a TripAdvisor company

1. Turks
  2. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 445 65 26

pelikaan

Fijn restaurant met prima eten, uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Geen poespas maar gewoon goed eten en een aardige en attente bediening.

Gegeten op 28 februari 2016

svbe

Het is goed om voor dit restaurant te reserveren. We waren er op zaterdagavond en toen was het behoorlijk druk. Zodra je binnenloopt komt er al iemand naar je toe en wordt je een tafel gewezen. Vriendelijke bediening, die je zeker niet weg kijkt of vaak langskomt om de volgende consumptie op te nemen. Je kunt rustig je eigen tempo bepalen. Zodra je aan tafel zit komt er warm brood met sausjes en olijven. Heerlijke gastvrijheid. De kaart biedt voor elk wat wils. Heel gezellig om als vooraf een mix van koude en warme voorgerechten te bestellen. Alles smaakvol! De hoofdgerechten waren eveneens van goede kwaliteit. Het lamsvlees is absoluut top. Prima Turks restaurant!

Gegeten op 20 februari 2016

cve1975

Het was even een tijd geleden dat we bij de Blauwe Hoek waren geweest; terwijl het toch één van mijn meest bezochte restaurants ooit is. Bij mijn laatste recensie was ik wat kritischer op o.a. de service en wat troosteloos slaatje als bijgerecht, máár... sjee! Blauwe Hoek is 'back on track'. Vanavond serieus weer zéér goed (en teveel) gegeten. Wat precies? Eén voorgerecht (een bladerdeeg spinazie/fetakaas gerecht), als hoofdgerecht had mijn partner lamskotelletjes en ik Adana Kebab (lamsgehakt). Supervers brood vooraf (altijd erg lekker), en de nodige bijgerechten: verse aardappeltjes, bulgur, sausjes, etc. Paar drankjes erbij, en dat allemaal voor slechts 52 euro. We konden niets maar dan ook niets bedenken wat niet goed was, dus lieve mensen: met zijn allen naar De Blauwe Hoek in Arnhem; zonder twijfel het beste Turkse restaurant in Arnhem, of misschien wel: dat ik ooit bezocht.

Gegeten op 20 februari 2016

-T-

Zoals de anderen het al beschreven: vriendelijke bediening, het eten is lekker, porties zijn royaal (erg belangrijk voor een grote eter als ik). De prijs/kwaliteit/kwantiteit is perfect in balans.

Gegeten op 2 december 2015

Marlies_w

Heerlijk eten! Vooral de meze (Turkse tapas) zijn echt aan te raden! Er worden ruime porties geserveerd. Het is er gezellig, je kunt er goed eten en het is niet duur.

Gegeten op 12 mei 2015

Nonkel

Onlangs hier na lange tijd weer wezen eten. Vanwege tijdsgebrek zijn we alleen aan een hoofdgerecht toegekomen, maar het verse brood met knoflooksaus en de soort tapenade van feta, sambal en vast nog meer ingrediënten smaakte meer dan prima. Hoofdgerecht was voor de een vis, de ander vlees. Met name het vleesgerecht was absurd veel, helemaal als je de prijs in ogenschouw neemt. Daarbij lekkere geroosterde groenten en wat bijgerechten. Smaak was prima, één van de vleessoorten had wel wat mij betreft wat sterker gekruid mogen worden.
De zaak is al een hele tijd geleden vergroot, maar we zijn er al jaren niet meer geweest en hadden het resultaat nog niet gezien. Prima gedaan met de aparte hoekjes en verhoging etc. Zeker een aanrader met een prima prijs/kwaliteit. O ja, we kregen nog koffie/thee van het huis aangeboden, maar dat hebben we vriendelijk afgeslagen omdat we daar geen tijd voor hadden. Prima service dus.

Gegeten op 7 november 2015

Piloo

De Blauwe Hoek is ons favoriete restaurant in Arnhem we komen hier al meer dan 25 jaar ! Het grote verschil met andere restaurants is de versheid van het eten, de grote porties, de superieure smaak en de enorme gastvrijheid en vriendelijkheid.
Alles is mogelijk zelfs een gerecht wat niet meer op de kaart staat wordt op wens weer gemaakt. Wij zijn al bij alle restaurants in Arnhem geweest maar komen altijd weer hier terug. De (verse) vis super gegrild is van top kwaliteit, de verse dubbel
gebakken aardappeltjes smaken super en de huisgemaakte tartaarsaus maakt het helemaal af. Geen wonder dat het in de weekenden helemaal vol is dus altijd even reserveren!
Er zijn geen restaurants in Arnhem die zo'n perfecte biefstuk serveren. Ga zo door!! Edwin en Daphne Kortebein

Gegeten op 31 oktober 2015

GH43

Eten was erg lekker. Behalve een enkel "sta-restaurantje" waar je misschien een zeer goede durum op de hand mee kunt nemen is De Blauwe Hoek voor mij het beste Turkse restaurant van Arnhem.
Ik was met familieleden waaronder tieners/jongens. Dan is behalve de kwaliteit van het eten ook de grote van de porties belangrijk :). Iedereen ging zeer tevreden en voldaan de deur uit.
Service was tip-top. Ik vond wel dat we heel dicht op andere mensen zaten, weinig ruimte dus.

Gegeten op 27 maart 2015

NicZeist

Ruime kaart met veel lekkere gerechten, niet duur, en veel eten op je bord. Mooi opgemaakte gerechten, ook voor vegetariers lekkere maaltijd. Erg goede kok. Redelijk druk bezocht restaurant, dus reserveren als je met een groot gezelschap komt. Personeel doet erg zijn best. Voor mij een van de beste Turkse restaurants in Arnhem.

Gegeten op 23 mei 2015

cve1975

Al vele vele jaren één van mijn vaste adressen in Arnhem. Erg lekker eten en de eigenaar is een vriendelijke en ervaren gastheer: ongedwongen. Ik zag in andere recente recensies wat commentaar op de service: ik herken nu helaas wel een klein beetje wat men bedoeld. Er is een jongen in de bediening die wat ongeinteresseerd overkwam in het begin en zelfs een keer geeuwend kwam uitserveren. Verder was de kwaliteit zoals altijd erg goed van ons eten. Één ding: de groene salade is wel erg basic geworden: had later spijt dat ik dat niet even had aangegeven. De salade mist wat kleur en smaak: doe er iets tomaat, komkommer en feta in, en het hele gerecht oogt dan beter.

Schrijf zelf een recensie over De Blauwe Hoek in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over De Blauwe Hoek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.