a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 5179009

Ca_B

Wij hebben hier 2 keer een 4 gangenmenu van groupon genuttigd. We kregen daarnaast ook een amuse en stokbrood met kruidenboter. We zijn zeer tevreden over de zeer vriendelijke , deels echt Italiaans personeel, de knusse, huiselijke sfeer, de goede prijs-kwaliteit verhouding. Het eten was zeer goed en de porties groot. Gewoon lekker eten, geen pretentieuze haute cuisine. B.v. carpaccio met ruccola of vitello tonato als voorgerecht. Daarna tagliatelle met truffelsaus of een pomodorro soepje. Als hoofd had ik de laatste keer kabeljauwhaasje met spinazie en kreeftensaus en zeer lekker, in boter gesmoorde aardappeltjes. Mijn vriend biefstuk en lamskoteletten. Als toetje een panna cotta voor mij en dame blanche voor mijn vriend. Alles was voorbereid uit verse, kwalitatieve ingrediënten en dat proef je! We hadden als hoofdgerecht ook kunnen kiezen uit alle pasta en pizza, maar leek ons te zwaar voor de lijn. Complimenten voor de kok, hier wordt met liefde voor het vak gekookt en de bediening is vlot en super leuk! Wij komen zeker terug, ook zonder groupon, want een 3 gangen menu van de kaart voor 25 euro lijkt ons een zeer betaalbare prijs voor het eten en belevenis dat hier geboden wordt. Ben ook benieuwd naar de pizza's, die zagen er goed uit.

Gegeten op 28 maart 2015

Spectrums

Met z'n vieren gegeten met een Groupon. 4 gangen diner met amuse voor 15 euro p.p. Kregen mandje brood met kruidenboter gratis. Kregen keuzemenu (Ruime keuze). Lekkere amuse van linzensoep en bruchetta. Alle gerechten waren heerlijk en het waren ruime porties. Vooral de kabeljauw en risotto waren perfect. Zeer vriendelijke en hartelijke bediening. Je voelt je echt thuis! Na afloop een limoncello van het huis. Ongelooflijk lekker gegeten voor weinig geld. Een aanrader! We komen zeker terug!

Gegeten op 29 maart 2015

Silvia4

Vriendelijke en attente Italiaanse ontvangst en gezellige sfeer. Wij vonden vooral de tagliatelle met truffelsaus en en de baccala (kabeljauw met spinazie en kreeftensaus) erg lekker. Gastvrij met een stokbroodje en limoncello van het huis.

Gegeten op 22 maart 2015

Denhog1990

Wij hebben hier met een Groupon deal gegeten met zijn tweeën. Bediening was erg goed, en de gangen wisselden elkaar in een goed tempo op. Vooraf hadden we allebei een Carpaccio welke wel een beetje aan de saaie kant was qua smaak (misschien wat meer dressing al echt wonderen kan doen). Hoofdgerecht had ik een Pizza Calzone welke echt heerlijk was! Mijn vriendin had een Pizza Pollo welke ook goed was. Afgesloten met een dame blanche.

Wij hadden geen mega honger toen we hier kwamen eten dus ik wilde het tussengerecht wisselen voor een lekkere Cappuccino achteraf en ook hier werd absoluut niet moeilijk over gedaan. Prijs-kwaliteit verhouding van dit restaurant is gewoon goed, niets meer en niets minder.

Gegeten op 19 maart 2015

Rdam5314

Vorige week hebben we hier heerlijk gegeten. Zonder Groupon waren we hier nooit terecht gekomen, maar nu zijn we blij dat we dit restaurant kennen. In sommige restaurants heb je het gevoel dat je met groupon niet echt welkom bent, maar hier helemaal niet. Geen uitgekleed menu, maar gewoon grote porties en een goede service. We zaten al zo vol van t voor- en tussengerecht dat we het hoofdgerecht niet op kregen. We vroegen of we de pizza's mee mochten nemen en dit was geen probleem.
Echt een plek om nog eens naar terug te gaan!

Gegeten op 25 februari 2015

Anneke1955

Menu van de week gegeten, met iets extra keus aan hoofdgerechten, omdat dit bij het reserveren (vergissing) was toegezegd. Vitello tonnato, antipasti, witvis op een bedje van wilde spinazie met witte saus met iets limoen erin, entrecote. Erbij een spaghetti met pepers en oliefolie, en een schaaltje met aardappelschijfjes en knapperige groente. Als dessert tiramisu. Prima gegeten, heel prettige bediening en charmante eigenaar, en een roos voor Valentijnsdag. Wij komen terug!

Gegeten op 14 februari 2015

Schaap

Via groupon gegeten, 4 gangen, mocht van de gewone kaart kiezen. Heerlijk vooraf carpaccio, stokbrood met kruidenboter, amuse was een vissoep, tussengerecht pasta, goed van smaak. Hoofdgerecht biefstuk uit de oven en een pasta met zalm, ook voortreffelijk van smaak en als nagerecht tiramisu. Ook de wijn en koffie zijn goed van smaak en betaalbaar. Aardige bediening. Aanrader, komen zeker nog eens langs voor een ander gerecht.

Gegeten op 31 januari 2015

Marg65

Wij hebben met Groupon gegeten bij da Italo en het was verrassend lekker! Ze hebben een speciale Groupon-menukaart. We mochten kiezen uit diverse voorgerechten en hoofdgerechten. Ook mocht er voor het hoofdgerecht een pasta of pizza van de kaart gekozen worden. Ook het toetje mocht gekozen worden van het Groupon menu. De bediening was echt super! Heel attent en vriendelijk. Ik had zalm met spinazie besteld, maar kon nergens de spinazie vinden. Dit zei ik terloops tegen de ober en toen kreeg ik een schaaltje met heerlijke spinazie apart geserveerd. Ik ga hier zeker nog een keer terug! Top!

Gegeten op 6 december 2014

Topolino36

Uitstekend gastheerschap. Met name Eduardo heeft het begrepen. Alle medewerkers zijn overigens altijd even vriendelijk. Goede keuken. Lekker eten, van pizza, pasta tot een stukje vis/vlees. Prijs-kwaliteit verhouding klopt ook helemaal. Wij komen hier graag.

Gegeten op 14 november 2014

art

Hier met een groupon-bon gegeten en naar alle tevredenheid. De service is super. Goed onthaal, keurige bediening, goed tempo, zeer vriendelijk. Groupon deal was 4 gangen maar kregen nog amuse, stokbrood kruidenboter en limoncello van het huis. Proberen verder niks extra aan te smeren. Alle gangen waren lekker maar hier en daar wat vlak van smaak. Maar voor de prijs-kwaliteitverhouding gewoon goed. Decor is zoals de meeste Italiaanse restaurants. Al met al zeker een aanrader.

Gegeten op 3 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Da Italo in Wassenaar

Schrijf hieronder je recensie over Da Italo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.