Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Blauwe Hoek

1. Turks
  2. 8% Duurzaam

De Blauwe Hoek

1. Turks
  2. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 445 65 26

irma40

Erg leuk en gezellig restaurant met goede service en je hoeft niet lang op je eten te wachten! Een echte aanrader heerlijk gegeten :) grote porties

Gegeten op 19 december 2014

finetaster1984

Als we snel en goed willen eten is dit onze favoriet, snelle bediening, lekkere gerechten, alles vers, heerlijk brood vooraf, De gegrilde Zeebaars is de favoriet, ook de bladerdeeg met Fetakaas en spinazie is altijd goed, echt waar voor je geld, niet duur, wel goed, en daar zijn er niet zoveel van...

Gegeten op 1 september 2014

BartLindeboom

Het welkom is echt aardig: broodjes met een schaaltje saus en wat onduidelijks oranje wat best lekker was. Maar wat doen die vijf (!) olijfjes in een bakje? We zijn met vier; vergissing? Nee, we zagen meer bakjes met vijf olijven naar tafels gaan.
En toch een beetje klungelig: vier drankjes bestellen, twee verkeerd brengen. Overigens snel hersteld, maar toch. Ook twee verschillende medewerkers die kort na elkaar de bestelling komen opnemen - heee hallo: heb je geen eigen tafeltjes?
Ze zijn best aardig bij De Blauwe Hoek en het eten is niet echt verkeerd, maar het kan wat professioneler bi De Blauwe Hoek.

Gegeten op 6 september 2014

Bert53Hem

Als we in Arnhem zijn voor een Schouwburgbezoek, vinden we dit een leuk restaurant om te bezoeken. Prijs/ kwaliteit vinden we oké en - klein maar fijn qua ruimte - heeft ook wel wat. We zijn nog nooit (zwaar) teleurgesteld naar buiten gekomen.

Gegeten op 30 augustus 2014

CorneliaD

We komen al jaren in de Blauwe Hoek en (her)kennen dan ondertussen ook de eigenaar en het personeel. Elke keer weer is de Blauwe Hoek een aangename ervaring. Mijn ouders vierden hier hun 25-jarig huwelijk, mijn broer kondigde hier zijn verloving aan en ik vierde hier ooit, lang, lang geleden, mijn 16e verjaardag en de-eerste-keer-uit-eten-zonder-ouders. In de loop der jaren is de Blauwe Hoek uitgebreid tot het restaurant wat het nu is: ruim en qua smaak en prijs nog steeds een van de toppers in Arnhem. Favorieten op de kaart zijn de kofte en de gegrillde kip. Het broodmandje en bijbehorende saus zijn, hoe raar het ook klinkt, echt het aller- allerlekkerst, ik ken geen restaurant ter wereld (!) waar dit smakelijker is. Als ik weer in Arnhem ben, ga ik het liefst weer terug naar de Blauwe Hoek.

Gegeten op 4 februari 2014

MevrEefting

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door de bediening. Begeleiding naar de tafel en mijn jas werd aangenomen.

Overzichtelijke kaart en men kan ook uit een menu kiezen.
De geitenkaas in bladerdeeg was erg smakelijk. Het hoofdgerecht Kofte (lamsgehakt) was naar mijn mening aan de zoute kant. Dat kan een kwestie van smaak zijn natuurlijk.
De variatie aan groenten had wat meer mogen zijn.
Na afloop werd er een consumptie aangeboden van het huis. Dat werd zeer op prijs gesteld.

Er werd op een persoonlijke manier afscheid van ons genomen en een prettige avond gewenst. Kortom een gezellig en goed restaurant met een redelijke prijs en persoonlijke aandacht.

Gegeten op 1 mei 2014

Trm

Samen met 13 personen gegeten als was vers vis vlees heel lekker vers salade warm brood en saus olijven snel attent service beste restaurant

jjannie

wij komen altijd hier eten en vinden alles wat op de kaart staat perfect
ook onze jongens eten daar alles en dan de Irish koffie als toetje heerlijk
En als kers op de taart nog een kopje koffie van het huis aangeboden
de blauwe hoek is een is een heerlijk restaurant.

Gegeten op 25 december 2013

lenk

Zaterdagavond gegeten met 7 personen. Natuurlijk topdrukte om deze tijd maar dit restaurant maakt het wel erg bont. In 3 uur tijd twee wijntjes kunnen drinken, vele malen om extra brood gevraagd, wat niet kwam. Toen we daar wat van zeiden was het: 'erg druk, er zitten wel 120 mensen'. Daar hebben wij als gasten natuurlijk geen boodschap aan en is ook geen antwoord. Daarnaast werd het eten liefdeloos op tafel gezet, zonder ook maar een keer de gasten aan te kijken of te vragen of alles naar wens was. Er wordt hier (zoals in zovele restaurants) weer op de verkeerde manier bezuinigd, namelijk op het personeel. Vlees van een van ons was niet gaar, vis was bijna koud toen het geserveerd werd. Men kan een dergelijke hoeveelheid mensen duidelijk niet aan met dit personeel. Mijn advies: of meer personeel of minder gasten toelaten. Bovendien valt er voor de eigenaar heel wat meer te verdienen als je de gasten de gelegenheid geeft een drankje bij te bestellen, niet slim! Wij komen hier in ieder geval niet meer terug.

Gegeten op 8 maart 2014

cve1975

We kwamen zeer regelmatig in de Blauwe Hoek, en hebben dat gisteren weer eens gedaan. Het eten blijft fantastisch, vers en met liefde gemaakt. Voor mij is dit al jaren één van de fijnste restaurants van Arnhem. Uiteraard waar gewerkt wordt, worden wel eens kleine foutjes gemaakt, zoals dat we gisteren wat langer op de rekening moeten wachten, maar dat is maar één klein elementje op een verder volmaakte avond.

Gegeten op 7 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over De Blauwe Hoek in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over De Blauwe Hoek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.