a TripAdvisor company

foto's van Don Quichotte in Apeldoorn - 1 foto's van Don Quichotte in Apeldoorn - 2 foto's van Don Quichotte in Apeldoorn - 3 foto's van Don Quichotte in Apeldoorn - 4 foto's van Don Quichotte in Apeldoorn - 5 foto's van Don Quichotte in Apeldoorn - 6

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 521 10 36

Dineren in het hart van Apeldoorn

De veelzijdige keuken van dit restaurant zorgt er voor dat iedereen hier met een voldaan gevoel de avond afsluit. Gerechten worden op een klassieke manier bereid en verschillen van malse tournedos tot ajam smoor. Al een decennium lang is Don Quichotte een begrip in Apeldoorn. En dat is niet voor niks! De combinatie van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een memorabele avond.

starseeker

Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant
We namen 3 gangen en dat waren mooie en lekkere gerechten vooral de super malse steak!
Huiswijn prima en goed betaalbaar
Al met al een leuke avond ook mede dankzij bediening.

Gegeten op 1 juli 2016

jan.bert

Wij hebben een week geleden gegeten bij Don Quichot prijs kwaliteit gaat wat scheef.
Het voorgerecht en nagerecht was super goed en lekker . De beide hoofdgerechten vielen wat tegen het vlees en de vis waren goed bereid maar de garnituur was wat armzalig, fabrieks frieten met een beetje geraspte rauwkost van wortel en kool (ws uit een voorgesneden zak geschud) wat aangemaakt met een sausje en een heel klein puntje gegratineerd iets op het bord. We miste dus echt wat meer groente garnituur. Daarnaast mag het bedienend personeel wel wat meer aangestuurd worden op kleding een slobberig zittende spijkerbroek en sportschoenen is niet echt een visitekaartje al hangt er een lang schort over aan de voorkant.
Daarnaast vonden we de rekening uiteindelijk redelijk aan de prijs voor de kwaliteit wat geleverd wordt. Jammer we hebben er in het verleden echt beter gegeten. Zal er niet meer zo snel eten gezien prijs kwaliteit.

Gegeten op 7 juli 2016

hlgroot

Via online reservering

Het 3-gangen bij Don Quichotte was matig, voorgerecht crostinis met zalmmousse een 8, gegrilde champignons met kaas een zeventje. Hoofdgerecht roodbaarsfilet met saus en Angusbiefstuk beiden matig met standaard garnituur. Desert ijs was goed maar witte chocolademousse had (voor ons zichtbaar!) te lang op de uitleverbalie gestaan, het was warm die dag en de mousse leek intussen wel op een paar klonten boter.We waren twee jaar gelden bij DQ en vonden het eten beslist beter. De dames waren wel vriendelijk en servicegericht. De ambiance(frans) is met z'n rechte café-stoeltjes niet erg comfortabel meer.

Gegeten op 10 juli 2016

jerrypronk

Geweldig goed gerund restaurant, eigenaren leveren topkwaliteit op alle fronten. De passie spat er af. Niets is teveel om het de gast naar de zin te maken, je krijgt het gevoel dat je bij ze op visite bent voor een etentje bij ze thuis. De koude koffie met de speciale cognac is een aanrader

Gegeten op 25 juni 2016

Jeroen04

Met een groep van zeven mannen werden we heel gastvrij ontvangen afgelopen zaterdag. Dit bleek een voorbode voor de rest van de avond. Hoewel de tijd tussen de gangen af en toe wat lang was, gaf dit ons mooi tijd voor het nagenieten van de gerechten. De uitleg bij de gerechten (en de mogelijke extra's) was perfect, de gastheer en zijn team namen uitgebreid de tijd voor alle gasten. De kwaliteit van het eten voldeed meer dan aan de verwachtingen en over de prijs mag niemand klagen. Met een supervoldaan gevoel namen wij met een welgemeend " tot de volgende keer" afscheid van dit mooie restaurant.

Gegeten op 18 juni 2016

markkrijgsman

lekker gegeten bij Don quichotte waarbij de biefstuk van de haas uitzonderlijk mals was. bediening prima en alert en gewoon een hele fijne avond gehad.

Gegeten op 5 mei 2016

heleen32

De hartelijkheid, gastvrijheid & behulpzaamheid van de crew zijn boven alle lof verheven.
De pittige spare ribs smolten op de tong, de Spaanse huiswijn daarbij maakte alles tot een feest.
dank aan het team!
Heleen Vos, Baarn

Gegeten op 24 april 2016

kvdmeer

Heerlijk gegeten bij Don Quichotte op 16 april 2016. Reservering per mail gedaan, leuk mail contact gehad met Lotte. Ik mag geen gluten en lactose, bij de reservering aangegeven en op de avond zelf perfect rekening mee gehouden en goed meegedacht over de mogelijkheden door de bediening & keuken. Ook de mogelijkheid om halve porties te bestellen was voor mij een eye opener, niet eerder ergens gezien. Erg mooi ingespeeld op de wensen van de gasten van nu. En dan in combinatie met de wijnen van Vintake, heerlijk!

Over de voorgerechten had minder dressing gemogen, maar dat was ook echt het enigste minpuntje. Een echte aanrader Don Quichotte!

Gegeten op 16 april 2016

wout25

Gastheer Kees bezorgt je - samen met zijn crew - een onvergetelijke avond. Heerlijke traditionele gerechten in een supergezellige ambiance. Een aanrader. Met lieve groet uit Leiden

Gegeten op 9 april 2016

haroldsworld

Op een zaterdagavond rond de klok van 19.00uur…

Gezellig druk en sfeervol huiselijk ingericht restaurant met prima eenvoudige gerechten waarvan er een aantal al heel lang op de kaart staan, en niet echt meer van deze tijd zijn. Personeel is (te) gehaast vriendelijk en zou zeker oplettender kunnen zijn, ik mis de belangstelling in de gasten. Mij werd niet gevraagd hoe ik de tournedos wilde eten ?? En de saus apart serveren graag en met een steak mes !

De gerechten op het menu zijn wat eenvoudig maar de smaak was goed echter de manier van bereiden kan een stuk beter. De garnalen moeten wel op d e juiste tijd uit de salamander (open-oven) worden gehaald anders mis je de boot geheel.

Sterk punt is het bestellen van de bijgerechten in een kleine portie, daarmee voorkom je onnodig verspilling. Prima keuze in (huis) wijn, advies en kennis van de gastheer dragen hieraan bij.

Tip voor gastheer Cees,
-Communiceer goed met je personeel, weet wat de wensen van je klanten zijn.
-Bedrijfskleding, zorgt voor een betere herkenning.
-Ruim op als de tafelgasten vertrokken zijn !

Kijk eens na een andere indeling, tafels staan wel dicht op elkaar , hoor.

Puntje terzijde, Het bedrijf leent zich niet goed voor mindervaliden in een rolstoel.(drempels )

Conclusie: een magere voldoende, te meer dit ook al 6 weken geleden werd ervaren.

Gegeten op 19 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Don Quichotte in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Don Quichotte. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.