Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Onder de Platanen

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes

Onder de Platanen

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 023 537 75 16

mvand

Wat een leuk restaurant waar je eigenlijk alleen pannenkoeken verwacht, maar een uitgebreide kaart treft. Heerlijke BLT sandwich gegeten met biologisch wijntje erbij. Je kunt kiezen uit een tafel voor 12 jaar en ouder, alwaar geen kleurplaten en potloden, maar dan zit je enigszins rustig zonder gillende kinderen om je heen. Heel fijn!
Leuk om dit eens te combineren met een speurtocht door het bos met de kids. Er zijn allerlei activiteiten te doen in naastgelegen centrum, maar neem zeker even de tijd om wat te eten in dit restaurant!

Gegeten op 7 augustus 2013

mariondeK

Leuke plek om ontspannen met kinderen te eten, ook met onze grote groep ging het goed en vlot. Ruim opgezet, voor kleine en grotere kinderen. Lekkere pannenkoek gegeten

Gegeten op 9 juni 2013

rene12345678910111213

Onder de Platanen bij boerderij Zorgvrij. Een schitterende lokatie voor kinderen met het spinnenbos, een kinderboerdij en een heuze stal in de directe opgeving.
Ik heb er een pittige pizza hete kip gegeten en die was echt 'heet'. Hellaas heb ik hem koud laten worden doordat ik meer aandacht had voor de koeien.
Personeel is erg attent en zelfs bereid een lege fles voor je op te snorkelen voor het geval dat u bij de boerderij heerlijke warme melk wilt kopen. Topservice vind ik dat.
Helaas zijn de medewerkers wel erg op de klok, tijd is tijd, dat is jammer. Zelf vind ik de sluitingstijden aan de erg vroege kant, zeker in de zomer.
Ik ben er nog nooit binnen geweest. Maar buiten is het gezellig met veel parasols. Dus voor ieder wat wils.
De menukaart is erg uitgebreid. Ook voor vegetariers.
Het is wel een van mijn favoriete plekjes geworden door de parasols, de snelle bediening (elektronisch) maar vooral ook door de boerderij die eraan grenst en het spinnenbos.

Gegeten op 4 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Onder de Platanen in Velsen

Schrijf hieronder je recensie over Onder de Platanen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.