Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Brugwachter

2. BBQ/grill
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 055 360 06 96

claudia97

Super lekker gegeten bij de brugwachter. Wij rijden graag wat kilometers om om hier te gaan eten. De sfeer is heerlijk ontspannen en de bediening super vriendelijk.
Kleine greep uit onze gerechten: Genoten van de bitterballen met geitenkaas, heerlijke risotto met paddestoelen op bij het hoofdgerecht, de tonijnsteak was echt super, perfect gebakken huisgemaakte frietjes en een heerlijke tarte tatin als afsluiter!
Wij komen hier graag terug.

Gegeten op 7 januari 2015

margith

Heerlijk gegeten en wederom genoten van de surf&turf, blijft toch één van mijn favorieten. Bediening altijd even vriendelijk :-).

Gegeten op 28 december 2014

bibi11

Super gezellige mensen in de bediening, ook leuk dat je de keuken in kan kijken en kunt zien wat ze aan het doen zijn dus ze verbergen niks dat vind ik leuk gedaan.
Gewoon een heel gezellig restaurant!

Gegeten op 3 januari 2015

WendyEnthoven

Afgelopen weekend met 6 meiden gegeten bij de Brugwachter. Na een fijne ontvangst kregen we een tafeltje dicht bij de keuken. Een ronde tafel, wat erg gezellig is als je met z'n 6'en bent. De sfeer was uitstekend en het eten nog beter. Ik heb genoten van het voorgerecht, rolletjes van gerookte zalm met heilbot en bieslookroomkaas op wakame salade uit het Brugwachtermenu. Als hoofdgerecht had ik de Kabeljauwfilet gebakken in roomboter met Noilly Prat-saus. Ook van het Brugwachtermenu. De saus was wat flauw, maar verder genoten van een heerlijk diner.
We hebben geen desert op, maar kregen bij de thee een plateau met wat kleine chocolaatjes en koffieboontjes, heerlijk! We hebben nog wel een rondje bonbons besteld, waar we erg blij van werden!
Al met al heerlijk gegeten en getafeld.

Gegeten op 2 januari 2015

julian5

Dit was de tweede keer dat ik bij dit restaurant en het was telkens fantastisch. Ik had als amuse een salade met zalmpaté wat heel lekker was. Als voorgerecht had ik een salade met 2 stukjes toast, zalm, paling en forel. Als hoofdgerecht had ik kalfsspareribs gekookt in knoflook en curry voor een beetje pittige smaak. Als dessert had ik amrikaanse pnnenkoeken met stroop, ijs, slagroom en 2 koekjes waar het ijs en slagroom oplagen. De service was heel goed snel en vriendelijk en je kan altijd even een praatje met ze maken je kan het best er naar toe gaan als er geen kerst is want rond kerst is het daar het drukst. Het gebouw was verdeelt in 4 stukken een voor keuken een stuk voor ontvangst en 2 aparte stukken voor ontbijt, lunch en diner. Het gedeelte waar ik zat was het meer moderne gedeelte en het ander met meer kerst sfeer. Ze hadden bij de moderne gedeelte ook een zit gedeelte bij een open haard.

Gegeten op 20 december 2014

ward1

Super! Pure klasse, goed lekker eten, tegen een schappelijke prijs, de dry aged ribeye is een dikke vette aanrader, service is perfect!
Kom er graag!

Gegeten op 6 november 2014

ThomasdeBoer

Gegeten op 15 november 2014

matthijs34

Afgelopen vrijdag ontzettend lekker gegeten bij de Brugwachter , het eten was uitstekent en de service subliem ! Fijn dat je zo hartelijk wordt verwelkomt in de Brugwachter , dit zal ik niet snel vergeten ! Aanrader dus !

Gegeten op 24 oktober 2014

stouwen

We hebben hier afgelopen woensdag met z´n drieën gegeten. We kregen al vrij snel wat drinken en wat brood en olijven. Het duurde echter bijna een half uur voordat we de kaart kregen. Vervolgens duurde het een uur voordat we ons voorgerecht kregen en ook een uur voordat we het hoofdgerecht kregen. Het eten was lekker, maar niet bijzonder. Had na het lezen van andere recensies veel meer verwacht. Uiteindelijk moesten we ook nog een half uur wachten op de rekening. Gelukkig was het gezelschap goed en hebben we veel gekletst, maar het lange wachten vond ik echt een teleurstelling.

Gegeten op 22 oktober 2014

hwijbenga

Samen met een vriendin heb ik heerlijk genoten bij de Brugwachter. Na een vriendelijk onthaal zijn we aan de bar begonnen met een glas wijn. Toen we later aan tafel gingen stond er al heerlijk wat brood, olijven kruidenboter en pepermayonaise klaar om mee te beginnen. Vooraf had ik de carpaccio met truffel mayonaise, heerlijk! Mooi gepresenteerd en ook erg goed van smaak. Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de zalm, die was precies goed gebakken en dus ook fantastisch! Naast het eten was de sfeer in het restaurant ook goed en de bediening was erg vriendelijk en gezellig. Ondanks dat het een drukke woensdag avond was, werd er voldoende tijd genomen om het service niveau hoog te houden. Het pand heeft een moderne uitstraling met erg veel leuke details aan de wanden en in het meubilair. De grote open keuken geeft je de kans om te zien hoe de chef koks alle mooie gerechten klaar maken. Erg leuk restaurant met leuke service en enorm goed eten!

Gegeten op 15 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over De Brugwachter in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over De Brugwachter. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.