Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Pan

• In behandeling

Gegeten op 16 september 2014

kuijpie

• Goed

Lekker gegeten op Koninginnedag. Het maandmenu was voortreffelijk, de aankleding en verzorging was ook top. Zeker een adres om te onthouden.

bauke1

• Slecht

Wat een verschrikkelijk restaurant. Het eten was nog wel te pruimen, maar volgens mij zit er bij de eigenaresse een steekje los. Bij het afrekenen bleek de rekening niet te kloppen, maar mevrouw wist zeker dat het aan ons lag. We hadden zalmfilet besteld, waarbij er blijkbaar twee versies op de kaart stonden. We hadden verwacht de goedkopere te krijgen, maar de duurdere stond op de rekening. Toen we dat bij haar aangaven ontstak ze in een soort woedeaanval waarbij we zelfs enkele scheldwoorden naar ons hoofd geslingerd kregen. Uiteindelijk de correcte prijs betaalt, maar hier komen we zeker niet terug. Een ieder doet er naar mijn mening goed aan dit restaurant te mijden, want de (in andere reviews ook genoemde) eigenaresse behandelt je zeer onfatsoenlijk.

roland83

• Redelijk

• Redelijk

De lunchkaart is aardig uitgebreid, er is genoeg keuze in broodjes. Mijn broodje met warme brie was prima, niet heel verfijnd maar gewoon lekker. Het bestellen duurde lang, want het was heel druk. De bediening leek dit ook niet verwacht te hebben, want de twee dames konden het duidelijk niet aan. Daardoor was de vriendelijkheid ver te zoeken, en ook klopte de rekening niet. Dit was wel keurig opgelost, maar het hoort gewoon goed te zijn.

adrie2607

• Goed

Een heerlijk en eerlijk restaurant,een stokbroodje vooraf met een super tapenade en kruidenboter,het hoofdgerecht:ossenhaas puntjes in stroganoff saus was in een woord voortreffelijk evenals de zalm die mijn vrouw geserveert kreeg.
Over het nagerecht hadden wij ook niet te klagen,daarbij de prijs en de stijlvolle bediening is het voor ons een waar genoegen geweest om bij de Pan te gast te mogen zijn.

budje

• Uitstekend

• Uitstekend

Eenvoudige gerechten, maar smaakte prima. Uitzonderlijk vlotte, attente en vriendelijke bediening die de totale ervaring ongekend maakte. Top!

mjl

• Slecht

Zelden moet ik zo negatief zijn over een restaurant, maar dit spande de kroon. Het eten was zoals de vorige iens-er beschreef. Niet om voor terug te komen dus. Maar een aantal situaties wil ik toch even onder de aandacht brengen:er werkte een leuke jonge kerel (Bram) duidelijk nog niet zo lang, maar deze deed ontzettend z\'n best. Bovendien was hij de enige die gewoon z\'n werk deed en niet uitstraalde dat ze eigenlijk geen zin hadden om een vol restaurant te bedienen. Het vreemde was dat juist deze Bram de opmerkingen van het overige personeel kreeg dat hij zus-of-zo moest doen terwijl zij rustig stonden te keuvelen.
Een ander voorval was ons stokbrood. Toen wij vooraf een mandje stokbrood bestelden werd Bram in de keuken uitgescholden: natuurlijk kan je geen stokbrood krijgen als je alleen een hoofdgerecht besteld. Tja, die logica snappen u en ik zelfs :( ?? Toen een andere gast om een normale thee vroeg en alleen de keuze kreeg uit smaakjes-thee, werd deze even ik korte worden door de serveerster uitgelegd dat earl grey voor hun als gewoon doorkon en ze het daar maar mee moest doen. Een andere gast vroeg of de deur dicht mocht vanwege de kou. Wederom de zelfde serveerster die haar wist te melden dat ie dan wel op de haak mocht... Toen de deur even later weer verder open werd gezet gingen er erg kwade blikken van het personeel naar deze gast, toen zij zelf de deur maar sloot. Toen iemand wentelteefjes bestelde, werd deze in de keuken uitgelachen...waarom?? Ik kan alleen maar raden.
Ach, ik kan nog wel even door gaan, maar de boodschap is denk ik duidelijk: als je als eigenaresse niet uitstraalt dat het leuk is om mensen te bedienen en je iedereen een fijne avond wilt bezorgen, kan je het van je personeel ook niet verwachten...

Schrijf zelf een recensie over De Pan in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over De Pan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.