a TripAdvisor company

foto's van Ciel Bleu (Hotel Okura Amsterdam) in Amsterdam - 1 foto's van Ciel Bleu (Hotel Okura Amsterdam) in Amsterdam - 2 foto's van Ciel Bleu (Hotel Okura Amsterdam) in Amsterdam - 3 foto's van Ciel Bleu (Hotel Okura Amsterdam) in Amsterdam - 4 foto's van Ciel Bleu (Hotel Okura Amsterdam) in Amsterdam - 5 foto's van Ciel Bleu (Hotel Okura Amsterdam) in Amsterdam - 6

Ciel Bleu (Hotel Okura Amsterdam)

1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. Topper 2016
  5. 2 Michelinsterren

Ciel Bleu (Hotel Okura Amsterdam)

1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. Topper 2016
  5. 2 Michelinsterren
  1. Toon telefoonnummer 020 678 74 50
  2. okura.nl/en/culinary/ciel-bleu-restaurant/

Verfijnde, pure smaken

Op ruim 78 meter hoogte heb je bij Ciel Bleu het meest spectaculaire uitzicht over Amsterdam. Chef-kok Onno Kokmeijer laat je internationale, innovatieve gerechten proeven. Het allerbeste uit de wereld komt samen op je bord. De basis is puur en eerlijk, maar dan wel zo creatief en vernieuwend mogelijk. De smaken zijn altijd herkenbaar, dat is het allerbelangrijkste. Een eetervaring om nooit te vergeten.

jeffrey55

Heerlijk gegeten met een vriend/collega restauranteur we kozen voor het 8 gangen menu wat uiteindelijk eindigde in een 12 gangen menu omdat we de meeste gerechten dubbel hebben besteld en het gerecht met de oester zelfs 3 keer gewoon omdat het ongelofelijk lekker was een geweldige ervaring met super attente en gastvrije bediening na afloop mochten wij ook nog even in de keuken kijken en hebben we gesproken met de souschef en als afscheid kregen wij allebei nog een doosje bonbons al met al een avond die niet we niet gauw zullen vergeten we komen zeker terug

Gegeten op 4 juli 2016

leeuweninfo

Ik heb samen met mijn vrouw heerlijk gegeten bij Ciel Bleu. De bediening is verzorgd en het uitzicht is prachtig. We hadden het 7 gangen diner met 2 mooie wijnen. Het eten was erg goed (vooral gerecht met krab en de bisque). Mijn vrouw vond de duif erg lekker. Al met al een leuke ervaring, maar qua gerechten niet overdonderd. Dat was wel een beetje jammer. Toen ik op het einde zelf mijn wijn bijschonk (ik wilde weten hoeveel er nog inzat, want we wilden weg) werd de sommelier zichtbaar geïrriteerd en dat was niet nodig.

We hebben een fantastische avond gehad en dat was het belangrijkste!

Gegeten op 14 januari 2016

Jes007

Een bezoek waard is de moeite waard voor de prachtige uitzichten vanaf het Okura Tower over mooie Amsterdam alleen. Maar natuurlijk het eten was uitstekend, prachtig gepresenteerd en geserveerd met nauwelijks terughoudend dramatische flair. We hebben gekozen voor de 7 gangen proeverijmenu, met begeleidend wijnen en waren blij helemaal. Zeker een van de beste restaurants die we ooit hebben gehad het genoegen om te dineren in.

Gegeten op 26 mei 2016

evertberger

Heerlijk gegeten. We werden goed geholpen en kregen goed advies over verschillende wijnen. Het eten zag er goed uit, maar smaakte nog beter. Ik ben in veel sterren restaurants geweest maar ik vond CIEL BLEU er toch wel bovenuit springen.

Gegeten op 13 mei 2016

Johan78

Natuurlijk eet je hier geweldig goed, zijn de wijnen top en is de bediening uitermate correct. Maar: het is allemaal erg binnen de lijntjes. Beetje saai en echte verrassingen komen er niet, noch op tafel noch met de wijn. Daardoor wordt het wat voorspelbaar en niet de onvegetelijke ervaring die je eigenlijk bij een restaurant als dit verwacht. Waarbij het ook niet helpt dat de chef ook zijn gezicht niet laat zien (ik at er aantal keer, de goede man nooit gezien), wat het nog onpersoonlijker maakt. Het wordt denk ik tijd om de zaak en de kaart eens flink op te schudden!

Gegeten op 13 mei 2016

odette817

Ontvangst, locatie, bediening, sfeer, eten, wijnen, kazen: alles klopte perfect. Als je van eten zoiets geweldigs kunt maken, zowel qua kleur, geur, smaak, 3D-opmaak, visuele aspecten, alsook van de performance van de bediening, vakkennis, passie voor het vak, aanvoelen van de sfeer van de groep: dan heb je een tweesterrenrestaurant dat zijn reputatie meer dan waar maakt! Fantastische avond gehad.

Gegeten op 3 maart 2016

ChrisLucas

Heerlijk eten met steeds weer een volgend geweldig en smakelijk gerecht. De desert kar biedt verrassing op verrassing. Bediening was vriendelijk deskundig en dat hebben we zeker bij de wijn ook nodig. Uitzochtend is inderdaad prachtig de inrichting is verder zoals je het verwachten kan zonder verder bijzonder te zijn.

Gegeten op 22 december 2015

MarleenGabrielle

Voor de derde keer gegeten bij ciel bleu. Helaas niet zo'n goede ervaring als de vorige keren. Ten eerste te lang aan ons lot overgelaten aan ons lot in de lounge, na ruim 45 minuten waren we hongerig en chagrijnig na slechts 1 glaasje champagne en 1 kleine amuse. De volgende amuses, gangen en wijnen waren heerlijk, met de kingkrab nog altijd als stralend middelpunt. Het hoofdgerecht werkte enigszins op de lachspieren met de drie verdwaald granaatappelpitjes op de karige stukjes Anjou duif. Erg jammer dat het kaasplankje is vervangen voor een gerechtje met brie en truffel, geen aanrader wat mij betreft, ik pleit voor een terugkeer van de kaaskar!

Gegeten op 18 maart 2016

alex149

Ik ben hier wezen eten voor mijn 21ste verjaardag.
De bediening was goed op de hoogte en feliciteerde me allemaal het eten was uitstekend en de bediening was perfect ik had een wijn arregement en bij elke wijn werd wel wat leuks uitgelegd ik kreeg op het eind nog een taartje die ook echt super goed gemaakt was echt een unieke ervaring zeker een aanrader onder de fijnproevers hier ;)

KeesBarends

Schitterend uitzicht over Amsterdam en wat een heerlijke smaken.
Met mijn vrouw een heerlijke avond gehad en wat nog steeds een van mijn favoriete amuses of all time is: Tom Yam!

Gegeten op 4 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Ciel Bleu (Hotel Okura Amsterdam) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Ciel Bleu (Hotel Okura Amsterdam). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.