a TripAdvisor company

2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 561 79 94

Wyndola

De locatie verdient absoluut een 7. Jammer dat de gerechten, tot en met het ijs toe, in zeer kleine porties geserveerd worden. 6,50 voor ijs met een paar aardbeien, 9,75 euro voor een ovenschotelTJE met wat garnalen erin.

Dit kan echt beter. Voor ons geen Ome Nick meer.

Gegeten op 10 juni 2015

uiteten29

We waren met een groep van 9 personen. Een uur wachten op je eten. Broodmandje vooraf vlak voor het eten gekregen; voor ieder 1 stukje brood. Kleine porties, na vragen om meer duurt het lang voor je het krijgt, het eten is dan bijna op. Valt er tomaat van je spies op tafel dan wordt het met blote hand op je bord gelegd. IJs met boerenjongens, een hoeveelheid om in je holle kies te stoppen €10,=. Prijs/kwaliteit zeer negatief.

Gegeten op 29 mei 2015

Trudiie

Vandaag met Groupon pannenkoeken hier gegeten.
Voor ieder aanvulling op de naturel pannenkoek moest je €1,00 tot € 1,50 bijbetalen.
Dat vind ik dan weer wat veel geld voor wat verdwaalde stukjes appel of champignons.
Ik erger me altijd al aan de drankprijzen in de horeca.
En € 3,00 voor ice tea waar inderdaad veel ice :-) in zit vind ik wat veel.
Uiteindelijk moesten we (met 5 personen) nog bijna € 40,00 bij betalen.
Dus uiteindelijk ben je bijna net zoveel kwijt als zonder Groupon.
Bediening was vriendelijk.

Gegeten op 30 april 2014

ejkrijgsman

Met gezin en oma en opa een bezoek gebracht aan Ome Nick. De pannenkoeken en de entourage zijn goed. De bediening is belabberd. Er wordt niet opgelet en het duurt te lang voordat de bestelling arriveert. Ook ging het een aantal keren mis met een bestelling (verkeerde pannenkoek en ook een pannenkoek vergeten). Zonde, geen Ome Nick meer voor ons.

Gegeten op 9 maart 2014

henny24

Toevallig kwamen wij hier afgelopen zondag terecht en mijn man wilde in eerste instantie eigenlijk alleen maar even iets drinken.
Maar tot zijn grote verbazing hoorde hij van de serveerster dat er ook Gluten- vrije pannekoeken geserveerd werden. Dit was voor hem heel bijzonder, want dat komt niet zo vaak voor.
Dus bestelde hij een pannenkoek en voor mezelf heb ik toen een tosti ham/ kaas besteld.
De pannenkoek wat qua smaak " matig" en mijn tosti was echt " slecht".
Deze was zo droog als een beschuit en de ham was aan de randjes donker verbrand.
Ik heb dit doorgegeven aan de bediening, maar daar werd voor de rest niet zo op gereageerd.
Een volgend bezoek aan " t Eiland van Ome Nick ??????.......Ik weet het zo net nog niet !

Gegeten op 12 januari 2014

hugo14

Heerlijke lunch met zelfs op maat glutenvrije broodje geitenkaas met honing en gebakken spek! Broodje kogelbiefstuk met oude kaas en rucola was heerlijk. Het uitzicht is mooi en het personeel zeer vriendelijk. We werden echt verwend en voor de kids hebben ze een speelkast. Perfect

Gegeten op 18 september 2013

belgrave2003

Voor een eenvoudige hap, een vriendelijke prijs en een landelijke omgeving waar je geen jasje-dasje voor nodig hebt, is deze uit z'n krachten gegroeide schuur met terras een goede optie. Verwacht geen culiculi-hoogstandjes, maar wel een simpel knoflookbroodje met tomaat en basilicum, een spies met rundvlees en heel veel salade met een bak -helaas- slappe friet. Maar bij dik 20 graden, een ondergaande zon en lieftallig gezelschap zeuren we nergens over.
Alleen, waarom komt die tournedos-spies als een zwaard van Damocles op tafel?

Gegeten op 4 augustus 2013

SDU

Bezocht deze gelegenheidswetgeving mijn gezin en ouders voor een pannenkoekenarrangement via Groupon. Pannenkoeken waren redelijk van kwaliteit, garing had beter gekund (beetje melig). Erger was de wachttijd, ruim 2,5 uur gedaan over twee pannenkoeken met name doordat een bestelling niet bij de keuken was "aangekomen". Na opnieuw te hebben besteld duurde het wederom lange tijd voordat er iets kwam. Kennelijk is dit normaal bij dit restaurant gezien de negatieve recensies, eg jammer hoor. Bij deze "Oom" ga ik niet meer op bezoek!

Gegeten op 26 juli 2013

Lokkart

Ik heb hier mij 65 verjaardag gevierd, met eerst wat drankjes, en daarna een klein buffetje met saté en salade en friet. Koffie toe.
Het geheel was keurig verzorgd, goed eten en een zeer vriendelijke bediening. We waren met ongeveer 30 gasten.

Prima werk ome Nick. We komen zeker terug.

Jos lokkart
Leidschendam

Gegeten op 29 juni 2013

devriesanneke6

Vanaf het terras heb je een heerlijk zicht over de weilanden, er zijn wat beestjes zoals geiten en konijnen en er scharrelen kippen rond, dat is dus leuk voor de kids. Sfeer was ok. Bediening niet op zn snelst maar het was druk, dus het is ze vergeven.
We hebben een spies en saté besteld, en pannekoeken voor de kinderen. De porties zijn flink. Eenvoudig maar erg lekker bereid.

Schrijf zelf een recensie over 'T Eiland van Ome Nick in Voorschoten

Schrijf hieronder je recensie over 'T Eiland van Ome Nick. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.