Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Frans

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0183 504 248

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0183 504 248

zoyagirl

Ontvangst was: komt u maar AH. Huh??? Er waren menukaarten geplastificeerd met Ah menu op tafel gesmeten. Hoe charmant! Moesten bij het kiezen van voor- en hoofdgerecht direct ook het dessert uitkiezen! Voorgerechten waren naar wens. Hoofdgerechten niet! Medegedeeld en kwamen vertellen dat ze dat aan de kok hadden doorgegeven. En dat was het. Echt nooit meer!!!!

Gegeten op 12 oktober 2014

Marion2791

Via online reservering

Lekker gegeten! Het was gezellig druk, wel waren ze om 20.00 uur de ontbijttafels al aan het dekken. Dan heb je het gevoel dat je moet opschieten....

Gegeten op 3 oktober 2014

jcvdk

Via online reservering

De ontvangst was vriendelijk en correct
Het voorgerecht van ons beiden was smaakvol
Het hoofdgerecht was smaakvol dit geld voor zowel de vis als voor de kip
Het enige minpunt vonden wij de fantasieloze opmaak van de borden en karig schaaltje sla als groente(geen warme groente) geen sausje bij de vis en kip en de gevraagde mayonaise stond apart vermeld op de rekening
Conclusie een voor deze actie een uitgekleed menu

Gegeten op 21 september 2014

Knoestje

pannenkoeken zaten in ons arrangement. Waren redelijk. Wat echt niet kon was dat de bediening niet meer wist welke pannenkoek er op tafel stond, dan maar even met de vinger de pannenkoek optillen, dit kan echt niet. Eerder al gelezen dat ze niet gaar waren, bij ons helaas ook het geval. Het afrekenen was pas echt een fiasco. Duidelijk bij de reservering aangegeven dat we met meerdere families waren. Hebben zelf veel teveel betaald, want het contante bedrag zat al in de kassa, maar was niet afgeslagen. Geen respect voor ons als gast. Ondanks al deze ellende hebben we met de hele familie wel een gezellige dag gehad.

Gegeten op 6 september 2014

ariecornelis

Via online reservering

Het voorgerecht was een cockteel met garnalen (heel leker) voor het hoofdgerecht hebben we duo vis genomen dat ook zeer goed was klaar gemaakt en als nagerecht ijs sorbet
De bediening is er goed en vriendelijk

Gegeten op 28 augustus 2014

EllenPostma

Via online reservering

Vriendelijke bediening, lekker eten en heerlijke wijn. Restaurant ligt afgelegen in een rustige omgeving. Terras is heerlijk met een mooi uitzicht op rivier en Biesbosch. Restaurant binnen is echter verouderd en oubollig. Ook een muziekje ontbrak. Een aanrader bij mooi weer. Lekker buiten op het terras eten. Goed te combineren met een mooie wandel- of fietstocht in de schitterende omgeving.

Gegeten op 24 augustus 2014

adenbreejen

Wij hebben heerlijk gegeten! Het was schoon, bediening was heel vriendelijk en snel, ondanks dat het redelijk druk was, maar op verzoek wachtte men ook voor met de volgende gang. Inrichting was zoals ik verwachtte van de omgeving, veel schilderijen van de Biesbosch.

Bij het voorgerecht hadden we salade besteld, heel lekker. Als hoofdmenu had mijn man een biefstuk die lekker mals was en ik een quiche met spinazie, ook heel lekker. Als toetje had met man ijs met tokkelroom en ik een chocoladecake met zachte chocolade van binnen, hetgeen ook heerlijk was. De rode wijn was ook goed.

Restaurant is ook geschikt om met kinderen te eten, er is een speelhoek en buiten een speeltuin.

Gegeten op 21 augustus 2014

greb

Een wanklank in een dagje varen en wandelen in de Biesbosch.
Koffietafel/broodmaaltijd zeer karig, o.a. geen melk of sap naast de koffie of thee.
Bediening ongemanierd, zijn aan cursus serveermanieren en klantvriendelijkheid toe.

Gegeten op 23 mei 2014

gjvw

helaas geen aanrader ondanks de mooie plek waar het ligt. boodmaaltijd zeer karig. volgens mij alleen reeds vooraf gezette koffie en thee. geen warm bijgerecht. geen melk of sap. avondeten smakeloos, bleke witvis, met even bleek rostirondje en saus. alles oogt flets. de mayo voor bij de patat kwam nadat de borden leeg waren. maar werd wel aangevuld. Patat was het enige wat smaakte. De bediening was niet flexibel. wilden graag als groep bij elkaar zitten maar was niet mogelijk want tafels vrijhouden voor mogelijke hotelgasten, die overigens niet kwamen! Ik zou zeggen gooi alle oude troep eruit en maak er een frisse zaak van met personeel die er zin in heeft en gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan.

Gegeten op 23 mei 2014

MenE27

zojuist 3 pannenkoeken besteld. totaal oneetbaar zeer dik en melig/ongaar. wij gingen voor appel/kaneel/ rozijnen. rozijnen en appel viel weg door het smerige beslag apart moeten betalen voorde kaneel waar zo veel van werd opgestrooid dat de pannenkoek donker bruin toonde. af moeten schrapen daar dit niet een eetbare hoeveelheid bleek.. bah!

Schrijf zelf een recensie over De Brabantse Biesbosch in Werkendam

Schrijf hieronder je recensie over De Brabantse Biesbosch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.