a TripAdvisor company

1. 8,4 10 1 6

2. 7,9

3. 8,0

Pinodome

Mooi gelegen aan de Maas kan je goed terecht bij d'Heeren van Baerlo in Baarlo voor een lekker hapje eten. Het is niet heel formeel, en zit een beetje tussen een brasserie en een restaurant in. Het grootste gedeelte van deze gelegenheid bestaat uit een serre, waardoor je onder een sterrenhemel kan dineren. Het personeel was vriendelijk, attent, en niet opdringerig. De menukaart is niet al te groot, maar biedt voldoende variatie. De gerechten zijn erg divers en zijn ook origineel. Het besluit viel uiteindelijk op een viergangenmenu, bestaande uit een mooi aangeklede aardappelsalde, een simpele maar goede italiaanse tomatensoep, kalfsoester op tagliatelle, en vanilleijs met chocoladesaus. Je bent redelijk vrij in de keuze van elke gang, en de prijs is ook aantrekkelijk (27,50 euro). Normaal zou ik een acht geven voor het eten, maar door deze goed prijs-kwaliteitsverhouding is het een negen geworden. De combinatie van kalfsoester op pasta had misschien nog wel iets 'fris' kunnen gebruiken.

d'Heeren van Baerlo is een aanrader!

Gegeten op 24 oktober 2015

Storck29

Mooie Locatie langs de oevers van de maas met fraai uitzicht, binnen een mooie grote serre moderne uitstraling, buiten een matig onderhouden entree. 3 gangen diner voor 25,-. Een heerlijke kogelbiefstuk van de kaart met standaard garnituur en patat voor 16,- prima. soepje vooraf ff meer als 4,-. kortom lekker gegeten voor weinig geld. Opmerking het was te warm in de zaak.

Gegeten op 22 oktober 2015

ed90

Heerlijk gegeten en goede bediening. We hadden het 3 gangen keuzemenu voor €25 en kregen absolute topkwaliteit. Vooraf salade met geitenkaas brulee gevolgd door een vissoepje met garnalen en zalm. Het hoofdgerecht was runder entrecote met een mix van groenten. Aan te bevelen.

Gegeten op 18 september 2015

smakelijkanders

Heerlijk gegeten, zeer betaalbaar 3-gangen keuzemenu met uitgebreide selectie gerechten. Vlotte en gezellige bediening. Kalfspastrami als voorgerecht, heerlijke combinatie van smaken! Prima bereid vlees, lekker mals (runderbavette) en vergezeld van lekkere friet.

De Heeren zit(ten) aan de Maas met aan de overkant kloosterdorp Steyl, dus een prima uitzicht vanuit de glazen uitbouw. Met mooi weer lekker buiten zitten is absoluut geen straf!

Gegeten op 19 juni 2015

WGScholte

Op een mooie ?okatie aan de Maas ligt dit restaurant met een dito fraai uitzicht. Eenvoudige kaart met voldoende keus. Gestart met een twee soepjes (vis- en tomatensoep). Tomatensoep goed van smaak met verse groenten. De vissoep een prefab soort met enkele verdwaalde zalmsnippers en enkele noorse garnalen. Zilt van smaak maar of het zich vissoep mag noemen.... Als hoofdgerecht een plate mixed grill. Een goede portie vlees met een mooie gaarheid. Als bijlages te vette en te lang doorgebakken frites en een salade van met name rucola en standaard zuur. Een redelijke maaltijd maar weinig ambitie.

Gegeten op 19 augustus 2014

P. en M.

Mooi terras aan de Maas met uitzicht op Steijl en het pontje. Bij slecht kun je in de serre van het uitzicht genieten. Eenvoudige kaart, vriendelijke prijzen. We hebben er lekker gegeten en de bediening was hartelijk en snel.

Gegeten op 30 juni 2014

Mze

Het duurde echt allemaal veel te lang! 15 min. Voordat we drinken konden bestellen, toen kwam ook nog het verkeerde, 3 keer gevraagd voor het goede glas drinken. Eten: broodje en salades besteld, dit zou 15 min. duren, dit werden er 45! En toen was ook nog een salade vergeten, dit zou weer wachten worden. Slechte bediening. Eten was lekker, maar de salade vond ik weinig, geen brood erbij. Voor mij dit restaurant nooit meer, duurt allemaal veel te lang en slechte bediening.

Gegeten op 29 mei 2014

Adenmarlies

Zeer lang wachten voordat je drinken en eten kunt bestellen en dan nog eens heel erg lang wachten totdat het eten komt.
De bediening hierop aangesproken en gevraagd hoe lang het zou duren voordat een broodje en salade klaar zouden zijn. Dit zou 1 kwartier duren. Het duurde meer dan een uur en men was vergeten om 1 salade te serveren. Dit zou weer tijd kosten want de carpacio moest nog ontdooid worden. Er werd alleen excuses aangeboden. Het eten was OK maar de bediening bijzonder slecht. Nooit meer dit restaurant.

Gegeten op 29 mei 2014

Questa

Wij hebben hier genoten van een maaltijdsalade, bediening prima en alles is mogelijk, ik had een geitenkaassalade en mijn tafelgenoot de kipsalade, allebei prima het is geen luxe restaurant, maar wel goed heeft ook een geweldige ligging bij het pondje naar Steijn ( kloosterdorp) en gratis parkeren

Gegeten op 10 april 2014

jongejanm

Voortreffelijk gegeten in d'Heeren van Baerlo. Het restaurant heeft uitzicht op de Maas. De bediening is vriendelijk en de prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend te noemen. Een topmaaltijd voor een betaalbare prijs. Als ik maar enigszins in de buurt ben ga ik er zeker weer een keer eten.

Gegeten op 16 april 2014

Schrijf zelf een recensie over d'Heeren van Baerlo in Baarlo

Schrijf hieronder je recensie over d'Heeren van Baerlo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.