a TripAdvisor company

foto's van Vegetarisch Restaurant Betty's in Amsterdam - 1 foto's van Vegetarisch Restaurant Betty's in Amsterdam - 2 foto's van Vegetarisch Restaurant Betty's in Amsterdam - 3 foto's van Vegetarisch Restaurant Betty's in Amsterdam - 4 foto's van Vegetarisch Restaurant Betty's in Amsterdam - 5 foto's van Vegetarisch Restaurant Betty's in Amsterdam - 6 foto's van Vegetarisch Restaurant Betty's in Amsterdam - 7 foto's van Vegetarisch Restaurant Betty's in Amsterdam - 8

Vegetarisch Restaurant Betty's

4. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 644 58 96
  2. www.bettys.nl

Grytsje66

Onvergetelijk lekker gegeten, prachtige smaken door gebruik van heerlijke specerijen. Met liefde en passie gemaakt, gevarieerd en gewoon comfort-food. Ook de wijn is altijd geweldig lekker. Was hier met 2 vriendinnen (geen van ons vegetarisch) maar dit is echt top!

Gegeten op 1 juli 2016

amajou2

wat mij is opgevalen is prijs kwaliteit verhouding klopt niet want de portionering zijn kleine, het is wat ik had verwacht, sommige gerechtjes zijn vlak en flauw andere zijn net niet op goed smaak gemaakt, de bediening was aardig en correct , het is en leuk kleine zaak

Gegeten op 8 juni 2016

Jurgen69

Op 29/1/16 met mijn afdeling Corporate Finance en Tax bij Betty's gegeten voor mijn afscheidsdiner. Ik kan niet anders dan op alle fronten Betty's met het predikaat uitmuntend beoordelen. Een vegetarisch restaurant dat zich met recht tot de top van Nederland mag rekenen. De creatieve combinatie van gerechten, biologische ingrediënten en smaken is oog- en tongstrelend. De sfeer en inrichting is gemoedelijk, huiselijk en ook zeer geschikt voor een zakelijk diner. De eigenaar is zeer kundig en onderhoudend met de toelichtingen op de verschillende gerechten. Maar wat mij het meeste aanspreekt is dat je fantastisch kunt eten zonder dat daar een enkel dier voor heeft hoeven lijden. Restarant Betty's bewijst voorgoed dat heerlijk en gezond eten geen vlees, vis of gevogelte behoeft!

Gegeten op 29 januari 2016

Nienpoek

Wat een knusse, warme inrichting en wat een leuke gekke rustgevende muziek! De gastheer was erg enthousiast en vertelde uitvoerig over alles wat wij op ons bordje kregen. Als voorgerecht een gedeeld plateau met allemaal kleine gerechtjes, stuk voor stuk erg smakelijk en vol groenten (en dat brood! super!). Als hoofd hadden we een soort curry, maar ook Marokkaanse worteltjes en Franse ratatouille-achtige groenten, ook weer erg smakelijk. Als toetje lieten wij de gastheer vier taarten kiezen voor ons. Dat waren geen kleine puntjes! En ze waren stuk voor stuk fantastisch. Enig minpuntje was de dure prijs (rond de 7 euro) voor een fles water. Ik had bij een restaurant als Betty's een karaf kraanwater verwacht, uit klantvriendelijkheid en duurzaamheid! Maar al met al een zeer geslaagde avond!

Gegeten op 20 januari 2016

Restaurant - 8 maanden geleden

Beste Nienpoek, goede dag. Dank je wel voor je mooie recensie. We vinden het heel fijn te lezen dat jullie zo'n prettige avond bij ons hebben gehad.
Je schrijft ook over het water wat wij schenken. Dat punt willen wij graag verduidelijken of eigenlijk rechtzetten. De prijs voor het mineraalwater wat wij schenken, een 1 liter fles Sardijns mineraalwater, is 6,25 euro , zoals wij ook vermelden op onze website. En sinds jaar en dag serveren wij aan degenen die te kennen geven liever kraanwater te drinken, met alle plezier een karaf kraanwater. Aan jou de keuze wat je een eventuele volgende keer zou willen drinken. Vriendelijke groet, Gido en Caroline van Betty's

leah1

Hartelijk ontvangst, heerlijk eten. Ik ben een makkelijke eter, maar zelf zou ik niet snel voor een vegetarisch restaurant hebben gekozen. Ik werd meegenomen door een vegetarische vriendin. En dit viel niet tegen. Al het eten was perfect op smaak op een paar kleine dingetjes na. Hele aardige bediening. De sfeer is wel wat stijf binnen. Er wordt niet echt gelachen of geluid gemaakt, maar dat is misschien de stijl van het restaurant. Het restaurant is wel aan de dure kant.

Gegeten op 10 juli 2015

laura178

Het eten was heerlijk, van alles wat! De gastheer was erg vriendelijk en gastvrij. Hij vertelde bij elk gerecht waar het vandaag kwam. Vrouw carolien was druk bezig in de keuken. Topavond gehad!

Gegeten op 2 juli 2015

BasenSasAmsterdam

Als vleesetende vriend van mijn vegetarische vriendin waren mijn verwachtingen niet al te hoog gespannen. Maar ze zijn ver overtroffen en we hebben werkelijk voortreffelijk gegeten. Alles op smaak en verrassend. De man des huizes verzorgt de bediening op een geweldige manier: iedere gang wordt tot in detail beschreven, de wijn is heerlijk, de achtergrond muziek is ontspannend, kortom een echte aanrader. Toen de keuken gesloten was nog gezellig kunnen nakletsen, alsof je er al jaren komt.
Hartelijk dank, Bas en Sas

Gegeten op 11 juni 2015

brug50

Prima restaurant, een echt uitje. Tip: blijf aandacht besteden aan details; zijn de geraspte worteltjes goed van kwaliteit en op smaak gebracht, zijn alle hapjes warm genoeg, Zijn die kekererwtjes niet wat te flauw..Wijn prima, groentes die een goede beet hadden, mooie collectie gebak....

Gegeten op 24 juni 2015

Grytsje66

Heerlijk gegeten: gevarieerd en als mezzes opgediende gerechtjes, dit keer met oosters/aziatisch getinte, maar oh zo mooi uitgebalanceerde, smaken. Prachtige wijnen en tot besluit lekkere zelfgemaakte taart met een fantastische thee van Trois The's uit Parijs.

Gegeten op 5 juni 2015

Janniet52

Gisteravond gegeten bij Betty's. Als vleeseter niets gemist!!! Wat een variatie aan heerlijk verfijnde smaken. Gastheer Gido kleedt het geheel aan met een gepassioneerde uitleg over producten en bereiding. Zelden zo lekker en leuk gegeten en over prijs-kwaliteitverhouding meer dan tevreden. Een absolute aanrader!

Gegeten op 23 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Vegetarisch Restaurant Betty's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Vegetarisch Restaurant Betty's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.