Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Paradijs

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

Snelvis

Gisteren met 4 personen heerlijk a la carte gegeten. Zeer attente bediening en als leuke extra: verwarmde garderobe, een plezierige bijkomstigheid op een koude winteravond.
Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 25 januari 2013

jacobs10

• Slecht

• Slecht

Bij ontvangst werd de tafel met een wuivend gebaar naar ergens achterin aangewezen. De kaart was zeer beperkt, maar het voorwoord in de kaart suggereerde dat er ook persoonlijke wensen mogelijk waren. Wij bestelden van de kaart, alleen onze zoon wilde graag "gewoon" sate met bami (dat vind hij nu eenmaal lekker). Gnuivend werd het genoteerd.

Een tweede drankje kwam er wel, maar na tweemaal vragen (niet prettig om te moeten zwaaien en gebaren om iets gedaan te krijgen). Vervolgens werd dat wel opgenomen, maar werd het vergeten om te serveren.

Het hoofdgerecht werd uitgeserveerd, de bami en mihoen werd op onze vier borden geschept. Helaas duurde het ruim vijf minuten voordat het vierde gerecht kwam. Ondertussen is de bami/mihoen natuurlijk allang koud geworden op het bord (of moeten de andere gasten alvast gaan eten ?).

De bediening was slecht, arrogant en we voelden ons niet welkom. Het dessert hebben we maar overgeslagen.

Het feit dat ze onze jassen niet konden vinden maakte de begravenis compleet.

Proever40346

• Uitstekend

Heerlijk Japans gegeten, lopend buffet € 12,50 Japans en Chinees. Echt een aanrader!

Proever31337

• Uitstekend

Wat ik hier heb beleefd was echt trés bien! Als je geluk hebt kom je misschien weleens een beroemdheid tegen. Zo kwam ik zelf trijntje oisterhuis tegen. Geloof me het is de moeite waard om hier te komen eten! Vooral voor grote groepen of om te afhalen!

Proever12347

Proever457

• Uitstekend

Heb meermaals in het Japanse gedeelte gegeten en word elke keer weer verrast door de uitstekende prijs/ kwaliteitverhouding. Hier geniet je voor een absluut redelijk prijs van een uitstekend diner. De gastvrijheid is ook goed.

Schrijf zelf een recensie over Paradijs in Waalwijk

Schrijf hieronder je recensie over Paradijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.