'T Eiland van Ome Nick

• 6.6

• 6.8

ejkrijgsman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met gezin en oma en opa een bezoek gebracht aan Ome Nick. De pannenkoeken en de entourage zijn goed. De bediening is belabberd. Er wordt niet opgelet en het duurt te lang voordat de bestelling arriveert. Ook ging het een aantal keren mis met een bestelling (verkeerde pannenkoek en ook een pannenkoek vergeten). Zonde, geen Ome Nick meer voor ons.

Gegeten op 9 maart 2014

henny24
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toevallig kwamen wij hier afgelopen zondag terecht en mijn man wilde in eerste instantie eigenlijk alleen maar even iets drinken.
Maar tot zijn grote verbazing hoorde hij van de serveerster dat er ook Gluten- vrije pannekoeken geserveerd werden. Dit was voor hem heel bijzonder, want dat komt niet zo vaak voor.
Dus bestelde hij een pannenkoek en voor mezelf heb ik toen een tosti ham/ kaas besteld.
De pannenkoek wat qua smaak " matig" en mijn tosti was echt " slecht".
Deze was zo droog als een beschuit en de ham was aan de randjes donker verbrand.
Ik heb dit doorgegeven aan de bediening, maar daar werd voor de rest niet zo op gereageerd.
Een volgend bezoek aan " t Eiland van Ome Nick ??????.......Ik weet het zo net nog niet !

Gegeten op 12 januari 2014

hugo14
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke lunch met zelfs op maat glutenvrije broodje geitenkaas met honing en gebakken spek! Broodje kogelbiefstuk met oude kaas en rucola was heerlijk. Het uitzicht is mooi en het personeel zeer vriendelijk. We werden echt verwend en voor de kids hebben ze een speelkast. Perfect

Gegeten op 18 september 2013

belgrave2003
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een eenvoudige hap, een vriendelijke prijs en een landelijke omgeving waar je geen jasje-dasje voor nodig hebt, is deze uit z'n krachten gegroeide schuur met terras een goede optie. Verwacht geen culiculi-hoogstandjes, maar wel een simpel knoflookbroodje met tomaat en basilicum, een spies met rundvlees en heel veel salade met een bak -helaas- slappe friet. Maar bij dik 20 graden, een ondergaande zon en lieftallig gezelschap zeuren we nergens over.
Alleen, waarom komt die tournedos-spies als een zwaard van Damocles op tafel?

Gegeten op 4 augustus 2013

SDU
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bezocht deze gelegenheidswetgeving mijn gezin en ouders voor een pannenkoekenarrangement via Groupon. Pannenkoeken waren redelijk van kwaliteit, garing had beter gekund (beetje melig). Erger was de wachttijd, ruim 2,5 uur gedaan over twee pannenkoeken met name doordat een bestelling niet bij de keuken was "aangekomen". Na opnieuw te hebben besteld duurde het wederom lange tijd voordat er iets kwam. Kennelijk is dit normaal bij dit restaurant gezien de negatieve recensies, eg jammer hoor. Bij deze "Oom" ga ik niet meer op bezoek!

Gegeten op 26 juli 2013

Lokkart
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier mij 65 verjaardag gevierd, met eerst wat drankjes, en daarna een klein buffetje met saté en salade en friet. Koffie toe.
Het geheel was keurig verzorgd, goed eten en een zeer vriendelijke bediening. We waren met ongeveer 30 gasten.

Prima werk ome Nick. We komen zeker terug.

Jos lokkart
Leidschendam

Gegeten op 29 juni 2013

devriesanneke6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanaf het terras heb je een heerlijk zicht over de weilanden, er zijn wat beestjes zoals geiten en konijnen en er scharrelen kippen rond, dat is dus leuk voor de kids. Sfeer was ok. Bediening niet op zn snelst maar het was druk, dus het is ze vergeven.
We hebben een spies en saté besteld, en pannekoeken voor de kinderen. De porties zijn flink. Eenvoudig maar erg lekker bereid.

rodm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten met een vriendin. Het begon al met het gezellige welkom, de tent zat lekker vol. Aangezien de tent beroemd is om de pannenkoeken gingen we voor een Spaanse pannenkoek en een boeren pannenkoek. Dit waren hele uitgebreide pannenkoeken met veel ingrediënten waaronder paprika, ui en zelfs een bakje sla en een bakje curry. Vriendelijk personeel, een leuke afsluiter van een dagje Voorschoten.

Gegeten op 15 juni 2013

Roli
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben met de groupon onbeperkt pannekoeken gegeten. De pannekoeken waren er snel en de bediening was zeer vriendelijk. Na afruimen werd steeds netjes gevraagd of je nog een pannekoek wilde, zodat ik mij niet bezwaard voelde extra te bestellen.
De pannekoeken waren prima, beetje te dik, maar evengoed lekker. Een aangename verrassing na alle negatieve berichten hier!

Gegeten op 1 juni 2013

GeLa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 1e Pinksterdag(19 mei 2013) gingen wij met vier volwassenen en een kind naar 't Eiland van Ome Nick. Via Groupon had ik geboekt en dan krijg je een speciale "pannenkoekenkaart". Wat bleek: alleen de naturelpannenkoek viel onder de Grouponactie, dus dan voel je je algauw een beetje belazerd. Want wilde je bijv. een spek, kaas, appel, ananas of boerenjongens-pannenkoek kwam er per bijzonderheid €. 1,- of € 2,- bij. Nou en dat kan snel oplopen!
Voor de kleine meid(2 jaar) bestelden we een naturel pannenkoek, die zo bleek later, ook gewoon op de rekening was gezet. Terwijl deze gratis waren.
De kwaliteit was matig, de bananenpartjes waren niet meegebakken en dus koud. En bij de tweede pannenkoek lagen er duidelijk minder "boerenjongens" op de pannenkoek als bij de eerste. Ook de appel was te dik gesneden.
Bediening was vriendelijk, ambiance was eenvoudig en de sfeer matig. Het tochtte, omdat twee deuren tegenover elkaar openstonden, daar hadden veel bezoekers last van.
Een naar incident was dat de baas(vanuit de keuken) een serveerster hard en onaardig toesprak over een bestelling van een pannenkoek met kersen en ijs. Voor iedereen te horen!

Al met al zullen we daar niet gauw meer teruggaan.
Ik heb berekend dat we(met drank) uiteindelijk via de "goedkope" Grouponactie bijna net zo duur waren dan als we er gewoon zonder actie hadden gegeten.
Een gemiste kans voor Ome Nick!

Gegeten op 19 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over 'T Eiland van Ome Nick in Voorschoten

Schrijf hieronder je recensie over 'T Eiland van Ome Nick. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!