a TripAdvisor company

2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 561 79 94

claudia214

Zeer slecht , chateau briand was zeer teleurstellend en niet zoals omschreven op de kaart. De ossenhaas was heel rauw in plaats van medium dus terug gegaan naar de keuken. Daarna was hij well done. De opvulling bij de zeer minuscule ossenhaas was allemaal diepvries. De salade en rode portsaus ontbraken.( het gerecht kostte € 40) Het restaurant was ronduit smerig bediening onvriendelijk nadat de chateau brand terug gegaan was naar de keuken. Een afrader! Hier komen wij niet meer!

Gegeten op 11 augustus 2016

ElineBru

Wij zaten aanvankelijk met een drankje op een mooie terrasplek en genoten van het landelijke uitzicht. Uiteindelijk om te eten naar binnen gegaan want er was erg veel wind. Stoel een beetje gammel, wachttijd gemiddeld, eten wat prijzig voor wat je krijgt al werd er wel bij gezegd dat we sla en friet gratis bij konden bestellen. Gemoedelijk. En bediening deed hun best.

Gegeten op 9 juli 2016

jan744

Ik kom er nooit meer
Limburgse vlaai niet te eten erg droog en volgens mij van de vorige dag
Bediening erg slecht Je zit nog met je kopje koffie in de hand en er wordt al gevraagd of je nog wat wilt drinken
Op luide toon ergernissen met elkaar uit praten ,daar zit je als klant ook niet echt op te wachten
Ben er nu twee keer geweest om ze nog een kans te geven
Maar nu ben ik er klaar mee

Gegeten op 11 mei 2016

Mark2007

1e keer, een club sandwich gegeten. Erg leuk, verzorgt en vriendelijke gastheer! Gezellig interieur!
Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 7 april 2016

Wyndola

De locatie verdient absoluut een 7. Jammer dat de gerechten, tot en met het ijs toe, in zeer kleine porties geserveerd worden. 6,50 voor ijs met een paar aardbeien, 9,75 euro voor een ovenschotelTJE met wat garnalen erin.

Dit kan echt beter. Voor ons geen Ome Nick meer.

Gegeten op 10 juni 2015

uiteten29

We waren met een groep van 9 personen. Een uur wachten op je eten. Broodmandje vooraf vlak voor het eten gekregen; voor ieder 1 stukje brood. Kleine porties, na vragen om meer duurt het lang voor je het krijgt, het eten is dan bijna op. Valt er tomaat van je spies op tafel dan wordt het met blote hand op je bord gelegd. IJs met boerenjongens, een hoeveelheid om in je holle kies te stoppen €10,=. Prijs/kwaliteit zeer negatief.

Gegeten op 29 mei 2015

Trudiie

Vandaag met Groupon pannenkoeken hier gegeten.
Voor ieder aanvulling op de naturel pannenkoek moest je €1,00 tot € 1,50 bijbetalen.
Dat vind ik dan weer wat veel geld voor wat verdwaalde stukjes appel of champignons.
Ik erger me altijd al aan de drankprijzen in de horeca.
En € 3,00 voor ice tea waar inderdaad veel ice :-) in zit vind ik wat veel.
Uiteindelijk moesten we (met 5 personen) nog bijna € 40,00 bij betalen.
Dus uiteindelijk ben je bijna net zoveel kwijt als zonder Groupon.
Bediening was vriendelijk.

Gegeten op 30 april 2014

ejkrijgsman

Met gezin en oma en opa een bezoek gebracht aan Ome Nick. De pannenkoeken en de entourage zijn goed. De bediening is belabberd. Er wordt niet opgelet en het duurt te lang voordat de bestelling arriveert. Ook ging het een aantal keren mis met een bestelling (verkeerde pannenkoek en ook een pannenkoek vergeten). Zonde, geen Ome Nick meer voor ons.

Gegeten op 9 maart 2014

henny24

Toevallig kwamen wij hier afgelopen zondag terecht en mijn man wilde in eerste instantie eigenlijk alleen maar even iets drinken.
Maar tot zijn grote verbazing hoorde hij van de serveerster dat er ook Gluten- vrije pannekoeken geserveerd werden. Dit was voor hem heel bijzonder, want dat komt niet zo vaak voor.
Dus bestelde hij een pannenkoek en voor mezelf heb ik toen een tosti ham/ kaas besteld.
De pannenkoek wat qua smaak " matig" en mijn tosti was echt " slecht".
Deze was zo droog als een beschuit en de ham was aan de randjes donker verbrand.
Ik heb dit doorgegeven aan de bediening, maar daar werd voor de rest niet zo op gereageerd.
Een volgend bezoek aan " t Eiland van Ome Nick ??????.......Ik weet het zo net nog niet !

Gegeten op 12 januari 2014

hugo14

Heerlijke lunch met zelfs op maat glutenvrije broodje geitenkaas met honing en gebakken spek! Broodje kogelbiefstuk met oude kaas en rucola was heerlijk. Het uitzicht is mooi en het personeel zeer vriendelijk. We werden echt verwend en voor de kids hebben ze een speelkast. Perfect

Gegeten op 18 september 2013

Schrijf zelf een recensie over 'T Eiland van Ome Nick in Voorschoten

Schrijf hieronder je recensie over 'T Eiland van Ome Nick. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.