Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Don Quichotte Eten & Drinken

2. Frans-internationaal
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 055 521 10 36

lis3

Kom al jaren, van af het aller eerste begin, bij DQ. Het is altijd mijn favoriete restaurant geweest. Heb er 20 aug.( onze trouwdag ) weer heerlijk gegeten met mn man. Ga binnenkort weer met een vriendin om een jubileum te vieren. Verheug mij er nu al op.

Gegeten op 20 augustus 2014

smootht

Restaurant waar lekker gegeten kan worden voor een schappelijke prijs. Bediening doet goed hun best en probeert de gasten een avond uit te bieden. De huiskamer indeling geeft een leuke sfeer, maar je moet hier natuurlijk wel van houden.

Gegeten op 1 november 2014

proefhetzelf

We hebben het afgelopen jaar tweemaal bij dit restaurant gegeten. Iedere keer zeer welkom geheten en goed bediend. De gerechten waren heerlijk, aangevuld met een goede wijn. We zullen er zeker terugkeren!

Gegeten op 2 december 2014

hans410

Via online reservering

Prima gegeten met de AH spaaractie.
Gezellig restaurant en goede bediening.
Daarom waarschijnlijk zelfs op maandagavond vol.

Gegeten op 15 december 2014

ellen158

Via online reservering

We kenden dit restaurant van eerdere bezoeken, dus we wisten dat het diner weer van goede kwaliteit zou zijn. Onze oudste zoon had voor de biefstuk op het keuzemenu gekozen en tijdens het eten zei hij dat hij nog niet eerder zo'n malse biefstuk heeft gegeten. Ook de andere gerechten waren prima. Vooraf konden we ook de wijn proeven, zodat we zeker wisten dat we een passende wijn hadden bij ons gerecht. De Rioja huiswijn is erg aan te bevelen, want die smaakt goed bij ieder gerecht. De vriendelijke bediening zorgde er voor dat we niets tekort kwamen. Dank jullie wel, we komen zeker terug!

Gegeten op 7 december 2014

CarolineAV

Omdat wij bij Don Quichotte gingen eten met een spaarkaart van AH & Iens waren wij wat aan de voorzichtige kant qua verwachtingen... Een beperktere menukaart (zoals ze die ook hier serveren) betekent tenslotte niet zelden ook aangepaste gerechten. Maar niets van dat alles; een uiterst positieve verrassing stond ons te wachten!
Welkom geheten door het zeer vriendelijke personeel hebben wij kunnen genieten van de meest heerlijke gerechten! En karig was het allerminst; toen wij kozen voor de angus biefstuk hadden wij niet verwacht een complete bilpartij op ons bord aan te treffen ;)
Zonder gein, het eten was voortreffelijk! Vooraf een rijkelijk gevulde salade met tonijn, als tussendoor-gerecht heerlijke Franse uiensoep, als hoofdgerecht dus een supermalse (smelt op de tong) angus-biefstuk met pepersaus; zo'n goeie hoeveelheid vlees dat we daarna even moesten wachten voor we het dessert aandurfden! Ook dat laatste was heerlijk (brownies!) en vanwege de toch wel redelijk volle maag kreeg ik het overblijvende stuk van mijn brownie ingepakt mee naar huis!
De service was werkelijk uitmuntend! Bediening met een lach en echte bourgondische gastvrijheid. Toen wij een vraag hadden over het bockbier van LaTrappe kregen we twee kleine proefglaasjes om te proberen (waarna we uiteraard beiden een vol glas van dat lekkers hebben besteld), het mandje stokbrood werd tweemaal bijgevuld (waarna we de volgende vulling toch maar netjes afsloegen :P) en na het heerlijke 4-gangenmaal werden we nog getrakteerd op een klein proefglaasje whisky toe!
U begrijpt dat wij een hele dikke fooi hebben gegeven, dubbel en dwars verdiend! Don Quichotte is absoluut een aanrader, wij gaan zeker terug!

Gegeten op 1 december 2014

Elbertsen

Via online reservering

Leuk en gezellig restaurant met aardige en vlotte serveersters.
Eten was lekker maar niet heel bijzonder.
Voorgerechtjes waren goed maar erg simpel, wat sla met tonijn uit blik en wat sla met verschillende soorten ham.
De Angus biefstuk was goed klaargemaakt maar de wildstoof was wat flauwtjes.
Nagerechten waren net als de voorgerechten goed maar simpel.
Brownie met vanilleijs en bosvruchtensaus met vanilleijs.
Al met al lekker gegeten maar het had iets "spannender" mogen zijn.

Gegeten op 26 november 2014

alwin8

Via online reservering

Lekker eten en de bediening is prima en natuurlijk heerlijk huislijk! Kortom super restaurant om eens lekker te dineren.

Gegeten op 26 november 2014

Pastaatje

Via online reservering

Te beginnen met de service, Men heeft het gastheerschap n.m.m. hoog in het vaandel staan.
Zoals altijd dus alleen maar lof hiervoor. Wij waren hier deze keer in het kader van de Iens/Albert Heijn actie. Men had een leuk keuzemenu samengesteld. Voor elk wat wils en ....
allemaal zeer smaakvol. M.aw wij hebben heerlijk gegeten.

Gegeten op 21 november 2014

SanchoPanza

Via online reservering

een gezellig restaurant met uitermate vriendelijke bediening. Het eten was prima,maar de bijgerechten veel te weinig. Er is de avond dat wij er waren 2 x iemand van een (slecht aangegeven) hoge af-/opstap afgevallen. De rekening (met de hand ingevuld) was onjuist en werd met excuses van het personeel keurig opgelost.

Gegeten op 19 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Don Quichotte Eten & Drinken in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Don Quichotte Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.