Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Don Quichotte Eten & Drinken

3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 055 521 10 36

Ditawa

Via online reservering

Don Quichotte staat voor knus, huiselijk, gezellig, goede bediening, lekkere wijn en heerlijke Angus biefstuk! Zeker aanrader!

Gegeten op 28 augustus 2014

metingokhan

Via online reservering

Het was heerlijk vooral angusbiefstuk gezellig sfeer en bediening perfect .een aanrader het wss er druk toch alles perfect optijd geserveerd.

Gegeten op 24 augustus 2014

Aafke1981

Via online reservering

Gereserveerd met de gespaarde punten van de Albert Heijn. Hierdoor, begrijpelijk, een beperkte keuze. Omdat ik zwanger ben kreeg ik ruimere keuze. Erg klantgericht!
Ik koos de biefstuk, mij was verteld dat dit type biefstuk prima doorbakken gegeten kon worden. Tijdens het eten van het hoofdgerecht kwam de chefkok speciaal vragen of het op deze manier smakelijk was. Wederom erg servicegericht.
Heerlijk gegeten, gezellige entourage en klantgericht personeel. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 22 augustus 2014

LiesbetteB

In het voor ons vreemde Apeldoorn via deze site bij Don Quichotte terecht gekomen. We werden heel vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd. De plaats die we kregen was even wennen. Het was vol en we hadden een plekje naast de muur. Gekozen als voorgerecht voor de Don Quichotterien. Heerlijk maar wel een beetje veel. Als hoofdgerecht de angusbiefstuk. Was gerecht van de dag. Deze was voortreffelijk. Zo mals...... Helaas was er geen plek meer voor een toetje want de Griekse yoghurt hadden we graag geproefd.
De adviezen voor de wijn en de kwaliteit daarvan was ook geweldig. De medewerkers erg vriendelijk en deskundig, zonder dat het overdreven was. prijs was meer dan redelijk. Kortom op alle fronten een aanrader.

Gegeten op 21 augustus 2014

genieter37

Eten bij Don Quicotte is een feestje. Bediening ongedwongen. Prijzen normaal en.... Daar ga ik weer... Ook een karafje water geen probleem. Echt een avondje uit en er wordt rekening gehouden met het feit dat je nog een bioscoopje wilt pakken. Kaart wisselt niet vaak (en dat is hier ook niet nodig). Gewoon altijd goed en vertrouwd.

yessica3

Geweldig gegeten, aardige bediening, leuke gevarieerde kaart. Op aanraden het bourgondisch voorgerecht, van alles wat. Heerlijk!

Gegeten op 25 januari 2014

Anni272

Een tijdje geleden hebben we bij Don Quichotte gegeten en het was werkelijk fantastisch! De bediening was erg vriendelijk en ze wisten waar ze het over hadden. Het eten was geweldig; als vooraf een heerlijke Franse uiensoep en als hoofdgerecht het heerlijke lamsvlees. Beide gerechten waren nagenoeg perfect bereid. Het restaurant is erg knus met leuke decoratie.
Zeker een aanrader!

Gegeten op 9 december 2013

Fleur85

We hebben hier heerlijk gegeten. Daarnaast weet de bediening waar ze het over hebben en ze zijn vriendelijk en gastvrij. Wij zaten in de 'serre' waar je net als in de rest van het restaurant erg gezellig en sfeervol zit. Het nadeel is dat je niet echt privacy qua gesprekken hebt omdat je vrij dicht op elkaar zit maar wij
hebben dit niet als heel storend ervaren. De enige kritiek die ik kan geven is dat we toen we weg gingen niet werden
opgemerkt. We zeiden zelf nog gedag maar kregen geen reactie. Alles bij elkaar vind ik het een aanrader, wij vonden ons etentje echt een avondje uit. Helaas was dit eenmalig omdat we in een hotel in Apeldoorn zaten anders zouden we hier zeker terug komen!

Stiefie7

Gezellig eetcafe. We hadden een tafel aan het eind van de zaal, wat ongelukkig was want iedereen moest hier langs die naar toilet moest. aangezien de laatste stoel op de rand van het afstapje naar het toilet stond, maakte dat je op die plek niet echt aan rustig eten toekomt. Het voorgerecht garnalen smaakte prima, het hoofdgerecht (angus biefstuk) was redelijk. De service was vriendelijk en attent.

Gegeten op 1 november 2013

cmbos

We waren aan de vroege kant dus we hadden alle ruimte om een plek te kiezen. We kozen ervoor om eerst een drankje en soepje te doen aan de voorkant. Niet een super gezellig uitzicht, maar de bediening maakte het ons zeer comfortabel.
Hij had er erg plezier in, maar niet op een vervelende manier, maar precies gepast.
Hij lichtte ons goed in over de gerechten en wanneer het klaar was en waar we dan binnen konden gaan zitten. Het eten was prima met veel variatie bij het hoofdgerecht en het was genoeg, met een lekker wijntje. Deze werd vlak voor het hoofdgerecht nog even aangevuld zonder extra kosten te rekenen. De mixed grill was aan de droge kant (mogelijkheid om varkensvlees te vervangen voor kip was geen probleem) en de stukjes waren ietwat mager. We kregen vanaf het begin al een mandje brood met lekkere zelfgemaakte kruidenboter, dit werd nog rijkelijk aangevuld zonder extra in rekening te brengen, deze viel dan ook erg mee.
Er zijn veel leuke spulletjes te vinden aan de muur en op randjes. Je moet hier van houden anders oogt het misschien rommelig maar ik vind het leuk om hier naar te kijken tijdens het tafelen.

Gegeten op 14 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Don Quichotte Eten & Drinken in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Don Quichotte Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.