Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Frans

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0183 504 248

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0183 504 248

Knoestje

pannenkoeken zaten in ons arrangement. Waren redelijk. Wat echt niet kon was dat de bediening niet meer wist welke pannenkoek er op tafel stond, dan maar even met de vinger de pannenkoek optillen, dit kan echt niet. Eerder al gelezen dat ze niet gaar waren, bij ons helaas ook het geval. Het afrekenen was pas echt een fiasco. Duidelijk bij de reservering aangegeven dat we met meerdere families waren. Hebben zelf veel teveel betaald, want het contante bedrag zat al in de kassa, maar was niet afgeslagen. Geen respect voor ons als gast. Ondanks al deze ellende hebben we met de hele familie wel een gezellige dag gehad.

Gegeten op 6 september 2014

ariecornelis

Via online reservering

Het voorgerecht was een cockteel met garnalen (heel leker) voor het hoofdgerecht hebben we duo vis genomen dat ook zeer goed was klaar gemaakt en als nagerecht ijs sorbet
De bediening is er goed en vriendelijk

Gegeten op 28 augustus 2014

EllenPostma

Via online reservering

Vriendelijke bediening, lekker eten en heerlijke wijn. Restaurant ligt afgelegen in een rustige omgeving. Terras is heerlijk met een mooi uitzicht op rivier en Biesbosch. Restaurant binnen is echter verouderd en oubollig. Ook een muziekje ontbrak. Een aanrader bij mooi weer. Lekker buiten op het terras eten. Goed te combineren met een mooie wandel- of fietstocht in de schitterende omgeving.

Gegeten op 24 augustus 2014

adenbreejen

Wij hebben heerlijk gegeten! Het was schoon, bediening was heel vriendelijk en snel, ondanks dat het redelijk druk was, maar op verzoek wachtte men ook voor met de volgende gang. Inrichting was zoals ik verwachtte van de omgeving, veel schilderijen van de Biesbosch.

Bij het voorgerecht hadden we salade besteld, heel lekker. Als hoofdmenu had mijn man een biefstuk die lekker mals was en ik een quiche met spinazie, ook heel lekker. Als toetje had met man ijs met tokkelroom en ik een chocoladecake met zachte chocolade van binnen, hetgeen ook heerlijk was. De rode wijn was ook goed.

Restaurant is ook geschikt om met kinderen te eten, er is een speelhoek en buiten een speeltuin.

Gegeten op 21 augustus 2014

greb

Een wanklank in een dagje varen en wandelen in de Biesbosch.
Koffietafel/broodmaaltijd zeer karig, o.a. geen melk of sap naast de koffie of thee.
Bediening ongemanierd, zijn aan cursus serveermanieren en klantvriendelijkheid toe.

Gegeten op 23 mei 2014

gjvw

helaas geen aanrader ondanks de mooie plek waar het ligt. boodmaaltijd zeer karig. volgens mij alleen reeds vooraf gezette koffie en thee. geen warm bijgerecht. geen melk of sap. avondeten smakeloos, bleke witvis, met even bleek rostirondje en saus. alles oogt flets. de mayo voor bij de patat kwam nadat de borden leeg waren. maar werd wel aangevuld. Patat was het enige wat smaakte. De bediening was niet flexibel. wilden graag als groep bij elkaar zitten maar was niet mogelijk want tafels vrijhouden voor mogelijke hotelgasten, die overigens niet kwamen! Ik zou zeggen gooi alle oude troep eruit en maak er een frisse zaak van met personeel die er zin in heeft en gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan.

Gegeten op 23 mei 2014

MenE27

zojuist 3 pannenkoeken besteld. totaal oneetbaar zeer dik en melig/ongaar. wij gingen voor appel/kaneel/ rozijnen. rozijnen en appel viel weg door het smerige beslag apart moeten betalen voorde kaneel waar zo veel van werd opgestrooid dat de pannenkoek donker bruin toonde. af moeten schrapen daar dit niet een eetbare hoeveelheid bleek.. bah!

Pieterrrr

Wat een slechte zaak. De ontvangst en bediening was alles behalve vriendelijk en bleek achteraf een voorbode voor het verloop van de rest van de dag.

De lunch was zeer matig. Het beleg leek alsof het er sinds 1980 lag en naast de boterhammen en enkele broodjes met cupjes jam was er verder niets. Geen salade, geen soep. Ook een simpel glas melk was onmogelijk, dat had blijkbaar van te voren gereserveerd moeten worden. Ook iets frituren behoorde niet tot de mogelijkheden, want 'de frituur stond uit'.

Rond de middag was het personeel niet in staat om iedereen op tijd van wat te drinken te voorzien. Een deel van onze groep had zijn drinken al op terwijl anderen nog steeds wachtten in de hoop dat er die dag nog een bestelling sou worden opgenomen. Als klap op de vuurpijl hoorden we het persoon luidruchtig met de keuken communiceren dat ' ja, ik heb aangegeven dat ze aan tafel moeten, maar nee hoor... ze willen eerst hun drinken op drinken'. Stel je voor...

Vanwege het aantal personen moest er al weken van te voren exact worden opgegeven wat je wilde eten, inclusief dessert. Op de dag zelf bleek hier niets van te kloppen en was het 'menu' alsnog veranderd. Het 3 gangen diner stelde zeer weinig voor. Een opgewarmd soepje en inspiratieloos hoofdgerecht dat er onsmakelijk uit zag.

Al met al een zaak zonder passie waarbij de gast op de laatste plaats staat.

Gegeten op 7 september 2013

janco

Je kunt bijna overal in nederland beter eten. Bere slecht eten. Schnitzel lijkt uit de magnetron. Mooi gebied maar jammer dat er zulke horeca zit.

Proever81434

Goed adres na een dag in de Biesbosch. Met z'n zessen onder de parasols op een zomerse dag. Ontspannend sfeertje. Aardige bediening. Salade Moeke Meulenberg was prima voorgerecht. Bij de hoofdschotel werd een schaaltje met een minimale portie groente geserveerd. Op verzoek snel aangevuld, maar het geeft eerst een indruk van karigheid.
Heerlijke desserts. Tevreden naar huis.
GJB

Gegeten op 6 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over De Brabantse Biesbosch in Werkendam

Schrijf hieronder je recensie over De Brabantse Biesbosch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.