a TripAdvisor company

Martins Brasserie

Martins Brasserie

1. Toon telefoonnummer 055 521 31 02

44Hugo

Wat regende het hard in Apeldoorn. En wat waren we blij toen we de natte jassen en onze plasjes kwijt waren. De bijzonder aardige en attente bediening gaf ons een warm welkom. Martins Brasserie is een lange pijpenla met een aparte sfeer. We dronken groene thee met gember,cappuccino en een biertje van de tap. De tosti mozzarella was uitstekend, de uitsmijter Martins een uitgebreid eetfeest met kaas, ham, ui, tomaat, rosbief en champignons, genoeg om de rest van de dag mee door te komen. Zeer tevreden dan maar weer de regen in...

Gegeten op 15 april 2016

hanrie

Met 3 personen genoten van de High Wine. Lekkere amuses, volop brood (3 soorten) en een plank vol zeer smaakvolle gerechtjes. Ruime portionering en dat geldt zeker voor de glazen wijn. Bepaald niet scheutig. Partner koos uit de kaart voor de biefstuk en meende zelden een zo perfect gebakken stuk vlees te hebben gehad.
Als je rustig wilt tafelen, moet je hier niet zijn, daarvoor is de akoestiek ontoereikend, maar gezellig is het wel.

Gegeten op 2 april 2016

hjdewolde

Vanmiddag lekker geluncht met vrouwlief. Vandaag koos ik voor het bordje sate i.c.m. een Chardonnay. Rare combi maar het werkte goed. Het eten was lekker, de bediening weer prettig en de omgeving werd lekker druk en met goede buzz .
Binnenkort gauw weer naartoe, blijft een supertent!

Gegeten op 19 februari 2016

astrid201

Als hoofdgerecht de kaasfondue genomen, maar had daar achteraf toch een beetje spijt van. Wat groenten en brood in kaas dompelen is qua smaakbeleving eigenlijk best een beetje saai.
Als voorgerecht de carpaccio was goed.
Verder was het druk en staan de tafeltjes erg dicht op elkaar. Dus voor romantisch dineren met je lief niet echt de meest geschikte plek.

Gegeten op 23 januari 2016

guido58

vriendelijk personeel en een gezellige sfeervolle omgeving. steak tartare hebben we elders beter gegeten. komen hier zeker terug voor een drankje, niet snel opnieuw voor diner. Daarvoor is de prijs-, kwaliteitverhouding niet goed genoeg.

Gegeten op 17 oktober 2015

jan436

Lekker buiten de lunch genoten bij Martins. De sandwich kip en het 12 uurtje waren erg lekker en zagen er verzorgd uit. Bediening was vlot en vriendelijk. Heerlijke chardonnay erbij. Niets op aan te merken, gewoon goed en lekker en goede prijs.

Gegeten op 18 september 2015

Brinkies

Heerlijk genoten van een Martinsburger. Was heerlijk mals rundvlees, royaal belegd met garnering. Erbij hebben we heerlijke witte wijnen gedronken die aangeraden werden door de vriendelijke bediening. Bij de wijn kregen we vooraf ook nog heerlijke olijven en zoutjes. Prima avond.

Gegeten op 10 april 2015

Daphnoes

Afgelopen zaterdag heerlijk geborreld met een goede vriendin. Ik nam een wine-flight. Je kan daarmee drie wijnen van de kaart proberen, voor maar €10,-. Dit is ongeacht de prijs van de wijn op de kaart! Als je de duurste wijn uitkiest doen ze er wel iets minder in, maar dat is naar mijn idee niet meer dan logisch. De wijnkaart is zeer uitgebreid. De wine-flight maakt dat je voor weinig toch meerdere wijnen kan proberen. Mijn vriendin is zwanger en kan ook goed bij Martins terecht. Zo hebben ze heerlijke alcoholvrije bubbels!
We hebben bij de borrel oude kaas en bitterballen besteld. Ook deze waren heerlijk! Wat opviel was de enorme hoeveelheid kaas die we kregen, erg royaal.
Bediening erg vriendelijk!

Gegeten op 13 juni 2015

Martin-52

Brasserie Martins is terecht de betere brasserie van Apeldoorn te noemen, behalve goed eten kun je hier ook prima terecht voor een wijn van de heerlijke wijnkaart, of koffie of thee. Het menu is niet te uitgebreid wat meestal ook ten goede komt van de kwaliteit. Goed gebakken visje en vergezeld met smakelijk groen, na nog een dessert. prima p/q.

Gegeten op 4 juni 2015

linda314

Marketing gerichte plek met personeel dat erg onpersoonlijk was. Sfeer was ook niet erg gezellig, met felle verlichting en te veel tafels op elkaar. Eten was wel goed.

Gegeten op 15 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Martins Brasserie in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Martins Brasserie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.