a TripAdvisor company

Rubens

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 026 351 39 99

joyce119

Op zaterdag 28 februari heb ik hier gegeten met een groep van 10 meiden. We hadden netjes gereserveerd maar na 2 uur werd ons vriendelijk verzocht om af te rekenen omdat er nog een groep na ons kwam?! Pardon?! We gingen om 18.00 uur aan tafel en kregen om 19.00 uur ons eerste drankje. We zaten net aan ons hoofdgerecht toen we weggestuurd werden. Ik ben al vaker bij Rubens geweest en het is altijd goed maar ik denk niet dat ik hier nog terug kom!

Gegeten op 28 februari 2015

LaHu

Hier gegeten met een groepje vrienden. Ik had gekozen voor de onbeperkte gamba's. De gamba's waren lekker op smaak en precies goed gegaard. Onbeperkt betekent hier ook onbeperkt! De frietjes die erbij zitten zijn lekker gekruid en op het bord ligt een smaakvolle salade.
Mijn tafelgenoten hadden de vleesspiezen en waren hier ook erg tevreden over.
Het decor is wat rommelig en druk, het restaurant zat helemaal vol. Wel maakt dit het gezellig.
Omdat het zo druk was, moest ik wel lang wachten op nieuwe spiezen. Echter hoef je hier niet steeds om te vragen, de kok komt gewoon langs met nieuwe spiezen. Maar mijn tafelgenoten waren hierdoor wel veel sneller klaar met eten dan ik en hierdoor hadden we geen zin meer om een dessert te bestellen.
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Gegeten op 7 februari 2015

-T-

Social Deal 3-gangen menu: de gerechten leuk gepresenteerd en goed op smaak; lekkere tomatensoep, malse vleesspies met frietjes & salade en heerlijke appeltaart.

Gegeten op 28 januari 2015

Mloopers

Wat hebben we hier genoten! Wij waren op zoek naar een leuk restaurant en kwamen Rubens tegen op deze site. We zaten achterin de zaak en de bediening was erg aardig. Het voorgerecht was super; salade met kip! Heerlijk! Mijn partner had carpaccio die at z'n vingers er ook bij op! Daarna volgde het hoofdgerecht. Wat een heerlijke spiezen hebben ze hier, het vlees smelt werkelijk op je tong. Patat was lekker gekruid. We hebben erg genoten deze avond en komen (als we in de buurt zijn) hier zeker terug!

Gegeten op 21 december 2014

Monica97

Vanavond gegeten met vrienden bij Rubens ! Onbeperkt gamba's , biefstuk ,kipfilet en varkens filet spiecesn ! Prima eten in verhouding met prijs ! Het was gezellig druk alleen stond een meisje in de bediening dat zorgde dat we aardig lang moesten wachten totdat er werd gevraagd of we nog een tweede spiecesn wilde ! We komen terug alleen ik hoop dat er dan genoeg bediening staan !

Gegeten op 9 november 2014

ArMiGeurts

Sinds jaren zijn we een of twee keer per jaar bij Rubens te gast. De onbeperkte gambas of het kaasfondue stellen nooit teleur. De sfeer is gezellig en het personeel vriendelijk. Al met al een aanrader om een gezellige avond door te brengen met lekker eten.

Gegeten op 16 januari 2014

76Dennis

Hier met vrienden gegeten.
Lekker onbeperkt spiesjes.
De gamba's zijn heerlijk en ook de biefstuk is goed.
Deze avond zat de zaak vol waardoor het enige tijd duur de voor we de eerste ronde kregen.
Later ging het wat vlotter.
We komen zeker terug.

Gegeten op 18 januari 2014

mike36

Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Rubens.
Entrecote was heerlijk en de bediening was goed!

De pasteitjes met kalfsragout waren wat minder goed. Niet zelfgemaakt volgens mij ...

Gegeten op 4 december 2013

anniek3

Onlangs twee keer uit eten geweest bij Rubens in arnhem. De sfeer van het restaurant heel fijn, lekker knus en alles helemaal in thema uitgewerkt. De mini keuken staat in het midden van het eetgedeelte. Het eten is ook erg lekker de onbeperkte garnalen zijn heerlijk en de kaasfondue is ook zeker aan te raden. De service is heel goed en vriendelijk

Gegeten op 21 februari 2012

joris18

Heerlijke kaasfondue met leuke mensen in de bediening. Wij hadden een mooie plaats vooraan het cafe en ook de andere mensen aan onze tafel waren zeer te spreken over het restaurant

Gegeten op 30 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Rubens in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rubens. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.