a TripAdvisor company

2. Frans-internationaal
  3. Topper 2016
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 055 521 10 36

Dineren in het hart van Apeldoorn

De veelzijdige keuken van dit restaurant zorgt er voor dat iedereen hier met een voldaan gevoel de avond afsluit. Gerechten worden op een klassieke manier bereid en verschillen van malse tournedos tot ajam smoor. Al een decennium lang is Don Quichotte een begrip in Apeldoorn. En dat is niet voor niks! De combinatie van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een memorabele avond.

erik326

Wij komen al vanaf de opening bij Don Quichotte en zijn vanaf de eerste dag nog nooit teleur gesteld.
Je wordt hartelijk ontvangen door de gastheer- of vrouw, je krijgt de tijd om eens rustig door het menu te bladeren met een heerlijk broodje en drankje erbij. Het eten is voortreffelijk, wat je ook kiest het is goed. Wat zeker niet mag ontbreken is dat je waar voor je geld krijgt, niet het geijkte stukje biefstuk welke zat verstopt tussen de salade, maar een echt goed stuk vlees!

Omdat wij uit Almere vandaan komen, maken we er een echt avondje uit van en we genieten dan ook met volle teugen van de gastvrijheid van Don Quichotte. In het verleden hadden we onze Schotse vrienden meegenomen naar dit restaurant en ook zij waren zeer te spreken over dit restaurantje. Als je bedenkt dat onze vrienden zelf uit de horeca kwamen!

Nu ik dit schrijf, herinner ik mijzelf eraan om weer eens een tafeltje te boeken bij Don Quichotte en dan hoop ik dat Cees een heerlijke whisky voor mij heeft na het eten. ;-)

Gegeten op 9 juli 2015

ariekeukenmeester

Via online reservering

Al vaker bij Don Quichotte gegeten en nooit klachten. Nu met AH bon. Ondanks bonnen toch voldoende keuze. Sfeer en eten waren gewoon goed.

Gegeten op 9 december 2015

erika8

Via online reservering

Gezellig druk en sfeervol restaurant met lekkere gerechten. Personeel is vriendelijk maar zou iets oplettender kunnen zijn. We gaan er zeker nog een keer eten.

Gegeten op 26 november 2015

mypma

Via online reservering

Gisteren heerlijk gegeten bij Don Quichotte. De wildstoof was voortreffelijk. De bediening had kennis van zaken en was erg attent. Dit restaurant is beslist een aanrader!

Gegeten op 6 december 2015

hendrikG

Via online reservering

Gisteren voor het eerst bij Don Quichotte gegeten. Eten prima, prijs-kwaliteit ++. Alleen het ijs van het nagerecht was veel te koud en dus erg hard. Maar verder erg lekker.
Wat opviel was de gastvrijheid. Persoonlijke benadering, je voelt je oprecht welkom en dat maakt van het etentje een feestje. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 6 december 2015

leoapeldoorn

Via online reservering

Gegeten AH Aktie. 3 Gangen menu keuze werd uitgebreid vanwege het wildseizoen met extra mogelijkheden. (Wildstoofpot, Bospaddestoelen soep). Gekozen voor de tongfilet prima visje met lekkere saus! Nagerecht brownie met ijs heel lekker maar wel machtig. Koffie met speculaaslikeurtje na. Alles uitstekend voor de prijs. bediening deskundig, erg vriendelijk en attent. Het is wat krap zitten (zat helemaal vol) maar dat hebben we er wel voor over.

Gegeten op 3 december 2015

ariehoogendoorn

Via online reservering

Deze week bij Don Quichotte gegeten, genoten van de zeer goede kaart en service! Een aanrader zijn de Angusbiefstuk en de wildstoofpot als hoofdgerecht. Daar werd een heerlijke garnituur met rode kool, zuurkool en stoofpeer bij geserveerd. De bediening was zeer vriendelijk en informeerde regelmatig of alles naar wens was. Een absolute aanrader en we komen hier vaker terug!

Gegeten op 3 december 2015

rina-u

Via online reservering

Wij hadden ons verheugd op een heerlijk etentje,maar het was niet wat we gewend waren!Het voorgerecht kon er mee door.Het hoofdgerecht zat geen smaak aan!de lol was er wel wat af!Dat hebben we wel gezegd en het werd keurig opgelost.We mochten wel iets anders kiezen.Daarna kregen we nog een consumptie aan geboden.Het nagerecht was heerlijk.De service was in ieder geval prima.

Gegeten op 2 december 2015

Tezzy

Voor onze trouwdag weer gegeten bij Don Quichotte. Zoals altijd weer heerlijk gegeten en service is zeer persoonlijk en TOP!
We begonnen met de Donquichotterieen, een schaal met verscheidene voorgerechten van de kaart. Er is netjes gevraagd welke dingen we niet lustten en dus niet op de schaal kwamen, super! De romige bospaddestoelensoep was werkelijk goddelijk en voor de rest ook alles heerlijk. Bij het Mijn hoofdgerecht was angusbiefstukjes en ook daarbij wordt altijd keurig gevraagd hoe je de biefstuk wil hebben (medium well) en zo krijg je het ook op tafel. Mijn man had wildstoofpotje en wilde daar geen zuurkool bij, zo gezegd zo gedaan, met alle wensen die je hebt wordt rekening gehouden.
Tussen de gangen door konden we roken in de sfeervolle overdekte patio met gezellige lampjes en terrasverwarming. Er lag ook een fleece dekentje die je eventueel kon gebruiken.
Kees en de serveerster wisten ook precies dat we na het eten naar de film gingen en hoe laat we daar moesten zijn, kortom zoals altijd weer een geweldige gastvrije ervaring met heerlijk eten en gezelligheid. Uiteraard komen wij hier weer terug. Werkelijk TOP!

Gegeten op 27 november 2015

Huiston

Leuk en sfeervol restaurant. Kleinschalig met uitstekende bediening.
Gevarieerd menu met uitstekende gerechten.
Gerechten waren smaakvol en vers.
Echt een aanrader.

Gegeten op 14 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Don Quichotte in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Don Quichotte. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.