Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

El Paso

2. ?

3. ?

Kop

• Uitstekend

Super gaaf tent lekker eten en leuke bediening

Mari-Anne

• Redelijk

• Redelijk

Vergeleken met eerdere ervaringen met Mexicaanse restaurants is het eten bij El Paso wat flets. De tortilla's vond ik smakeloos en klef, ze leken te zijn opgewarmd in de magnetron. De hoeveelheid sour cream en guacamole kunnen in een vingerhoed. Ook de vulling, die je zelf erin doet, viel tegen. Hoewel niet slecht van smaak was er weinig Mexicaans aan. Geen bonen of groenten die je zou verwachten maar meer een roerbak van groenten en, in mijn geval garnalen.
De hoeveelheid eten was wel goed. Het was een eenmalig bezoek.

liedje83

• Matig

• Matig

Ik ben daar afgelopen weekend met een groep wezen eten, maar vond de bediening erg slecht. Toen we binnenkwamen stond de grillplaat nog niet aan en moest deze eerst opwarmen, wat erg lang duurde en waardoor je vlees ook erg veel tijd nodig had om gaar te worden, wat van je tijd (2,5uur) afging. Ook het stokbrood mocht ieder voor zich snijden. Er was qua vlees opzich wel genoeg keuze, maar twas niet echt super lekker en de toetjes waren nou ook niet echt een hoogtepunt. Wij waren de eerste aan het toetje, maar er stonden nog bakken ijs is (2smaken) die nog van vorige week leken te zijn. Ik zou daar dus niet zo snel nog een keer gaan eten.

Magician

• Goed

Ik lees hier helaas enkele minder goede recencies echter deze recensies zijn een beetje gedateerd. Wij zijn van mening dat dit restaurant goed is, zowel de bediening als de gerechten zijn van een prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen hier al minstens 8 jaar regelmatig eten en het is inderdaad een poosje wat minder geweest, de lijn waar ze nu op zitten is goed en ik hoop dat ze deze vasthouden.

Proever79076

• Goed

Oke EL Paso ga zo door leuke zaak en lekker gegeten.

Proever79076

• Uitstekend

Heel gaaf restaurant zijn er niet zo veel in weert maar dit is echt heel leuk.
De inrichting is heel gezellig.
Personeel heel vriendelijk en leuk .
We zijn er met vrienden uit belgie geweest eten en zelfs zij vonden het een aanrader dus dat wil al wat zeggen.
Ga zo door we hebben genoten.
Groetjes Hans

Proever54657

• Slecht

• Slecht

Leuke entree, er is aandacht besteed aan de inrichting van deze tent. De bediening is aardig tot het moment dat je opmerkingen over het eten hebt: Doodgekookte groente, saus; saus? gewoon een blikje tomatenpuree op het bord omkeren en hier heb je je saus.
De chef laat het bedienend personeel de klappen opvangen en laat zich niet zien.Vanuit de keuken wordt wel toegegeven dat de groente overleden was en er komt een iets betere saus. Mooiste is dat niemand van de bediening meer durft af te ruimen omdat men bang is voor commentaar. Zowel het vleesgerecht als de rechtstreeks uit de diepvries klaargemaakte scampi's zijn smakeloos. Voorgerecht was wel goed, dus waarom gaat het dan met het hoofdgerecht helemaal mis? Misschien eens de keukenbrigade op kookles sturen?
Ik hou mijn hart vast wat er gebeurt als de magnetron kapot gaat. Hoe moet je dan je eten bereiden????
Kortom, Lekker naar binnen kijken hoe leuk het er uitziet en ergens anders gaan eten.

• Uitstekend

Bij el paso kun je heel lekker en gezellig grillen! Paulien van Dijk

• Goed

Ik was gister gaan eten met vrienden, en het was heel gezellig, goede bediening en een leuke sfeer. Gaan we zeker nog een keer overdoen!!

• Goed

We hebben met kerst bij el paso gegeten. Omdat we een keer iets anders wouden. We hebben heerlijk mexicaans gegeten. Voor de kinderen werd ook goed gezorgd, ze kregen ieder een kleurplaat dus die hebben zich goed vermaakt. We komen zeker nog een keer terug!

Schrijf zelf een recensie over El Paso in Weert

Schrijf hieronder je recensie over El Paso. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.