Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Frascati

1. Frans
  2. 54% Duurzaam

Frascati

1. Frans
  2. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0168 476 080

Renout

mooie warme entourage!!! Heerlijk gegeten bits en bites (kleine gerechtjes) wij kozen voor zalm/pically, tarte tartin van tomaat en carpaccio ... Daarna tonijn, ossenhaas en eendenborstfilet gezellig samen gedeeld met mijn partner het was echt heerlijk! Bediening zeer vriendelijk echt een aanrader dit restaurant !! Succes straks met mauritz wij komen zeker terug

Gegeten op 14 november 2014

henk-nicole

Heerlijk diner gehad in dit restaurant.
Goede wijnen, mooi afgestemd op de gerechten.
Decor van restaurant, en ook het hotel waren beiden smaakvol ingericht.
Het restaurant ligt even verder dan het hotel, en na de verbouwing, krijgt het de naam "Mauritz" en is het hotel, restaurant, en bar onder een dak te vinden. Dan komen we zeker weer terug!

Gegeten op 16 november 2014

Proever65383

Onwijs heerlijk gegeten! Eten prima, voldoende keus. Entourage gezellig gastvrij ontvangen. Goede prijs kwaliteit verhouding!!!!!!!!!!!!!

Gegeten op 14 november 2014

Carin108

Heerlijk gegeten! We waren dit keer met een groep van 10, maar ook nu was alles prima verzorgd. Het eten wat super lekker. Verrassende combinaties die je zelf niet zou bedenken, maar die wel heerlijk smaken. Ook de opmaak van de borden was perfect. Een aanrader!

Gegeten op 9 september 2014

M1ran

Geweldig restaurant! Super service.
Omdat ik maar klein maagje heb, serveren ze ook halve porties. Borden zo opgemaakt dat t niet eens opvalt. De smaak...tongstrelend. Zij weten wat t is om ook de unami te activeren!!!
Relaxte sfeer. Aanrader. Top

Gegeten op 17 mei 2014

schouten67

Weer een heerlijke avond gehad, ditmaal samen. Wat is dit toch een toprestaurant met prettige en ontspannen bediening.
Gekozen voor het maandmenu met de huiswijn. Alles weer zeer goed van smaak en opmaak.
Dit alles in een rustige kerstsfeer hebben wij weer genoten.
Tot snel!!!

Gegeten op 14 december 2013

edwinenmariska

Heerlijk genoten van het November menu. Vooraf kalfsentrecote op een bedje van witlofsalade en als hoofdgerecht een heerlijke hertenbiefstuk met rolletjes van zuurkool en spek. Dit samen met onze favoriete Italiaanse Ripasso geserveerd door de vriendelijke en vakkundige bediening heeft ons weer een voortreffelijke avond bezorgt.

Gegeten op 13 november 2013

schouten67

Sinds een jaar hier weer met vrienden gegeten. Prettig ontvangst in een mooie zaak. Bediening is vriendelijk en professioneel,hier geen studenten zonder ervaring.
Al snel zaten we aan 3 verschillende amuses met een prettige huiswijn.
Het voorgerecht was mooi opgemaakt en goed van smaak. Hoofdgerecht ook prima in orde ,alleen voor grote eters wat karig.
Afgesloten met Irish coffee en een zoete lekkernij van het huis.
Wij wachten geen jaar meer, een aanrader!!

Gegeten op 5 oktober 2013

Bennie2k2

Gisteren hebben wij bij Frascati heerlijk gegeten, we zijn hier terecht gekomen vanuit Den Bosch doordat zij dinerchecque accepteren en wij via Iens hier terecht zijn gekomen. Gezien wij de omgeving van Vestingstadje Willemstad erg mooi vinden was dit mooie keuze, wellicht doordat het restaurant wat meer achterop het stadje ligt, was het ons niet eerder was opgevallen. Wij hebben het maandmenu gekozen waarin telkens de keuzen vlees of vis was in vier gangen wordt aangeboden (alle smaken worden duidelijk omschreven op ee kaart, leuk detail!) voor slechts 49,95 pp vergezeld met wijn van een goed samengestelde wijnkaart maakte het helemaal top! Heerlijk genoten van de proefbare verse gerechten, zeer sfeervolle inrichting en vriendelijke bediening. Echt een aanrader, zelfs als je zoals ons even een stukje moet rijden.

Gegeten op 10 augustus 2013

henk86

Samen met een vriendin een heerlijke pasta van de pastakaart gegeten. Met verse, net aan gegrilde tonijn. Mooi rood vlees. De spaghetti bereid met verse groenten, heerlijk. Vooraf krijgen we een amuse van Coppa di Parma en zelfgemaakte bitterbal van geitenkaas met aïoli. Heerlijk. Pasta werd met salade opgediend. ook de wijn prima; frisse Spaanse Sauvignon blanc. Zonder de vaak voor Spaanse wijnen kenmerkende bloemetjessmaak. Uiteindelijk rekenden we voor het eten en het flesje per persoon rond de € 25,- af. Prima prijs/kwaliteit! Overigens werden er bij de esspresso huisgemaakte bonbons geserveerd. Van het huis!

Gegeten op 26 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Frascati in Willemstad

Schrijf hieronder je recensie over Frascati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.