a TripAdvisor company

De Steenen Camer

1. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 026 381 52 37

herbert123

Gisteravond wilden we samen met 1 van onze kinderen even snel een wat eten. Onze zoon had zin in een pannenkoek en wij hebben liever een vlees of vis gerecht. Nadat wij de menukaart hadden bekeken op internet is onze keuze gevallen op de Steenen Camer. om 18:35 kwamen wij aan en werden netjes opgevangen en naar een tafeltje op het terras gebracht. daar werden de drankjes snel opgenomen en ook was de bediening netjes op tijd met het opnemen van de bestelling. (1 x kinderpannenkoek, ossenhaaspuntjes voor mijn vriendin en voor mij de schnitzel van de maand) Toen begon het grote wachten. Het viel mij op dat andere groepen die later waren gaan zitten al voorgerechten kregen en zelfs al een hoofdgerecht. Daarom de bediening gevraagd of ze ons wellicht vergeten waren. Na navraag in de keuken bleek dit inderdaad het geval. Excuses gekregen en zoals het hoort een drankje aangeboden gekregen. Na 5 minuutjes kwam er een andere dame om aan te geven dat het nog ongeveer 15 min zou duren omdat wij vleesgerechten hadden en dat duurt nu eenmaal wat langer dan pannenkoeken, maar dat het nu met spoed klaargemaakt zou worden. Ondertussen hadden wij ons drankje "van het huis" nog niet gehad. Mijn zoontje moest na ongeveer 10 min zonder drinken te zitten naar de WC en bij binnenkomst in de zaak keek het meisje wat de drankjes had beloofd mij geschrokken aan en verschoot van kleur, snel ging ze de drankjes inschenken en uitserveren. Erg slordig, tot 2 x toe dezelfde tafel vergeten. Affin, al met al nog eens ruim 40 min moeten wachten op ons eten en ondertussen zagen wij steeds weer mensen uitgeserveerd krijgen. ik kan bijna niet geloven dat je ruim 45-50 min nodig hebt voor het maken van een schnitzel, ossenhaaspuntjes en wat friet. om een lang verhaal kort te maken, het eten was wat je er van kunt verwachten voor die prijs (13,95 voor de vleesgerechten) maar de bediening liet nogal wat steekjes vallen. Conclusie: eten is redelijk maar niet bijzonder, bediening laat nogal wat te wensen over. Een snelle hap zit er dan dus ook niet in bij de Stenen Camer.

Gegeten op 18 juli 2015

henk125

Heerlijk gegeten bij het pannenkoeken restaurant. Ik begon met een Bonbon van zalm met garnalen, deze was heerlijk. daarna de Israelische Pannenkoek met shoarma en knoflooksaus.
pannenkoek was perfect gebakken. De bediening was heel vriendelijk.
Kom hier zeker terug.

Gegeten op 31 juli 2014

evijftigschild

Je kunt hier een prima pannenkoek eten. De keuze is groot en het beslag lekker. Jammer van de ongeduldige en bruuske bediening, maar een leuke plek om te zitten na een wandeling in de uiterwaarden van de Rijn.

Gegeten op 19 januari 2014

• Goed

wauw wat een pannenkoeken! alleen een beetje jammer van de bediening. je kan duidelijk zien dat de meeste nog onervaren zijn (tussen de 15 á 17 jaar) en soms in huilen uitbarsten omdat ze een foutje maken. de hoeveelheid druk is soms te veel voor de werknemers en daarom kan ik het ook niet over mijn hart verkrijgen om iets slechts over ze te zeggen, want kwaliteit betekent tijd. ik heb er vaak gegeten, en de ene keer was beter dan de ander. het beste is gewoon om doordeweeks te komen, en als je echt heel graag in het weekend wil komen is het beter om buiten het spits uur te komen. je krijgt dan de volledige aandacht!

rootical

Jean-Jean

• Goed

Zaterdag 29/08 met z'n zessen hier gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!!! In tegenstelling tot de vorige berichten. De pannenkoeken waren zeer smakelijk dat ze zelfs lekker zouden zijn zonder vulling!!! Bediening is vriendelijk alleen niet erg horeca gericht, het was namelijk nogal moeilijk om een drankje te bestellen, Wij zijn zelfs een keer naar de bar gelopen om een bestelling te doen en idem dito met het nagerecht. (dat overigens wel erg lekker was) Als het personeel iets alerter zou zijn levert het nog wel aardig wat extra drankomzet op!

Dico71

• Slecht

Op advies van vrienden eens hier gaan eten. de conclusie is duidelijk of het waren toch geen vrienden of het was een slechte dag. De pannekoeken waren zo smakeloos en kartonachtig dat ons dochtertje het zelfs liet staan. En dat garandeer ik de lezer gebeurt anders nooit.

Schrijf zelf een recensie over De Steenen Camer in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over De Steenen Camer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.