Ramblas

• 7.5

• 7.3

moxy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel populair restaurant op de zaterdagavond. Het was erg druk. 3 Verdiepingen met tafeltjes en wij zaten beneden in het restaurant. Erg benauwd en warm. Vriendelijk personeel. Het kinderhoekje mag geen naam hebben: onder het trappenhuis staat een klein minikeukentje met 10 legoblokken en wat speelgoed voor kinderen van 2-4. Het hoekje heeft genoeg ruimte om wat uitgebouwd te kunnen worden met b.v. een tafeltje met wat papier en kleurpotloden of wat boekjes.
Qua eten is er genoeg keus. Wij aten tapas al la carte ipv de variant om onbeperkt tapas te eten. De hoeveelheden zijn prima. Het eten is smakelijk maar de gerechten zijn niet bereid volgens Spaans recept. B.v. de patatas bravas worden geserveerd met een whiskeysaus en de gehaktballetjes in tomatensaus zijn op Indiase wijze bereid. Zoals gezegd, lekker maar het mag de naam 'Spaans' niet hebben.

Gegeten op 2 november 2013

ikke-1234
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten in dit restaurant, leuke formule! 1e ronde zijn koude tapas waarna wij al aardig vol zaten en de 2e ronde de warme tapas. We konden nog extra tapas bijbestellen, maar hebben wij niet gedaan gezien de hoeveelheid. Wij kregen een tafel in het souterrain, persoonlijk vind ik het op de begane grond iets gezelliger. Reserveren is zeker aan te raden.

Gegeten op 17 juli 2013

Jb1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Ramblas komen wij regelmatig. Je kan zoveel bestellen als je wilt en het eten is heerlijk. De kruiden op de vleesgerechten zal iets minder mogen, maar dat mag de eetpret niet drukken. Wij komen hier graag en reserveren van tevoren is verstandig.

Gegeten op 12 maart 2013

patriciadenise
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk, modern ingericht tapasrestaurant. De kaart is vrij standaard en afgezaagd, maar de kwaliteit van de tapas is goed! Ik zou eigenlijk een 7,5 willen geven voor het eten, maar dat is niet mogelijk. De sfeer is goed en de bediening aardig en snel!

Sjimpie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat viel dit tegen zeg. Onbeperkt tapas eten alleen voorbehouden aan de voorgeschotelde tapas (10 x koud en 8 x warm). Alleen zover kwamen we niet want na de eerste ronde meteen vertrokken. Van wat we kregen voorgeschoteld zou ik alleen de gevulde champignons nog wel willen bijbestellen. Aan alle warme tapas zat een houtskool luchtje en leken stuk voor stuk aangebrand. De zalm was veel te droog. De patas bravas bestond uit drie halve aardappels aangevuld met frites! Wat een aanfluiting zeg, dit heeft niks met tapas te maken.

Gegeten op 15 december 2012

Aalex
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eten, maar met Spaanse tapas heeft het niet zo veel te maken. We waren met een groep en daarmee is dit een prima restaurant, omdat er voor ieder wat wils is. De bediening is vriendelijk, maar vanwege de jonge leeftijden niet erg ervaren. De 'onbeperkt tapas' variant is zeker niet te duur en best lekker, maar zoals ik al zei: niet erg Spaans en ook niets bijzonders.

Gegeten op 14 december 2012

topculinary
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier heerlijk tapas gegeten. Allerlei variaties door elkaar. Er wordt rekening gehouden met je voorkeuren, wat voor mij een plus is. Bediening goed en vriendelijk. Het was erg gezellig en lekker. Aankleding van de zaak vind ik zelf minder, maar das persoonlijk. Dikke plus voor mij.

Gegeten op 7 december 2012

AnnemarijedeBoer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke tapas. Het personeel was vriendelijk en vlot! Erg gezellig om met een groep te eten.. Kortom een leuk restaurant om lekker te eten

Tonvdgraaf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke tapas en onbeperkt betekent een zelfdiscipline bij de zeer gevarieerde kaart. Wel een grote zaak, dus niet geschikt voor dinertjes met zijn tweetjes

Adjesworld
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onbeperkt Tapas voor een vaste prijs. Bediening is goed en komt geregeld terug voor verdere instructies met betrekking tot de onbeperkte tapas en wat voor gerechten het allemaal zijn (eerst koude gerechten en daarna de warme gerechten). Na de warme gerechten ben je vrij om te kiezen. Het decor is helaas te donker aangekleed en belicht.

Gegeten op 15 april 2012

Schrijf zelf een recensie over Ramblas in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Ramblas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!