a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0183 504 248

Brabantse gezelligheid

Prachtig gelegen in Het Nationaal Park De Biesbosch ligt dit gelijknamige restaurant. Op de kaart vind je mooie combinaties van streekproducten in Franse gerechten. De ruime setting maakt het een ideale locatie voor een gezellig diner met familie of vrienden.

meta5

Op het eerste gezicht een vriendelijk restaurant. Er was niet al teveel bediening voor 40 mensen.
We hadden een bourgondischbuffet voor 40 mensen bestelt. Halverwege was het brood en de carpaccio al op en diverse sauzen. Verder was het eten goed.
Aan het eind gevraagd of er nog koffie in het 3 uur durende arrangement zat, dit was het geval.
Helaas bij het afrekenen werd er ons 80 euro meer berekend voor de koffie, dit terwijl er maar 39 mensen gegeten hadden maar dat begrijpen we nog . Volgens de smoezelige en ongeïnteresseerde kok viel het buiten het arrangement. Er ontbrak een duidelijke uitleg hoe en waarom. Het was een domper op de feestvreugde en wij gaan hier ook nooit meer naartoe.
Jammer dat een restaurant wat vroeger zo goed bekend stond nu zo klantonvriendelijk is geworden.

Gegeten op 8 juni 2016

Mats1991

bespaar je de moeite en kosten!
Op eerste gezicht is het een gezellig restaurant. Echter was het eten verschrikkelijk slecht voor de prijs die ze vragen (alles boven inkoopprijs is al teveel): Friet was niet doorbakken, mayo moet je voor betalen. Salade had een soort zeepsmakende dressing en de diepvries spareribs van de supermarkt zijn nog beter. De "angus beef" biefstuk is ook niet om aan te zien en lijkt op een schoenzool. De pannekoeken zijn veel te dik waarbij je zelf je chocoladepasta erop moet smeren uit een plastic bakje, hoe belachelijk lui kun je zijn.
De bediening is daarbij onaardig en niet behulpzaam. Kom hier alleen voor wat drankjes in het zonnetje maar blijf anders weg.

Gegeten op 29 augustus 2015

MrJeep

Er was een arrangement afgesproken om met plus minus 20 mensen te barbecueën.
Met in ieder geval 2 man vegetariër.
In eerste instantie, werd er 9 file lapjes, 9 kiste stokje, 9 lamsate stokjes, 9 kipfilets aangeleverd,
Met een klein schaaltje aardappel salade en rundvlees salade, bakje patat en satesaus.
O ja we moesten zelf barbecueën, dat was afgesproken, en hoorde bij de “schappelijke” prijs.
Je begint dus al direct in de zeurmodes, om meer voedsel voor 20 hongerige monden te voeden.
De vegetariërs hadden de honger gestild met brood, salade, en patat, pas na de 3e levering van een paar extra stukjes vlees en meer dan een uur later kwam de “kok” met de vegetarische sate en hamburger. Ik kreeg onder uit de kast dat ik daar veel eerder om had moeten vragen. Ik citeer de kok “Dat zie je toch, dat er geen vegetarisch vlees staat”.
Dat “de kok” er wat smoezelig uit ziet ok, dat zn hagelwitte veel te grote jas daar vreselijk afsteekt ook goed, dat we voor die prijs aan verweerde herbergtafels met splinters moeten zitten ook nog goed.
Maar te weinig, slechte variatie van BBQ producten, en een grote mond van “de kok” vind ik net te ver gaan voor €. 28,00 p.p.
Kortom “bij twijfel, niet oversteken”, een absolute afrader , te veel geld voor te weinig product, te weinig kwaliteit, slecht decor en service.

Gegeten op 2 augustus 2015

lianne20

Via online reservering

Het is een gezellige sfeer, het eten is goed, waar ik de frietjes iets te doorbakken vond.. Jammer dat je voor ieder sausje moet betalen.. Dat vond ik wat aan de dure kant.
Verder smaakte het prima en waren de mensen, de bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 7 december 2014

EllesZH

Via online reservering

Het restaurant zelf is erg sfeervol, en de bediening is behulpzaam. Onze voorgerechten waren prima, maar onze hoofdgerechten waren ver onder de maat. We kozen de biefstuk en de gevulde kip. Beiden waren erg droog en niet goed op smaak. De nagerechten selectie bestond uit ijs, ijs of ijs. Jammer dat er geen hartig dessert of een andere zoete keuze was. Ook vind ik bijna 40 euro voor één driegangenmenu niet in de goedkope categorie vallen! Jammer!

Gegeten op 7 december 2014

hetty24

Via online reservering

We hebben heerlijk ontspannen gegeten. De bediening was vriendelijk en attent, en het eten was top. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 november 2014

gertjan21

Via online reservering

Heeft nog een hele weg te gaan voor het krijgen van een ster. Ook alle extra's kosten geld en dan wordt het ook nog eens duur...
Mijn mening: was het geld niet waard

Gegeten op 16 november 2014

gerda42

Via online reservering

Eten was heerlijk...hele gezellige bediening en leuk restaurant. ..we gaan zeker vaker hier eten ! Was een feestje om hier te zijn

Gegeten op 15 november 2014

Mouz

Ongelooflijk dat dit bedrijf op deze wijze kan bestaan. Zeldzaam slechte service en kwaliteit..
Ik heb met dit bedrijf contact proberen te zoeken om mijn ongenoegen te uiten, nooit reactie gehad.
Met een groep een arrangement Biesbosch geboekt (ontvangst met koffie en appelgebak, wandeling, lunch, museum, diner). Het was een prachtig weekend met heerlijk herfstweer.
De koffie mochten we zelf gaan halen, was werkelijk niet te drinken. Bij de appeltaart geen slagroom omdat het volgens de gastvrouw te vroeg zou zijn!
De lunch bestond uit droog brood, geen salade, zuivel of een snack. Bij het diner wilden we nog een aperitief op het terras gebruiken, omdat de groep niet compleet was. En wij willen dat u aan tafel gaat kregen we bits te horen..Warme chocolademelk werd niet geserveerd omdat met geen zin had om koude chocolademelk op te warmen. Zompige schnitzel en totaal doorgegaarde witvis. Lauw huismerk bier van een groothandel.
Erg jammer want de plek is erg mooi en voor een goede horeca uitbater een prima plek.

Gegeten op 4 oktober 2014

bas159

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. We konden kiezen uit 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 5 nagerechten. Dus keus genoeg. Alles smaakte heerlijk. Voor herhaling vatbaar. We hebben veel vis gegeten (gerookte zalm, zalm en kabeljauw) carpaccio en schnitzel. Chocolade cake en ijs met warme kersen.

Gegeten op 7 november 2014

Schrijf zelf een recensie over De Brabantse Biesbosch in Werkendam

Schrijf hieronder je recensie over De Brabantse Biesbosch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.