De Steenen Camer

• ?

• ?

evijftigschild
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je kunt hier een prima pannenkoek eten. De keuze is groot en het beslag lekker. Jammer van de ongeduldige en bruuske bediening, maar een leuke plek om te zitten na een wandeling in de uiterwaarden van de Rijn.

Gegeten op 19 januari 2014

• Goed

wauw wat een pannenkoeken! alleen een beetje jammer van de bediening. je kan duidelijk zien dat de meeste nog onervaren zijn (tussen de 15 á 17 jaar) en soms in huilen uitbarsten omdat ze een foutje maken. de hoeveelheid druk is soms te veel voor de werknemers en daarom kan ik het ook niet over mijn hart verkrijgen om iets slechts over ze te zeggen, want kwaliteit betekent tijd. ik heb er vaak gegeten, en de ene keer was beter dan de ander. het beste is gewoon om doordeweeks te komen, en als je echt heel graag in het weekend wil komen is het beter om buiten het spits uur te komen. je krijgt dan de volledige aandacht!

rootical

• Slecht

Vandaag, zondagmiddag met ons zoontje van bijna 2 dachten we een lekkere pannekoek te gaan eten.

Het blijkt er op de zondag behoorlijk druk te zijn en je moet er zelfs reserveren om binnen te kunnen eten.

Dit hadden wij niet gedaan maar het moment dat wij binnenkwamen was er net een stelletje dat op het punt van afrekenen stond, wij konden buiten even wachten en aan die tafel zitten.

Voordat ze kwamen om het eerste drankje aan te bieden waren we al 10 minuten verder.

Nadat wij het drinken hadden besteld duurde het nog eens 15 minuten voordat het gebracht werd (nadat ik een serveerster erop aangeproken had).

Tegelijk met het krijgen van het drinken de bestelling doorgegeven.

Weer bijna een uur verder hadden wij nog géén pannekoek gezien.

Het viel ons al op dat de meisjes in de bediening (ca 5) als kippen zonder kop rondliepen, er was één meisje van ws net 18 die de leiding moest geven aan een ongeorginaseerde bende.

Je zag dan ook meerdere mensen met een zeer ontevreden gezicht het pand weer verlaten.

Na het uurtje wachten (met kind van 20mnd!) heb ik de bediening weer aangesproken, ze ging naar de keuken om te kijken en ja hoor, ze melde dat de pannekoeken klaar waren.

Maar de 10 minuten die volgden nog steeds geen pannekoeken.

Uit de keuken zie ik één van de serveersters aankomen met onze pannekoeken, ze schuift de borden aan onze tafel, kleine jongen blij.. en nu krijg je het; pannekoeken met randen alsof het pizza's waren die te lang in de oven hebben gezeten, deeg van de pizza van de vrouw nog half rauw in het midden en de pannekoek van onze kleine man kon je mee frisbeeén.

Ik ben direkt naar de "hoofd" serveerster gelopen en heb er gezegd even mee te lopen naar onze tafel.

Alleen al bij het zien van de pannekoeken schaamde ze zich al, ze liep meteen naar achteren/keuken om verhaal te halen.

Ze hadden aangeboden om nieuwe te bakken (met spoed).

Ditzelfde meisje kwam ons dit vertellen en haar excuses van het huis aan te bieden (ze had achterin de eigenaar/resse gesproken!).

De lef om zo'n jong meisje hiervoor te laten opdraaien getuigd van slechte ondernemersschap, maar als ik de recensies nu zo lees van dit pannekoekenhuis dan gaat er wel een belletje rinkelen.

Al hadden ze ons een gratis maaltijd aangeboden dan hadden wij ervoor bedankt.

De teleurstelling van ons zoontje toen ze de pannekoeken weer moest weghalen was sneu, gebaar met z'n handjes van; hé waarom halen ze het weer weg.

Nee, de Steenen Camer voor ons NOOIT meer.

Wat ons betreft mag het vanaf heden "de Steenen Pannekoek" genoemd worden.

Jean-Jean

• Goed

Zaterdag 29/08 met z'n zessen hier gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!!! In tegenstelling tot de vorige berichten. De pannenkoeken waren zeer smakelijk dat ze zelfs lekker zouden zijn zonder vulling!!! Bediening is vriendelijk alleen niet erg horeca gericht, het was namelijk nogal moeilijk om een drankje te bestellen, Wij zijn zelfs een keer naar de bar gelopen om een bestelling te doen en idem dito met het nagerecht. (dat overigens wel erg lekker was) Als het personeel iets alerter zou zijn levert het nog wel aardig wat extra drankomzet op!

Dico71

• Slecht

Op advies van vrienden eens hier gaan eten. de conclusie is duidelijk of het waren toch geen vrienden of het was een slechte dag. De pannekoeken waren zo smakeloos en kartonachtig dat ons dochtertje het zelfs liet staan. En dat garandeer ik de lezer gebeurt anders nooit.

Schrijf zelf een recensie over De Steenen Camer in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over De Steenen Camer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!