a TripAdvisor company

2. Hollands
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 023 537 75 16

Denni

Opdringerige bediening. Met de kaart in de hand vragen of we onze keuze hebben gemaakt, dat tot 3 keer toe. Karige porties. Kon de geitenkaas amper terug vinden in de salade. Pittge kip in een pannetje was een droge substantie met daarbij apart sweetchili saus bij geserveerd. Onbegrijpelijk.
De gemiddelde leeftijd in de open keuken was niet hoger als 20. Zet een ervaren kok neer mensen, al is het een pannekoeken restaurant.

Gegeten op 22 maart 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Gewaardeerde gast. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te plaatsen. Uiteraard zijn wij niet blij de inhoud van uw recensie. Wij betreuren het dat het verblijf in ons restaurant niet naar uw wens is verlopen. Wij vinden het jammer dat u dit niet tijdens uw bezoek aan ons kenbaar heeft gemaakt. Wij hadden dan, wellicht, direct uw onvrede kunnen wegnemen. Inhoudelijk zullen wij op deze site niet ingaan op uw klachten. Graag nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen.

Fijnproever - 2 maanden geleden

We hadden aangegeven dat we nog aan het wachten waren op 2 andere mensen die nog moesten aanschuiven, als dan als nog meerdere keren gevraagd wordt of we een keuze hebben kunnen maken dan begrijp ik dat niet. Een redelijk bijdehande jonge man zei; heeft u nu uw keuze al gemaakt? Wij antwoorden met nee. Vervolgens zei hij; Okay, maar niet dat ik me omdraai en wegloop dat u plotseling wel uw keuze heeft gemaakt en ik terug moet lopen. onbegrijpelijk!!
We waren er om een verjaardag te vieren en de rekening was voor oma. Op zo'n dag wil je geen discussie aan tafel voeren en is het niet makkelijk je klachten kenbaar te maken. je wilt de sfeer goed houden. maar zowel de keuken als de bediening hielp daar niet bij.

Restaurant - 2 maanden geleden

Gewaardeerde gast, hartelijk dank dat u de moeite wilde nemen om te reageren. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat een dergelijke opmerking als heel ongepast over komt aan tafel. Wij willen hier dan ook onze excuses voor aanbieden. Wij vinden het echter jammer dat u niet direct heeft gevraagd naar een leidinggevende. Wij hadden op dat moment deze collega kunnen vervangen door een andere collega aan uw tafel. Dit had wellicht veel irritatie voorkomen. Uw klacht over de bezetting in de keuken herkennen wij niet. Er stond tijdens uw bezoek een jonge-, doch geschoolde- en ervaren ploeg in de keuken. De gehele dag heeft de keuken, bij de uitgifte van het eten, onder toezicht gestaan van een ervaren, oudere, collega die tevens een ervaren leermeester is. Wellicht bent u binnenkort in de gelegenheid om nogmaals bij ons langs te komen, zodat wij u een kijkje in de keuken kunnen geven en u inzicht te geven in de verse producten waar wij mee werken. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet Ruud en Josje van der Putten.

mvand

Wat een leuk restaurant waar je eigenlijk alleen pannenkoeken verwacht, maar een uitgebreide kaart treft. Heerlijke BLT sandwich gegeten met biologisch wijntje erbij. Je kunt kiezen uit een tafel voor 12 jaar en ouder, alwaar geen kleurplaten en potloden, maar dan zit je enigszins rustig zonder gillende kinderen om je heen. Heel fijn!
Leuk om dit eens te combineren met een speurtocht door het bos met de kids. Er zijn allerlei activiteiten te doen in naastgelegen centrum, maar neem zeker even de tijd om wat te eten in dit restaurant!

Gegeten op 7 augustus 2013

mariondeK

Leuke plek om ontspannen met kinderen te eten, ook met onze grote groep ging het goed en vlot. Ruim opgezet, voor kleine en grotere kinderen. Lekkere pannenkoek gegeten

Gegeten op 9 juni 2013

Rene-van-Driest

Onder de Platanen bij boerderij Zorgvrij. Een schitterende lokatie voor kinderen met het spinnenbos, een kinderboerdij en een heuze stal in de directe opgeving.
Ik heb er een pittige pizza hete kip gegeten en die was echt 'heet'. Hellaas heb ik hem koud laten worden doordat ik meer aandacht had voor de koeien.
Personeel is erg attent en zelfs bereid een lege fles voor je op te snorkelen voor het geval dat u bij de boerderij heerlijke warme melk wilt kopen. Topservice vind ik dat.
Helaas zijn de medewerkers wel erg op de klok, tijd is tijd, dat is jammer. Zelf vind ik de sluitingstijden aan de erg vroege kant, zeker in de zomer.
Ik ben er nog nooit binnen geweest. Maar buiten is het gezellig met veel parasols. Dus voor ieder wat wils.
De menukaart is erg uitgebreid. Ook voor vegetariers.
Het is wel een van mijn favoriete plekjes geworden door de parasols, de snelle bediening (elektronisch) maar vooral ook door de boerderij die eraan grenst en het spinnenbos.

Gegeten op 4 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Onder de Platanen in Velsen

Schrijf hieronder je recensie over Onder de Platanen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.