a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Afgelopen maandag voor de verjaardag van mijn vriend samen bij Roma wezen eten. Vooraf kregen we stokbrood met kruidenboter van de zaak. Als hoofdgerecht had ik lasagne en mijn vriend had de lamsrack.
Beiden echt super lekker. Bij de lam werden ook frietjes, sla en groente geserveerd. Personeel vriendelijk!

Gegeten op 24 augustus 2015

Martin-52

Hier gegeten met vrienden en familie vanwege de woensdag deal. Iets na vijf uur gearriveerd en we werden naar onze tafel begeleid. We kregen direct wat brood met kruidenboter. Prima. Het duurde even voordat de bestelling was opgenomen en tussentijds maar eens aangedrongen waar de drankjes voor de kleintjes bleven want die begonnen wat rumoerig te worden. Vervolgens om half acht pas de gerechten gekregen die waren besteld. variërend tussen pasta en pizza gerechten. Ik praat namens iedereen als ik het heb over de beschamende kwaliteit. Enkele voorbeelden zijn: Pasta al aglio dat was glimmende spaghetti dat smaakte naar een flesje kant en klare knoflook-olie, niet lekker dus. Een pizza met zeefruit die te zacht was geworden om nog normaal te kunnen eten met mes en vork. Pizza's nog net niet te donker om te terug te sturen, pizza saus ook te versmaden. Lasagne met blokjes ham en kleine erwtjes. Gedroogde tijm op het laatst ergens overheen strooien geurt wel, maar is niet te verteren natuurlijk. Verontwaardigd ergens halverwege maar gestopt met eten. Om de rekening gevraagd en met temperament gekregen. De Italiaanse keuken ken ik als een gepassioneerde keuken met liefde voor kwaliteit en prachtige producten en dit dus niet.

Gegeten op 29 juli 2015

Wilveld

Ons vaste adres voor pizza en pasta in Apeldoorn. Altijd heerlijk. (Pizza contadina met extra rode pepers, aanrader!!!) lekkere dunne bodem die knapperig is. De pizza's zijn royaal belegd. De ossenhaas met gorgonzola is van een goede kwaliteit. leuk om het ondernemerspaar op leeftijd altijd samen aan het werk te zien. Het ziet er binnen liefelijk en kneuterig uit. Bediening is Prima.

Gegeten op 20 maart 2015

C--C

Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij Roma. Vooraf brood geserveerd gekregen, deze keer was het een beetje droog maar de vorige keer was het lekker vers. De pizza's zijn heerlijk met een dunne bodem en rijk belegd. Bediening is goed. Prijs-kwaliteit verhouding prima, niet duur! Aan de muur hangen een aantal foto's, ik gok van de eigenaar in zijn jonge jaren, een beetje apart.

Gegeten op 14 februari 2015

grasveld

Bediening stond al met de menukaarten in de hand terwijl wij nog bezig waren onze jassen op te hangen. Pizza's waren goed. Vele malen (veel te veel) getracht de bediening te vragen om een tweede kannetje wijn. Er is ons niet gevraagd of wij nog een nagerecht dan wel een kopje koffie op prijs zouden stellen. Bij het verlaten van het restaurant bleef de bediening achter in de zaak staan zonder ons nog een prettige avond te wensen. Er was geen hulp bij het vinden van onze jassen. Bij ons kwam het een beetje als desinteresse over. Heel jammer......

Gegeten op 23 januari 2015

hanneke31

Geweldig! Wat een fijn restaurant! Als je hier voor het eerst binnenkomt, word je wat misleid dior het decor, maar eigenlijk precies hoe een Italiaans restaurant er uit hoort te zien. Alsof je aanschuift in zo'n typisch familierestaurant uit de film. Leuk dat je herkend wordt na twee keer en men weet wat je lekker vindt. Nog nooit een pizza gegeten,want daar hou ik niet van. Onze favoriet is een aanrader: biefstuk met gorgonzolasaus en spaghetti olio e oglio (schrijf ik dat goed??). Altijd een feestje! Gaan!!!

Gegeten op 8 februari 2014

rja

Gegeten op 22 november 2013

fien-benner

Rooze
Goed eten voor redelijke prijs,interieur is onderhand beetje oudbollig,bediening redelijk

Sjonnie

• Uitstekend

• Uitstekend

Komen hier al heeeeel wat jaartjes pizza eten, en nog steeds een van mijn favorieten onder de pizzaria's! Vriendelijke bediening, vooraf lekker italiaans stokbrood met kruidenboter en olijfjes, lekkere pizza's en ook de echte tiramisu smaakt uitstekend.
Aanrader.

Nans73

• Goed

Lekkere pizza's. Bodem niet te dik, niet te dun. Gelukkig niet zo, zoals je vaak ziet, dat er een paar cm uit de rand al geen beleg meer hebt.

Schrijf zelf een recensie over Roma in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Roma. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.