijns
  1. Toon telefoonnummer 077 477 25 15

WGScholte

Op een mooie ?okatie aan de Maas ligt dit restaurant met een dito fraai uitzicht. Eenvoudige kaart met voldoende keus. Gestart met een twee soepjes (vis- en tomatensoep). Tomatensoep goed van smaak met verse groenten. De vissoep een prefab soort met enkele verdwaalde zalmsnippers en enkele noorse garnalen. Zilt van smaak maar of het zich vissoep mag noemen.... Als hoofdgerecht een plate mixed grill. Een goede portie vlees met een mooie gaarheid. Als bijlages te vette en te lang doorgebakken frites en een salade van met name rucola en standaard zuur. Een redelijke maaltijd maar weinig ambitie.

Gegeten op 19 augustus 2014

P. en M.

Mooi terras aan de Maas met uitzicht op Steijl en het pontje. Bij slecht kun je in de serre van het uitzicht genieten. Eenvoudige kaart, vriendelijke prijzen. We hebben er lekker gegeten en de bediening was hartelijk en snel.

Gegeten op 30 juni 2014

Mze

Het duurde echt allemaal veel te lang! 15 min. Voordat we drinken konden bestellen, toen kwam ook nog het verkeerde, 3 keer gevraagd voor het goede glas drinken. Eten: broodje en salades besteld, dit zou 15 min. duren, dit werden er 45! En toen was ook nog een salade vergeten, dit zou weer wachten worden. Slechte bediening. Eten was lekker, maar de salade vond ik weinig, geen brood erbij. Voor mij dit restaurant nooit meer, duurt allemaal veel te lang en slechte bediening.

Gegeten op 29 mei 2014

Adenmarlies

Zeer lang wachten voordat je drinken en eten kunt bestellen en dan nog eens heel erg lang wachten totdat het eten komt.
De bediening hierop aangesproken en gevraagd hoe lang het zou duren voordat een broodje en salade klaar zouden zijn. Dit zou 1 kwartier duren. Het duurde meer dan een uur en men was vergeten om 1 salade te serveren. Dit zou weer tijd kosten want de carpacio moest nog ontdooid worden. Er werd alleen excuses aangeboden. Het eten was OK maar de bediening bijzonder slecht. Nooit meer dit restaurant.

Gegeten op 29 mei 2014

Questa

Wij hebben hier genoten van een maaltijdsalade, bediening prima en alles is mogelijk, ik had een geitenkaassalade en mijn tafelgenoot de kipsalade, allebei prima het is geen luxe restaurant, maar wel goed heeft ook een geweldige ligging bij het pondje naar Steijn ( kloosterdorp) en gratis parkeren

Gegeten op 10 april 2014

jongejanm

Voortreffelijk gegeten in d'Heeren van Baerlo. Het restaurant heeft uitzicht op de Maas. De bediening is vriendelijk en de prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend te noemen. Een topmaaltijd voor een betaalbare prijs. Als ik maar enigszins in de buurt ben ga ik er zeker weer een keer eten.

Gegeten op 16 april 2014

Willenpaul

Andermaal werden we getroffen door de hoge kwaliteit van dit prachtig gesitueerde restaurant. De ontvangst/bediening is uiterst vriendelijk, informeel, en persoonlijk.
De gerechten worden oogstrelend opgediend; modern maar toch chique. De ingrediënten zijn erg gevarieerd en zijn uitstekend op elkaar afgestemd. Er is altijd wel een regionaal element in de gerechten opgenomen. De prijs is bijzonder vriendelijk.
In "Michelin-termen": " Hier rij je voor om".

Gegeten op 2 november 2013

Vera84

Voortreffelijk gegeten! Je proeft dat er zorg wordt besteed aan de gerechten. Vooral het toetje wat geheel zelfgemaakt wordt, heerlijk! De menukaart biedt voor ieder wat wils, van simpele gerechten tot wat exclusiever. Restaurant is prachtig gelegen aan de maas en rond de kerst was het erg mooi versierd!

Gegeten op 12 december 2012

KiPe

Tijdens een weekendje weg gegeten bij d'Heeren van Baerlo. Leuke locatie aan de Maas, fijne menu-keuzes, leuke ontspannen sfeer en erg lekker eten. Na het nuttigen van heerlijke koffie met een likeurtje werden we zelfs naar het hotel teruggebracht door het personeel (omdat het wachten op een taxi zo lang zou duren). Wat een topservice!

Mirjam151256

Heerlijk aan de Maas lekker eten.
In de veranda kun je altijd bij het raam een plaatsje krijgen, tenminste als je reserveert.
Bediening is vlot.
Bij mooi weer is het er heel druk, maar de keuken heeft alles goed onder controle.
Sinds de verbouwing is het interieur flink verbeterd.
Je kunt je menu zelf samenstellen met keuze uit 3 of 4 gangenmenu. 4 gangen kost 32,95
Voldoende keuze tussen vlees en vis.
Dessert zijn zelf gemaakt en erg lekker.

Gegeten op 29 juni 2012

Schrijf zelf een recensie over d'Heeren van Baerlo in Baarlo

Schrijf hieronder je recensie over d'Heeren van Baerlo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.