a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 0575 528 797

frederike3

Ons favoriete restaurant! Goede kwaliteit sushi, wat ons betreft de beste van Zutphen e.o. De combinatie met de warme gerechten en ook en klein stukje Chinese keuken, maakt het heel toegankelijk voor iedereen.
Ik kijk alweer uit naar de volgende keer.

Gegeten op 23 mei 2015

Bourgondier1982

Tijdens de Roparun was ons wisselpunt vlakbij dit Chinese restaurant in Warnsveld. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening die ons om half tien 's avonds zeer vriendelijk verwelkomde en een heerlijke rijsttafel serveerde. Ondanks dat het restaurant om tien uur dicht zou gaan werden we niet 'weggekeken' maar kwamen diverse personeelsleden vragen of we het eten lekker vonden en of we voldoende hadden.

Heerlijke (standaard) chinese gerechten op een mooie manier gepresenteerd. Zelf ben ik geen peking eend liefhebber maar de manier waarop men het bij de Chinese Muur klaar maakt kon ik zeer waarderen. Voldoende grote porties en een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Mochten dit restaurant volgend jaar weer op onze route zitten dan schuiven we absoluut weer aan!

Gegeten op 24 mei 2015

de_fijnproever_

Op donderdag avond wezen eten met mijn familie uit Zutphen
Onbeperkt suhi was boven gemiddelde kwaliteit.
Wachttijden was iets aan de lange kant ,maar personeel waren zeer vriendelijk
De restaurant was modern en sfeervol ingericht .
Voor mij was het een bijzondere toeval.

Gegeten op 12 februari 2015

irmaaalbers

Met kerst met 7 personen van het speciale kerst All you can eat.
Het restaurant zag er voor kerst extra mooi uit. Het eten was heerlijk, bediening goed. Een aanrader, ook omdat hier niet in groepen wordt gegeten met kerst. Verder nog een tip voor ouders met kinderen die niet aan tafel willen/kunnen blijven zitten: kies met kerst voor een pannenkoek of ga naar restaurant de gouden boog zodat andere gasten van het kerstdiner kunnen genieten ipv uw rennende en gillende kinderen.

Gegeten op 25 december 2014

Peter Goedkoop

Gisteravond heb ik hier met een groot gezelschap een buffet gegeten met rijst, nasi, bami en nog een tiental gerechten uit zowel de Chinese als de Indische hoek. Op zich keurig verzorgd. Het was zeker niet slecht, maar ook nergens spannend, dus onze conclusie was dat het een beetje een "doorsnee-Chinees" is. Maar zeker geen slechte, dus daarom geef ik een zeven. In ieder geval was ons duidelijk dat het restaurant vrij populair is in Warnsveld, want het afhaalgedeelte was behoorlijk vol. De heren die ons bedienden waren het Nederlands nauwelijks machtig, maar ze waren vriendelijk en adequaat. De inrichting is erg verzorgd en er is zelfs een speciale rookkamer met heerlijke fauteuils. Mocht ik weer eens in de buurt zijn en zin hebben in chinees eten, dan probeer ik wellicht nog eens.

Gegeten op 30 augustus 2014

Ingeborg-S

Heerlijk! Onbeperkt sushi en (overige) warme gerechten voor een vaste prijs. Het personeel is heel vriendelijk. Alleen door de drukte duurt het soms iets langer voordat je kunt bestellen, hier moet je zelf wel echt op letten.... Ook de tijd tussen de verschillende gerechten is aan de lange kant. Hierdoor kan het voorkomen dat als je met vier personen bent er langere tijd een of meerdere personen nog geen eten hebben. Maar de sushi is van goede kwaliteit en ook de overige gerechten zijn goed warm. Daarnaast kun je ook nog steeds chinees voor thuis afhalen. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 18 januari 2014

Deon

De meeste gerechten waren veel te zout en werden onverklaarbaar in verkeerde volgorde opgediend. Uiteindelijk liep het helemaal verkeerd en kregen we alle gerechten uit de 2e ronde 2x opgediend.
Hele vriendelijke bediening, maar er kan nog veel verbeteren.
De prijs-kwaliteitsverhouding is niet goed.

Gegeten op 1 maart 2014

Waard

Absoluut volstrekt unieke ervaring!!
2 uur gezeten ,alles wordt door elkaar geserveerd,eerst 3 mini loempia`s vervolgens 20 min later de vis voor mijn vriendin en na een half uur maar eens gevraagd waar de soep bleef,die kwam wel maar was helaas niet wat ik besteld had.
Na mijn beklag te hebben gedaan werd beterschap beloofd, de 2e ronde werd besteld en na 20 min werd er een bakje bami op tafel gedumpt weer 20 min later maar weer eens gevraagd waar de rest bleef ,bediening gaat vervolgens vrolijk in discussie met mij met het excuus dat het een drukke avond was......na een half uur kwam de rest op tafel wat jammer maar helaas steenkoud was , nodeloos te zeggen dat we zijn opgestapt.

Volstrekt waardeloze tent!

Gegeten op 2 januari 2014

saskiavanrassel

Wat een tegenvaller. Het restaurant is niet sfeervol, ondanks de recente verbouwing.
De keuken en bediening konden het concept (all you can eat - gerechtjes steeds per gang bestellen) absoluut niet aan: onze voorgerechtjes kwamen maar niet, toen bestelden we een gang hoofdgerechten. Daarop kwamen eerst het vlees en de vis en een half uur later de nasi en bami - we hadden alles tegelijkertijd besteld! Tot slot kwam de sushi, ons voorgerecht.
We bestelden ook nog het surprisegerecht, dat waren gewone bitterballen. Bij chinees! Echt absurd.
Ook stoorden wij ons zeer aan het feit dat we alleen maar een glas water kregen als wij er eerst een andere drank.
Wij komen hier zeker nooit meer. Jammer, want sommige gerechtjes waren best smakelijk.

Gegeten op 20 oktober 2013

Ton1756

Mooi ingericht, vriendelijk personeel en een mooi rustige sfeer. Het restaurant heeft een mooi concept: je kunt per gang maximaal 5 kleine gerechten bestellen. Er zijn 5 gangen, in de praktijk kun je beter niet te veel bestellen in de eerste ronden. Het eten is prima en je kunt heerlijk rustig en lang tafelen. Echt een aanrader!

Gegeten op 16 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over De Chinese Muur in Warnsveld

Schrijf hieronder je recensie over De Chinese Muur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.