Brasserie De Missionaris

• 7.5

• 7.7

Boukje49

Heerlijk gegeten voor de 3 de keer
Elke keer maakten ze de verwachtingen waar
Glutenvrij was prima geregeld na de vraag hoe de erg de allergie was
De anderen wilde bij het toetje het bord aflikken

Gegeten op 15 maart 2014

KayLeon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren weer eens wezen eten bij De Missionaris. En weer werden mijn verwachtingen waar gemaakt. Ik vind de prijs/kwaliteit erg goed. De bediening was vlot en attent. Ook de wijnen sloten mooi aan op de gerechten die we besteld hadden. Ook de kennis hiervan wordt op prijs gesteld! Vooral de Beef Wellington, een klassieker, was uit de kunst. Na een heerlijk kaasplankje en een "echte" cappuccino tevreden huiswaarts gegaan.

rogier28
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren wezen eten op uitnodiging van vrienden.
Bij binnenkomst netjes ontvangen weliswaar niet aannemen van jassen e.d. vond ik wat slordig.
Gezellige tafel gekregen bij openhaard. Keuze uit diverse voor/hoofd/nagerechten voor weinig geld.
Presentatie was netjes..hoofdgerechten iets wat aan de minder warme kant..jammer!
Nagerecht (proeverij) zag er erg verzorgd uit.
Bediening was slordig en kwam over de avond zeer gestrest over.
Diverse malen brood gevraagd. Drankjes vergeten.
Al met al een gezellige avond gehad, maar de puntjes op i moeten er wel komen.

Gegeten op 16 november 2013

Pkelvieb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant heeft sinds kort een nieuw concept, 3- of 4-gangenmenu, waarbij je voor het voor- en hoofdgerecht kunt kiezen uit 6 mogelijkheden in plaats van 3, wat ze voorheen hadden. Dus meer keus en dat is prettig. Wij kozen voor 4 gangen en dat is ruim voldoende, aangezien je lekker brood vooraf krijgt en nu ook frietjes en salade bij het hoofdgerecht. De prosecco en volle rode huiswijn zijn prima van smaak, wel iets aan de dure kant. Maar omdat het menu zeer gunstig geprijsd is, compenseert dit elkaar en kom je op ongeveer € 50 per persoon voor diner, drank en koffie.
Wij komen hier geregeld en hebben ook al voor de kerst gereserveerd !

Gegeten op 1 november 2013

Hansenmarita
  • Recensies in de laatste twee jaar

Blijft voor ons een toppertje. Mooie 3 of 4 gangenmenu,s voor een zeer redelijke prijs. menu's wisselen per maand en ze blijven verrassen wat ze leveren voor de prijs. Gerechten zijn misschien wat klein maar naar 4 gangen heb je echt wel een voldaan gevoel. Kortom, echt een uitstekende prijs kwaliteit verhouding en culinaire hoogstandjes.

hespijke
  • Recensies in de laatste twee jaar

N.a.v. mijn (goede) eerdere ervaringen vorige week voor de vierde keer het drie gangen menu gegeten. De smaken waren weer goed maar de hoeveelheden op het bord waren duidelijk onder de maat.
Het skukje vis/zalm had meer weg van een amuse dan van een voorgerecht. Ook het hoofd-en nagerecht vond ik zeer karig. Het hanteren van een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding mag niet worden gecompenseerd door de porties te verlagen. Jammer, ik zal hier niet meer zo snel gaan eten.

tomsdinner
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een goed, compleet, netjes en vooral ook lekker restaurant. Periodiek een nieuw 3 gangenmenu met verschillende keuze mogelijkheden, waar we van tijd tot tijd graag gebruik van maken.
Prijs kwaliteit vinden wij persoonlijk erg goed. Je krijgt voor een goede prijs, lekker en goed eten.

Hansenmarita

• Uitstekend

Telkens weer weten ze je te verrassen met een culinair menu, 4 gangen 24,50 euro. Producten zijn vers, origineel en culinair. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Ik raad iedereen aan het de proberen je zult verrast en niet teleurgesteld zijn.

mieph

• Uitstekend

23-02-2011 in deze Brasserie gegeten. We hebben het 4-gangenmenu genomen voor E24,50. Een uitstekende keuze.Veel kwaliteit voor weinig geld.
Bediening uiterst vriendelijk. Kleine irritatie over het feit dat erg vaak werd gevraagd of wij wat wilden drinken. Ook als het glas nog niet leeg was.

Gerdina

• Uitstekend

Wij hebben heerlijk gegeten toen onze schoonzus over was uit Ierland, we hadden haar geen groter genoegen kunnen doen. Ze had gekozen voor de hertebiefstuk, wij hadden de zeewolf ,ook erg lekker .Het menu van €24.50 bestaat uit 4 gangen en dat was voldoende. Vooraf hadden we ook versgebakken brood met tapenade's van het huis genuttigd. Wij hadden een gezellige avond naast de open haard.

Schrijf zelf een recensie over Brasserie De Missionaris in Westervoort

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie De Missionaris. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!