Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Da Italo

1. Restaurant
  2. Italiaans

Da Italo

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 5179009

Marg65

Wij hebben met Groupon gegeten bij da Italo en het was verrassend lekker! Ze hebben een speciale Groupon-menukaart. We mochten kiezen uit diverse voorgerechten en hoofdgerechten. Ook mocht er voor het hoofdgerecht een pasta of pizza van de kaart gekozen worden. Ook het toetje mocht gekozen worden van het Groupon menu. De bediening was echt super! Heel attent en vriendelijk. Ik had zalm met spinazie besteld, maar kon nergens de spinazie vinden. Dit zei ik terloops tegen de ober en toen kreeg ik een schaaltje met heerlijke spinazie apart geserveerd. Ik ga hier zeker nog een keer terug! Top!

Gegeten op 6 december 2014

Topolino36

Uitstekend gastheerschap. Met name Eduardo heeft het begrepen. Alle medewerkers zijn overigens altijd even vriendelijk. Goede keuken. Lekker eten, van pizza, pasta tot een stukje vis/vlees. Prijs-kwaliteit verhouding klopt ook helemaal. Wij komen hier graag.

Gegeten op 14 november 2014

art

Hier met een groupon-bon gegeten en naar alle tevredenheid. De service is super. Goed onthaal, keurige bediening, goed tempo, zeer vriendelijk. Groupon deal was 4 gangen maar kregen nog amuse, stokbrood kruidenboter en limoncello van het huis. Proberen verder niks extra aan te smeren. Alle gangen waren lekker maar hier en daar wat vlak van smaak. Maar voor de prijs-kwaliteitverhouding gewoon goed. Decor is zoals de meeste Italiaanse restaurants. Al met al zeker een aanrader.

Gegeten op 3 november 2014

itoonen

We waren met zeven personen en iedereen heeft heerlijk gegeten. Lekkere pizza's, maar ook de steaks en de zalm waren botermals. Rustige, gezellige sfeer. Vriendelijke en vakkundige gastheer. Brood, bruschetta en soepje zijn van het huis en geven net even wat extra's. We voelden ons zeer welkom. We komen zeker terug!

Gegeten op 25 augustus 2014

mario20

Mijn grote vriend Eduardo is de gastheer en snapt het! Het eten is gewoon goed en vriendelijk geprijsd goeie pizza ook Heerlijk adresje !

Gegeten op 10 augustus 2014

Hanicole

deze meivakantie pizza's afgehaald in het restaurant. Omdat deze ontzettend lekker waren, zijn we nog een keer met het gezin hier gaan eten. Wat een leuke sfeer en goede bediening. Voor ons gevoel waren we in Italië.. lasagne perfect klaargemaakt!

Gegeten op 24 april 2014

Spectrums

Hier met 4 personen gegeten met Groupon. Gezellig ingericht restaurant. Tafels dicht op elkaar, maar niet storend. Eigenaar is supervriendelijk en doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Amuse vooraf, gratis broodjes en limoncello bij koffie. Komt ook tussendoor informeren of het lekker smaakt. Je voelt je echt gast. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 27 februari 2014

Krupuk

Ma 13-1-'14 met zijn 2 gegeten dmv. groupon. We waren wat aan de late kant, gebeld en het was geen probleem. Eenmaal aangekomen zien we dat het als een leuk ouderwets restaurantje is ingericht. Eten is smakelijk en weinig op aan te merken (op de risotto na, die was ietwat te waterig), de service zeer vriendelijk en we gingen tevreden naar huis.

Gegeten op 13 januari 2014

rijnruiter

Met mijn dochter via Groupon een driegangendiner gegeten. Vooraf een lekkere amuse en een mandje stokbrood. Als eerste gang een heerlijke carpaccio en vitella tonata. Beide ruime porties. Hoofdgerecht voor mijn dochter een pizza zoals een pizza moet zijn en voor mij een goede kogelbiefstuk met gorgonzola saus, geroosterde groenten en aardappel. Toe huisgemaakte pannacotta en tiramisu. Heerlijk! Lekkere Italiaanse (huis)wijn erbij. Wij komen zeker terug voor een snelle pizza of een goed Italiaans diner.

Gegeten op 18 februari 2014

ciskaenmac

Goedenavond,
Wij hebben net met een bon van groupon gegeten bij Da Italo in Wassenaar.
De bon van groupon koste 29 euro voor een driegangendiner voor twee personen.
Wij kregen een tafeltje i n een hoek waar wij niet fijn zaten dus zijn wij verhuisd naar een andere tafel. Dit hebben wij netjes doorgegeven aan de serveerster.
Toen kwam het voorgerecht dat was goed. Het hoofgerecht zou een biefstuk zijn maar dit waren een paar plakjes runvlees en een bord volgemaakt met sla. De kipfilet van mijn dochter was goed.
Het nagerecht was ook goed.
Maar toen kwam de rekening van 62 euro,de gouponbon waren ze vergeten.
Daarna kwam er een andere bon en daar stond een fles water van 4,50 op die we niet hadden gekregen.
Oke dit werd van de rekening afgehaald.
Dus uituindelijk werd de rekening 16,50 euro inplaats van 62,00 euro.
Er werd bij alles wat verkeerd ging gezegd dat de bon was verwisseld met een andere tafel.
Sorry maar zo ga je niet met gasten om.
Voor een karaf wijn van een halve liter rekenen ze 12,50 euro.
Al met al ik voel me er niet prettig bij en kom nooit meer terug. Zelf heb ik in de horeca gewerkt,maar zo ging het bij ons niet.
Ik raad iedereen af om hier te gaan eten.

Gegeten op 9 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Da Italo in Wassenaar

Schrijf hieronder je recensie over Da Italo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.