• foto's van District 5 in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 770 08 84

Een stukje Italië midden in De Pijp

Midden in de Amsterdamse De Pijp aan een pittoresk pleintje vind je deze verborgen schat. De chef-kok zet hier de lekkerste gerechten op tafel. Begeef je in Italiaanse sferen en geniet van een avond uitgebreid tafelen met vrienden en familie. Laat de warme bediening je een goed glas wijn inschenken en je avond kan niet meer stuk. Italiaans eten zoals het altijd hoort te zijn.

mwschilham

Via online reservering

Gezellig druk restaurant, maar de service was prima. We hebben nooit lang hoeven wachten. Goede keus van losse wijnen. Menu was goed, maar niet fantastisch, maar kost ook maar 29.50. .

Gegeten op 28 februari 2015

haimlevin

Via online reservering

Een warme welkom , het eten was echt lekker met veel aandacht op de details. Heel vriendelijk en klant gerichtheid service.
Gezellige sfeer in de Pijp.

Gegeten op 28 februari 2015

Noenie2015

Via online reservering

Het restaurant bevindt zich in een heel leuke wijk van Amsterdam. De inrichting is simpel maar sfeervol. Het eten is goed, echt Italiaans.Er is een goede sfeer, ongedwongen.

Gegeten op 25 februari 2015

eva106

Via online reservering

Eerste keer boven gezeten. Super gezellig en uitzicht op de geuren en kleuren van de keuken. Tweede keer beneden een beetje minder leuk en hier werd ook minder goed opgelet door het personeel.
Ze zijn beter in de echte italiaanse gerechten dan in het bereiden van vlees maar we hebben heerlijk gegeten voor een prachtig prijsje!

Gegeten op 24 februari 2015

Rinske68

Via online reservering

We zijn hier via Iens gekomen om de verjaardag van mijn man te vieren. Ik had het menu al gezien dus wist ik dat het lekker zou zijn maar had toch wel spijt toen we ook nog de standaard kaart zagen van District 5. Heerlijke dingen zag ik erop dus we komen zeker een keer terug om het uit te proberen. Ze vertelde dat de kaart elke 2 weken wordt vernieuwd dus altijd een verrassing!
Bediening was erg vriendelijk maar het was erg druk dus moesten af en toe wel wachten maar dat maakte niet uit, we hadden zicht op de keuken en de meest verleidelijke geuren kwamen aan ons voorbij.

Gegeten op 21 februari 2015

Charlotte_Mickey

In dit restaurant voelden we ons meteen welkom. De bediening was hartelijk en alert, de sfeer informeel. De inrichting was creatief. Het restaurant zat behoorlijk vol en toch kwamen de gerechten snel. Eerst het verse heerlijke brood met olie en azijn, daarna de gnocchi met garnalen en oesterzwammen; eerlijke zuivere smaken die precies goed waren. De bediening adviseerde een goed passende wijn. Het nagerecht van peren en de tiramisu waren een feest. De espresso was goed warm en het glaasje limoncello maakte het diner af. De drukte was helemaal niet storend en we konden elkaar uitstekend verstaan. Een prettig geprijsde aanrader!

Gegeten op 21 februari 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Grazie Mille!

liefste mams

Via online reservering

Valentijnsdag! Dramatisch etentje. Ruim uur wachten op voorgerecht, vervolgens meer dan uur wachten op hoofdgerecht. In eerste instantie geen enkel excuus, uiteindelijk wel. Waren niet de enige met dit probleem. Was iets grondig mis in de keuken. Zijn na hoofdgerecht maar weggegaan. Nooit eerder zoiets meegemaakt.
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de eigenaar het netjes heeft opgelost; we hoefden niets af te rekenen. Maar de avond was wel verpest.

Gegeten op 14 februari 2015

Restaurant - 1 week geleden

Beste klant, geen reactie op onze email naar u, dus dan maar publiekelijk. 14 februari avond was inderdaad druk. Met welgeteld 2 tafels was een probleem; bij u was de bestelling verdwenen. Heel erg vervelend,en ook hier zie je maar weer dat,ondanks technische snufjes,horeca mensen werk blijft. Wij hebben onze fout erkend en met 100 excuses, alles gratis te geven + de uitnodiging voor een herkansing hoopte wij dat wij het enigszins goed hadden gemaakt. Jammer dit nu zo terug te lezen op internet.

gideon9

Via online reservering

Gereserveerd voor 2 met een Giftfor2 kadobon voor 4-gangen. Helaas bleek er bij district 5 geen 4 gangenmenu mogelijk te zijn, maar konden we van de kaart kiezen met een aardige korting. Tempura vooraf was heerlijk. Hoofdgerecht was rib-eye voor mij, fantastisch gebakken met heerlijk in knoflook gebakken Toscaanse kool. Mijn vriendin had tagliatelle met kreeft welk ook zeer goed van smaak was. Als dessert de huisgemaakte Tiramisu welk het geheel in stijl afmaakte. Van het huis nog een heerlijk glaasje limoncello gekregen, waarna we tevreden naar huis konden gaan!

Gegeten op 14 februari 2015

AmsterdamAnouk

Via online reservering

We hebben verrukkelijk gegeten bij District 5! We hadden een Iens Dinner Deal en het is prettig te merken dat je hier als Dinner Deal-gast echt niet onder doet voor andere gasten. Het menu was perfect samengesteld en de bediening super aardig. Leuke ongedwongen sfeer!

Gegeten op 13 februari 2015

saskia77

Anders dan de naam doet vermoeden heeft District 5 een authentieke Italiaanse keuken. We hadden gereserveerd met de Iens dinner deal en werden vriendelijk ontvangen met een glas prosecco. We kregen een plek beneden aan 1 van de grote tafels. Later kregen we nog gezelschap van een ander stel, maar de tafels zijn zo lang dat je nog steeds voldoende privacy hebt. Het eten was fantastisch. Als voorgerecht heerlijke inktvis in een dun krokant laagje tempura met fijn gesneden bieslook, rode ui en rode peper. Als hoofdgerecht Dorade. Deze was perfect gekruid en gegaard en voorzien van gegrilde Cherry tomaatjes. Daarnaast werd een schaaltje geroosterde aardappel met roosmarijn geserveerd. De tiramisu als nagerecht was ook prima. Als afsluiter kregen we nog koffie met likeur. We konden kiezen uit verschillende likeurtjes. Kortom: heerlijk eten, grote porties, goede service en een fijne ambiance. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 13 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over District 5 in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over District 5. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.