a TripAdvisor company

Roma

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 055 521 32 78

Wilveld

Ons vaste adres voor pizza en pasta in Apeldoorn. Altijd heerlijk. (Pizza contadina met extra rode pepers, aanrader!!!) lekkere dunne bodem die knapperig is. De pizza's zijn royaal belegd. De ossenhaas met gorgonzola is van een goede kwaliteit. leuk om het ondernemerspaar op leeftijd altijd samen aan het werk te zien. Het ziet er binnen liefelijk en kneuterig uit. Bediening is Prima.

Gegeten op 20 maart 2015

C--C

Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij Roma. Vooraf brood geserveerd gekregen, deze keer was het een beetje droog maar de vorige keer was het lekker vers. De pizza's zijn heerlijk met een dunne bodem en rijk belegd. Bediening is goed. Prijs-kwaliteit verhouding prima, niet duur! Aan de muur hangen een aantal foto's, ik gok van de eigenaar in zijn jonge jaren, een beetje apart.

Gegeten op 14 februari 2015

grasveld

Bediening stond al met de menukaarten in de hand terwijl wij nog bezig waren onze jassen op te hangen. Pizza's waren goed. Vele malen (veel te veel) getracht de bediening te vragen om een tweede kannetje wijn. Er is ons niet gevraagd of wij nog een nagerecht dan wel een kopje koffie op prijs zouden stellen. Bij het verlaten van het restaurant bleef de bediening achter in de zaak staan zonder ons nog een prettige avond te wensen. Er was geen hulp bij het vinden van onze jassen. Bij ons kwam het een beetje als desinteresse over. Heel jammer......

Gegeten op 23 januari 2015

hanneke31

Geweldig! Wat een fijn restaurant! Als je hier voor het eerst binnenkomt, word je wat misleid dior het decor, maar eigenlijk precies hoe een Italiaans restaurant er uit hoort te zien. Alsof je aanschuift in zo'n typisch familierestaurant uit de film. Leuk dat je herkend wordt na twee keer en men weet wat je lekker vindt. Nog nooit een pizza gegeten,want daar hou ik niet van. Onze favoriet is een aanrader: biefstuk met gorgonzolasaus en spaghetti olio e oglio (schrijf ik dat goed??). Altijd een feestje! Gaan!!!

Gegeten op 8 februari 2014

rja

Gegeten op 22 november 2013

fien-benner

Rooze
Goed eten voor redelijke prijs,interieur is onderhand beetje oudbollig,bediening redelijk

Sjonnie

• Uitstekend

• Uitstekend

Komen hier al heeeeel wat jaartjes pizza eten, en nog steeds een van mijn favorieten onder de pizzaria's! Vriendelijke bediening, vooraf lekker italiaans stokbrood met kruidenboter en olijfjes, lekkere pizza's en ook de echte tiramisu smaakt uitstekend.
Aanrader.

Nans73

• Goed

Lekkere pizza's. Bodem niet te dik, niet te dun. Gelukkig niet zo, zoals je vaak ziet, dat er een paar cm uit de rand al geen beleg meer hebt.

xxlekkerbekkiexx

• Goed

de pizza is hier erg lekker soms wel beetje nat! de stokbrood met zelf gemaakte kruiden boter ook erg lekker!
maar de sfeer is niet echt geweldig!
erg formeel en stijf. beetje stuge mensen in de bediening!

C. van Oers

• Goed

Goede sfeer, geen poespas, lekker eten, kortom: net Roma.

Schrijf zelf een recensie over Roma in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Roma. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.