a TripAdvisor company

3. Topper 2015
  4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 311 82 08

mirjam81

Wat een fijn restaurant. Prima kaart die regelmatig wisselt en niet de standaard gerechten bevat. Kwaliteit van het eten is prima en de porties voldoende. Bediening is professioneel en maken het je graag naar de zin. Hebben oog voor wat er gebeurd.
Een minpuntje ( wat mij betreft) als het druk is zoals in het weekend is het erg erg rumoerig! Daarom komen wij het liefst op een doordeweekse avond.

Gegeten op 12 mei 2015

paula11

Meerdere keren hier al gegeten en het is altijd een feestje. Gerechten zijn puur natuur en zeer smakelijk. Fijne bediening en de prijs is zeer aantrekkelijk.mooi restaurant! Zien ons vaker daar.

Gegeten op 21 juni 2015

NicoSimon

Gegeten op 21 januari 2015

Antonio75

Wij hebben reeds een paar maal gegeten bij de Missionaris en ook met groepen. Dus gereserveerd voor het kerstdiner voor 1e kerstdag. Wat een teleurstelling deze keer. De ossenhaas in een jasje was droog en taai en zo hoort dat echt niet, de patrijs was niet gaar en van het kaasplankje konden wij niet enthousiast worden. Dat krijg je in Frankrijk toch echt beter.
Dat ik dat hier zo schrijf is omdat wij het bij het afrekenen al gemeld hebben en het doorgegeven zou worden aan de chef. Tot nu toe niets vernomen. Er kan altijd iets fout gaan maar reageer dan als zaak en maak het in orde. Voor 59,50 pp mag je toch een goed diner verwachten.

Gegeten op 25 december 2014

Gerdina

Afgelopen zaterdag hebben mijn man en ik genoten van de lekkerste hapjes. De keuze was royaal, en erg lekker. Mijn man noemde het "tapas" maar eerlijk gezegd was ik het daar niet mee eens, omdat het gerechten in het klein waren, zo mooi afgewerkt. Wat een drukte zullen ze daarmee gehad hebben zeg, we waren zeer tevreden en hopen dat er nog meer van deze avonden komen. ik denk van wel.

Gegeten op 6 december 2014

astrid0210

We wilden onszelf verwennen met een etentje. Dat is zeker gelukt!
De bediening is zeer aardig en het eten super!
Iedere keer wisselt het menu.
Dit keer de brioche met geitenkaas en gegrilde zalmfilet voor mij. De kalfsrosbief en vegetarische bitterballen voor mijn vriend. Dochter van 2,5 at lekker met ons mee. Een heerlijk wijntje en tiramisu maakte het helemaal af.

Gegeten op 9 november 2014

lekkeretenmaar

Wat was het weer fantastisch! Omdat we hier wel vaker eten hebben we niet in de kaart gekeken. Laat de keuken maar wat lekkers maken zeiden we tegen de vriendelijke bediening. We begonnen met een combinatie van gamba en roodbaars, gevolgd door een heerlijke bospaddenstoelensoep. Voor mij de kleine en mijn tafelgenoot de grote, want ook dat kan bij alle gerechten. Als hoofdgerecht een hertenbiefstuk, super mals, met een saus van kaneel en steranijs, om je vingers bij af te likken! Tot slot een proeverij van desserts, smullen. Dit alles aangevuld met bijpassende wijnen maakte alles weer tot een top avond! We hebben lekker bij het haardvuur gezeten en ook de bediening maakte echt tijd om aandacht aan de gast te besteden ondanks de drukte. De sfeer en aankleding zijn gezellig en warm, waarbij je het gevoel hebt alsof je thuis komt. Bedankt team de Missionaris en tot zeer binnenkort! Ga zo door!

Gegeten op 1 november 2014

ruudhend

Dit is een van onze favoriete restaurants. Met twee personen (zoals altijd) gekozen voor het 4-gangen keuzemenu. Je hebt dan keuze uit 6 voorgerechten, 2 soepen, 6 hoofdgerechten en 4 desserts. Voor elk wat wils dus. En deze kaart wisselt regelmatig. Vooraf heerlijk eigen gebakken brood met tapenade en knoflooksaus en droge worst. Daarbij een heerlijke rode huiswijn. Als voorgerecht hebben wij gekozen voor de gerookte zalm met in tempura gebakken gamba en een mousse van forelfilet en de marbré van wilde duivenborst, eendenlever en gebakken pied de mouton. Heerlijk! Omdat wij de bisque van kreeft en langoustine met gerookte zalm, tonijn en mousse van forelfilet al kennen (deze is uitmuntend) hebben we gekozen voor de romige soep van bospaddenstoelen, shitake, pancetta, bieslook en bosui. In een woord: fantastisch. Het hoofdgerecht bestond uit gebakken hertenbiefstuk met pied de mouton en gefrituurde schorseneren en een gegrilde kalfsentrecote met groene asperges en een stoofpotje van rundvlees. Ook hier weer totaal geen spijt van onze keuze. Wat een lekkere gerechten en het ziet er ook allemaal zeer fraai en smaakvol en uit. Als kaasliefhebbers hebben wij voor het dessert gekozen voor het kaasplateau met europese kazen. Dit doen wij daar eigenlijk altijd en steeds presteert men het om toch weer andere lekkere kazen te serveren. Daarbij een pedro ximenez gedronken. Daarna nog goede koffie met kletskop en chocoladecake. De bediening is vlot en zeer voorkomend. Dit samen met fijne stoelen in een warme en ook ruim opgezette omgeving maken dit een fijn en luxe etentje, terwijl de rekening altijd meevalt!

Gegeten op 5 november 2014

Nala12

Voor de eerste keer samen met mijn man hier gegeten. We hadden voor het 'tapas' menu gekozen.
De smaken van de gerechten waren goed, maar de porties, die vonden we voornamelijk van het voorgerecht, te klein.
De service op zich was voldoende, maar niet uitstekend. Een tijdje op ons eerste drankje moeten wachten en ook tussendoor duurde het een tijdje voor mijn wijnglas weer bij geschonken was.
Het decor is een beetje karig, er valt veel meer uit te halen. Het oogt nu een beetje kaal en saai ook de aankleding op tafel. De tafels zijn vrij groot voor 2 personen waardoor het minder intiem is. Ook vond ik in vergelijk met de hoogte van de stoelen de tafel hoog. wat voor mij niet erg prettig is omdat ik maar klein ben. Al met al weinig op het eten aan te merken, maar de service mag net wat enthousiaster, je bent toch een avondje uit. De aankleding heeft wat aandacht nodig.
Maar voor die prijs mag je eigenlijk niet klagen. We hebben wel zo lekker gegeten dat we ondanks dat het misschien niet heel gezellig zitten is, we toch terugkomen voor het lekkere eten.

Gegeten op 11 oktober 2014

Winke508

Heerlijk gegeten in dit mooi ingericht en zeer sfeervol restaurant in westervoort, nabij Arnhem.
Het eten is van een zeer goede kwaliteit alles heerlijk op smaak en mooie porties.
We hadden een 4 gangenmenu en dat voor 26,50pp !! Echt de juiste prijs kwaliteit verhouding.
Waarbij de verwachting zeker is overtroffen.
Een restaurant wat zeker een aanrader is , we komen zeker snel weer terug.

Gegeten op 6 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserie De Missionaris in Westervoort

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie De Missionaris. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.