Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Balkan

1. Balkan

Balkan

1. Balkan
  1. Toon telefoonnummer 0592 314 180

elske123

gezellige sfeer. Eten was prima.. We hebben wel vaker in een Grill restaurant gegeten. Maar dit steekt wel ver boven de anderen uit.. De bediening was vlot. En ook vriendelijk. . Komen hier zeker weer

Gegeten op 26 december 2013

ebinkson

De bediening is erg vriendelijk, de sfeer is ook erg goed. Gerechten zijn weinig verassend en de bijgerechten rijst, specieboontjes, gebakken aardappeltjes zijn al 20 jaar hetzelfde en hebben ook al 20 jaar dezelfde smaak. Variatie in bijgerechten zou echt een pré zijn

Gegeten op 4 september 2013

AnnaJansen

Wij zijn al jaren lang vaste gasten bij de familie Petrovski. We worden altijd erg hartelijk ontvangen door de dames in de bediening, je merkt echt dat ze plezier in hun werk hebben. Het leuke aan de bediening is dat het bijna allemaal familie is en dat hun afkomst uit de Balkan zelf is. Wij gaan al jaren op vakantie naar oost-Europa en wij vinden het erg leuk om onze ervaringen hierover te delen en contact te hebben met mensen die hier hun oorsprong vinden. Zo hebben de dames in de bediening al een aantal keer fantastische vakantietips gegeven!
Het eten is verder altijd erg lekker, voor al de tournedos en de gehaktschijven! De recepten komen rechtstreeks uit de authentieke Joegoslavische keuken. Het eten wordt met liefde gemaakt en dat proef je!
Dit restaurant is een echte aanrader voor iedereen die van een lekker stukje vlees houdt of van wie zich graag voor een paar uur op vakantie in Kroatië wil wanen!

Gegeten op 9 november 2013

MJ1985

Aardig restaurant voor wie meer verwacht dan de shoarmazaak op de hoek maar geen zin heeft om 'op chique te gaan'. De uitstraling is knus en vriendelijk al zou de aankleding niet misstaan in een attractiepark: een grote hoeveel 'typische Balkan' snuisterijen, plastic planten, overdadig stucwerk en zelfs gezellige dakjes waar je onder kunt eten zijn weliswaar gezellig maar leiden m.i. de aandacht behoorlijk af van waar het echt om moet gaan: het eten!

Het is eten redelijk maar m.i. wel behoorlijk aan de prijs. De vleesgerechten zijn prima. En daar gaat het in een grillrestaurant natuurlijk om. Dit gold in elk geval voor de rundvleessteak met ham en kaas en ook mijn tafelgenoten heb ik niet horen klagen over hun hoofdgerecht. De bijgerechtjes waren echter karig en de gebakken aardappelschijfjes kwamen volgens mij linea recta uit het vriesvak van de supermarkt. Jammer!

Grootste afknapper deze avond: het personeel. Weliswaar vlot en vriendelijk, maar zéér nadrukkelijk aanwezig op het opdringerige af. Er is ons zeker 6 a 7 keer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Ik vind dat eel van het goede. Verder ging het opdienen en afruimen ook niet altijd vanzelf.

Kortom: prima voor de echte vleeseters onder ons, maar voor een lekker stukje vlees kan je in Assen e.o. ook elders terecht...

pieterproeft

• Goed

• Goed

Als je lekker vlees wilt eten, dan is dit een vertrouwd en goed adres. De bediening is vriendelijk en attent. De gebakken aardappeltjes zijn echt top!

jurjen3

• Matig

• Matig

Varkenshaas stroganoff. Ik had het moeten weten, varkenshaas moet je niet met stroganoff eten. En gelukkig smaakte de saus ook niet naar stroganoff, maar naar een saus uit een pakje geinspireerd op stroganoff. Verder werdt het gerecht geserveerd met aardappelschijfjes uit de frituur en aangekleed met sla, een schijfje sinaasappel en twee kwarten aardbei.

genie414

• Uitstekend

zo hoort een goed restaurant te zijn. eten is TOP en de bediening is TOP
wij zijn hier vaste klant en nimmer teleur gesteld.
het blijft altijd wikken en wegen, maar als we gewoon goed,lekker en gezellig uit eten willen komen we toch altijd hier uit.

chicabella

• Uitstekend

We hebben er al vaak gegeten, maar de mixed grill blijft overheerlijk. Aan de inrichting is in al die jaren weinig veranderd, maar het hoort gewoon bij het Balkan concept. Goede gastheer met humor, die weet wat het is om zijn gasten te plezieren. Een aanrader voor een gezellig avondje uit eten!

Herwin

• Uitstekend

Heerlijke avond gehad met vrienden bij Balkan! Lekker gegeten, veel vlees maar niet het ge-eikte. Bediening erg vriendelijk. Je kan er erg gezellig een avond zitten, er hangt een sfeervol sfeertje

MaryT

• Uitstekend

Al jaren een favoriet. Vooral carnivoren zullen het hier naar hun zin hebben, veel vlees op de kaart. Heel gezellig restaurant en vooral de nisjes maken het leuk, geeft een gevoel van privacy. Aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Balkan in Assen

Schrijf hieronder je recensie over Balkan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.