Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Bellini in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 644 83 90

Passie is het sleutelwoord

Liefde voor het vak, verse producten en alles wat Italiaans is. Bij deze traditionele Italiaan in Buitenveldert weten ze wat passie is. Dat is dan ook het kernwoord van dit fijne restaurant volgens eigenaar Nino Triolo. De chef en zijn brigade koken op zo'n hoog niveau dat ze de vergelijking met restaurants in Rome glansrijk doorstaan.

Pere

Via online reservering

Wij waren we ihk van de AH-dineractie en kregen een driegangen-menu. Heerlijk, eerlijk eten van uitstekende kwaliteit. Geen pretentieuze amuses met schuimvlokjes e.d. Maar gewoon erg goede kwaliteit en met heel veel zorg en vakmanschap bereid. We komen zeker terug!

Gegeten op 18 oktober 2014

Loes

Wat een verwennerij in dit sfeervolle Italiaanse specialiteitenrestaurant in Amsterdam-Buitenveldert! Er heerst een warme, ontspannen ambiance en eenmaal binnen en welkom geheten voel je je dan ook prima thuis. Alle medewerkers waren even attent en voorkomend. We hadden geboekt naar aanleiding van de AH/Iens restaurantactie en dat betekende bij Bellini een speciaal keuzemenu, waar mijn lieve vriendin Amela en ik ons helemaal in konden vinden. Vooraf een smakelijke carpaccio en o zo heerlijke vitello tonato om je vingers bij af te likken (stiekem gedaan)…Daarna kozen wij allebei de zwaardvisfilet en ook dat was zeker geen verkeerde keus, mooie stevige textuur met een overheerlijke saus en bescheiden garnituur. Ik ben zowiezo al een visliefhebber dus de keus was niet moeilijk hoor. Een paar glazen smaakvolle witte wijn erbij en ons menu was behoorlijk compleet! Als dessert….de keus was echt moeilijk…lieten wij ons adviseren door de eigenaar en zodoende werd het tiramisu. Afgesloten met een prima cappuccino. Tussen hoofd- en nagerecht lukte het door de drukte aanvankelijk niet om nog een drankje te bemachtigen, jammer maar dat kan wel eens gebeuren. Maar gelukkig werd onze vasthoudendheid uiteindelijk beloond… Al met al was het genieten met een grote G!!!

Gegeten op 14 oktober 2014

karlijn24

Via online reservering

Wij hebben een heerlijk avondje uit gehad bij Bellini. Naast dat het eten echt fantastisch was, waren wij zeer tevreden over de bediening. Wat een fantastisch persoonlijke service! Wij hebben er van genoten.

Gegeten op 7 oktober 2014

floor38

Al 25 jaar komen we regelmatig bij Bellini eten. Vanavond na anderhalf jaar weer terug bij ons favoriete plekje en wederom weer helemaal enthousiast. Wat een topservice! En het eten weer helemaal fantastisch. De antipasti Bellini zoals altijd weer een feestje en de hoofdgerechten weer van hoge kwaliteit! Daarnaast zoals gewoonlijk een fantastische huiswijn. Kortom: Constante kwaliteit en service! Chapeau Bellini!!!

Gegeten op 7 oktober 2014

alexander39

Via online reservering

Wij gaan hier zeker nog wel een keer eten al is het alleen al om een keer van de kaart te eten.
Wij werden goed ontvangen door de eigenaar die voor ons een 3 gangen diner samenstelden i.p.v. het Iens diner dagen 3 gangen menu, dit konden wij zeer waarderen.
Het was erg druk en erg warm maar er hing wel een gezellige sfeer.

Gegeten op 4 oktober 2014

Kees1181XZ

Via online reservering

Prettige bediening; zeer attent. Gerechten zagen er goed uit en smaakten goed. De uitstraling van het restaurant zowel van buiten als qua inrichting blijven bij de rest achter. Zou frisser en strakker mogen.

Gegeten op 5 oktober 2014

A1exa

Onze gastheer en tevens de eigenaar was allervriendelijkst en behulpzaam en hij wilde er een geweldige avond van maken voor ons (en alle andere gasten), wat absoluut is gelukt!
Of je nu met het gezin een smakelijke pizza wil eten of met je zakenrelaties komt genieten van een geweldig viergangendiner met bijzondere gerechten, alles kan.
Er wordt uitleg en advies gegeven omtrent de uitgebreide keuzes op de wijn- en menukaart en er wordt bovendien goed rekening gehouden met diëten en wensen. En dit alles gebeurt met Italiaanse charme!
De gerechten worden mooi geserveerd en de smaken vullen elkaar voortreffelijk aan.
Kortom, de kwaliteit en kunde is fantastisch, de tafels zijn netjes gedekt en er heerst een aangename sfeer.
Ik vond het een zeer geslaagde avond, zoals natuurlijk al beloofd was door onze gastheer :)

Gegeten op 2 oktober 2014

dagmariens

Wij hebben hier via de AH spaaractie gegeten. We konden uit een speciaal AH menu kiezen van 3 voor, hoofd en nagerechten. Bediening was vriendelijk en het eten smaakvol. Het decor was hier en daar wat versleten en gedateerd maar wel gezellig.

Gegeten op 23 augustus 2014

Anneverheijden1987

Eten is echt super lekker (sla vooral het toetje 'zuppa di fragola' niet over) en het personeel is zeer vriendelijk. Kortom; beste Italiaan van Amsterdam

Gegeten op 16 september 2014

Proever1984

Via online reservering

Weer heerlijk gegeten bij Bellini. Ondanks de drukte was er veel aandacht voor detail. Het eten was perfect en we kregen nog een lekker drankje vanwege de verjaardag van mijn tafelgenoot. Wij komen zeker (weer) terug.

Gegeten op 11 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Bellini in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Bellini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.