Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Martins Brasserie

Martins Brasserie

1. Toon telefoonnummer 055 521 31 02

nelliegeluk

Agfelopen vrijdag zalig met mijn vriendin geluncht bij Martins. Goede start met een heerlijk glas vruchtensap en daarna gekozen voor de tosti geitenkaas. Echt superlekker!! Service prima ondanks dat het bommetje vol zat. Dikke aanrader!

Gegeten op 24 oktober 2014

tweejansen

Clubsandwich zijn twee geroosterde boterhammen op elkaar. Dat het geen broodje is maar geroosterd brood staat niet op de kaart vermeld

Clubsandwich wordt geserveerd met hele kleine stukjes zalm (gesnipperd ).

Voor de prijs van bijna € 10 is dit echt heel slecht.

Het was veel brood met een restje zlam

Gegeten op 8 oktober 2014

patrickenmadelon

Wanneer je dit leest lijkt het alsof ik aandelen heb. Perfect gegeten in de tuin. Het plankje met brood bracht de spanning voor het hoofdgerecht er al in. Maar eerst aan de oesters die prachtig werden uitgeserveerd. De ossehaas met thaise sla was erg lekker. Lekker van smaak door de diverse soorten sla en het oosterse tintje. Prima wijn erbij. Mooie wijnkaart overigens. Martins lemoncello mag niet onvermeld blijven, niet alleen in de cava lekker, ook puur met gechrushed ijs was erg lekker. Overigens kwamen we voor de koffie. Je krijgt hier te maken met de beste barista die ik tot nog toe heb ontmoet. Super aardige bediening. Je kind kan zonder problemen mee. Wij hadden een topavond.

Gegeten op 13 september 2014

LisaSt

Heerlijk gegeten en wijn gedronken. Vooraf vitello tonato, fijn dun gesneden met verse tonijn erbij, origineel! Als hoofd de kalfsschnitzel met tagliatelle. Lekkere verse tagliatelle en de schnitzel was lekker rose. Daarbij een wine flight gehad, 3 glaasjes wijn vd wijnkaart voor een tientje, aanrader! Was wel wat rustig maar daardoor goed geholpen door bediening met veel aandacht, hulp voor kiezen vd wijn, etc. kortom een heerlijk avondje gehad!

Gegeten op 1 september 2014

diana66

We zijn hier geweest voor een high tea. De high tea was inclusief een glas jus d'orange en een glas wijn. De rode wijn werd koud geserveerd, daarna is er niemand meer geweest om te vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Toen we alles op hadden en ze gingen afruimen werd er gevraagd of we nog wat wilden drinken, er werd niet bij vermeld dat we nog een drankje van het high tea arrangement te goed hadden. Uiteindelijk dus 1 drankje gehad i.p.v. 2, omdat iedereen klaar was voor vertrek. Toen we hier later op terug kwamen werd er gezegd: dit gebeurd wel vaker. Wat een slechte service, we kregen het gevoel dat het niet zonder opzet gebeurd.
Ook een nadeel was dat we als groep midden in de zaak geplaatst werden, tussen alle andere gasten, waarbij de akoestiek ronduit slecht is en je elkaar bijna niet kunt verstaan. Voor ons geen Martin's meer.

Gegeten op 23 augustus 2014

hjdewolde

Heerlijke lunch gedaan bij Martins Brasserie op het achterterras in de zon. Dit keer een stokbroodje warm vlees met sate-saus , rijkelijk belegd met champignons en ui , veel smaak, nette opmaak op het bord , kortom voortreffelijk.
Bediening is zoals altijd aardig, attent en zorgzaam.
Naast eten kan je er ook genieten van lekkere wijn, ze hebben een uitgebreide wijnkaart en diverse arrangementen (high wine en wine flight).
Aanrader om eens lekker te gaan lunchen!

Gegeten op 21 augustus 2014

FijnproeverApeldoorn

Laatst heb ik samen met mijn vriendin heerlijk geluncht in de sfeervolle binnentuin van Martins. Ondanks de drukte was de bediening snel en vriendelijk, en ook hadden ze veel verstand van de verschillende gerechten. De lunchkaart is erg uitgebreid dus je hebt genoeg keuze. Zowel mijn vriendin als ik kozen voor een clubsandwich, en ook deze beviel erg goed. Omdat Martins tegenwoordog ook een wijnbar is namen wij bij de lunch een glas pinot grigio, en ook deze was heerlijk! Kortom een fantastische lunch die voor herhaling vatbaar is.

Gegeten op 12 juli 2014

sweettooth

Martins is vrijwel altijd vol dus we zijn verheugd voor een late lunch toch nog een tafeltje in de tuin te krijgen. De ontvangst is hartelijk. We bestellen beide een Clubsandwich met spek en champignons. Bij het uitserveren blijkt dat dit bij deze brasserie een geroosterde boterham is, bedekt met gebakken parijse paddestoeltjes, uitgebakken spekjes, wat blokjes droge kipfilet, op zwart af gefruite uien en wat niet al te crispy naturel chips. De ruimte onder de losse boterham is opgevuld met een echte 'ijsberg': zeer koude sla met nog behoorlijk aanhangend water. We kijken elkaar aan want we snappen niet wat dit nog met een clubsandwich van doen heeft. (Die serveren ze kennelijk wel, onder een andere naam, want 2 tafels verderop zien we mooie stapelboterhammen met een prikker erdoor). We hebben trek en laten het er maar bij. De 'clubsandwich' smaakt naar hoe ie eruit ziet: gebakken champignons met uien. De verborgen boterham (mijn disgenoot heeft een witte, ik een bruine) is taai. Mijn partner gaat voor een Veluws biertje en dat smaakt uitstekend. Omdat Martins zichzelf tevens afficheert als wijnbar met veel 'open' wijnen, kies ik een glas Verdejo Rueda. Die komt zo te proeven uit een fles die al redelijk lang open staat: wat laf en zonder het heel lichte brutale tinteltje dat deze wijn zo genietbaar maakt. Het gevraagde glaasje kraanwater blijkt een flesje italiaans mineraalwater. Prima, als dat beleid is (elders al lang afgeschaft), maar dan wel even vantevoren melden. Als we om een dessert vragen kijkt de bediening wat bedenkelijk. Te laat klaarblijkelijk of juist te vroeg want nog geen dinertijd? We nemen dan maar een scroppino: die kan de serveerster zelf aan de bar klaarmaken. De koffie laten we maar zitten. Ik weet het: we hadden onze teleustelling kenbaar moeten maken, maar we hadden geen zin in zeuren. En om onze mening kenbaar te maken hebben we Iens toch?

Gegeten op 11 juli 2014

Neco

Prettige ervaring vanavond bij brasserie Martins. Gastvrij onthaald, mooie kaart en iemand aan tafel met kennis van de wijnen. Mijn partner heeft een zeer smaakvolle Thaise curry gegeten en ikzelf heb de biefstuk genomen. Weet niet of het de beste biefstuk van Apeldoorn is, maar het komt er zeker dichtbij. Zeker een aanrader als je van een goed stuk vlees houdt. Kortom, een aanrader in het centrum van Apeldoorn!!

Gegeten op 28 oktober 2013

belgrave2003

Een van de best lopende eethuizen van Apeldoorn. Het is er vrijwel altijd vol en dat is logisch want de keuken is heel prima, de bediening is oprecht vriendelijk en terzake kundig en van de prijzen hoef je niet te schrikken. Een klassieke aanrader voor het diner is de steak tartare, die hier kakelvers ter tafel komt en precies zoals het hoort volgens het originele Franse recept. Er is een flinke verscheidenheid aan wijnen, vooral uit de Nieuwe Wereld, maar die zijn wel wat aan de prijs. Opvallend is dat het hier altijd vol zit met vrouwen.Vriendinnen, collega's, noem maar op. Mannen zijn hier dun gezaaid. Een verklaring heb ik er nog niet voor.

Gegeten op 8 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Martins Brasserie in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Martins Brasserie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.