a TripAdvisor company

foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 1 foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 2 foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 3 foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 4 foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 5 foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 6 foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 7 foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 8 foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 9 foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 10 foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 11 foto's van Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 522 50 64

Een avond sfeerproeven

Bij Spicebrush maken ze het je makkelijk als je moeite hebt met keuzes maken. Elk gerecht bestaat uit drie onderdelen. Wat dacht je van een proeverij van rund, schaal- en schelpdieren of wordt het toch de gevogelte? De klimaatkast staat vol met de lekkerste wijnen die perfect matchen bij de gerechten. Het attente personeel adviseert je hier graag in.

Moniek1967

Via online reservering

Heerlijk gevarieerd eten! Volop keuze en het concept met drie gerechtjes per gang is leuk en lekker. Ook de mogelijkheid om zelf de wijnen uit te zoeken én vooraf te proeven geeft net dat beetje extra aan het diner. Daarnaast is de bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 4 mei 2015

Linda-Kleefman

Via online reservering

Heerlijk gegeten zaterdag 2 mei! Concept is mooi: per gang drie proeverijtjes. Daardoor na afloop niet een mudvol gevoel, maar het is ook zeker niet te weinig wat je krijgt! Tussen deze gangen door nog verschillende amuses van het restaurant! Mooi opgemaakte borden. Bediening is vriendelijk en attent. Een aanrader dus!!

Gegeten op 2 mei 2015

natasja55

Via online reservering

Heerlijk gegeten, erg leuk concept om zo verschillende mogelijkheden te proeven.
Bediening was ook zeer netjes.
We gaan zeker nog een keer daar eten.

Gegeten op 1 mei 2015

GJTimmermans

Via online reservering

Met collega's heerlijk ontspannen gegeten. Gastvrij en lekker. Als altijd. Blijven hier terugkomen.
Eten was verzorgd.

Gegeten op 30 april 2015

Graag tot een volgende keer

rondeloos

Hier op vrijdag 24 april met vier personen gegeten. Wat een leuke verrassing en wat een leuk concept. Dit nog nooit eerder meegemaakt. Vreemd dat dit concept nog niet is gekopieerd door andere horecagelegenheden.
Je kan van de (goedkoop aandoende plastic) kaart van zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht en het dessert, drie gerechten uitzoeken en deze krijg je dan op een plate geserveerd. Gelukkig wel kleine hapjes, anders zou het nooit op kunnen. Zo eet je derhalve 9 verschillende dingen en is het echt een proeverij. Daarbij komt dat alle gerechtjes erg smakelijk zijn en keurig op een bord zijn opgemaakt
Klein minpuntje vind ik dat er geen wijnkaart is, maar dat de dame van de bediening in een sneltreinvaart eventjes 6 verschillende wijnen aanprijst. Dit is niet te onthouden. Wat dan wel weer leuk is, is het feit dat je eerst mag proeven voor je een glas wijn besteld.
De entourage is heel gezellig aan de leuke ronde tafels en er heerst een bepaalde rustige sfeer. Ik weet niet of dit kwam doordat er niet al te veel gasten waren, mar het viel ons wel op.
De bediening is heel beleefd en vriendelijk en het is een kunst om dit concept goed uit te voeren, want om bv 12 voorgerechten tegelijk op tafel te krijgen is knap.
Dit concept zou echt navolging moeten krijgen. Jammer alleen dat het voor ons ver weg is (ruim 1 uur rijden) en je niet zo snel zegt: laten we daar weer eens gaan eten. Maar als we in de buurt zouden komen, is dit echt een aanrader.

Gegeten op 24 april 2015

Restaurant - 3 dagen geleden

Bedankt voor uw mooie recensie!
Fijn te horen dat ons concept u bevallen is. Wij zijn blij dat het niet gekopieerd wordt natuurlijk.
Graag tot een volgende keer, als u in de buurt bent. Overleggen wij u een wijnkaart (want die hebben we)

roelof13

Via online reservering

Uitstekende keuze geweest om bij Spicebrush te gaan eten. Heel mooi concept om voor alle gangen 3 onderdelen te mogen kiezen. Kwaliteit was uitstekend.
Verrasend was ook dat je alle wijnen vooraf mag proeven om een definitieve keuze te maken. Bediening was heel erg vriendelijk en behulpzaam.
Zeker een aanrader om daar eens te gaan eten en wij zullen er zeker vaker komen.

Gegeten op 26 april 2015

Bedankt voor uw recensie!
Daar worden wij blij van, graag tot een volgende keer

loes68

Via online reservering

Lekker gegeten in een leuk concept. Voorgerechten waren heerlijk, hoofdgerechten prima (de kreeft was droog). Zeker een aanrader

Gegeten op 11 april 2015

Bedankt voor uw recensie!
Attentiepuntje ten aanzien van de kreeft hebben we opgepakt met de keuken.
Graag tot een volgende keer

carine11

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Leuke, verrassende gerechtjes (je kiest drie mini-gerechtjes per gang). Zeer vriendelijke bediening. Een bijpassend wijntje kies je door een aantal open wijnen te proeven. Top!!

Gegeten op 10 april 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Hartelijk dank voor de mooie recensie!

sabrien1

Vandaag heerlijk gegeten hier! Echt een aanrader en wij komen er zeker nog een keer terug. Tevens een leuk concept de keuzes van de verschillende gangen. En de bediening was uitermate vriendelijk en professioneel.

Gegeten op 11 april 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Wat een mooie cijfers & mooie woorden.
Hartelijk dank en graag tot een volgende keer

Eerbeek

Het is een heel leuk concept voor het samenstellen van de maaltijd.
wij zijn uiterst tevreden over de attente bediening.
het eten was voortreffelijk en de ambiance is gezellig!
Een echte aanrader!

Gegeten op 30 maart 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Mooie woorden! Hartelijk dank voor uw beoordeling

Schrijf zelf een recensie over Spicebrush de Proeverij in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Spicebrush de Proeverij. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.