a TripAdvisor company

2. Mediterraan
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0168-476080

inge-braat

De tapas-restaurants, oftewel restaurants-met-kleine-hapjes zijn helemaal hip momenteel, wij zijn er dol op en hebben er al verschillende uitgeprobeerd, maar Frascati steekt hier wat ons betreft met kop en schouders boven uit!!!! GEWELDIG!!!! We waren hier "toevallig" bij uitgekomen na een dagje Willemstad.
De bediening top, de ambiance top, en de hapjes, overheerlijk!!!! Wij zijn fan, gaan dit restaurant zeker aanbevelen bij vrienden en zullen zelf ook nog vaker terug komen. CHAPEAU!!!!

Gegeten op 17 mei 2015

annemiek75

Gisteravond heerlijk gegeten met onze kinderen. Allebei de kinderen mee gegeten van de volwassen kaart en alles schoon op. Onbeperkt hapjes eten. Heerlijk dat je zoveel verschillende dingen kan proeven in mooie porties. De sparerips, kaaskroketjes, vitello tonato en chocoladetaartje vonden wij top smaken! Je kan zelf goed passende smaken bij elkaar combineren. Leuke opzet!

Gegeten op 7 mei 2015

michel20

Samen met vrienden wezen eten bij Frascati "nieuwe stijl". Het restaurant geeft een kaart waarmee je telkens twee kleine gerechtjes uit de kaart kunt kiezen en dat 8 keer (als je zoveel op kunt tenminste). Restaurant heeft een gezellige inrichting en vriendelijk personeel dat je uitlegt hoe de procedure werkt. Door de vele hapjes is het blijkbaar wat lastiger om te weten wie wat besteld heeft. Ober liep wel eens met hapjes waarbij het onduidelijk was bij welke tafel het eten hoorde.
Het eten was echt allemaal prima in orde. Erg jammer was wel dat er geen enkel thema in de gerechten zat, waardoor het allemaal wel rommelig is en totaal niet bij elkaar past qua smaken. Door de aard van de gerechtjes wel leuk familierestaurant, ook voor kleintjes staan er dingen die kinderen lusten. Om echt "uit" te zijn is deze opzet wat minder geschikt.

Gegeten op 19 april 2015

Sandra_T

Met vrienden tijdens de dinerweek bij Frascati gegeten. We werden vriendelijk en attent ontvangen en hebben ook heerlijk gegeten. Bovendien waren de borden heel mooi opgemaakt. De koffie met de lekkere zelfgemaakte (en grote!) bonbon maakten het compleet.

Gegeten op 7 maart 2015

DeDuif

Omdat we een groep van 17 personen waren hadden we van tevoren een drie gangen keuze menu besteld. Het liep gesmeerd, er waren gasten die niet meer wisten wat ze besteld hadden en dat werd soepel opgelost; iedereen was zeer tevreden. De bediening (de dame) was no-nonsens wat weer niet iedereen waardeerde.
Ik vond het erg positief dat er standaard een goede huiswijn werd geserveerd.
De kwaliteit van het voorgerecht (zalm) en hoofdgerecht (entrecote) was prima, het toetje van bosvruchten was origineel opgemaakt (het leek of er groenten bij geserveerd werden) maar de smaak kon me niet bekoren.
Het was een prima avond.

Gegeten op 11 februari 2015

Renout

mooie warme entourage!!! Heerlijk gegeten bits en bites (kleine gerechtjes) wij kozen voor zalm/pically, tarte tartin van tomaat en carpaccio ... Daarna tonijn, ossenhaas en eendenborstfilet gezellig samen gedeeld met mijn partner het was echt heerlijk! Bediening zeer vriendelijk echt een aanrader dit restaurant !! Succes straks met mauritz wij komen zeker terug

Gegeten op 14 november 2014

henk-nicole

Heerlijk diner gehad in dit restaurant.
Goede wijnen, mooi afgestemd op de gerechten.
Decor van restaurant, en ook het hotel waren beiden smaakvol ingericht.
Het restaurant ligt even verder dan het hotel, en na de verbouwing, krijgt het de naam "Mauritz" en is het hotel, restaurant, en bar onder een dak te vinden. Dan komen we zeker weer terug!

Gegeten op 16 november 2014

Proever65383

Onwijs heerlijk gegeten! Eten prima, voldoende keus. Entourage gezellig gastvrij ontvangen. Goede prijs kwaliteit verhouding!!!!!!!!!!!!!

Gegeten op 14 november 2014

Carin108

Heerlijk gegeten! We waren dit keer met een groep van 10, maar ook nu was alles prima verzorgd. Het eten wat super lekker. Verrassende combinaties die je zelf niet zou bedenken, maar die wel heerlijk smaken. Ook de opmaak van de borden was perfect. Een aanrader!

Gegeten op 9 september 2014

M1ran

Geweldig restaurant! Super service.
Omdat ik maar klein maagje heb, serveren ze ook halve porties. Borden zo opgemaakt dat t niet eens opvalt. De smaak...tongstrelend. Zij weten wat t is om ook de unami te activeren!!!
Relaxte sfeer. Aanrader. Top

Gegeten op 17 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Frascati in Willemstad

Schrijf hieronder je recensie over Frascati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.