Don Quichotte Eten & Drinken

• 8.4

• 7.8

yessica3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig gegeten, aardige bediening, leuke gevarieerde kaart. Op aanraden het bourgondisch voorgerecht, van alles wat. Heerlijk!

Gegeten op 25 januari 2014

Anni272
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een tijdje geleden hebben we bij Don Quichotte gegeten en het was werkelijk fantastisch! De bediening was erg vriendelijk en ze wisten waar ze het over hadden. Het eten was geweldig; als vooraf een heerlijke Franse uiensoep en als hoofdgerecht het heerlijke lamsvlees. Beide gerechten waren nagenoeg perfect bereid. Het restaurant is erg knus met leuke decoratie.
Zeker een aanrader!

Gegeten op 9 december 2013

Fleur85
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier heerlijk gegeten. Daarnaast weet de bediening waar ze het over hebben en ze zijn vriendelijk en gastvrij. Wij zaten in de 'serre' waar je net als in de rest van het restaurant erg gezellig en sfeervol zit. Het nadeel is dat je niet echt privacy qua gesprekken hebt omdat je vrij dicht op elkaar zit maar wij
hebben dit niet als heel storend ervaren. De enige kritiek die ik kan geven is dat we toen we weg gingen niet werden
opgemerkt. We zeiden zelf nog gedag maar kregen geen reactie. Alles bij elkaar vind ik het een aanrader, wij vonden ons etentje echt een avondje uit. Helaas was dit eenmalig omdat we in een hotel in Apeldoorn zaten anders zouden we hier zeker terug komen!

Stiefie7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig eetcafe. We hadden een tafel aan het eind van de zaal, wat ongelukkig was want iedereen moest hier langs die naar toilet moest. aangezien de laatste stoel op de rand van het afstapje naar het toilet stond, maakte dat je op die plek niet echt aan rustig eten toekomt. Het voorgerecht garnalen smaakte prima, het hoofdgerecht (angus biefstuk) was redelijk. De service was vriendelijk en attent.

Gegeten op 1 november 2013

cmbos
  • Recensies in de laatste twee jaar

We waren aan de vroege kant dus we hadden alle ruimte om een plek te kiezen. We kozen ervoor om eerst een drankje en soepje te doen aan de voorkant. Niet een super gezellig uitzicht, maar de bediening maakte het ons zeer comfortabel.
Hij had er erg plezier in, maar niet op een vervelende manier, maar precies gepast.
Hij lichtte ons goed in over de gerechten en wanneer het klaar was en waar we dan binnen konden gaan zitten. Het eten was prima met veel variatie bij het hoofdgerecht en het was genoeg, met een lekker wijntje. Deze werd vlak voor het hoofdgerecht nog even aangevuld zonder extra kosten te rekenen. De mixed grill was aan de droge kant (mogelijkheid om varkensvlees te vervangen voor kip was geen probleem) en de stukjes waren ietwat mager. We kregen vanaf het begin al een mandje brood met lekkere zelfgemaakte kruidenboter, dit werd nog rijkelijk aangevuld zonder extra in rekening te brengen, deze viel dan ook erg mee.
Er zijn veel leuke spulletjes te vinden aan de muur en op randjes. Je moet hier van houden anders oogt het misschien rommelig maar ik vind het leuk om hier naar te kijken tijdens het tafelen.

Gegeten op 14 juni 2013

JuMa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, en genoten van de gastvrijheid.
Intieme sfeer, en een uitstekende kaart.
Prijzen zijn prima, zéker voor de hoge kwaliteit die je ervoor krijgt geleverd. Het duet van zalm en forel is een streling voor de tong als voorgerecht. Als hoofdgerecht viel de keuze op de
Mixed Grill Cervantes. Dit is een kwartet van Rund, Lam, Kip en Varken, maar in tegenstelling tot de meeste mixed grills, was ieder stukje vlees voorzien van een eigen, mooie smaaksensatie. Zo werd het een bijzondere ervaring!
Als toespijs de huisgemaakte pure chocolademousse. Heerlijk voor de chocoladeliefhebber, en een absolute aanrader!
Luchtig, smaakvol!

Wij zijn er snel weer te vinden!

Gegeten op 9 juni 2013

Eveline2
  • Recensies in de laatste twee jaar

De dag na hemelvaartdag logeerden we in Garderen. Via Iens kwamen we (mijn man en ik) in dit restaurant terecht. De vele lovende recensies zijn niet overdreven. Het welkom was warm, de sfeer was gezellig. Druk, maar niet té. Ruime keus, lekkere gerechten. We namen een glaasje witte wijn, de huiswijn, die bijzonder smakelijk was. De wijn was € 3,50 per glas. Hier oor hadden we een echt lekkere wijn en niet zomaar een huiswijntje.
Ook de rode wijn die we bij het hoofdgerecht kozen (Monte Ducay, Reserva Cariñena 2008 was erg lekker. Een karafje van een halve liter voor € 12,50.

Vooraf kozen we de soep van de dag, aspergesoep. Echt lekkere verse soep, geen blik of pakje. Vervolgens hadden we de lamshaasjes. Gerserveerd met bietjes, sla en gebakken aardappeltjes. De lamshaasjes waren heerlijk mals en de bijpassende gerechten lieten zich ook goed smaken. Voor een dessert haden we geen plek meer, dus namen we een kopje koffie na. Totale rekening € 75.
Kortom een plezierig restaurant, erg vriendelijke bediening, attent.
Als we weer in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

Gegeten op 10 mei 2013

76kim
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoe is het mogelijk dat dit restaurant zo hoog staat aangeschreven? Wat een fiasco! Wie verder kijkt dan de compleet oubollige inrichting, wordt verrast door de even ouderwetse hap. Met een halve perzik die uit blik leek te komen als garnering? Ouderwets is een ding, smaken verschillen, maar helaas was de gegrilde angus beef kurkdroog. De rode huiswijn is wat laf. Het geserveerde kannetje ijswater prettig. De bediening was goed en het welkom aardig maar dat is toch echt niet genoeg om het eten te compenseren. Conclusie: een magere voldoende, zeker geen aanrader.

Adoorn104
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst lijkt het allemaal wat krapjes, maar in de praktijk valt het reuze mee. Service en klantgerichtheid is meer dan uitstekend, prima uitleg van kaart en wijnen. Wij (6 personen) vroegen bij de wijn ook om een karaf water en gedurende onze hele aanwezigheid werd die stilzwijgend incl. ijsblokjes aangevuld. Het eten was meer dan uitstekend, werd in een plezierig tempo opgediend en - ook al hadden we allemaal iets verschillends - tegelijkertijd. Prijs- kwaliteitsverhouding zeer acceptabel. We komen hier absoluut weer terug

Gegeten op 3 mei 2013

fvanderploeg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een restaurant met prettige uitstraling, goede en enthousiaste bediening, en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Het (koude) voorgerecht, forel en zalm met kappers, olijeven, zure room en pepers (o ja, en zwarte olijventapenade op een schijf citroen, ik dacht verdomd dat het kaviaar was!), was goed, nou ja, beetje te koud. Het hoofdgerecht, Ajam Smoor, vond ik goed gelukt, geurig. De huiswijn, een merlot/cabernet is prima. Puntje extra in de plus: de bediening liet aan het eind het glas waar nog een béétje wijn in zat gewoon staan. Zo hoort het!

Gegeten op 13 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Don Quichotte Eten & Drinken in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Don Quichotte Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!