Lunchroom Noony's

Lunchroom Noony's

1. Toon telefoonnummer 070 369 49 57

Sara14

Afgelopen week hier met negen personen geluncht. Ik ben hier al vaker geweest en neem eigenlijk altijd het oerbrood met tonijnsalade. De tonijnsalade is echt super lekker hier zeker in combinatie met het oerbrood. Dit keer had ik een ciabattabroodje met carpaccio. En ook deze is erg heel lekker. Een aantal collega's hadden een broodje met zalm en zij vonden dit broodje wat minder. Verder leuk en vriendelijk personeel. De keuken zit midden in de zaak en deze is open zodat je de kok aan het werk ziet. Dit is erg leuk gedaan. Op het interieur niets aan te merken het is een klein tentje en leuk ingericht. Wel lastig dat je hier niet kan reserveren. Zeker als je met negen personen komt. We waren vroeg dus we hadden plek maar een half uur later zat de tent helemaal vol.

Gegeten op 27 januari 2015

Marsje

Lunch met zijn 3tjes.
2x broodje dobberkroket. Vroegen niet wat voor brood je erbij wilden. kregen dus gewoon wit brood, casino wit. Voor geroosterd brood is dit wel goed maar met kroket niet echt bijzonder.
Kroket was lekker
1x Broodje van de dag. Kipfilet, pindasaus en helaas dat ook op casino wit . Zonde want op de kaart staat bijvoorbeeld oer-brood , zou denk ik dan wel smakelijker zijn.
bediening was vriendelijk

Gegeten op 29 november 2014

JSm01

Ik eet hier regelmatig en elke keer is het eten van goede kwaliteit. Elke werkdag een afwisslende dagschotel voor een mooie prijs/ kwaliteitsverhouding.

Er heerst een gezellige sfeer en kennelijk bevalt dat meer mensen, het zit er elke dag vol. Er komen veel vaste gasten. Het personeel is heel vriendelijk en vertelt met veel enthousiasme wat b.v. het dagmenu is.

Gegeten op 5 augustus 2014

Hans58

Overdag een lunchroom en 's-avonds een restaurant. Zeer mooie ambiance, open schone keuken waar hard wordt gewerkt en is zichtbaar vanaf de zitplaatsen, klantvriendelijk personeel, avondkaart wisselend tussen zeer goed en uitstekend, maar prijs/kwaliteitverhouding uitstekend, aanrader is de fantastische saté van de haas met frites.

Gegeten op 6 december 2013

Nennis

Gisteren hier geluncht met mijn man. Wat een goeie broodjes en lunchgerechten! Ik had zelf de carpaccio op wit brood met veldsla, parmezaanse kaas en een heerlijke truffelsaus. Was hartstikke smaakvol en vooral ook vers. Mijn man had een clubsandwich met crispy bacon, sla en kip. Hapje van genomen; en ja, ook hartstikke goed, vers en met zorg bereid. De kok werkt zich tijdens de lunchtijd een slag in de rondte. Dat kon ik zien want er is een open keuken midden in t pand. Serveerster ook druk aan t werk en best vriendelijk. Buiten een leuk terras. Prijs best aardig aan de hoge kant, maar daar maak ik geen enkel probleem van als de kwaliteit zeer goed is. En dat is hij. Tafeltjes ietwat dicht op elkaar en aan de kleine kant, das een mini kritiekpuntje. Verder: ga vooral zo door!

koks

Wist je dat je hier ook 's avonds kunt eten? Ze zijn tot half 8 open en hebben een avondkaart. Daarom heb ik hier vroeg in de avond een snelle salade besteld met een glas wijn erbij. Dat was een voortreffelijke keuze. Erg lekker en een erg aardige bediening. Er komen hier veel ouderen 's avonds een hapje eten, en allemaal worden ze persoonlijk onthaald. Het enige nadeel is de open keuken waardoor het erg naar keuken ruikt bij binnenkomst. Maar als je een tijdje zit dan valt dat niet meer op.

Gegeten op 19 februari 2013

Milamber77

We komen hier regelmatig voor een lunch. Uitgebreide lunchkaart met vele lekkere broodjes. Deze keer hebben we allebei een salade besteld. Ook deze zijn aan te bevelen.

De broodjes zijn zeer ruim en goed belegd. De salades zijn goed gevuld .

Bij Noony's is er een prettige informele sfeer. Je kunt er lekker lunchen voor een nette prijs. Op zaterdag kan het tussen 12:30 en 13:30 uur wel erg druk zijn, omdat het volgens mij een geliefde lunchroom is in Voorburg.

Gegeten op 11 augustus 2012

martin5

• Uitstekend

• Uitstekend

Een heel scala een creatieve gerechten op de kaart, lekkere warme en koude sandwiches en broodjes en heerlijke gecombineerde verse salades. Maar ook een verse muntthee of cappuccino met taartjes of een heerlijk diner kunnen we adviseren.

Diddy

• Redelijk

• Redelijk

Het eten is goed, heel smaakvol en goed bereid. Als je binnen eet
zit je naast de open keuken en midden in de hectiek daarvan. Op het terras is beter.

nils1

• Goed

• Goed

Wij rijden graag naar Oma in Voorburg, om hier met haar te lunchen.
Heerlijke Clubsandwich met oerbrood. En vriendelijke en attente bediening!! Ook fijn.
We blijven komen.

Schrijf zelf een recensie over Lunchroom Noony's in Voorburg

Schrijf hieronder je recensie over Lunchroom Noony's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.