De Chinese Muur

• 6.3

• 7.3

Silke-ingeborg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk! Onbeperkt sushi en (overige) warme gerechten voor een vaste prijs. Het personeel is heel vriendelijk. Alleen door de drukte duurt het soms iets langer voordat je kunt bestellen, hier moet je zelf wel echt op letten.... Ook de tijd tussen de verschillende gerechten is aan de lange kant. Hierdoor kan het voorkomen dat als je met vier personen bent er langere tijd een of meerdere personen nog geen eten hebben. Maar de sushi is van goede kwaliteit en ook de overige gerechten zijn goed warm. Daarnaast kun je ook nog steeds chinees voor thuis afhalen. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 18 januari 2014

Deon
  • Recensies in de laatste twee jaar

De meeste gerechten waren veel te zout en werden onverklaarbaar in verkeerde volgorde opgediend. Uiteindelijk liep het helemaal verkeerd en kregen we alle gerechten uit de 2e ronde 2x opgediend.
Hele vriendelijke bediening, maar er kan nog veel verbeteren.
De prijs-kwaliteitsverhouding is niet goed.

Gegeten op 1 maart 2014

Waard
  • Recensies in de laatste twee jaar

Absoluut volstrekt unieke ervaring!!
2 uur gezeten ,alles wordt door elkaar geserveerd,eerst 3 mini loempia`s vervolgens 20 min later de vis voor mijn vriendin en na een half uur maar eens gevraagd waar de soep bleef,die kwam wel maar was helaas niet wat ik besteld had.
Na mijn beklag te hebben gedaan werd beterschap beloofd, de 2e ronde werd besteld en na 20 min werd er een bakje bami op tafel gedumpt weer 20 min later maar weer eens gevraagd waar de rest bleef ,bediening gaat vervolgens vrolijk in discussie met mij met het excuus dat het een drukke avond was......na een half uur kwam de rest op tafel wat jammer maar helaas steenkoud was , nodeloos te zeggen dat we zijn opgestapt.

Volstrekt waardeloze tent!

Gegeten op 2 januari 2014

Zutphen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een tegenvaller. Het restaurant is niet sfeervol, ondanks de recente verbouwing.
De keuken en bediening konden het concept (all you can eat - gerechtjes steeds per gang bestellen) absoluut niet aan: onze voorgerechtjes kwamen maar niet, toen bestelden we een gang hoofdgerechten. Daarop kwamen eerst het vlees en de vis en een half uur later de nasi en bami - we hadden alles tegelijkertijd besteld! Tot slot kwam de sushi, ons voorgerecht.
We bestelden ook nog het surprisegerecht, dat waren gewone bitterballen. Bij chinees! Echt absurd.
Ook stoorden wij ons zeer aan het feit dat we alleen maar een glas water kregen als wij er eerst een andere drank.
Wij komen hier zeker nooit meer. Jammer, want sommige gerechtjes waren best smakelijk.

Gegeten op 20 oktober 2013

Ton1756
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi ingericht, vriendelijk personeel en een mooi rustige sfeer. Het restaurant heeft een mooi concept: je kunt per gang maximaal 5 kleine gerechten bestellen. Er zijn 5 gangen, in de praktijk kun je beter niet te veel bestellen in de eerste ronden. Het eten is prima en je kunt heerlijk rustig en lang tafelen. Echt een aanrader!

Gegeten op 16 augustus 2013

lochem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van onze buren hier voor het eerst gegeten.
Leuke formule, in maximaal 5 rondes steeds 3,4 of 5 kleine gerechten kiezen van de menukaart. Goede uitleg van de bediening.
Kennelijk is men nu beter ingespeeld op het nieuwe concept.
Sushi's waren uitstekend, evenals de andere gerechten.
Je moet er zelf rekening mee houden dat je per ronde niet meer dan 1 of 2 warme gerechten bestelt.
Zeker terug voor een volgend bezoek, je weet dan ook beter hoe je e.e.a. moet handelen.

Gegeten op 11 augustus 2013

Mario69
  • Recensies in de laatste twee jaar

De culinaire verwachtingen waren hoog, nu het restaurant, na een grondige verbouwing, weer is geopend. Het werd uiteindelijk een teleurstelling.

Het AYCE concept (All You Can Eat) is discutabel. Het telkens opnieuw gerechtjes bestellen via een bestellijst is irritant, zeker als de menukaart al vele gebruikerssporen vertoont. Waarom niet voor een digitale oplossing gekozen? De bestelde gerechtjes werden telkens apart aan tafel geserveerd, wat storend is. Het is maar de vraag wat je nu op tafel krijgt en voor wie het bestelde gerechtje is. Kwaliteit van het eten niet top, sushi matig (hebben ze wel echte sushirijst gebruikt?), sladressing op een bestelde salade met zeewier (wie bedenkt dat?), pekingeend met flensjes droog en smakeloos, warme gerechten zijn vettig, soms lang wachten op een gerechtje en de bestelde kom nasi als bijgerecht nooit uitgeserveerd gekregen. Oh ja, men doet ook moeilijk als je om een glas water vraagt en geen andere (alcoholische) drank erbij besteld. Gemiste kans!

Bediening overdreven vriendelijk, mag wel een tandje minder, ik heb niet het gevoel gehad dat er service werd geboden. De bediening liet zich weinig zien in het restaurant, terwijl het helemaal niet druk was op een maandag.

Als restaurateur moet je jezelf afvragen of je met het AYCE concept alleen maar "snelle happers" in je zaak wilt of een concept biedt waarmee je gasten aantrekt die de Aziatische kookkunsten waarderen en terugkomen. Jammer, want het (oude) restaurant was jarenlang een aanrader in het magazine LEKKER. Wij komen er in elk geval niet meer.

Gegeten op 29 juli 2013

colaatje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondag 16 Juni in het vernieuwde restaurant gegeten.
Van binnen en buiten zag het er beter uit dus we waren enthousiast.Maar de bediening was langzaam of de keuken deed het kalm aan want het duurde eeuwen voordat de volgende gang kwam.Borden waren mooi opgemaakt maar de bami was koud en ik kreeg een keer een ander gerecht dan besteld.
En waarom schenken ze de glazen niet vol?
Waarschijnlijk omdat die apart betaald moesten worden en de gasten dan meer bestellen?

Gegeten op 16 juni 2013

bouwdoos

• Redelijk

We hebben hier lekker gegeten. We moesten wel erg lang wachten. De afhaal ging voor. Verder was de hoeveelheid eten net genoeg voor ons gezelschap.

bezoeker1909

• Uitstekend

Een begrip in de regio en niet voor niets. In 15 jaar nog nooit slecht gegeten hier. Uitgebreide kaart, bijzonder vriendelijke service. Niet goedkoop, maar het is het wel waard.

Schrijf zelf een recensie over De Chinese Muur in Warnsveld

Schrijf hieronder je recensie over De Chinese Muur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!