Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Frascati

1. Frans
  2. 54% Duurzaam

Frascati

1. Frans
  2. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0168 476 080

Carin108

Heerlijk gegeten! We waren dit keer met een groep van 10, maar ook nu was alles prima verzorgd. Het eten wat super lekker. Verrassende combinaties die je zelf niet zou bedenken, maar die wel heerlijk smaken. Ook de opmaak van de borden was perfect. Een aanrader!

Gegeten op 9 september 2014

M1ran

Geweldig restaurant! Super service.
Omdat ik maar klein maagje heb, serveren ze ook halve porties. Borden zo opgemaakt dat t niet eens opvalt. De smaak...tongstrelend. Zij weten wat t is om ook de unami te activeren!!!
Relaxte sfeer. Aanrader. Top

Gegeten op 17 mei 2014

schouten67

Weer een heerlijke avond gehad, ditmaal samen. Wat is dit toch een toprestaurant met prettige en ontspannen bediening.
Gekozen voor het maandmenu met de huiswijn. Alles weer zeer goed van smaak en opmaak.
Dit alles in een rustige kerstsfeer hebben wij weer genoten.
Tot snel!!!

Gegeten op 14 december 2013

edwinenmariska

Heerlijk genoten van het November menu. Vooraf kalfsentrecote op een bedje van witlofsalade en als hoofdgerecht een heerlijke hertenbiefstuk met rolletjes van zuurkool en spek. Dit samen met onze favoriete Italiaanse Ripasso geserveerd door de vriendelijke en vakkundige bediening heeft ons weer een voortreffelijke avond bezorgt.

Gegeten op 13 november 2013

schouten67

Sinds een jaar hier weer met vrienden gegeten. Prettig ontvangst in een mooie zaak. Bediening is vriendelijk en professioneel,hier geen studenten zonder ervaring.
Al snel zaten we aan 3 verschillende amuses met een prettige huiswijn.
Het voorgerecht was mooi opgemaakt en goed van smaak. Hoofdgerecht ook prima in orde ,alleen voor grote eters wat karig.
Afgesloten met Irish coffee en een zoete lekkernij van het huis.
Wij wachten geen jaar meer, een aanrader!!

Gegeten op 5 oktober 2013

Bennie2k2

Gisteren hebben wij bij Frascati heerlijk gegeten, we zijn hier terecht gekomen vanuit Den Bosch doordat zij dinerchecque accepteren en wij via Iens hier terecht zijn gekomen. Gezien wij de omgeving van Vestingstadje Willemstad erg mooi vinden was dit mooie keuze, wellicht doordat het restaurant wat meer achterop het stadje ligt, was het ons niet eerder was opgevallen. Wij hebben het maandmenu gekozen waarin telkens de keuzen vlees of vis was in vier gangen wordt aangeboden (alle smaken worden duidelijk omschreven op ee kaart, leuk detail!) voor slechts 49,95 pp vergezeld met wijn van een goed samengestelde wijnkaart maakte het helemaal top! Heerlijk genoten van de proefbare verse gerechten, zeer sfeervolle inrichting en vriendelijke bediening. Echt een aanrader, zelfs als je zoals ons even een stukje moet rijden.

Gegeten op 10 augustus 2013

henk86

Samen met een vriendin een heerlijke pasta van de pastakaart gegeten. Met verse, net aan gegrilde tonijn. Mooi rood vlees. De spaghetti bereid met verse groenten, heerlijk. Vooraf krijgen we een amuse van Coppa di Parma en zelfgemaakte bitterbal van geitenkaas met aïoli. Heerlijk. Pasta werd met salade opgediend. ook de wijn prima; frisse Spaanse Sauvignon blanc. Zonder de vaak voor Spaanse wijnen kenmerkende bloemetjessmaak. Uiteindelijk rekenden we voor het eten en het flesje per persoon rond de € 25,- af. Prima prijs/kwaliteit! Overigens werden er bij de esspresso huisgemaakte bonbons geserveerd. Van het huis!

Gegeten op 26 juni 2013

ivonicole

Gisteren met z'n tweeën ons heerlijk laten verwennen. We hadden het koninklijk menu ivm de troonswisseling en deze maaltijd was werkelijk het koningspaar waardig. Laat staan wat het met ons deed als gewone burgers... Spaar er even voor en rij een keertje om! De omgeving van Willemstad is natuurlijk ook pitoresk.
Wij gaan allen met een goede smaak dit restaurant aanraden!

Gegeten op 2 mei 2013

meg1971

We zijn het laatste jaar erg veel uit eten geweest in de betere restaurants.
Nergens hebben ze ons zo weten te verrassen als hier.
Heerlijk eten met verrassende smaakcombinaties en prachtige presentatie kortom een aanrader. We komen zeker terug!

Gegeten op 30 december 2012

mariannekf

In september hebben we hier heerlijk buiten op het terras gegeten. Over de entourage binnen kan ik niets zeggen want daar ben ik niet geweest, maar het terras straalde een zeker luxe en sfeer uit. We moesten wat lang wachten op de kaart, maar daarna werden we precies in het juiste tempo bediend. Het eten was subliem. Pure smaken, de opmaak was prachtig en de hoeveelheden precies goed. De wijn was ook heerlijk. Hier komen we zeker terug!

Versterre

Op herhaling bij Frascati, een verrassing drie gangen menu genomen. De amuse was al een mooi begin, prachtige combinatie van items uit de zee als voorgerecht, hoofdgerecht hert en eend met over heerlijke kleine paddestoeltjes met een voortreffelijke soort saus van bloedworst. Dit hoofdgerecht belooft wat voor de kerstdagen! Het dessert was een heerlijk schilderijtje van allerlei fruitige dingetjes. Het was een feest om hier te eten vanavond.

Gegeten op 26 november 2012

Versterre

Mooi restaurant, modern ingericht, eten was zozo. Stukje rundvlees bv was erg veel voorzien van bonken hard vet. Wijn selectie was ruim voldoende.

Gegeten op 7 november 2012

nadine3

Ieder gerecht is als een schilderijtje en een feest voor de smaakpapillen! De service was uitstekend en de aankleding warm. Echt een aanrader!

Gegeten op 3 november 2012

MeesterX

Op een mooie zomerdag strijken we neer op het terras van restaurant en hotel Frascati in het oud-hollandse vestingstadje Willemstad.
Vriendelijke bediening serveert in rap tempo drankjes en amuse.
Op de kaart tamelijk klassiek ogende gerechten worden met een moderne twist gesereveerd.
Vooraf bijvoorbeeld koude kreeft met citroenmayonaise, prei zoetzuur en groene appel of een vegetarische salade nicoise met haricot verts, kwartelei, antiboise van pomodori, olijventapenade en veldsla.
Als hoofdgerechten mosselen, geroosterde kreeft (half of heel) maar ook voldoende vlees en vegetarische gerechten.
Als toetje zijn we onder de indruk van de dame blanche 2012 (vanilleparfait, krokante pure chocolade die smelt onder de ter plekke opgeschonken warme saus van pure chocolade, hazelnoot en kahlua en compôte van gekarameliseerde ananas.

Gegeten op 5 augustus 2012

wamse

• Uitstekend

Tijdje geleden hier samen gegeten. Heel sfeervol restaurant ook voor 2 personen. In veel restaurants zit je dan toch een beetje weggestopt aan een klein tafeltje bij Frascati was dit zeker niet het geval.

Ik eet zelf geen vlees alleen vis of vegetarisch, mijn partner uitsluitend vlees en toch hadden wij meer dan voldoende keus! Echt een aanrader dit restaurant.

niels_baan

• Uitstekend

Het restaurant is mooi en modern ingericht. Personeel is ambitieus en wil jouw een leuke avond bezorgen. Het eten dat uit de keuken komt is bijzonder lekker en wordt mooi opgediend. Ik neem altijd een wijnarrangement bij mijn menu en die was deze avond ook goed samengesteld.
Persoonlijk ben ik een fan van het blad "lekker". Voor mij is het een raadsel dat dit restaurant daar niet in wordt vermeld. Wij hebben in restaurants gegeten die daar een goede notering in hadden, maar die in mijn opzicht echt niet beter waren. Dit restaurant is echt een aanrader, zeker ook nog eens naar de prijs kijkend, deze is echt niet te hoog.

BeaElseten

• Uitstekend

Gisteravond fantastisch gegeten, heel leuk om te zien dat de kok met passie kookt en trots is wat hij op tafel zet met de keukenbrigade. Ook de bediening is een feestje, we voelden ons echt gast !!!

veek

• Uitstekend

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Frascati! Bijzonder attente en vriendelijke bediening, mooie kaart, heerlijke gerechten (die overeenkomen met wat op de kaart staat) en fijne ambiance. Sinds Frascati een nieuwe keukenbrigade heeft zijn ze er ontzettend op vooruitgegaan. Met stip de beste in Willemstad!

Michael-

• Uitstekend

Uitstekend restaurant, meerdere malen gegeten. Al ongeveer zo'n 6x en ik verbaas mij telkens weer over de geweldige smaak!
Ik blijf terugkomen!

Notedop

• Goed

• Goed

Snellen bediening, kwaliteit zeer goed. Degelijke keuken met mooi presentatie. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!

Schrijf zelf een recensie over Frascati in Willemstad

Schrijf hieronder je recensie over Frascati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.