a TripAdvisor company

1. 8,5 10 1 20

2. 8,3

3. 8,3

glen2

Het eten was erg lekker, maar de organisatie liet te wensen over. Wij waren er om 19.00 uur en om 21.00 uur hadden we nog maar 2 voorgerechten ontvangen. Het lijstje met de bestelling werd bewust niet snel opgehaald. Dat lijkt mij niet het idee van onbeperkt tapa's eten, temeer daar de keuken maar tot 22.00 uur warme hapjes serveerde. Om 22.00 uur mochten we nog snel 2 briefjes achter elkaar bestellen om toch voldoende te eten. Vervolgens bestelden wij ook alvast nagerechten omdat deze maar tot 22.30 besteld konden worden. Toen kregen wij om 22.15 uur de nagerechten al geserveerd omdat deze eerder waren dan de hoofdgerechten. Deze hebben we maar weer teruggegeven want nagerecht voor het hoofdgerecht is een vreemde combinatie. Om 22.30 uur toch nog warme hap gekregen. Toen moesten we om 23.00 weer vragen waar ze met de nagerechten waren gebleven. Deze stonden in de koeling. Nadat wij deze hadden genuttigd was het te laat om nog een nagerecht te bestellen. Jammer van de avond want de gerechten waren gewoon erg lekker. Nu krijg je het idee dat men je weinig wil laten eten maar veel wilt laten drinken. Men kwam namelijk wel vaak rond voor drinken, maar nam de bestellijst dan niet mee.

Gegeten op 24 oktober 2015

mlagendijk

Mijn zoon heeft mij getrakteerd op tapas in dit bijzonder leuke en gezellige restaurant.Het eten was erg lekker. De bediening is vlot en vriendelijk. Ik ben zeker van plan nog eens terug te komen, voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 18 september 2015

Hanneke5171

Het concept is echt perfect!!!
Maar bovenal: het eten is gewoon SUPER!!!
Dat kokkie hè, tis een kanjer!!!!
Komen zeer zeker terug

Gegeten op 15 augustus 2015

shelly5

Al 2 x heerlijk gegeten bij frascati ! Eten was echt heel goed, vriendelijk personeel en een leuke sfeer !! We gaan er snel weer heen !!

Gegeten op 8 juli 2015

agnes2558

Wij gingen daar gezellig om 3.30 afgelopen zondag heen en werden er zo hartelijk ontvangen en geholpen. Super mooie zaak en geweldig menu. Mooi concept en heerlijk gegeten. Keep on going mensen heel belangrijk om dit zo vol te houden vinden wij.....

Gegeten op 26 juli 2015

CGroeneweg

Frascati Tasty bites and drinks is een top restaurant! Een mooi restaurant met allemaal lekkere kleine gerechtjes, keuze uit vele voor- hoofd en nagerechtjes. Bij een 'onbeperkt eten concept', denk je al snel dat de kwaliteit van het eten minder is. Maar dit is absoluut niet zo bij Frascati. Meerdere malen hier wezen eten, op de oude kaart stonden top gerechtjes maar op de nieuwe zomerkaart staan wederom weer super gerechtjes. Leuk dat ze de kaart bij dit concept ook per seizoen aanpassen, zo kun je continu nieuwe smaken proeven. De service is ook goed, veel jonge meiden en jongens maar ze zijn allemaal erg enthousiast. Leuk team wat de avond compleet en gezellig maakt. Alleen als je haast hebt is dit niet een heel ideaal restaurant. Wij komen zeker nog vaker terug, een aanrader voor iedereen, vooral voor een relax avondje erop uit is dit een top idee!!

Gegeten op 4 juli 2015

anita207

Wij waren met een grote groep, kregen de voorgerechten op een gezamelijk bord voor 4 personen. Vreemd was het dat van alles dan maar 3 stuks erop lagen waardoor je elkaar toch een beetje gaat zitten aankijken, van wie laat er een stukje liggen, of alles dan maar doorsnijden ? We hebben er wel een opmerking over gemaakt maar er werd gezegd dat het bord voor 4 personen was..... ( liever dan wat minder en van alles 4) Omdat het zo'n grote groep was (35 personen) lukte het niet om ook zelf te mogen kiezen uit de hoofdgerechtjes, dus ook op een bord voor 4 personen De nagerechten daar zijn we amper aan toegekomen door de tijd, 1 stuk kunnen eten, en op het nippertje nog een 2e kunnen bestellen, maar toen was er een deel van het gezelschap al weg. Ik zou het met een klein gezelschap nog weleens over willen doen maar niet meer in een grote groep, mijn verwachtingen kwamen niet helemaal uit. Restaurant is wel heel mooi en het eten is verder prima.

Gegeten op 16 juli 2015

1949

Wij zijn voor de eerste keer gaan eten bij Frascati
En hebben er geen spijt van, de zaak is uitnodigend .
Wij hebben genoten van de kleine hapjes zeer veel variatie .
Bediening, zoals het hoort .
Wij komen zeker terug , om ons te laten verwennen met de lekkere hapjes, een soort tapas .
bedankt voor de gezellige avond
Fam van Dijke uit Klaaswaal

Gegeten op 15 juli 2015

gonnybuijs

Wij zijn voor de 2de keer gaan eten bij Frascati en het is een echte aanrader. De 1e keer net na de opening in april met familie waren wij al onder de indruk v.d. kwaliteit van het eten en de ontspannen sfeer. Nu bij de 2de keer met vrienden was er net een nieuwe menukaart en wederom fantastisch gegeten. Het restaurant straalt warmte uit en het personeel is uiterst vriendelijk.

Gegeten op 12 juli 2015

erni666

De variatie ten top . Een soort tappa idee maar niet echt spaans maar internationaal .
Smaken en keuze genoeg om lekker te eten maar maak een goede keuze die dan op elkaar af gestemd zijn qua smaken . Ga zo door !

Gegeten op 3 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Frascati in Willemstad

Schrijf hieronder je recensie over Frascati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.