Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sardegna

1. Italiaans

Sardegna

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 055 521 98 16

genieter37

De lekkerste pizza van Gelderland, en misschien ook wel Nederland vind je hier! De bodem perfect, de toppings uitstekend. Spaghetti Alio Olio briljant. Service snel, vriendelijk en accuraat. Prijs kwaliteit prima.

Gegeten op 2 juli 2014

rené110

De pizza's zijn hier altijd heerlijk. De bediening is vriendelijk en servicegricht. Daarom waren we dinsdagavond extra teleurgesteld. We gingen met z'n drieën een pizza eten bij Sardegna. Twee personen kregen een pizza, de derde niet. De bediening had niets in de gaten. Wij vroegen na een poosje waar de derde pizza toch bleef. Deze bleek uitgeserveerd bij een andere gast. De twee pizza's waren bijna op toen de derde pizza kwam. SAMEN uit eten. Dus niet. Twee comsumpties ter compensatie. Kon dit niet anders?

Gegeten op 18 februari 2014

Elite

Pizzabodem is oké, pizza's rijk belegd. Maar het personeel nam de verkeerde bestelling op. Het restaurant is erg druk, je zit erg krap en kunt niet rustig eten. Het is warm en benauwd.

Gegeten op 7 november 2013

GerardW

Reserveren is noodzakelijk voor Sardegna. Bediening is altijd vrij snel. Grote keuze aan pizza´s. De pizza´s zijn goed en ruim belegd. Met 4 personen moesten we wel hard praten om elkaar te kunnen verstaan. Er staan namelijk veel tafeltjes in de kleine ruimte. De verrassingspizza viel een beetje tegen, erg veel deeg. Leuk adres in Apeldoorn.

Gegeten op 5 oktober 2013

Paaatricia

• Matig

• Matig

Afgelopen weekend (na opgezocht te hebben op Iens) hier gereserveerd en gegeten.
Vrij kleine zaak, niet al te gezellig ingericht. Wat opviel was de zeer snelle bediening en dit bedoel ik niet positief. Binnen 2 minuten na binnenkomst hadden we de bestelde stokbrood met kruidenboter op tafel echter nog geen 5 minuten later kwam ook de pizza al. Pizza's waren inderdaad erg nat (als je stukje afsneed en wilde eten gleden alle ingredienten er zo vanaf en had je alleen nog pizza bodem over...Heb dit gemeld en ook dat we wel heel snel hoofdgerecht na voorgerecht kregen. Werd uiteindelijk prima opgelost; kregen nieuwe pizza, stokbrood werd niet in rekening gebracht en drankje van het huis. Toch jammer.

ElisaForee

• Uitstekend

Super pizza's, kom er al ruim 20 jaar en eet er elke keer weer met veel plezier. Ja, het reserveren is een kwaad, maar de reden is dan ook wel heel duidelijk

xxlekkerbekkiexx

• Uitstekend

voor af altijd stokbrood met kruidenboter! erg lekker en zelf gemaakt met echte stukken knoflook! heerlijk!
de pizza is ook altijd goed! soms wel een beetje nat! maar de smaak is erg lekker!
bediening vriendelijk en vlot!

Medejo

• Uitstekend

Heerlijke stevige pizza's. Typisch Italiaans. Wat mij betreft de beste in de regio.

Nona

• Goed

Als wij pizza eten dan is dat altijd bij Sardegna. Jammer dat dit vrijwel altijd van tevoren gereserveerd moet worden omdat het altijd vol zit...het is ook wel erg klein.
Maar de pizza's zijn heerlijk en er is altijd een andere variatie mogelijk!

Fortheloveofkimchi

• Goed

Leuk restaurant, cliché-Italiaans-pizzeria-decor. Snelle service. Grote porties. Gewoon een goede hap. Mijn pizza was niet klef en prima in orde... Niet heel bijzonder verder, gewoon een goede Italiaan...

Schrijf zelf een recensie over Sardegna in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Sardegna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.