a TripAdvisor company

Rose's Lounge Restaurant

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 026 351 94 91

marijnschuitert

Mooi weer maakt veel goed. De locatie van het terrasje buiten is dan ook prima. De bediening was klunzig en slordig. Om te beginnen, de vraag of alles naar wens is, terwijl we net zitten. Onze persoonlijke ober was wel prima en informatief, maar het voorgerecht (saaie tortillachips met standaard salsa wat smaakte alsof het uit een potje kwam) kwam tegelijk met het hoofdgerecht.
De gepekelde burger en de biefstuk was oké, maar niet meer dan dat.
Een tweede drankje moesten we 2x bestellen voor we het kregen, na lang wachten. Er werd tussendoor nog een tweede hoofdgerecht afgeleverd, terwijl die natuurlijk voor iemand anders was. De bon stonden dan ook weer meer gerechten op dan we besteld hadden.

Al met al matig gegeten, met slechte bediening. Degene die onze tafel deed was voor mijn gevoel wel oké, maar ik had het idee dat het vooral van binnenuit een zooi was. De setting is wel prachtig langs het water

Gegeten op 12 juni 2015

Sjorsie

Prima frietjes, maar daar is ook alles mee gezegd. Nooit eerder at ik zo'n smerige hamburger. De burger zag er heerlijk uit en was goed belegd, maar het vlees smaakte vies en had de textuur van rubber. Het plakje vlees had veel weg van een diepvriesburger. Volgens de bediening was het wel degelijk Black Angus rundvlees, maar dan gepekeld en gerookt. Dat stond overigens niet op de kaart. Het andere hoofdgerecht was koud en flauw van smaak.

Gegeten op 13 mei 2015

ger34

Prijs kwaliteitverhouding was redelijk ... Bediening onervaren verlegen jong. Sneuvelend serviesgoed ....meest trieste was de behandeling door een arrogant jong ventje ... Na het eten wilden we een kopje koffie drinken in de gemakkelijke stoelen... Bleken we in een ruimte te zitten waar geen bediening was.... Ik hoefde ook geen bediening want wilde koffie wel meenemen ... Komt dat arrogante kereltje achter bar uit gerend en zegt dat we niets meer krijgen... Dan Nasr afrekenen ... Komt ie weer aangeven dat we niet in die ruimte konden zitten.. Ik zei naar en boos we rekenen af en komen nooit meer terug. Hij riep prima het meisje dat erbij stond was compleet perplex en gaf aan dit gedrag nog nooit eerder meegemaakt te hebben... Ballentent .... Nooit meer heen!!!

Gegeten op 5 mei 2015

Artibus

Gegeten op 8 april 2015

cato1964

heerlijk buiten aan de rijnkade met een leuk uitzicht op rijn,kade ,cruiseschepen enz. en aan de andere zijde het restaurant met zijn aparte uitstraling en de gasten op het terras.Erg vrolijk en opgewekt geheel.
Een heel vriendelijke bediening die het wel heel erg druk had en daardoor weinig tijd.
We hebben er een vast menu voor vakantieveilingen gegeten en dat was weinig maar zeer smaakvol.

Gegeten op 27 juli 2014

Proever3485

Buiten aan de rijnkade met uitzicht op beide bruggen was het heerlijk. Het eten was erg goed, vooral de kreeftensoep als voorgerecht. De bediening was vriendelijk, Minpunt voor de bediening was dat ze wel een bijgerecht die we erbij besteld hadden, vergeten waren te serveren.

Gegeten op 21 augustus 2014

Senioropreis

Superleuk terras aan de Rijnkade in Arnhem. Lekkere ligstoelen en beneden aan de kade hebben ze zelfs een ministrandje gemaakt. Daar zit je heerlijk en informeel en waan je je haast op een echt strand met alle voorbij komende bootjes op de Rijn. Lekkere tapas hapjes (gehaktballetjes, loempia's en gebrande cashewnoten) maken het zomerse feestje compleet!

Gegeten op 2 augustus 2014

kieskeurtje

Interieur erg druk en het is een bepaalde stijl wat je maar net moet liggen. Mij persoonlijk iets te maar wel leuk om alles in stijl te zien. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam, nemen de tijd voor een praatje en omdat het menu verkeerd vermeld stond op vakantieveilingen waarmee we hier kwamen en er teleurstelling ontstond dat een bepaald deel van het dessert nu niet meer aanwezig zou zijn, de chocolade vanachter, zorgde het meisje wat ons bediende dat het als verrassing toch nog gemaakt werd! Hele leuke verrassing, dat noem ik nou service en vriendelijkheid voor de klanten! Ook nog recepten gekregen, ontzettend lief! Heerlijk pasta recept hieraan overgehouden wat nu redelijk vaak op tafel verschijnt thuis We hadden 3 gangen van kleine gerechtjes op 'plates' geserveerd. Leuk eten zo in de lounge op een prachtige sofa. Vooraf lekkere gazpacho, heerlijke crostini zalm, alleen stukje eendenborst viel tegen, iets te droog en te gaar.
Hoofdgerecht bestond uit heerlijke tilapia met lekkere zachte witte asperges. Vis lekker krokant gebakken, doch niet overgaar en goed op smaak. Lekkere malse kleine biefstukjes met smaakvolle jys en dus verrukkelijke truffelpasta met oude geitenkaas. Alles om te smullen en kwaliteitsproducten! Als dessert een heerlijk klein taartje met lekkere bramensorbet en dus een stukje, erg machtige, smaakvolle ganache erbij.
Zeer geslaagd avondje, jammer dat de afstand iets te groot is om vaker te komen!

Gegeten op 14 mei 2014

liselot

We hadden een afspraak om 6 uur, ik ging als eerste weg om kwart over 10. Voor alles heb ik de bediening persoonlijk echt op moeten trommelen, men zag ons (6 personen) gewoon niet zitten. Ons hoofdgerecht kwam pas na ruim 2 uur, omdat ze de bestelling domweg niet op kwamen nemen. Mijn eten had niet de goede saus en niet de groente van de kaart. Het toetjesbuffet, na 3 uur en 3 kwartier was prima. De serveerster vroeg heel beleefd of we er nog iets bij wilden drinken., waarop wij aangaven koffie er bij besteld te hebben. 2o minuten later ben ik gaan vragen waar de koffie bleef!!Echt schandalig. Mij zien ze daar echt niet meer, hoe lekker het eten ook was.

Gegeten op 2 juli 2014

Marijn79

Fantastisch terras en ook binnen kun je leuk zitten. Als het mooi weer is, is het superdruk. De platters met allerlei hapjes zijn heerlijk. Ook ander eten en drinken is bijna altijd simpelweg prima. De bediening let niet altijd goed op maar als je naar hen toe loopt, is dat zo opgelost.

Gegeten op 25 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Rose's Lounge Restaurant in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rose's Lounge Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.