Intermezzo

• 7.8

• 7.3

anne67
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet dat heerlijke brood gekregen waar iedereen over schrijft. Ook niet toen personeel van terras kwam om te roepen 'broodje maken'. Smerig heren toilet, dames net. Besteld vlees dreef in de olie, sla vol zand, friet net aan gaar. Personeel schreeuwt omdat klant weg liep omdat er geen ober was, die had doorgegeven even te gaan toiletteren. Een flinke tegenvaller. Zeker met deze Iens resultaten van anderen.

Erik-en-Audrey
  • Recensies in de laatste twee jaar

echt eten op z'n Italiaans. Aan het interieur van dit restaurant is weinig aandacht besteed. Des te meer aandacht wordt er in de keuken besteed aan het eten. Heerlijk broodje met aioli vooraf, Spaghetti met Tonijn en gegrilde varkenshaas met cognacsaus als hoofdgerecht. Alles eenvoudig opgediend en zeer smakelijk. als klapper een heerlijke tiramisu geserveerd door de kokkin. Vriendelijke adequate bediening ondanks de drukte en het (door omstandigheden) tekort aan personeel.

Gegeten op 19 mei 2013

jaccobrand
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toen we vanavond naar binnen liepen, hadden we onze bedenkingen: de goede cijfers op iens.nl zagen we niet helemaal terug in de entourage. Maar zoals ook in Italië moet je daardoor dus niet laten leiden. Want de vriendelijkheid van de bediening, de prijzen maar vooral de kwaliteit van wat er op tafel komt, is gewoon erg goed. Gestart met een carpaccio en bordje met verschillende italiaanse worsten was simpel, maar uitstekend van kwaliteit. De pasta was erg goed klaargemaakt en uitstekend in zijn eenvoudigheid. En zoals gezegd, de prijzen zijn erg vriendelijk. Met 3 man 2-gangen voor 60 euro inkl. drank en van een dergelijn nivo kom je niet vaak tegen.

Gegeten op 4 mei 2013

lotte16
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is mijn stamrestaurant in Waalwijk, een diamantje onder de Italianen! Kok Luciano doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Hij kookt met zijn hart en dat proef je. Het begint al met het brood dat iedereen krijgt zodra je aan tafel zit. Zo vers en recht uit de oven proef je het nog maar zelden. Ik ben hier niet meer weg te slaan.

Gegeten op 17 januari 2013

Van_Loon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig 4 gangen verrassingsdiner gehad.
De chef-kok is een Italiaan en dat proef je in het eten terug,
traditioneel bereid zoals het hoort.

Gegeten op 22 december 2012

daphne10
  • Recensies in de laatste twee jaar

heel goed de pasta te eten pizza complimenten aan de chef-kok, zullen we zeker! typische Italiaanse sfeer, u niet kunt vinden een betere

Gegeten op 20 oktober 2012

Fred73
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een jaar later en opnieuw wezen eten, 8 personen deze keer. Bediening is niet veranderd, het interieur wel. Het is nu moderner, mooie vooruitgang. Het eten is nog goed, al lijken de porties kleiner geworden. De kok maakte het eten voor de kinderen met andere pasta dan we hadden gevraagd. De huiswijn is nog (te) simpel, wat meer keus en een wat hoger niveau zou leuk zijn. Zeker voor een Italiaan. 2 gangen en 2 maal drinken kwam samen uit op ruim 100 euro. We gaan volgend jaar weer.

Proever34817

• Goed

Een erg goede pizzeria, ideaal gelegen om te bezoeken na een dagje Efteling. Ondanks het feit dat de frietjes voor de kids eerder werd geserveerd dan de pizza's maakte de kwaliteit van het eten alles goed. De pizza's waren van topkwaliteit! Ook het feit dat ze voor slechts €3.50 een kinderpizza hebben is een leuke bijkomstigheid.

ReneSalden

• Redelijk

Het eten was lekker maar we moesten erg lang wachten op het eten en het bestellen van drankjes ging ook moeizaam. Restaurant is kindvriendelijk. De wc is minder fris en verwacht je eerder in een kroeg.

Fred73

• Goed

Negatief benaderd: je kunt voor meer geld veel slechter eten. Positief: de pasta was lekker en de sfeer prima. Na een dag Efteling rijden we meestal nog even hierheen om te eten. Pasta begint zo rond de 6 euro tot een euro of 11. Niks mis mee.

Schrijf zelf een recensie over Intermezzo in Waalwijk

Schrijf hieronder je recensie over Intermezzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!