a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 5179009

Zij gaan verder dan pizza en pasta

Uit en toch thuis bij restaurant Da Italo. In dit intieme en gezellige restaurant, nabij het oude centrum en de haven van Wassenaar, worden fantastische gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Heb je even geen zin in pizza of pasta? Geen zorgen. Er staan hier ook voortreffelijke vis- en vleesgerechten op de kaart. De gastheer zorgt daarnaast dat het jou aan niets ontbreekt en dat je op je wenken wordt bediend!

veroniquevan

Via online reservering

Ik was er met mijn moeder en 2 zussen. We hebben echt genoten. De truffelpasta en ook de biefstuk gorgonzola/rucola/parmezaan was werkelijk verrukkelijk. Heel vriendelijk personeel. Een aanrader om te gaan eten.

Gegeten op 20 mei 2016

lippens1

Via online reservering

heel goed kwaliteit hoog aanrader is de lasagne maar ook de andere gerechten heel goed ,het is een zaak om terug te komen

Gegeten op 14 mei 2016

MaJac

Met een Groupon gegeten. Op maandagavond, was bang dat we in een lege tent zouden komen. Gelukkig niet waar, zat halfvol (er zijn maar 10-15 tafels). Vooraf een heerlijke bruschetta. Daarna vitello tonato waar een echte mayonaise overheen zat. Met natuurlijk een mandje brood. Als tussengerecht had ik tagliatelle en vriendlief soep. Hoofdgerecht een lekkere pizza en vriendlief biefstuk. En als dessert pana cotta en dame blanche, het was allemaal heerlijk. Alleen de wijn niet zo, die ik ook flink aan de prijs vond met 4 euro per glas. Al met al zeker een succes geweest!

Gegeten op 25 april 2016

tpb

Via online reservering

Gisteravond met Grouponbon gegeten.
Een 4 gangen menu en amuse, heerlijk gegeten.
Voor herhaling vatbaar.
Prettige bediening.

Gegeten op 25 april 2016

wvanderpol

Via online reservering

De ontvangst (door de eigenaar?) was wat stroef, maar de bediening door de serveerster was uiterst vriendelijk.
De huisgemaakte lasagne vonden wij heerlijk.

Gegeten op 17 april 2016

chrissie10

Via online reservering

Eten, Service en decor prima ,een nadeel heel krap, weinig loopruimte voor personeel achterin de zaak . verder geen opmerking

Gegeten op 24 april 2016

MaartenenConchita

Via online reservering

Na eerdere goede ervaring nu met gasten. Dat was niet helemaal een succes. Ten eerste was iemands biefstuk niet te eten (werd daardoor overigens niet in rekening gebracht) en tweede karafje wijn was van een totaal andere (niet lekkere ) soort. We konden alleen maar een andere fles bestellen. Conclusie: een avondje bij Da Italo kent wisselend succes.

Gegeten op 23 april 2016

Derek-K

Via online reservering

We hebben al een paar keer bij deze ras Italiaan in Wassenaar gegeten. De kwaliteit van het eten en de service zijn altijd dik in orde. Dit keer kozen we voor een viergangen menu. Voor mij een vitello tonatato en mijn vrouw ging voor de salade met gamba's, gevolgd door tagliatelle en als hoofdgerecht de reepjes biefstuk in gorgonzolasaus. We sloten af met de panna cotta. Uiteraard ontbraken niet de bruschetta en een mandje brood vooraf. De bediening is uitermate vriendelijk.

Gegeten op 22 april 2016

willem461

Via online reservering

Wij hebben donderdag 21 april gegeten bij Da Italo en het eten was heerlijk, leuke vriendelijke service en het is een hele leuke knusse zaak, wij vonden het zeker geen vreetschuur.
Een leuke zaak, die wij zeker aanraden bij andere lekkere eters en je krijgt ruim voldoende te eten.
Groet, Willem & Ilona

Gegeten op 21 april 2016

tgerretzen

Via online reservering

Heerlijk hier gegeten met Groupon-bon, 4 gangen diner ... erg lekker met amuse en lekker brood was dit een zeer rijkelijke maaltijd. Goede bediening, mooi tafellaken, stoffen servet. Alles prima in orde, we komen graag terug.

Gegeten op 16 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Da Italo in Wassenaar

Schrijf hieronder je recensie over Da Italo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.