Asia

• 8.9

• 8.4

Esje90
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al vanaf kleins af aan ben ik opgegroeid met Asia en het voelt als een tweede thuis, er is altijd wel een plekje voor je. Het eten is er heerlijk na al die jaren verveelt het nooit om weer hier te mogen eten. We komen er zeker iedere maand. Service is perfect. Woon inmiddels niet meer in de buurt maar rij graag een stukje verder voor dit top restaurant!

Macari2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Iedereen in Wijchen is wel bekend met Asia. Dit is niet zomaar het willekeurige Chinese restaurant van om de hoek, dit is topkwaliteit! Al jaren komen wij hier eten en het is dan ook niet zo vreemd dat ze ons meteen bij de naam aanspreken als we weer eens binnenstappen. Het eten is werkelijk overheerlijk, nooit te weinig, goed gebakken en er is voldoende keus. De bediening is altijd attent, houdt rekening met speciale wensen en biedt vaak zelfs nog een drankje van het huis aan! Ook de inrichting is perfect, met een prachtig groot aquarium waar de kinderen met hun ogen niet af van kunnen blijven. Een echte aanrader dus!

pvkampen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Asia, werkelijk een begrip in Wijchen! Al 20 jaar komen we bij deze zaak, zowel om af te halen als lekker te eten. Om het jaar af te sluiten gaan eten bij Asia met 4 personen. Zelfs op een maandag is het 80% vol hier! Altijd even reserveren dus.

De rijsttafel Asia is een aanrader. Mijn persoonlijke favoriet zijn de Tipan gerechten die op een gloeiendhete gietijzeren schaal op tafel komen. Zowel de beef, kip als garnalen heel lekker.

Toetjes zijn vooral traditionele ijsjes (dame blanche, banana split), lekker maar niet bijzonder.

Gegeten op 30 december 2013

marco57
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen al sinds jaar en dag bij Asia (Suus voor ons inmiddels) en het is nog altijd even goed. Lekker eten in een gezellig restaurant met fijn personeel. Altijd gezellig en bijna nooit problemen. Als er dan eens iets is, zijn ze niet te beroerd om het opnieuw te maken. Al wil je dat niet eens. Ze kennen hun vaste klanten ook goed, en alles is daar mogelijk. Zelfs recepten die niet op de kaart staan. Wij raden het mensen aan als ze een restaurant zoeken.

raymond24
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten met een verjaardag. Dit keer eens gekozen voor nieuwe rijsttafel op de kaart. Eten rook heerlijk, was perfect van temperatuur, smaakvol, een lust voor het oog en voldoende. Bediening was, zoals veelvuldig getest, zeer vriendelijk en attent. Smaakvol ingericht, prettig verlicht en daarnaast een fraai en goed verzorgd zoutwateraquarium. Na afloop een drankje van het huis en zelfs een cadeautje voor de jarige. Wat wil je nog meer van deze topper!

Gegeten op 4 augustus 2013

riette
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor ons het beste chinees-indisch restaurant ever! Geweldige kwaliteit, prachtig opgediend en heel attente en hartelijke bediening,kortom
meer dan een kompliment waard, vandaar deze recensie!
Als we chinees-indisch willen eten dan dus alleen maar hier ook al moeten we ervoor uit Nijmegen komen, doen we dus ook en graag!

Gegeten op 2 januari 2013

Slyster68
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs met mijn familie (9 personen) hier gegeten. Ik heb een verrassingsmenu (hoofdgerecht) neer laten zetten en we hebben heerlijk gegeten. Sommige van ons hadden nog een gaatje voor het dessert. Daarna nog een lekker bakje koffie. Na de rekening kregen we allemaal nog iets te drinken van het huis. Top. Vaker hier geweest en altijd goed eten en vriendelijk personeel.

Gegeten op 30 december 2012

Proever84667
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was welliswaar redelijk tot goed, maar we bestelde een verrassingsmenu van 19.50 en er werd direct gevraagd wat voor een soep wilt u, ik zei dan is het geen verrassing meer, maar goed.Toen kregen we 4 vleesschotels en nog een kopje koffie toe en de vermelding dat de soep er eigenlijk niet bij hoorde?
Een verrassings menu van een (1) gang dus.

Gegeten op 6 december 2012

Bakuip
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super kwaliteit tegen zeer nette prijzen. De kinderen kunnen naar de speelhoek en ook voor hen is er van alles lekkers te eten.

Eenechtekenner
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden er al eens gegeten maar dat was een paar jaar geleden. Afgelopen weekend Asia herontdekt. Wat een feest om daar te eten. Ook de kok maakt er een feest van en stopt al zijn/haar liefde, kennis en enthousiasme in de gerechten. Wij hebben dan ook erg genoten van de Asia rijsttafel.
Bediening was ook erg vriendelijk en attent. Ze hadden meteen door dat wij het niet prettig vonden dat er telkens kinderen langs onz tafel aan het rennen waren en hebben heel snel de routing aangepast. Top!
Wij eten wekelijks buiten de deur. Neem dus van ons aan dat dit een echte aanrader is. Als je naar een chinees wilt gaan en toch wat meer kwaliteit wil proeven, ga dan niet naar zo'n massa tent maar ga naar Asia! Veel plezier.

Gegeten op 18 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Asia in Wijchen

Schrijf hieronder je recensie over Asia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!