a TripAdvisor company

3. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 770 08 84

Proever80251

Via online reservering

Was lekker, maar niet fantastische. De prijs qualiteit verhouding was goed. Service was een beetje ongeorganiseerd, maar vriendelijk, en snel.

Gegeten op 18 augustus 2015

fouk-proeft

Via online reservering

Eten was prima. Terras is leuk... Echter.... Bediening ronduit belabberd.. Ooit meegemaakt dat de ober (ik vermoed zelfs dat het gastheer zelf was) je probeert wijs te maken dat je ZELF moet aangeven dat je lege voorgerecht bord mag worden weggehaald en DAN PAS het hoofdgerecht kan worden geprepareerd. Dit terwijl je bord dat al een minstens half uur leeg voor je neus staat, en je naarstig probeert de aandacht van de bediening te trekken.

Gegeten op 5 augustus 2015

Restaurant - 19 augustus 2015

Waarschijnlijk verkeerd begrepen wb de borden. Wat u schrijft is niet onze modus operandi en natuurlijk ook niet de boodschap geweest. Naast de 1 voor de service, nog dank voor de 7 voor het eten.

georgedb

Op zich een prestatie... in jaren niet zo slecht bediend in een restaurant, dat is ook een kunst. Prima eten, aan de keuken ligt het zeker niet. Extreem lang wachten en moeten vragen of onze bestelling op kan worden genomen, een uur tussen voor- en hoofdgerecht na aanmanen, 4 verschillende medewerkers aan tafel gehad; zeer slecht. Chaotisch en een gebrek aan ervaring bij alleen al het opnemen van een bestelling. Eén van de personeelsleden was ronduit onbeschoft, de rest wat omheholpen maar niet onwelwillend.

Al met al is er in Amsterdam meer dan genoeg aan vergelijkbaar aanbod, dit restaurant wat mij betreft hierbij afgeschreven.

Gegeten op 5 augustus 2015

Restaurant - 7 augustus 2015

Helaas, uitval vast personeel ivm vakantie heeft geleid tot invalkrachten dus inderdaad wat minder orderlijk. Excuses. Welgemeend. Graag hoor ik de omschrijving van de onbeschofte medewerker. Want wachten is geen doodzonde, maar onbeschoft zijn, dat mag niet. Wel altijd jammer dat dit niet wordt gezegd nadat er wordt gevraagd of alles naar wens was. En dan wel lekker wegtikkend op je computertje en plein public kritiek leveren. Maar inderdaad gisteren was een ingewikkelde avond. En afkraken op internet is altijd makkelijker. Dus sorry, maar we kunnen het hebben hoor mijnheer George; 41 recensies geschreven, slechts 1 nuttig bevonden. Ook een kunst.

georgedb
Meesterproever - 19 augustus 2015

De reactie op bovenstaande bericht was uiteindelijk, na reactie van District 5 daarop, alsnog verwijderd door Iens, zonder verdere notificatie. Reden: de gevraagde en gegeven omschrijving van de medewerker in kwestie was door Iens niet toegestaan. Toch wil ik de lezer mijn verdere reactie niet onthouden:

Gezien de eerdere reacties bij andere commentaren waarbij District V toch telkens zijn gelijk probeert te halen, is deze reactie geheel in lijn met de verwachtingen. Misplaatst en getuigend van ieder gebrek aan professionaliteit. Als je zorgt voor een goede performance, loop je ook niet het risico dat iemand commentaar heeft. Goed checken overigens: het ging niet om "gisteren", maar om woensdag jl. Kennelijk was het dan gisteren nog bonter?

De betreffende persoon aanduiden kan alleen in termen van lichamelijke kenmerken, ik ken de goede man nl. niet. Dit werd echter niet toegestaan door Iens [omschrijving verwijderd].

De reactie geeft geen enkele blijk van fatsoen, dus ook op dat vlak - in lijn. Er wordt gesproken over "Excuses" en "Welgemeend"... Gegeven de reactie hecht ik weinig waarde aan die woorden. Succes met de zaak, het zal op de langere termijn nodig blijken. Een reactie als deze spreekt boekdelen, de aspirant klanten blijven vanzelf wel weg.
Overigens nog een tip: Wie geschoren wordt, moet stil blijven zitten.

Restaurant - 19 augustus 2015

Zoals al eerder gezegd, onze excuses als u vindt dat u onbeschoft bent behandeld. Afgezien of het echt zo 'onbeschoft' was, u mag niet met dat gevoel weggaan. En daarom boden wij onze excuses aan. Welgemeend er nog bij gezet. Ik weet precies wie u was als klant en op mijn vraag "is alles naar wens geweest" aan uw tafel kwam er een "ja" als antwoord. Als we dan dit terug moeten lezen op internet dan spijt mij dat. Maar ik word er ook wat kribbig van. Niet zozeer dat het op internet staat want van de 150 gasten die avond lijkt u de enige te zijn die te klagen had. Oh ja, en nog iemand. Die heeft het wel gewoon gemeld en is ondertussen weer komen eten met veel plezier en op onze kosten. Het kan fout gaan mijnheer george. Want horeca is mensenwerk. En omdat het vaste personeel even op vakantie is, en er onervaren krachten ingezet moesten worden. Ze doen hun best, maar doen het niet allemaal even goed. En lezen dit dan terug. Niet leuk, maar u was niet tevreden, en daar horen dan excuses bij. Maar u klaagt achteraf op een ik mag wel zeggen drammerige manier, probeert medewerkers met een gedetaileerde omschrijving op internet zwart te maken, zegt niks bij weggaan en blijkbaar accepteert ook onze excuses niet. En daarbij uw verwensingen aan een hardwerkende middenstander dat het fout zal gaan op langer termijn.... omdat u wat langer heeft moeten wachten op het overvolle terras. Daar heeft niemand wat aan. Nummer 42. En niet meer terugkomen; is voor iedereen het beste.

melaniesol71

Via online reservering

Restaurant op een heel leuke locatie met leuk personeel en een heerlijke keuken. Deze keer gekozen voor pizza, maar ook de pasta is er heerlijk.

Gegeten op 4 augustus 2015

iroosje

Lekker pizza gegeten bij deze italiaan. Het cijfer dat ze kregen in de krant dateert alweer van een paar jaar geleden. Bediening was ok, het is gewoon soms te druk voor ze en dat kan ik begrijpen. Locatie is top. Zorg wel dat je altijd boven zit of bij lekker weer een plekje langs het raam buiten hebt er willen namelijk nog wel een vogels in de bomen zitten en dat is niet lekker voor je avondmaal.

Gegeten op 1 augustus 2015

henk305

Top gegeten bij District 5.

Goede sfeer met echte Italianen in de bediening en in de keuken.

Beste Pizza's van Amsterdam!

Gegeten op 22 juli 2015

marjon41

Via online reservering

Het eten bij District V is erg lekker, gevarieerd en van goede kwaliteit. Het is echt een restaurant om in de zomer te gaan eten, gelet op de prachtige entourage van het Van der Helstplein. Het enige nadeel dat ik kan bedenken zijn de terrasstoeltjes. Die zitten werkelijk abonimabel! Heel wankel (elke keer als ik hier ben, valt er wel iets of iemand om); na een avond zitten heb je echt pijn in je rug. Omdat het plein zelf ook scheef loopt (zoals alles in Amsterdam) moet je je constant schrap zetten. Kortom, wanneer investeert dit restaurant eens in behoorlijke stoeltjes. Dat zou voor mij reden zijn om hier veel vaker naar toe te gaan!

Gegeten op 11 juli 2015

Restaurant - 13 juli 2015

Beste klant, dank voor de lovende woorden wb entourage en eten. Onze stoelen zijn rustieke terrasstoelen en er zijn er die dat prima vinden, anderen zitten liever op zachtere stoelen. U had ook een kussentje kunnen vragen want die zijn er gewoon. Wij zullen bij investeringsplannen uw advies meenemen en overigens valt het gelukkig heel erg mee met de vallende mensen bij ons ;-)

fairvalue

Spuistraat District 5, nieuwe locatie, nog geen eigen site. Maar ga erheen. Pizza is top. Afgehaald deze keer, maar restaurant zat redelijk vol en iedereen zat zo te zien lekker te eten. Zeer aardig personeel. Ik kom terug voor het echte menu, maar voor pizza heb ik een nieuwe favoriet. Ik ga ze een serieuze kans geven.

Gegeten op 7 juli 2015

Restaurant - 7 juli 2015

Hier worden we blij van!
Dank dank en tot snel.

marcod44

Voorgerechten (octopus en rosbiefrolletjes) van uitstekende kwaliteit. Vriendelijke benadering. Hoofdgerechten ( 2 pizza's, ribeye en ravioli) waren ook goed van smaak. Tot zover het goede nieuws. Ik blijf er bij dat het logistieke systeem van een restaurant vrij eenvoudig is. Toch ook hier 45 minuten moeten wachten op hoofdgerecht en 2x drankjes vergeten. Wel een overkill aan personeel gesignaleerd. Ik heb er echter geen systeem in kunnen ontdekken. Aanklooien zou een al te ernstige aantijging zijn maar het komt in de buurt. Ik zeg dus chapeau voor 't lekkere eten!

Gegeten op 2 juli 2015

Restaurant - 6 juli 2015

Dank voor uw positieve commentaar over ons eten. Wel een kleine opmerking over de logistiek. Een restaurant met 85 zitplaatsen en het terras overvol, waarbij zowel pizza's alsmede bewerkelijke hoofdgerechten alsmede snellere hoofdgerechten allemaal tegelijkertijd uitgeserveerd moeten, en dan ook met de juiste attentie van het bedienend personeel, is hoe je het ook draait of keert, niet 'vrij eenvoudig'. Maar fijn dat u lekker gegeten heeft.

Jorijn

Via online reservering

Het eten was lekker. Er werd ons verteld dat de pizza's een half uur gingen duren door de drukte, maar toen na anderhalf uur wachten (inmiddels half 10) de mensen die naast ons zaten meteen hun pizza kregen en wij nog steeds niet, waren we er een beetje klaar mee. Biertje gekregen voor het ongemak. Lekker, maar ik weet niet of ik weer terugga.

Gegeten op 12 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over District 5 in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over District 5. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.