Capri

• 6.1

• 6.2

protos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deze pizzeria is niet echte reclame voor de Italiaanse keuken, hoewel het wel gerund wordt door Italianen. Wat een aanfluiting! Bleekroze zalm met een grijs randje, een salade caprese met melige en ijskoude tomaten, een bol mozzarella die je zelf mag aansnijden en basilicumblaadjes die hopelijk niet afkomstig waren van de basilicumplantjes in de vensterbank. Met een loslopende kat, die overigens wel heel lief was weet je het maar nooit. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 maart 2014

jannelis
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tja, niet goed, niet slecht. Kregen een tafeltje bij de deur, maar gelukkig viel de tocht mee. Inrichting was wat gedateerd. De jongen die ons bediende was vriendelijk.
Er werd gelijk een mandje brood met kruidenboter op tafel gezet, maar dit bleek niet gratis (dat vermoeden hadden we ook al, maar had er best bijgezegd mogen worden). Brood was krokant en vers, kruidenboter opgeklopt (daar moet je van houden).
Het voorgerecht was een simpel bord met 3 soorten vleeswaren. Lekker, maar niet bijzonder en voor brood hebben we weer extra mogen betalen, werd wel weer heel vriendelijk "aangeboden".
De bodem van de pizza's hadden een structuur en vorm als leken ze panpizza's, weinig Italiaans aan. Deed eerder denken aan kant en klaar gekocht en afgebakken, dan "authentiek bereid". Het beleg bestond vooral uit overvloedige (pizza)kaas.
Als toetje wel hele lekkere tiramisu op, daarom nog net een voldoende voor het eten.

Gegeten op 8 maart 2014

soekie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aangename plek losjes qua sfeer. Vis, de specialita di pesco ronduit geweldig. Carpaccio di seppa en linguine alle vongole, lasagne en minestrone soep vielen ook goed bij de andere disgenoten.
Ben zeer kritisch op vis en ook Italiaans eten maar het is ons alle vier zeer goed bevallen. Bediening is Italiaans, wel grappig macho.

Gegeten op 18 januari 2014

ilse38
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt niet te eten. Toch maar weer eens een pizza gehaald. Simpelweg vies. Dikke vette bodem, zo hoed al geen garnering, liefdeloos. Hoe kan je tegenwoordig nog zulke pizza's serveren? Tijd voor een nieuwe kok!!

Gegeten op 19 december 2013

JSVS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend erg lekker Italiaans gegeten bij Capri. Een uitgebreide antipasto misto vooraf met echte italiaanse voorgerechten (vitello tonato, carpaccio, insalata caprese, bruscetta). Als hoofdgerecht een sublieme tagliatelle nero di seppa, een verse zwarte pasta met verschillende zeevruchten. Aanrader!

Gegeten op 24 augustus 2013

0611nl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Redelijk eten, het is niet om over naar huis te schrijven. Naast dat de pizza's een saaie (dikke vettige) bodem hadden waren de salades ook niet geweldig, deze waren erg saai.

De bediening was gewoon onaardig en gehaast. Eten werd op tafel gegooid en bij elke karaf wijn was het weer lang zoeken naar oogcontact met een van de chagrijnige medewerkers. Nadat de bediening ook nog een koffie liet vallen en daarvoor de schuld aan een van mijn gasten gaf was de maat vol. Snel de rekening gevraagd om hier vervolgens nooit meer terug te komen. Jammer.

Gegeten op 4 juli 2013

Firegirl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik vond het prima te doen. Kleine wat harde pizza maar niet slecht, karafje wijn, carbonara aan de overkant was ook prima. Bediening vriendelijk en we zaten winderig buiten op de gracht met onze buurtafel op schoot. Gelukkig waren dat aardige mensen. De porties zijn wel karig, daar mag echt wat meer bij.

Gegeten op 24 mei 2013

Ammehie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat jammer, het eten is hier niet meer wat je mag verwachten. Een eenvoudige, niet te dure maar goede Italiaan is goud waard, maar hier staat snel makkelijk geld verdienen voorop. Kille bediening, niet oprecht, harde pizza's, vet deeg, een uiterst trieste salade, oude droge groente, goedkoopste chemische olijven, vieze olie/azijnflesjes en hoe eerder de tafel weer bezet hoe beter. Weer wat meer aandacht voor kwaliteit, liefde voor het vak, voor goed eten en plezier van gasten in je restaurant doet wonderen. Ik hoop dat dit verzoek aankomt.

Gegeten op 14 juni 2013

sanne36
  • Recensies in de laatste twee jaar

Absoluuut niet aan te raden:
- bruschetta aangebrand
- pasta zalm met een zalm tomatensaus, waar geen enkele verse zalm inzat
-bediening het allervreselijkst dat ik ooit heb meegemaakt. onze ober vertelde ons in het italiaans (omdat hij dacht dat wij dat niet konden verstaan) dat wanneer we geen dessert of koffie zouden bestellen we maar moesten betalen en gaan omdat ze de tafel nodig hadden voor nieuwe gasten.

English translation:
Worst restaurant experience ever.
- burnt bruschetta
- the pasta with salmon was made not made with fresh salmon, but came from a jar
- worst service ever: the waiter told us in italian (as he thought we wouldn't be able to understand) that if we wouldn't order coffee or dessert we should make room for the next guests.

absolutely awful restaurant - avoid if you can

Gegeten op 11 mei 2013

LM1098
  • Recensies in de laatste twee jaar

De pizza's zijn niet beter dan een diepvriespizza, de bodum heeft een vreemde structuur en het beleg heeft weinig kwaliteit. De bediening was wel heel snel, maar erg gericht op toeristen.

Gegeten op 18 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Capri in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Capri. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!