• foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 522 50 64

Een avond sfeerproeven

Bij Spicebrush maken ze het je makkelijk als je moeite hebt met keuzes maken. Elk gerecht bestaat uit drie onderdelen. Wat dacht je van een proeverij van rund, schaal- en schelpdieren of wordt het toch de gevogelte? De klimaatkast staat vol met de lekkerste wijnen die perfect matchen bij de gerechten. Het attente personeel adviseert je hier graag in.

merlinmulder

Gisteravond een heerlijke avond gehad bij Spicebrush! Echt een heel fijn concept. Alle gerechtjes waren even voortreffelijk qua smaak en de wijn was ook erg lekker. Inrichting heel mooi en personeel erg vriendelijk. We waren hier nog niet eerder geweest, maar zijn aangenaam verrast en komen heel snel weer terug! Bedankt voor de fijne avond!

Gegeten op 28 maart 2015

estherdebrouwer

Gegeten op 21 maart 2015

Youpguus

Op zaterdagavond met vier personen hier gegeten. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het restaurant is zo ingericht dat je lekker kan zitten. Al zijn er wel een paar tafeltjes waar ik liever niet zou willen zitten. Bijvoorbeeld bij de trap naar de wc en de wijnkast. Die wijnkast is een leuk concept. Je mag proeven voordat je gaat drinken. Overigens zijn de prijzen van de wijn wel wat aan de forse kant. Het idee van drie zelf gekozen gerechten per gang is fantastisch. Dan neem je nog eens een keer iets wat je anders niet snel zou nemen. Nadeel is dat niet alle gerechtjes bij elkaar passen, daar kies je natuurlijk zelf voor. Maar er zaten wel een paar hele uitgesproken smaken tussen, bijvoorbeeld de kaasfondue. Broodjes vooraf waren heerlijk. Je moet er wel extra voor betalen. Tussendoor een amuse en spoom, hartstikke leuk. De entourage is prima. De bediening goed. De nieuwe kaart was net ingegaan dus ze moesten soms even navragen wat nou wat was, maar wat wil je dan ook met zoveel gerechten. Ik heb me er niet aan gestoord. Zeker voor herhaling vatbaar

Gegeten op 21 maart 2015

N-G

Via online reservering

Het concept erg goed! De entourage creeert een heerlijke sfeer en het eten is van zeer goede kwaliteit, ook de presentatie ervan. Zelf ben ik gewend dat de Spicebrush is bemand met ervaren personeel, bij mijn laatste bezoek was er jong en minder ervaren personeel aanwezig en dat vind ik de kwaliteit van de Spicebrush wat doen dalen helaas.

Gegeten op 20 maart 2015

bosduif

Via online reservering

De diverse gerechtjes waren erg lekker en de kaart biedt veel keus. Lekkere amuses. De bediening was vriendelijk maar liet wel steekjes vallen. Pas na twee keer bestellen kwam de wijn maar werd wel dubbel aangeslagen op de rekening. Dat leverde zelfs discussie op met afrekenen. De eindrekening was hoger dan verwacht omdat de wijn prijzig bleek te zijn.
€5,75 voor een glas Chardonnay is fors. De prijzen van de drank staan niet op de menukaart. En er werd geen aparte wijnkaart aangeboden.

Gegeten op 11 maart 2015

hjdewolde

Gegeten op 6 maart 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Bedankt voor de feedback.
Goed te horen dat uw bezoek bevallen is. Voor wat betreft de jeugdigheid; er is niets leukers dan de jeugd te enthousiasmeren voor het vak. Dat dit gezien jeugdigheid zo nu en dan gepaard gaat met enige onzekerheid, is iets waar onze taak ligt om dit weg te nemen. Des te leuker als we die onzekerheid na verloop van tijd weg zien ebben.
Onze wijnkast is juist bedoeld als een ontmoetingsplek om lekker te proeven. De routing inderdaad op drukke momenten een aandachtspunt.
We gaan kijken wat we hierop kunnen verzinnen.
Graag tot een volgende keer,

Expertproever - 3 weken geleden

Dank u voor uw reactie. We komen zeker nog een keer terug.

caspar9

Via online reservering

Het eten en het concept zijn helemaal top, alleen als ik reserveer dan verwacht ik een goede tafel. We werden aan een grote ronde tafel neergezet met uitzicht op het raam. Gek genoeg waren er achteraf ook andere tafels vrij. De bediening was top, behalve van onze vaste serveerster, die was bloednerveus en naar mate de avond verstreek steeg haar desinteresse leek het wel.

Het eten en de wijn waren echt helemaal goed maar een super avond was het helaas niet. Tip: als je reserveert, geef aan dat je op de bank wilt zitten!

Gegeten op 1 maart 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Hartelijk dank voor de feedback.
Avonden staan volgeboekt in het weekend, waardoor het af en toe ietwat puzzelen is met reserveringen en wensen. Het wegblijven van reserveringen met specifieke aanvragen voor tafels is helaas op voorhand niet te voorkomen. De genoemde tafel is in onze opinie een prettige tafel, geeft u inderdaad de volgende keer aan waar uw voorkeur naar uit gaat, dan kunnen we hier rekening mee houden.
Voor wat betreft de serveerster; er is niets leukers dan de jeugd te enthousiasmeren voor het vak. Dat dit gezien jeugdigheid zo nu en dan gepaard gaat met enige onzekerheid, is iets waar onze taak ligt om dit weg te nemen. Des te leuker als we die onzekerheid na verloop van tijd weg zien ebben. We gaan hem oppakken.

otten01

Via online reservering

Heerlijk gegeten, leuk concept waardoor je veel verschillende gerechten kunt uitproberen. Ook de wijnkast is erg origineel.

Gegeten op 28 februari 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Hartelijk dank voor de positieve recensie.

x-bonappetit

Met z'n tweeën zijn we spontaan gaan eten bij Spicebrush De Proeverij. Voor ons was dit de eerste keer hier. Toen wij een wijntje bestelden mochten wij vanuit een prachtige kast verschillende wijnen proeven en zo, de voor ons lekkerste wijn, uitkiezen. Dit vonden wij erg leuk! De kaart werd gebracht, maar de uitleg was vrij onduidelijk. Dus na wat doorvragen begrepen wij het concept. Het meisje die ons bediende was nog erg jong en naar ons idee nog vrij onbekend met de horeca. Als ze aan tafel kwam had ze vaak haar vinger in haar mond of haar tong uit haar mond. Wat niet zo hygiënisch is als je met eten werkt. De gerechten zagen er goed uit en de smaak was ook erg lekker. Kortom lekker gegeten in een mooi ingericht restaurant. De tafel mag naar onze smaak alleen iets minder vol gedekt worden.

Restaurant - 3 weken geleden

Hartelijk dank voor de lovende woorden.
Voor wat betreft de jeugdigheid gaan we oppakken intern. Er is natuurlijk niets leuker dan de jeugd te enthousiasmeren voor het vak. Dat dit gezien jeugdigheid zo nu en dan gepaard gaat met enige onzekerheid, is iets waar onze taak ligt om dit weg te nemen. Des te leuker als we die onzekerheid na verloop van tijd weg zien ebben.

Speppelenbos

Uitstekend gegeten, dit restaurant verdiend meer waardering dan het nu al krijgt. Persoonlijk zou ik de naam van het restaurant alleen heroverwegen, het past naar mijn mening niet bij het concept. Echt een aanrader!

Gegeten op 28 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Spicebrush de Proeverij. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.