Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Asia

1. Restaurant
  2. Chinees-Indisch

Asia

1. Restaurant
  2. Chinees-Indisch
  1. Toon telefoonnummer 024 641 34 70

hans316

Ook wij zijn al jaren vaste klant bij Asia met een grote A van kwaliteit. Je kunt het zo gek niet bedenken,niets is dit teveel, wat een toewijding. Het eten is altijd fris en van zeer goede kwaliteit. Ook als je iets buiten de kaart om wilt bestellen is er plaats voor je wensen. Wat een gastvrijheid. Onze complimenten voor Suus en haar team. Voor ons is dit restaurant het beste van het beste in de wijde omgeving. Aanbeveling, kip vijfkruiden of kip singapore. Je moet er naar vragen.

Gegeten op 29 augustus 2014

dorien19

Vanavond voor het eerst wat afgehaald. Ben er erg van geschrokken. Had goede berichten maar mijn ervaring is teleurstellend.babi pangang was zo vet dat het glom. De fou yong hai was zo plat dat er amper wat in de bak zat. De kip sate was zonder smaak. Alleen de varkenshaas met champignons was er lekker. Voor mij geen 2 de keer ga weer gewoon naar mijn eigen vertrouwde chinees. Jammer had het verjaardagsmenu van mijn schoonmoeder moeten zijn

Gegeten op 28 juli 2014

corry5

Ben al ruim 20 jaar vaste klant,service altijd een dikke tien.Vriendelijk netjes en toegewijd.
Het eten is lekker, ziet er schoon en verzorgt uit,heeft een nadeel je eet er te veel van!!
Mijn favoriete schotel is tipan zeebanket,het proberen waard.
Ik bedank Suus en haar man,inmiddels ook de zonen die in de zaak staan voor de geweldige goede verzorging wat eten en bediening betreft.En hoop nog jaren te genieten van jullie lekkere eten.En voor de gene die dit lezen,ga het zelf eens proberen,het is de moeite waard!!!!

Gegeten op 2 juli 2014

Esje90

Al vanaf kleins af aan ben ik opgegroeid met Asia en het voelt als een tweede thuis, er is altijd wel een plekje voor je. Het eten is er heerlijk na al die jaren verveelt het nooit om weer hier te mogen eten. We komen er zeker iedere maand. Service is perfect. Woon inmiddels niet meer in de buurt maar rij graag een stukje verder voor dit top restaurant!

Macari2

Iedereen in Wijchen is wel bekend met Asia. Dit is niet zomaar het willekeurige Chinese restaurant van om de hoek, dit is topkwaliteit! Al jaren komen wij hier eten en het is dan ook niet zo vreemd dat ze ons meteen bij de naam aanspreken als we weer eens binnenstappen. Het eten is werkelijk overheerlijk, nooit te weinig, goed gebakken en er is voldoende keus. De bediening is altijd attent, houdt rekening met speciale wensen en biedt vaak zelfs nog een drankje van het huis aan! Ook de inrichting is perfect, met een prachtig groot aquarium waar de kinderen met hun ogen niet af van kunnen blijven. Een echte aanrader dus!

pvkampen

Asia, werkelijk een begrip in Wijchen! Al 20 jaar komen we bij deze zaak, zowel om af te halen als lekker te eten. Om het jaar af te sluiten gaan eten bij Asia met 4 personen. Zelfs op een maandag is het 80% vol hier! Altijd even reserveren dus.

De rijsttafel Asia is een aanrader. Mijn persoonlijke favoriet zijn de Tipan gerechten die op een gloeiendhete gietijzeren schaal op tafel komen. Zowel de beef, kip als garnalen heel lekker.

Toetjes zijn vooral traditionele ijsjes (dame blanche, banana split), lekker maar niet bijzonder.

Gegeten op 30 december 2013

marco57

Wij komen al sinds jaar en dag bij Asia (Suus voor ons inmiddels) en het is nog altijd even goed. Lekker eten in een gezellig restaurant met fijn personeel. Altijd gezellig en bijna nooit problemen. Als er dan eens iets is, zijn ze niet te beroerd om het opnieuw te maken. Al wil je dat niet eens. Ze kennen hun vaste klanten ook goed, en alles is daar mogelijk. Zelfs recepten die niet op de kaart staan. Wij raden het mensen aan als ze een restaurant zoeken.

raymond24

Heerlijk gegeten met een verjaardag. Dit keer eens gekozen voor nieuwe rijsttafel op de kaart. Eten rook heerlijk, was perfect van temperatuur, smaakvol, een lust voor het oog en voldoende. Bediening was, zoals veelvuldig getest, zeer vriendelijk en attent. Smaakvol ingericht, prettig verlicht en daarnaast een fraai en goed verzorgd zoutwateraquarium. Na afloop een drankje van het huis en zelfs een cadeautje voor de jarige. Wat wil je nog meer van deze topper!

Gegeten op 4 augustus 2013

riette

Voor ons het beste chinees-indisch restaurant ever! Geweldige kwaliteit, prachtig opgediend en heel attente en hartelijke bediening,kortom
meer dan een kompliment waard, vandaar deze recensie!
Als we chinees-indisch willen eten dan dus alleen maar hier ook al moeten we ervoor uit Nijmegen komen, doen we dus ook en graag!

Gegeten op 2 januari 2013

Slyster68

Onlangs met mijn familie (9 personen) hier gegeten. Ik heb een verrassingsmenu (hoofdgerecht) neer laten zetten en we hebben heerlijk gegeten. Sommige van ons hadden nog een gaatje voor het dessert. Daarna nog een lekker bakje koffie. Na de rekening kregen we allemaal nog iets te drinken van het huis. Top. Vaker hier geweest en altijd goed eten en vriendelijk personeel.

Gegeten op 30 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Asia in Wijchen

Schrijf hieronder je recensie over Asia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.