a TripAdvisor company

2. Mediterraan
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0168-476080

agnes2558

Wij gingen daar gezellig om 3.30 afgelopen zondag heen en werden er zo hartelijk ontvangen en geholpen. Super mooie zaak en geweldig menu. Mooi concept en heerlijk gegeten. Keep on going mensen heel belangrijk om dit zo vol te houden vinden wij.....

Gegeten op 26 juli 2015

CGroeneweg

Frascati Tasty bites and drinks is een top restaurant! Een mooi restaurant met allemaal lekkere kleine gerechtjes, keuze uit vele voor- hoofd en nagerechtjes. Bij een 'onbeperkt eten concept', denk je al snel dat de kwaliteit van het eten minder is. Maar dit is absoluut niet zo bij Frascati. Meerdere malen hier wezen eten, op de oude kaart stonden top gerechtjes maar op de nieuwe zomerkaart staan wederom weer super gerechtjes. Leuk dat ze de kaart bij dit concept ook per seizoen aanpassen, zo kun je continu nieuwe smaken proeven. De service is ook goed, veel jonge meiden en jongens maar ze zijn allemaal erg enthousiast. Leuk team wat de avond compleet en gezellig maakt. Alleen als je haast hebt is dit niet een heel ideaal restaurant. Wij komen zeker nog vaker terug, een aanrader voor iedereen, vooral voor een relax avondje erop uit is dit een top idee!!

Gegeten op 4 juli 2015

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Wij waren met een grote groep, kregen de voorgerechten op een gezamelijk bord voor 4 personen. Vreemd was het dat van alles dan maar 3 stuks erop lagen waardoor je elkaar toch een beetje gaat zitten aankijken, van wie laat er een stukje liggen, of alles dan maar doorsnijden ? We hebben er wel een opmerking over gemaakt maar er werd gezegd dat het bord voor 4 personen was..... ( liever dan wat minder en van alles 4) Omdat het zo'n grote groep was (35 personen) lukte het niet om ook zelf te mogen kiezen uit de hoofdgerechtjes, dus ook op een bord voor 4 personen De nagerechten daar zijn we amper aan toegekomen door de tijd, 1 stuk kunnen eten, en op het nippertje nog een 2e kunnen bestellen, maar toen was er een deel van het gezelschap al weg. Ik zou het met een klein gezelschap nog weleens over willen doen maar niet meer in een grote groep, mijn verwachtingen kwamen niet helemaal uit. Restaurant is wel heel mooi en het eten is verder prima.

Gegeten op 16 juli 2015

1949

Wij zijn voor de eerste keer gaan eten bij Frascati
En hebben er geen spijt van, de zaak is uitnodigend .
Wij hebben genoten van de kleine hapjes zeer veel variatie .
Bediening, zoals het hoort .
Wij komen zeker terug , om ons te laten verwennen met de lekkere hapjes, een soort tapas .
bedankt voor de gezellige avond
Fam van Dijke uit Klaaswaal

Gegeten op 15 juli 2015

gonnybuijs

Wij zijn voor de 2de keer gaan eten bij Frascati en het is een echte aanrader. De 1e keer net na de opening in april met familie waren wij al onder de indruk v.d. kwaliteit van het eten en de ontspannen sfeer. Nu bij de 2de keer met vrienden was er net een nieuwe menukaart en wederom fantastisch gegeten. Het restaurant straalt warmte uit en het personeel is uiterst vriendelijk.

Gegeten op 12 juli 2015

erni666

De variatie ten top . Een soort tappa idee maar niet echt spaans maar internationaal .
Smaken en keuze genoeg om lekker te eten maar maak een goede keuze die dan op elkaar af gestemd zijn qua smaken . Ga zo door !

Gegeten op 3 juli 2015

Arnozomaar

Het eten was heerlijk, juiste hoeveelheden van alles en netjes geserveerd, het leuke van dit menu is dat je veel verschillende dingen kan eten. De bediening was top, ze kwamen op tijd vragen om te drinken en de tijd tussen de menu's was goed, aardige en vriendelijke serveersters.

Gegeten op 11 juni 2015

inge-braat

De tapas-restaurants, oftewel restaurants-met-kleine-hapjes zijn helemaal hip momenteel, wij zijn er dol op en hebben er al verschillende uitgeprobeerd, maar Frascati steekt hier wat ons betreft met kop en schouders boven uit!!!! GEWELDIG!!!! We waren hier "toevallig" bij uitgekomen na een dagje Willemstad.
De bediening top, de ambiance top, en de hapjes, overheerlijk!!!! Wij zijn fan, gaan dit restaurant zeker aanbevelen bij vrienden en zullen zelf ook nog vaker terug komen. CHAPEAU!!!!

Gegeten op 17 mei 2015

annemiek75

Gisteravond heerlijk gegeten met onze kinderen. Allebei de kinderen mee gegeten van de volwassen kaart en alles schoon op. Onbeperkt hapjes eten. Heerlijk dat je zoveel verschillende dingen kan proeven in mooie porties. De sparerips, kaaskroketjes, vitello tonato en chocoladetaartje vonden wij top smaken! Je kan zelf goed passende smaken bij elkaar combineren. Leuke opzet!

Gegeten op 7 mei 2015

michel20

Samen met vrienden wezen eten bij Frascati "nieuwe stijl". Het restaurant geeft een kaart waarmee je telkens twee kleine gerechtjes uit de kaart kunt kiezen en dat 8 keer (als je zoveel op kunt tenminste). Restaurant heeft een gezellige inrichting en vriendelijk personeel dat je uitlegt hoe de procedure werkt. Door de vele hapjes is het blijkbaar wat lastiger om te weten wie wat besteld heeft. Ober liep wel eens met hapjes waarbij het onduidelijk was bij welke tafel het eten hoorde.
Het eten was echt allemaal prima in orde. Erg jammer was wel dat er geen enkel thema in de gerechten zat, waardoor het allemaal wel rommelig is en totaal niet bij elkaar past qua smaken. Door de aard van de gerechtjes wel leuk familierestaurant, ook voor kleintjes staan er dingen die kinderen lusten. Om echt "uit" te zijn is deze opzet wat minder geschikt.

Gegeten op 19 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Frascati in Willemstad

Schrijf hieronder je recensie over Frascati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.