De Brabantse Biesbosch

2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0183 504 248

lianne20

Via online reservering

Het is een gezellige sfeer, het eten is goed, waar ik de frietjes iets te doorbakken vond.. Jammer dat je voor ieder sausje moet betalen.. Dat vond ik wat aan de dure kant.
Verder smaakte het prima en waren de mensen, de bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 7 december 2014

EllesZH

Via online reservering

Het restaurant zelf is erg sfeervol, en de bediening is behulpzaam. Onze voorgerechten waren prima, maar onze hoofdgerechten waren ver onder de maat. We kozen de biefstuk en de gevulde kip. Beiden waren erg droog en niet goed op smaak. De nagerechten selectie bestond uit ijs, ijs of ijs. Jammer dat er geen hartig dessert of een andere zoete keuze was. Ook vind ik bijna 40 euro voor één driegangenmenu niet in de goedkope categorie vallen! Jammer!

Gegeten op 7 december 2014

hetty24

Via online reservering

We hebben heerlijk ontspannen gegeten. De bediening was vriendelijk en attent, en het eten was top. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 november 2014

gertjan21

Via online reservering

Heeft nog een hele weg te gaan voor het krijgen van een ster. Ook alle extra's kosten geld en dan wordt het ook nog eens duur...
Mijn mening: was het geld niet waard

Gegeten op 16 november 2014

gerda42

Via online reservering

Eten was heerlijk...hele gezellige bediening en leuk restaurant. ..we gaan zeker vaker hier eten ! Was een feestje om hier te zijn

Gegeten op 15 november 2014

Mouz

Ongelooflijk dat dit bedrijf op deze wijze kan bestaan. Zeldzaam slechte service en kwaliteit..
Ik heb met dit bedrijf contact proberen te zoeken om mijn ongenoegen te uiten, nooit reactie gehad.
Met een groep een arrangement Biesbosch geboekt (ontvangst met koffie en appelgebak, wandeling, lunch, museum, diner). Het was een prachtig weekend met heerlijk herfstweer.
De koffie mochten we zelf gaan halen, was werkelijk niet te drinken. Bij de appeltaart geen slagroom omdat het volgens de gastvrouw te vroeg zou zijn!
De lunch bestond uit droog brood, geen salade, zuivel of een snack. Bij het diner wilden we nog een aperitief op het terras gebruiken, omdat de groep niet compleet was. En wij willen dat u aan tafel gaat kregen we bits te horen..Warme chocolademelk werd niet geserveerd omdat met geen zin had om koude chocolademelk op te warmen. Zompige schnitzel en totaal doorgegaarde witvis. Lauw huismerk bier van een groothandel.
Erg jammer want de plek is erg mooi en voor een goede horeca uitbater een prima plek.

Gegeten op 4 oktober 2014

bas159

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. We konden kiezen uit 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 5 nagerechten. Dus keus genoeg. Alles smaakte heerlijk. Voor herhaling vatbaar. We hebben veel vis gegeten (gerookte zalm, zalm en kabeljauw) carpaccio en schnitzel. Chocolade cake en ijs met warme kersen.

Gegeten op 7 november 2014

zoyagirl

Ontvangst was: komt u maar AH. Huh??? Er waren menukaarten geplastificeerd met Ah menu op tafel gesmeten. Hoe charmant! Moesten bij het kiezen van voor- en hoofdgerecht direct ook het dessert uitkiezen! Voorgerechten waren naar wens. Hoofdgerechten niet! Medegedeeld en kwamen vertellen dat ze dat aan de kok hadden doorgegeven. En dat was het. Echt nooit meer!!!!

Gegeten op 12 oktober 2014

Marion2791

Via online reservering

Lekker gegeten! Het was gezellig druk, wel waren ze om 20.00 uur de ontbijttafels al aan het dekken. Dan heb je het gevoel dat je moet opschieten....

Gegeten op 3 oktober 2014

jcvdk

Via online reservering

De ontvangst was vriendelijk en correct
Het voorgerecht van ons beiden was smaakvol
Het hoofdgerecht was smaakvol dit geld voor zowel de vis als voor de kip
Het enige minpunt vonden wij de fantasieloze opmaak van de borden en karig schaaltje sla als groente(geen warme groente) geen sausje bij de vis en kip en de gevraagde mayonaise stond apart vermeld op de rekening
Conclusie een voor deze actie een uitgekleed menu

Gegeten op 21 september 2014

Schrijf zelf een recensie over De Brabantse Biesbosch in Werkendam

Schrijf hieronder je recensie over De Brabantse Biesbosch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.