De Brabantse Biesbosch

• 6.5

• 6.5

MenE27
  • Recensies in de laatste twee jaar

zojuist 3 pannenkoeken besteld. totaal oneetbaar zeer dik en melig/ongaar. wij gingen voor appel/kaneel/ rozijnen. rozijnen en appel viel weg door het smerige beslag apart moeten betalen voorde kaneel waar zo veel van werd opgestrooid dat de pannenkoek donker bruin toonde. af moeten schrapen daar dit niet een eetbare hoeveelheid bleek.. bah!

Pieterrrr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een slechte zaak. De ontvangst en bediening was alles behalve vriendelijk en bleek achteraf een voorbode voor het verloop van de rest van de dag.

De lunch was zeer matig. Het beleg leek alsof het er sinds 1980 lag en naast de boterhammen en enkele broodjes met cupjes jam was er verder niets. Geen salade, geen soep. Ook een simpel glas melk was onmogelijk, dat had blijkbaar van te voren gereserveerd moeten worden. Ook iets frituren behoorde niet tot de mogelijkheden, want 'de frituur stond uit'.

Rond de middag was het personeel niet in staat om iedereen op tijd van wat te drinken te voorzien. Een deel van onze groep had zijn drinken al op terwijl anderen nog steeds wachtten in de hoop dat er die dag nog een bestelling sou worden opgenomen. Als klap op de vuurpijl hoorden we het persoon luidruchtig met de keuken communiceren dat ' ja, ik heb aangegeven dat ze aan tafel moeten, maar nee hoor... ze willen eerst hun drinken op drinken'. Stel je voor...

Vanwege het aantal personen moest er al weken van te voren exact worden opgegeven wat je wilde eten, inclusief dessert. Op de dag zelf bleek hier niets van te kloppen en was het 'menu' alsnog veranderd. Het 3 gangen diner stelde zeer weinig voor. Een opgewarmd soepje en inspiratieloos hoofdgerecht dat er onsmakelijk uit zag.

Al met al een zaak zonder passie waarbij de gast op de laatste plaats staat.

Gegeten op 7 september 2013

janco
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je kunt bijna overal in nederland beter eten. Bere slecht eten. Schnitzel lijkt uit de magnetron. Mooi gebied maar jammer dat er zulke horeca zit.

Proever81434
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed adres na een dag in de Biesbosch. Met z'n zessen onder de parasols op een zomerse dag. Ontspannend sfeertje. Aardige bediening. Salade Moeke Meulenberg was prima voorgerecht. Bij de hoofdschotel werd een schaaltje met een minimale portie groente geserveerd. Op verzoek snel aangevuld, maar het geeft eerst een indruk van karigheid.
Heerlijke desserts. Tevreden naar huis.
GJB

Gegeten op 6 juni 2013

speknek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten stelt niets voor, droge snitsel , weinig saus , wel voldoende smaakloos garnituur.Tijd heeft hier 15 jaar stilgestaan , wat betreft uitstraling en eten. Alleen de prijzen zijn van deze tijd.
Smoezelige restaurant ruimte , diverse lampjes kapot . Hier moet eens een frisse wind doorheen. Wel een mooie locatie.
Bediening doet haar best , maar snapt er niet veel van. Let op de kleding, dit kan ook gewassen worden. Al met al viel dit ons zwaar tegen.

Gegeten op 22 maart 2013

ReneMarja
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn later geholpen dan mensen die na ons binnenkwamen. Hebben uiteindelijk zelf om de menukaart gevraagd en toen gelijk drinken besteld. Per besteld wijntje vroegen we om een glas water erbij. We kregen in plaats daarvan flesjes chaudfontaine die al open waren toen ze gebracht werden (1,95 per flesje).
Het eten was ook niet geweldig. In het stoofpotje met vis met zalm, witvis en garnalen zat bijna geen zalm en de garnalen waren niet lekker. Satesaus was erg dun. In het toetje waarin 4 verschillende soorten ijs zaten, zaten niet de smaken die op de menukaart stonden. Dit was niet gezegd. Erg weinig groenten erbij gekregen voor 4 personen. De mayonaise bij de patat moest ook apart betaald worden.
We zaten buiten te eten en toen gingen ze ineens de plantenbakken sproeien, ook die waar we vlak naast zaten. Hier kregen we het wel koud van. Ik vind dat ze wel even hadden kunnen wachten tot de klanten weg waren.
Niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 9 augustus 2012

pitbullronnie
  • Recensies in de laatste twee jaar

op deze druilerige dag was het om de afgesproken tijd net even droog en wilden we nog even buiten lopen. bij gods gratie mocht dat, mits we terug waren voor 19.30.
de ontvangst was alles behalve warm te noemen. de indeling van het restaurant was ook hoekig. aan drank wilde men kennelijk niets verdienen en om een hernieuwde vulling moesten we vragen. de zalm was drooggebakken. het visstoofpotje had slechts één smaak. het voorgerecht van carpattio en een griekse salade was prima, zo ook het desert.
voornaamste wat tegen valt is de ongezelligheid van het personeel. en dat is dus kennelijk al jaren het geval
gelukkig waren wij voor elkaar heel gezellig.

FritsB

• Slecht

Slechte ontvangst van groep van 14,geen tafel gereserveerd,dus moesten wij zelf met stoelen gaan slepen.Koffie van het buffet en een slecht ontdooide appeltaart. Onbeschoft personeel, geen mogelijkheid om melk ,sap of wat dan ook te bestellen naast de Lunch. Koffie of thee en niet zeuren.
Na de boottocht en museum terug voor het aperitief en diner om 18.00 hrs zoals afgesproken. Bij de borrel wel heerlijke bitterballen en na lang zeuren werd er ook nog een klein 1 pers. zakje chips op tafel gelegd!!?? Met 14 pers!!??
Om 17.45 moesten wij aan tafel want de kok was klaar!
Weer een hoop gezeur dus, de andere groepen hadden de soep al op ! Heeft te maken met het schema van de kok en wat de klant wil is niet van belang.
Het diner zeer matig, saus uit het pakje enz.
Gastheerschap is hier in de Biesbosch een onbekend woord.
Enkele cursussen van de SVH zijn hier broodnodig!

AJHJVV

• Slecht

Eind augustus 2011 met kennissen geweest. Keuken open tot 20.00 uur. Erg kleine kaart. Slechte kwaliteit. Slordig geserveerd. Personeel niet vriendelijk. Werden rond 9 uur bijna weggekeken. Etentje was bedoeld als bedankje. Teleurstellend.

arrieknarrie

• Uitstekend

Na een lange fietstocht weer eens bij dit werkelijk schitterend (bijna geheel)gerenoveerde restaurant en nu ook HOTEL aanbeland. Hele vriendelijke bediening en vooral het eten was heerlijk. Het restaurant heeft nu een Brasserrie en een gedeelte voor het wat uitgebreidere Diner, vooral geschikt voor grote groepen. Bij lekker zonnig weer zit je op het buitenterras Super, kortom van mij krijgen ze nu een dikke 9, ga zo door!

Schrijf zelf een recensie over De Brabantse Biesbosch in Werkendam

Schrijf hieronder je recensie over De Brabantse Biesbosch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!