Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Capri

1. Restaurant
  2. Italiaans

Capri

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 020 624 49 40

edgar6

Lekker minestron lekker pasta ummmmmmmmmm lekker mij kinderen alles gegeten helemaal perfect en goedkoop wedank to volgende week

Gegeten op 11 oktober 2014

mazz

Dagen geleden erg goed gegeten bij Capri, vooraf hadden wij super lekkere vitello tonnato met gemengde salade en als hoofdgerecht kalfscarbonade met gebakken aardappeltjes en spinazie, verrukkelijk en de lekkerste espresso ook nog drink je bij Capri.

Gegeten op 8 oktober 2014

vellys

Heerlijk gegeten... Hmmm Antipasto vitello tonnato met tagliatelle al salmone superrrr lekker
daarna al nagerecht heerlijk Dolce Tiramisu.

Gegeten op 11 oktober 2014

nelly16

Heerlijke Italiaanse avond gegeten bij Capri in Amsterdam. Uitgebreide antipasto, als hoofdgerecht verse zwarte pasta met zeevruchten. Super lekker, een echte aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2014

lminorka

lekker carpaccio als voorgerecht en tortelli als hoofdgerecht, de tiramisu als nagerecht en lekker gegeten. en het personeel is heel vriendelijk.

Gegeten op 2 oktober 2014

Theodort

Ben hier zowel voor een snelle afhaal pizza geweest als een echt diner met het gezin. Beide ervaringen waren oké maar niet heel bijzonder. Als Italië liefhebber ben ik van mening dat er toch beter en authentiekere gerechten te maken moeten zijn met een volledig Italiaanse crew in house. De pizza heeft een dikke bodem en lijkt in de verste verte niet op het neefje uit het zuiden. Bij de voorgerechten hadden we d indruk dat die in dezelfde staat waren ingekocht.

Gegeten op 27 juni 2014

Giel_Amsterdam

Het terras midden in De Jordaan zag er erg aantrekkelijk uit en we hadden wel zin in Italiaans. Helaas bleek het terras het meest aantrekkelijke te zijn van het bezoek.
Het voorgerecht (groene salade en gemende salade) is klein en het lijkt of deze rechtstreeks uit het zakje van een supermarkt komt, dus vrijwel zonder enige toevoeging. Flink aan de prijs zeker de zeer geringe hoeveelheid.
De pizza is een soort pan-pizza. Perfect rond uit een bakvorm, een kant-en-klaar deegsoort, te dik en droog, weinig smaakvol mede door het zeer beperkte beleg. Een pizza kan zo heerlijk zijn. Wie staat hier in de keuken?
De bediening spreekt geen Nederlands, maar ja: dit is Amsterdam, en is niet erg vriendelijk. Als mijn halve pizza blijft liggen, is de enige vraag of ik die mee wil nemen. Nee bedankt.

Gegeten op 9 juni 2014

protos

Deze pizzeria is niet echte reclame voor de Italiaanse keuken, hoewel het wel gerund wordt door Italianen. Wat een aanfluiting! Bleekroze zalm met een grijs randje, een salade caprese met melige en ijskoude tomaten, een bol mozzarella die je zelf mag aansnijden en basilicumblaadjes die hopelijk niet afkomstig waren van de basilicumplantjes in de vensterbank. Met een loslopende kat, die overigens wel heel lief was weet je het maar nooit. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 maart 2014

jannelis

Tja, niet goed, niet slecht. Kregen een tafeltje bij de deur, maar gelukkig viel de tocht mee. Inrichting was wat gedateerd. De jongen die ons bediende was vriendelijk.
Er werd gelijk een mandje brood met kruidenboter op tafel gezet, maar dit bleek niet gratis (dat vermoeden hadden we ook al, maar had er best bijgezegd mogen worden). Brood was krokant en vers, kruidenboter opgeklopt (daar moet je van houden).
Het voorgerecht was een simpel bord met 3 soorten vleeswaren. Lekker, maar niet bijzonder en voor brood hebben we weer extra mogen betalen, werd wel weer heel vriendelijk "aangeboden".
De bodem van de pizza's hadden een structuur en vorm als leken ze panpizza's, weinig Italiaans aan. Deed eerder denken aan kant en klaar gekocht en afgebakken, dan "authentiek bereid". Het beleg bestond vooral uit overvloedige (pizza)kaas.
Als toetje wel hele lekkere tiramisu op, daarom nog net een voldoende voor het eten.

Gegeten op 8 maart 2014

soekie

Aangename plek losjes qua sfeer. Vis, de specialita di pesco ronduit geweldig. Carpaccio di seppa en linguine alle vongole, lasagne en minestrone soep vielen ook goed bij de andere disgenoten.
Ben zeer kritisch op vis en ook Italiaans eten maar het is ons alle vier zeer goed bevallen. Bediening is Italiaans, wel grappig macho.

Gegeten op 18 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Capri in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Capri. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.