Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Da Italo

1. Restaurant
  2. Italiaans

Da Italo

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 5179009

itoonen

We waren met zeven personen en iedereen heeft heerlijk gegeten. Lekkere pizza's, maar ook de steaks en de zalm waren botermals. Rustige, gezellige sfeer. Vriendelijke en vakkundige gastheer. Brood, bruschetta en soepje zijn van het huis en geven net even wat extra's. We voelden ons zeer welkom. We komen zeker terug!

Gegeten op 25 augustus 2014

mario20

Mijn grote vriend Eduardo is de gastheer en snapt het! Het eten is gewoon goed en vriendelijk geprijsd goeie pizza ook Heerlijk adresje !

Gegeten op 10 augustus 2014

Hanicole

deze meivakantie pizza's afgehaald in het restaurant. Omdat deze ontzettend lekker waren, zijn we nog een keer met het gezin hier gaan eten. Wat een leuke sfeer en goede bediening. Voor ons gevoel waren we in Italië.. lasagne perfect klaargemaakt!

Gegeten op 24 april 2014

Spectrums

Hier met 4 personen gegeten met Groupon. Gezellig ingericht restaurant. Tafels dicht op elkaar, maar niet storend. Eigenaar is supervriendelijk en doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Amuse vooraf, gratis broodjes en limoncello bij koffie. Komt ook tussendoor informeren of het lekker smaakt. Je voelt je echt gast. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 27 februari 2014

Krupuk

Ma 13-1-'14 met zijn 2 gegeten dmv. groupon. We waren wat aan de late kant, gebeld en het was geen probleem. Eenmaal aangekomen zien we dat het als een leuk ouderwets restaurantje is ingericht. Eten is smakelijk en weinig op aan te merken (op de risotto na, die was ietwat te waterig), de service zeer vriendelijk en we gingen tevreden naar huis.

Gegeten op 13 januari 2014

rijnruiter

Met mijn dochter via Groupon een driegangendiner gegeten. Vooraf een lekkere amuse en een mandje stokbrood. Als eerste gang een heerlijke carpaccio en vitella tonata. Beide ruime porties. Hoofdgerecht voor mijn dochter een pizza zoals een pizza moet zijn en voor mij een goede kogelbiefstuk met gorgonzola saus, geroosterde groenten en aardappel. Toe huisgemaakte pannacotta en tiramisu. Heerlijk! Lekkere Italiaanse (huis)wijn erbij. Wij komen zeker terug voor een snelle pizza of een goed Italiaans diner.

Gegeten op 18 februari 2014

ciskaenmac

Goedenavond,
Wij hebben net met een bon van groupon gegeten bij Da Italo in Wassenaar.
De bon van groupon koste 29 euro voor een driegangendiner voor twee personen.
Wij kregen een tafeltje i n een hoek waar wij niet fijn zaten dus zijn wij verhuisd naar een andere tafel. Dit hebben wij netjes doorgegeven aan de serveerster.
Toen kwam het voorgerecht dat was goed. Het hoofgerecht zou een biefstuk zijn maar dit waren een paar plakjes runvlees en een bord volgemaakt met sla. De kipfilet van mijn dochter was goed.
Het nagerecht was ook goed.
Maar toen kwam de rekening van 62 euro,de gouponbon waren ze vergeten.
Daarna kwam er een andere bon en daar stond een fles water van 4,50 op die we niet hadden gekregen.
Oke dit werd van de rekening afgehaald.
Dus uituindelijk werd de rekening 16,50 euro inplaats van 62,00 euro.
Er werd bij alles wat verkeerd ging gezegd dat de bon was verwisseld met een andere tafel.
Sorry maar zo ga je niet met gasten om.
Voor een karaf wijn van een halve liter rekenen ze 12,50 euro.
Al met al ik voel me er niet prettig bij en kom nooit meer terug. Zelf heb ik in de horeca gewerkt,maar zo ging het bij ons niet.
Ik raad iedereen af om hier te gaan eten.

Gegeten op 9 februari 2014

zalmpje

Hier met vrienden terecht gekomen via Groupon. We hadden een driegangen Groupon keuze menu en dat viel zeker niet tegen. Als voorgerecht carpaccio die heerlijk smaakte en als hoofdgerecht biefstuk met gorgonzolasaus geserveerd met groenten en aardappeltjes. Persoonlijk zou ik er pasta bij serveren, het is tenslotte een Italiaans restaurant, maar ook dit gerecht smaakte goed. De biefstuk was lekker mals. Als dessert haalden we teramisu en panna cotta. Heerlijk huisgemaakt.
Minpuntje: je zit erg krap....maar verder een gezellige zaak met aardige, Italiaanse bediening.

Gegeten op 12 januari 2014

wjelsma

Leuk Italiaans restaurantje in een straatje met meer restaurants. Via Groupon hier terechtgekomen voor een driegangenmenu. We kregen een aparte kaart met mogelijkheden voor ons 3 gangendiner. Vooraf had mijn partner de carpaccio en ikzelf de vitello tonato. Smakelijk en goed verzorgd met een broodje vooraf. Als hoofdgerecht had mijn partner de zalm en ik de biefstuk. Wat een grote porties en wat was het lekker! Echt Italiaans en voldoende, zelfs voor ons grote eters. En toen ook nog een toetje, een panacotta voor mijn partner en een Dame Bianca voor mij, die ik helaas niet opgekregen heb. Al met al een prima menu voor een hele leuke prijs. Zeker aan te bevelen!

Gegeten op 27 december 2013

Gerlin

Wat een bijzonder prettige bediening, zo vind je ze bijna nergens.
Aten hier met Groupon aanbieding, waar je in tegenstelling tot de meeste andere restaurants, gewoon dezelfde bediening en porties kreeg als ieder andere gast.
Lekkere amuse vooraf gekregen, de maaltijden kwamen ook op prima tempo achter elkaar.
Het toetje, de panna cotta, was lekker maar de aardbeiensiroop was iets te zoet. Het eten was met zorg bereid en menu goed afgestemd.
Decor geeft een huiskamergevoel af, waardoor je je snel op je gemak voelt. Wel staan de tafeltjes wat dicht tegen elkaar en geeft de deur wanneer hij open gaat ook wat koude lucht mee.

Gegeten op 10 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Da Italo in Wassenaar

Schrijf hieronder je recensie over Da Italo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.