a TripAdvisor company

Martins Brasserie

Martins Brasserie

1. Toon telefoonnummer 055 521 31 02

Robrero

Vandaag weer de lunch bij Martins genoten. Keer op keer is het goed. Wij aten de zalm met avocado (op boerenbrood), de uitsmijter en de prosciutto (ook op boerenbrood). De zalm, niet gerookt, was voortreffelijk. De uitsmijter is zo rijkelijk dat je het bijna niet op krijgt en dat is zonde, want het is zo lekker. Ook de Prosciutto is heerlijk. Het goede eten en de uitgebreide wijnkaart, die soms top wordt toegelicht, maken dat Martins een aanrader is.

Gegeten op 1 augustus 2016

JeWeGe

Voor het eerst in Martins. Prachtige ervaring. Top advies over wijn en gerecht: Lamscurry was voortreffelijk. Hele restaurant ademt wijnkennis met leuke weetjes op krijtborden op de wand geschilderd. Top, ook prijs-kwaliteit wn mooi opgemaakte tapasgerechtjes bij een wijnarrangement

JacobAppel

Hoewel ze geen biologisch/duurzaam vlees op de kaart hebben staan, hebben we vanwege de vegetarische alternatieven toch voor Martin's Brasserie gekozen. Het was prachtig weer dus we hebben met zijn vijven heerlijk voor op het terras gezeten.
De amuse vooraf (iets met vis en wortel) was niet zo heel bijzonder maar de hoofdgerechten (runderburger, lamscurry, vegetarisch taartje, zalmsalade en falafel) waren geweldig. De drie schaaltjes salade en de twee bakjes friet (normale en truffel) hebben we met elkaar gedeeld. Enige minpunt was de roodlof in de zalmsalade, die was erg bitter.
Bediening was prima en de karaf water kwam met een cooler. Een aanrader.

Gegeten op 4 juni 2016

44Hugo

Wat regende het hard in Apeldoorn. En wat waren we blij toen we de natte jassen en onze plasjes kwijt waren. De bijzonder aardige en attente bediening gaf ons een warm welkom. Martins Brasserie is een lange pijpenla met een aparte sfeer. We dronken groene thee met gember,cappuccino en een biertje van de tap. De tosti mozzarella was uitstekend, de uitsmijter Martins een uitgebreid eetfeest met kaas, ham, ui, tomaat, rosbief en champignons, genoeg om de rest van de dag mee door te komen. Zeer tevreden dan maar weer de regen in...

Gegeten op 15 april 2016

hanrie

Met 3 personen genoten van de High Wine. Lekkere amuses, volop brood (3 soorten) en een plank vol zeer smaakvolle gerechtjes. Ruime portionering en dat geldt zeker voor de glazen wijn. Bepaald niet scheutig. Partner koos uit de kaart voor de biefstuk en meende zelden een zo perfect gebakken stuk vlees te hebben gehad.
Als je rustig wilt tafelen, moet je hier niet zijn, daarvoor is de akoestiek ontoereikend, maar gezellig is het wel.

Gegeten op 2 april 2016

hjdewolde

Vanmiddag lekker geluncht met vrouwlief. Vandaag koos ik voor het bordje sate i.c.m. een Chardonnay. Rare combi maar het werkte goed. Het eten was lekker, de bediening weer prettig en de omgeving werd lekker druk en met goede buzz .
Binnenkort gauw weer naartoe, blijft een supertent!

Gegeten op 19 februari 2016

astrid201

Als hoofdgerecht de kaasfondue genomen, maar had daar achteraf toch een beetje spijt van. Wat groenten en brood in kaas dompelen is qua smaakbeleving eigenlijk best een beetje saai.
Als voorgerecht de carpaccio was goed.
Verder was het druk en staan de tafeltjes erg dicht op elkaar. Dus voor romantisch dineren met je lief niet echt de meest geschikte plek.

Gegeten op 23 januari 2016

guido58

vriendelijk personeel en een gezellige sfeervolle omgeving. steak tartare hebben we elders beter gegeten. komen hier zeker terug voor een drankje, niet snel opnieuw voor diner. Daarvoor is de prijs-, kwaliteitverhouding niet goed genoeg.

Gegeten op 17 oktober 2015

jan436

Lekker buiten de lunch genoten bij Martins. De sandwich kip en het 12 uurtje waren erg lekker en zagen er verzorgd uit. Bediening was vlot en vriendelijk. Heerlijke chardonnay erbij. Niets op aan te merken, gewoon goed en lekker en goede prijs.

Gegeten op 18 september 2015

Brinkies

Heerlijk genoten van een Martinsburger. Was heerlijk mals rundvlees, royaal belegd met garnering. Erbij hebben we heerlijke witte wijnen gedronken die aangeraden werden door de vriendelijke bediening. Bij de wijn kregen we vooraf ook nog heerlijke olijven en zoutjes. Prima avond.

Gegeten op 10 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Martins Brasserie in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Martins Brasserie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.