Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 521 10 36

Simoontje89

Van de week bij Don Quichotte wezen eten. Het eten was zeer goed. Vooraf beenham gegeten en als hoofdgerecht de lamshaasjes zeker een aanrader! De bediening was zeer attent en gaven je veel aandacht. Ook leuk voor de rokers onder ons beschikt het restaurant over een "rooktuin" met voor de koude dagen een heater! Het heeft onze verwachtingen overtroffen!

Gegeten op 19 oktober 2014

Marieke209

Via online reservering

Wij hadden ons erg verheugd op dit etentje. Het was onze trouwdag, samen met onze kinderen (12 en 14) wilden we dit vieren. Wat ons vooral stoorde waren de lange wachttijden. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht duurde het bijvoorbeeld een uur. Dat vind ik echt te lang. Drie van ons hadden de Angus biefstuk besteld, medium. De biefstuk was echter rauw. Een hebben we terug laten gaan maar dan moet je natuurlijk wel weer wachten. De saus bij de biefstuk kwam naar ons idee uit een pakje. Jammer. Het voorgerecht en nagerecht was wel goed en de bediening was aardig. Al met al zou ik het restaurant niet aanraden.

Gegeten op 15 oktober 2014

hannuijten

Via online reservering

Een uitstekende ambiance met een voortreffelijke keuken en een bedieningsbrigade. Zeer sfeervol. Vrienden die waren er voor het eerst en waren eveneens zeer enthousiast. voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 8 oktober 2014

maritha2

Via online reservering

Er werd een heerlijke, betaalbare wijn aangeraden. Het voorgerecht, wij namen de "voor 2 personen", was erg lekker en enorm uitgebreid. De biefstuk was lekker mals en perfect, alleen vond ik de door mij gekozen port/pepersaus niet lekker (dit zal persoonlijke smaak zijn). De blauwkaas van mijn man was wel heerlijk. De bediening is uiterst vriendelijk en deskundig, met persoonlijke aandacht al was het druk. Echt een aanrader!

Gegeten op 15 september 2014

hans322

Via online reservering

We hebben genoten van een heerlijke culinaire avond. We werden gastvrij ontvangen en kregen een gezellig tafeltje bij het raam. Het voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht smaakten overheerlijk. Je zag en proefde dat alle gerechten met liefde werden bereid. De vriendelijke bediening maakte het tot een gezellig avondje uit. We gaan zeker nog een keer terug!!!

Gegeten op 7 september 2014

Dkarssies

Via online reservering

We waren er ten gebruik van de AH-actie. We kregen een apart menukaartje waar de 3x 2 keuzes op stonden. De service was goed, echter de gasten die wat later binnenkwamen kregen een uitgebreidere behandeling dan ons. Dit waarschijnlijk omdat deze gasten niet van de actie gebruik maakten. Onder de bewoners in Apeldoorn staat het restaurant goed bekend. Hier hebben wij helaas niet ten gehele van kunnen genieten, aangezien we de normale menukaart niet in handen gekregen hebben. Het eten was van goede kwaliteit en lekker. Het dessert (de stroopwafelparfait) vond ik persoonlijk wat minder. De garnering was zeer zoet, waardoor de parfait zelf wat flauw en zwaar aandeed. Desalniettemin zullen we terugkeren om eens de volledige ervaring te ondergaan.

Gegeten op 7 september 2014

Pastaatje

Via online reservering

Rustige en ongedwongen sfeer met vriendelijk personeel. Voor de actie had men een 3 gangen keuze menu, waarbij de keuze niet moeilijk was. Wij hebben lekker gegeten.

Gegeten op 4 september 2014

Ditawa

Via online reservering

Don Quichotte staat voor knus, huiselijk, gezellig, goede bediening, lekkere wijn en heerlijke Angus biefstuk! Zeker aanrader!

Gegeten op 28 augustus 2014

metingokhan

Via online reservering

Het was heerlijk vooral angusbiefstuk gezellig sfeer en bediening perfect .een aanrader het wss er druk toch alles perfect optijd geserveerd.

Gegeten op 24 augustus 2014

Aafke1981

Via online reservering

Gereserveerd met de gespaarde punten van de Albert Heijn. Hierdoor, begrijpelijk, een beperkte keuze. Omdat ik zwanger ben kreeg ik ruimere keuze. Erg klantgericht!
Ik koos de biefstuk, mij was verteld dat dit type biefstuk prima doorbakken gegeten kon worden. Tijdens het eten van het hoofdgerecht kwam de chefkok speciaal vragen of het op deze manier smakelijk was. Wederom erg servicegericht.
Heerlijk gegeten, gezellige entourage en klantgericht personeel. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 22 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Don Quichotte Eten & Drinken in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Don Quichotte Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.