a TripAdvisor company

3. Topper 2016
  4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 311 82 08

annemiek101

Weer heerlijk gegeten vanavond bij de missionaris in westervoort! De grietfilet en de gerookte gamba als voorgerecht waren bijzonder lekker. Net zoals de bisque van kreeft en de hoofdgerechten kabeljauw en sukade met runderhaasmedaillon. Wat wordt hier lekker en apart gekookt! Ook de bediening was zorgzaam en gezellig. Wij komen snel weer terug!
Rob en Annemiek Van Dorp Lambers

Gegeten op 15 april 2016

TimPien

Prima gegeten, leuke, kleine gerechtjes , net zoveel tot je genoeg hebt, leuke formule.
Mooie ambiance, keurige bediening.
Aanwinst voor Westervoort en omgeving.

Gegeten op 22 november 2015

wouterwelgraven

Gisteravond weer heerlijk genoten bij Brasserie de Missionaris. Dit keer de hapjesavond uitgeprobeerd en wat was die perfect! Onbeperkt genieten van de menukaart met de heerlijke hapjes. Je mag er steeds twee bestellen en ook al bestel je twee of meer keer dezelfde het maakt het team van Aran niet uit. We zaten meer dan vol en als het gerechtje op is staan ze al weer aan je tafeltje om je volgende keuzes op te nemen. Het was ook erg gezellig want bijna iedereen had gekozen voor de hapjesavond en het team liep de hele avond met volle dienbladen met hapjes om de hapjes uit te serveren. Het sfeertje was perfect. De huiswijn is ook heerlijk en beslist niet duur evenals de frisdranken. Hier wordt je als klant nog echt verwend. Ga het zelf eens uitproberen. Elke woensdag en donderdag kun je er terecht vanaf half 6 tot 10. Gewoonweg heerlijk.

Gegeten op 2 december 2015

Neeltje60

We hadden de proeverij van 24,50. Kleine porties lekkere gerechten zoals hert met stoofpeertjes en matige erechten zoals de risotto met een veel te droog stukje vlees. Het decor was tamelijk oudbollig.
De bediening was vriendelijk.

Gegeten op 14 november 2015

reinate2

Heerlijk gegeten afgelopen donderdag bij de Missionaris. De ontvangst was wat rommelig, we werden niet opgevangen bij binnenkomst maar hebben onszelf maar gemeld voor een tafeltje. De sfeer binnen is wel fijn, het oogt soms een beetje vol maar je kan er heerlijk zitten. We kozen het driegangenmenu menu en we hadden een gast mee uit Amerika (jammer dat er geen Engelstalig menu aanwezig was) en het eten was echt heel lekker. Vooraf genoten van het trio van hert en de geitenkaas. Als hoofdgerecht de hertenbiefstuk en kalfs ribeye. Beide soorten vlees heerlijk gebakken en geserveerd met een goed garnituur. Ook de desserts waren meer dan prima. Ook van onze buitenlandse gast was de waardering voor het eten groot.
Klein minpuntje bij het weggaan na het afrekenen is de uitgeleide. Even meelopen naar de garderobe en een fijne avond wensen is een kleine moeite maar voor het eten zou ik zeker teruggaan.

Gegeten op 15 oktober 2015

ruudhend

Opnieuw genoten bij een van onze favoriete restaurants.
Dit maal gekozen voor de "Hapjesavond".
Voor € 29,90 (excl. drank) per persoon kun je onbeperkt proeven van een selectie van hun kaart.
Per keer kun je twee gerechten bestellen, die in kleine porties worden geserveerd.
De keuze is voldoende. 10 voor-, 9 hoofd- en 5 nagerechten.
Alles smaakte weer voortreffelijk.
Bijgaand een rode huiswijn gekozen die heerlijk was.

Al met al een aanrader om eens gebruik te maken van dit speciale arrangement.
Zoveel heerlijke smaken op één avond voor een zeer schappelijke prijs.

Gegeten op 19 augustus 2015

mirjam81

Wat een fijn restaurant. Prima kaart die regelmatig wisselt en niet de standaard gerechten bevat. Kwaliteit van het eten is prima en de porties voldoende. Bediening is professioneel en maken het je graag naar de zin. Hebben oog voor wat er gebeurd.
Een minpuntje ( wat mij betreft) als het druk is zoals in het weekend is het erg erg rumoerig! Daarom komen wij het liefst op een doordeweekse avond.

Gegeten op 12 mei 2015

paula11

Meerdere keren hier al gegeten en het is altijd een feestje. Gerechten zijn puur natuur en zeer smakelijk. Fijne bediening en de prijs is zeer aantrekkelijk.mooi restaurant! Zien ons vaker daar.

Gegeten op 21 juni 2015

NicoSimon

Gegeten op 21 januari 2015

Antonio75

Wij hebben reeds een paar maal gegeten bij de Missionaris en ook met groepen. Dus gereserveerd voor het kerstdiner voor 1e kerstdag. Wat een teleurstelling deze keer. De ossenhaas in een jasje was droog en taai en zo hoort dat echt niet, de patrijs was niet gaar en van het kaasplankje konden wij niet enthousiast worden. Dat krijg je in Frankrijk toch echt beter.
Dat ik dat hier zo schrijf is omdat wij het bij het afrekenen al gemeld hebben en het doorgegeven zou worden aan de chef. Tot nu toe niets vernomen. Er kan altijd iets fout gaan maar reageer dan als zaak en maak het in orde. Voor 59,50 pp mag je toch een goed diner verwachten.

Gegeten op 25 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserie De Missionaris in Westervoort

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie De Missionaris. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.