Ramblas

1. Restaurant
  2. Spaans
  1. Toon telefoonnummer 055 522 01 85

sannelammers

Vandaag voor de 2e keer hier gegeten, vond het na de 1e keer zeker een aanrader en ben er dit keer met mijn vriend geweest. Van te voren had ik een aantal keren gebeld om te reserveren, zonder gehoor en uiteindelijk via het contactformulier gereserveerd. Dit was geen probleem, we konden zelfs een uur eerder terecht dan de tijd die ik gereserveerd had. Wat wel raar was, was dat ik tijdens het eten een telefoontje kreeg van het restaurant waar we zaten te eten, om te vragen of we nog wilden reserveren. Ik had hun 3 dagen geleden gebeld om een reservering te maken en had ondertussen allang online gereserveerd. Dit vond ik erg slecht en mag het personeel wel iets beter op letten, dit kwam erg raar over mij bij vooral omdat we daar aan het eten waren.
Verder hebben wij het na onze zin gehad en heerlijk gegeten!

Gegeten op 19 maart 2015

reinette1

Geweldig lekker eten, vriendelijke bediening! Zeker voor herhaling vatbaar! Je moet alleen wel tijdig reserveren van de enorme drukte!

Gegeten op 2 september 2014

riena

Vanavond sinds lange tijd weer gegeten, het was weer helemaal top! We gingen wat vroeg op de avond en stuitte daardoor op een hels kabaal van gillende kinderen, waarvan de ouders ze weer eens niet in bedwang konden houden. Ik snap niet dat mensen niet kunnen bedenken dat ze daarmee iemands anders avond drastisch kunnen verpesten! Gelukkig kregen van het vriendelijke personeel een ander tafeltje, waardoor de herrie een stuk minder was. Het eten was heerlijk, vooral de warme tapas zijn mijn favoriet. Voor het personeel was niets teveel gevraagd, iedereen was super vriendelijk. Ondanks het lawaai in het begin een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 15 februari 2015

Amali

Wat een top restaurant is dit! zaterdag wezen eten met mijn man . We werden vriendelijk begroet en mochten plaats nemen bij het raam. Al binnen 5 minuten stonden de drankjes op tafel en mochten wij bestellen. Het eten smaakte zeer goed en zag er allemaal netjes en vers uit. Na ruim ander half uur voldoende gegeten te hebben, namen we als afsluiter een cappuccino. Jullie zien ons zeker weer terug!

Gegeten op 18 oktober 2014

Momo86

We kozen voor het onbeperkt tapas menu, bestaande uit 10 koude en 8 warme tapas. De koude tapas bestonden uit vrij simpele kleine hapjes wat je ook op tafel vindt bij een verjaardagsborrel. Het simpele zalmrolletje en de peppadew vielen het meest in de smaak. Ook de seranoham bij de meloen was van goede kwaliteit. De aardappelsalade was ook goed op smaak, echter zaten er verschillende stukken van de bruine schil van ui of sjalot in die er eerst uitgevist moesten worden. Het stukje wrap met kip van mijn disgenoot bevatte heel veel zilveruitjes, de mijne slechts een. Daardoor viel op dat de kip heel droog was, en heel zout. De losse pols met het gebruik van zout was ook terug te proeven bij de warme tapas. Het smaakte of er een halve pot cajun kruiden, voor 70% bestaande uit zout, over de friet was gestrooid. Het lekkerst waren de ossenhaaspuntjes en de zalm, beiden waren van goede kwaliteit. Echter vonden we deze ook aan de zoute kant. We zullen niet snel terugkomen, dit heeft echter niets met de bediening te maken. Het personeel was vriendelijk en allert.

Gegeten op 7 oktober 2014

Smitsie

We hadden het tapasmenu gekozen. Wat we kregen had echter niets met tapas te maken. Meer een soort borrelhapjes zoals wraps gevuld met gerookte zalm, lofblad met roomkaas. Niet echt culinair. Wel genoeg en niet duur. Doordat het restaurant al vrij vol zat werden was er alleen nog plek in de kelder die niet echt gezellig was ingericht. Het personeel was heel aardig en behulpzaam en wij werden gelukkig niet vergeten ondanks de kelderplek. Grote luidruchtige zaak met ballenbak, niet geschikt voor romantisch diner voor twee.

Gegeten op 18 april 2014

moxy

Heel populair restaurant op de zaterdagavond. Het was erg druk. 3 Verdiepingen met tafeltjes en wij zaten beneden in het restaurant. Erg benauwd en warm. Vriendelijk personeel. Het kinderhoekje mag geen naam hebben: onder het trappenhuis staat een klein minikeukentje met 10 legoblokken en wat speelgoed voor kinderen van 2-4. Het hoekje heeft genoeg ruimte om wat uitgebouwd te kunnen worden met b.v. een tafeltje met wat papier en kleurpotloden of wat boekjes.
Qua eten is er genoeg keus. Wij aten tapas al la carte ipv de variant om onbeperkt tapas te eten. De hoeveelheden zijn prima. Het eten is smakelijk maar de gerechten zijn niet bereid volgens Spaans recept. B.v. de patatas bravas worden geserveerd met een whiskeysaus en de gehaktballetjes in tomatensaus zijn op Indiase wijze bereid. Zoals gezegd, lekker maar het mag de naam 'Spaans' niet hebben.

Gegeten op 2 november 2013

ikke-1234

Lekker gegeten in dit restaurant, leuke formule! 1e ronde zijn koude tapas waarna wij al aardig vol zaten en de 2e ronde de warme tapas. We konden nog extra tapas bijbestellen, maar hebben wij niet gedaan gezien de hoeveelheid. Wij kregen een tafel in het souterrain, persoonlijk vind ik het op de begane grond iets gezelliger. Reserveren is zeker aan te raden.

Gegeten op 17 juli 2013

Jb1978

Bij Ramblas komen wij regelmatig. Je kan zoveel bestellen als je wilt en het eten is heerlijk. De kruiden op de vleesgerechten zal iets minder mogen, maar dat mag de eetpret niet drukken. Wij komen hier graag en reserveren van tevoren is verstandig.

Gegeten op 12 maart 2013

patriciadenise

Leuk, modern ingericht tapasrestaurant. De kaart is vrij standaard en afgezaagd, maar de kwaliteit van de tapas is goed! Ik zou eigenlijk een 7,5 willen geven voor het eten, maar dat is niet mogelijk. De sfeer is goed en de bediening aardig en snel!

Schrijf zelf een recensie over Ramblas in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Ramblas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.