Rubens

• 7.7

• 8.1

76Dennis
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met vrienden gegeten.
Lekker onbeperkt spiesjes.
De gamba's zijn heerlijk en ook de biefstuk is goed.
Deze avond zat de zaak vol waardoor het enige tijd duur de voor we de eerste ronde kregen.
Later ging het wat vlotter.
We komen zeker terug.

Gegeten op 18 januari 2014

mike36
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Rubens.
Entrecote was heerlijk en de bediening was goed!

De pasteitjes met kalfsragout waren wat minder goed. Niet zelfgemaakt volgens mij ...

Gegeten op 4 december 2013

anniek3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs twee keer uit eten geweest bij Rubens in arnhem. De sfeer van het restaurant heel fijn, lekker knus en alles helemaal in thema uitgewerkt. De mini keuken staat in het midden van het eetgedeelte. Het eten is ook erg lekker de onbeperkte garnalen zijn heerlijk en de kaasfondue is ook zeker aan te raden. De service is heel goed en vriendelijk

Gegeten op 21 februari 2012

joris18
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke kaasfondue met leuke mensen in de bediening. Wij hadden een mooie plaats vooraan het cafe en ook de andere mensen aan onze tafel waren zeer te spreken over het restaurant

Gegeten op 30 mei 2013

Hessel_Visser
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een afwezigheid van 4 jaar weer eens bij de heren en dames van Rubens aangeschoven. Mijn vrouw is wild van de gambaspiesen die onbeperkt genuttigd kunnen worden gedurende het bezoek. Zelf had ik mij destijds gelaafd aan een Navajo-spies, welke bestaat uit Braziliaans rund, geserveerd met een kruidenolie. De cuisson was helaas niet naar tevredenheid (te rauw) en zo kwam het dat ik hier nadien niet meer ben geweest.
Fast forward 4 jaar. Na kort overleg besloten mijn vrouw en ik Rubens weer eens te proberen. We bestelden de 'frisse salade met tonijn, olijven, uienringen en geraspte mierikswortel' en de 'frisse salade met een kleine gegrilde brie en honing' om in de stemming te komen en het arrangement om onbeperkt gamba's te eten voor mijn vrouw en het onbeperkt spiesen met Navajorund en varkenshaas voor mijzelf.

Het voorgerecht was niet alleen voorzien van zand in de sla, bij zowel mijn vrouw als bij mij, ook de samenstelling van de frisse salade met tonijn en olijf was voor de kok kennelijk reden de olijf maar in zijn geheel te vervangen voor blauwe druif (!). De onverklaarbare en mijns inziens smakeloze toevoeging van aardbei (!) aan de tonijn maakte deze poging tot het formeren van een redelijke entree geheel kapot. "Deze kok heeft geen idee", was onze teneur reeds.
De bediening reageerde met een verbaasd "dat is niet de bedoeling". Dat waren wij geheel met haar eens en uiteraard zou zij "het doorgeven aan de keuken". Voor wat het waard is..

De gamba's van mijn vrouw waren op smaak, evenals de Navajo-spiesen die nu voorzien waren van een goede cuisson. De varkenshaas echter, was smakeloos en moest zijn smaak volledig uit de bij geserveerde kruidenolie halen.

Eigenlijk kwamen wij tot de conclusie dat de boerenfrieten in puntzak, voorzien van een goed uitgebalanceerd kruidenmengsel en dito uitgevoerde mayonaise, de totaalervaring moesten goed maken. En dat is niet zoals het hoort in mijn optiek.

Gelukkig voor de bediening dat ik geen zin had in discussies, want anders had ik er zeker iets van gezegd dat onze verpeste voorgerechten gewoon op de bon stonden. 10-0 achter dus, Rubens! Jammer, want potentie hebben jullie, maar het wil maar niet lukken..op één of andere manier..

Gegeten op 30 maart 2013

maartensrd
  • Recensies in de laatste twee jaar

er word gezegt geniet zonder en het is waar.
niet te duur leuk om nog eens terug te komen.
bediening was goed, wist een hoop te vertellen over het eten en de drank.

Sandra-Arnhem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super restaurant. Het vlees smaakt heerlijk, de salade erbij is top en de frietjes in een puntzak ook lekker.
Leuk vriendelijk personeel. Wij komen hier meer dan graag!!

ildi

• Redelijk

Gedoe om een gezellig tafeltje te krijgen. Bij het raam was het fris dus wilden we achterin het restaurant zitten of aan een 4 persoons tafel. (we waren met z'n 2-en). Werd erg moeilijk over gedaan.
Uiteindelijk mochten we toch aan een 4 pers. tafel zitten ergens in het midden. Het was er trouwens niet druk.
Interieur is het net niet. Cafe sfeer. Niet af.
Bediening: de een is goed en de ander niet.
De kok is goed. Kaasfondue voor 2 pers. gegeten.
Royaal opgediend met lekkere salade.
Mogelijk om onbeperkt gamba's van de grill te eten. Zag er ook lekker uit!
Voor een rolstoel-gast was het onvriendelijk.
Er werd niet even overlegd of het een goed plaatsje was. Deze gast zat schuin in het gangpad. Niet op z'n gemak.

martmart

• Redelijk

Lekker bourgondisch; echt n eetcafe, maar wel erg krap van opzet. Als je achterin zit heb je last van het heen en weer geloop naar de keuken etc. Toch wel aardig voor n niet te duur hapje.

LisaMi

• Redelijk

Eten prima, iets prijzig maar oke. Bediening echter om te janken: dame(s) veel te druk met zichzelf en als je om iets vraagt wordt het je niet echt in dank afgenomen. Eten Ja, bediening Nee!

Schrijf zelf een recensie over Rubens in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rubens. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!