a TripAdvisor company

Martins Brasserie

Martins Brasserie

1. Toon telefoonnummer 055 521 31 02

Brinkies

Heerlijk genoten van een Martinsburger. Was heerlijk mals rundvlees, royaal belegd met garnering. Erbij hebben we heerlijke witte wijnen gedronken die aangeraden werden door de vriendelijke bediening. Bij de wijn kregen we vooraf ook nog heerlijke olijven en zoutjes. Prima avond.

Gegeten op 10 april 2015

Daphnoes

Afgelopen zaterdag heerlijk geborreld met een goede vriendin. Ik nam een wine-flight. Je kan daarmee drie wijnen van de kaart proberen, voor maar €10,-. Dit is ongeacht de prijs van de wijn op de kaart! Als je de duurste wijn uitkiest doen ze er wel iets minder in, maar dat is naar mijn idee niet meer dan logisch. De wijnkaart is zeer uitgebreid. De wine-flight maakt dat je voor weinig toch meerdere wijnen kan proberen. Mijn vriendin is zwanger en kan ook goed bij Martins terecht. Zo hebben ze heerlijke alcoholvrije bubbels!
We hebben bij de borrel oude kaas en bitterballen besteld. Ook deze waren heerlijk! Wat opviel was de enorme hoeveelheid kaas die we kregen, erg royaal.
Bediening erg vriendelijk!

Gegeten op 13 juni 2015

Martin-52

Brasserie Martins is terecht de betere brasserie van Apeldoorn te noemen, behalve goed eten kun je hier ook prima terecht voor een wijn van de heerlijke wijnkaart, of koffie of thee. Het menu is niet te uitgebreid wat meestal ook ten goede komt van de kwaliteit. Goed gebakken visje en vergezeld met smakelijk groen, na nog een dessert. prima p/q.

Gegeten op 4 juni 2015

linda314

Marketing gerichte plek met personeel dat erg onpersoonlijk was. Sfeer was ook niet erg gezellig, met felle verlichting en te veel tafels op elkaar. Eten was wel goed.

Gegeten op 15 mei 2015

Astridculinair

Eten bij Martins is altijd goed en ook de Lobster Monday is een aanrader! Alleen op maandag een hele kreeft voor € 24,95. De kreeften smaakten heerlijk vers en er zat lekker veel groente bij. We konden buiten zitten op het gezellige terras achter en ondanks dat we al redelijk vroeg als enige gasten overbleven, kregen we geen moment het gevoel dat we de laatsten waren, integendeel. Het terras was nog in vol ornaat, de kaarsjes bleven gewoon op de tafels branden, er werd nog niets opgeruimd en dat geeft een heel "welkom" gevoel! Met een goed glas witte wijn uit de het ruime assortiment (per glas!) van de gevarieerde wijnkaart was het een heerlijke avond.
Wij hebben genoten van de Lobster Monday!

Gegeten op 11 mei 2015

hjdewolde

Vandaag geborreld en daarna lekker gegeten bij deze mooie tent.
Ook nu weer was het genieten. Dit keer koos ik voor een heerlijk stukje tonijn met fransje frietjes en salade. Uiteraard vergezeld door een lekker wijntje van de uitgebreide wijnkaart.
Vriendelijk personeel in een leuke setting en goede buzz zorgen voor een mooi totaalpakketje.
Niet reserveren is wachten bij Martin's! ook vandaag was het weer stampvol.
Tot snel!

Gegeten op 5 mei 2015

patrickenmadelon

Vlotte bediening. Voelt het gezelschap goed aan. Koffie en wijn zijn hier echt de specialiteit. Toch komen we terug voor de lemoncello. Het eten is goed. Zeker in relatie tot de prijs. Over de opmaak is goed nagedacht. We zijn hier nu een keer of zes geweest en we voelen ons hier altijd welkom.

Gegeten op 1 maart 2015

Verminder

Heerlijk gegeten vanavond, leuke sfeer en goede bediening. Veel mensen hadden een High Wine en dat zag er ook erg goed uit! Wij gaan hier zeker nog eens eten meer dan waar voor je geld.

leonr26

Onlangs hier lekker gegeten. Leuke menukaart, alleen beperkte keus. Gerechten zijn lekker bereid al miste de garnalen een beetje pit. Leuke wijnkaart met alle wijnen ook per glas. Kritische puntje :bij het openen van de tweede fles wel even laten voorproeven aub.

Gegeten op 1 november 2014

nelliegeluk

Agfelopen vrijdag zalig met mijn vriendin geluncht bij Martins. Goede start met een heerlijk glas vruchtensap en daarna gekozen voor de tosti geitenkaas. Echt superlekker!! Service prima ondanks dat het bommetje vol zat. Dikke aanrader!

Gegeten op 24 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Martins Brasserie in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Martins Brasserie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.