Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Beeckestijn

2. Frans
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0255 76 00 02

amdewaard

Onlangs hier met een klein gezelschap gegeten. Prachtige entourage, het landgoed Beeckestijn waar het restaurant is gevestigd in het oude koetshuis. De bediening is erg prettig, informeel en met verstand van zaken, meteen bereid aan wensen tegemoet te komen, bijvoorbeeld het vervangen van een groente door een andere, aanpassen van het wijnarrangement. Driegangen menu genomen. Vooraf geroosterde poon, de vis was ietsje droog. Een verrassing was een groene asperge voorzien van een krokant laagje. Dan gestoofd kalfsvlees en hertenbiefstuk, lekker. En als toetjes stoofpeertjes en wentelteefjes. Mooie verscheidenheid van smaken. Wat meer variatie in beet zou de gerechten goed doen en ze zien er allemaal een beetje hetzelfde uit, zeg maar een stapeltje van dit en dat. Nog een tip: verbeter de verlichting direct rondom het restaurant, toe we weggingen was het aarde donker, grasveld en verharde paadjes waren moeilijk van elkaar te onderscheiden.

Gegeten op 18 oktober 2014

system

Via online reservering

Het bijzondere van dit diner was de verrassing, dat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Het was een 3-gangen diner dat niet van tevoren werd verteld uit welke gerechten het bestond. Dit werd pas duidelijk bij het serveren van elke gang. Uiteraard is bij aanvang wel gevraagd of er nog speciale wensen waren m.b.t. de gerechten. Het was heel bijzonder qua opmaak en smaak van het gerecht. Met een goede kennis van zaken werd tekst en uitleg gegeven van de gebruikte ingrediënten die, opvallend, uit eigen moestuin kwamen. De bediening was uitstekend en de sfeer was prima. Dit restaurant is gevestigd in en bij een buitenplaats, een prachtig gebouw dat zich voor elke gelegenheid leent. Het interieur is statig klassiek met een warme en gezellige ambiance. De omgeving is prachtig, een parkachtig wandelgebied.
Kortom, een aanrader van de bovenste plank.

Gegeten op 5 oktober 2014

ingeborg16

Via online reservering

We hadden een etentje om onze ceremoniemeesters te bedanken voor onze huwelijksdag, ze voelden zich echt verwend en dat was precies de bedoeling! Het eten was heerlijk. We waren er tijdens de restaurant week en hadden dus een vast menu. Er was goed rekening gehouden met de diversen wensen(glutenvrij, vegetarisch en nog een zwangere) dus daar was ik erg blij mee! Het toetje was heerlijk taartje met verse peertje en overheerlijk zelfgemaakt yoghurtijs. Hoofdgerecht was stoofvleesje met puree van zoete aardappel, mooi opgediend in een mergpijpje, heerlijk sausje erbij. We kregen zelfs 'n leuke amuse om mee te startten, al met al zeker een aanrader qua eten en ook nog eens op een prachtige locatie en het restaurant zelf is ook heel mooi. En niet te vergeten, comfortable stoelen!

Gegeten op 5 oktober 2014

Gmondriaan

Via online reservering

Uitstekende- en verrassende smaakcombinaties. Mooie, bijpassende wijnarrangementen Sfeervolle brasserie in een mooie omgeving en een goede bediening.

Gegeten op 2 oktober 2014

leonravestein

Wat een schitterende locatie en gezellig ingericht restaurant. Bediening erg vrolijk en gezellig. Eten uitstekend. Wat altijd top is, zijn de ronde tafels en ruim opgezette opstelling.
Verlichting aan de lange zijde mag iets minder fel wit, maar dat was het enige, als ik een tip mag geven.
Prijs was top. 4 personen met wijn en 4-gangen voor €70 p/p.

Gegeten op 20 september 2014

Alfaman

Prettig ontvangst met geopende deur. Hier een driegangendiner gegeten. Er werd een aperitief aangeboden met de keuze uit drie soorten bubbels, super. Bij de gerechten een wijnarrangement genomen. Ze hebben ook een chauffeurs-wijnarrangement. Na de amuse kregen we het voorgerecht met gerookte zalm, maanzaad en bietencoulis erg lekker. De wijn was een sauvignon uit Zuid-Afrika. Het hoofdgerecht betrof gesneden runderribeye met cantharellen en aardappelgratin, asperges met spek. De Merlot paste prima. Als dessert onder meer framboosijs met fruit en een lekker halfzoete dessertwijn. Friandise bestond uit drie kleine zoete hapjes.
Prima avond. Mooie locatie met klassieke uitstraling.

Gegeten op 3 september 2014

MarianDeKl

Wij waren bij Beeckestijn met onze zoon (bijna 9). Dit is zijn recensie: Ik vond de risotto het allerlekkerste, maar alles was lekker en het was fijn dat ze voor mij speciaal iets bedacht hadden. De bediening was super aardig en ik vind het superleuk dat ik een keer met de chef mag meekijken in de keuken! Ik heb heerlijk gegeten en het was een fijne avond.

Noot van de ouders: een bijzonder meldenswaardig feit is dat ze naast een heel mooi menu van de chef, ook een uitgelezen vegetarisch menu hebben. Je voelt je als vegetariër welkom en het is heerlijk! Op alle fronten een topavond, dank voor het heerlijke eten, de persoonlijke aandacht en de super sfeer.

Gegeten op 16 augustus 2014

kritischegenieter

Vriendelijke ontvangst in een bijna leeg restaurant. Gekozen voor viergangenaanbod. Gerechten mooi op smaak en goed gepresenteerd.

Fijne avond ervaren!

Gegeten op 18 juni 2014

barbara25

Afgelopen zondag weer fantastisch gegeten bij Beeckestijn, gelegen op een schitterend landgoed.
We zijn hier al verschillende keren geweest en iedere keer was het weer een feest.
Dit keer vonden we dat we er daarom maar eens melding van moesten maken.
En ook de afgelopen zondag hebben we ons weer, zoals gewoonlijk, laten verrassen door het 3-gangen verrassingsmenu.
We begonnen met een lekkere amuse bestaande uit een glaasje van eendenlever met knolselderij, omwikkelde met serranoham op gelei.
Hierna als voorgerecht een heerlijk stukje heilbot met asperges, tuinbonen en tomaatjes met een heerlijke jus van kreeftensaus. Daarna gevolgd door het hoofdgerecht bestaande uit zeer
mals lamsvlees met asperges, gegrilde cherrytomaatjes en een jus van rode wijnsaus op een terrine van knolselderij en serranoham.
Zelf ben ik geen "dessertmens" maar het dessert van rood fruit met citroenmousse was ronduit verrukkelijk en licht verteerbaar.
Kortom alles was weer even heerlijk, de bediening is zeer vriendelijk en kundig.
Zij konden zich nog herinneren wat voor wijn wij de vorige keer gedronken hadden.
Wij verheugen ons alweer op de volgende keer.

Barbara & Fok van Slooten

Gegeten op 27 april 2014

Silvia75

Onontdekt pareltje op het prachtige landgoed Beeckestijn. Via vrienden hadden wij een voucher voor een 3 gangen diner. We lieten ons verrassen. Vooraf hadden we een combinatie van vis, als hoofdgerecht een botermals hertenbiefstukje. De gemberparfait bij het dessert was een waar hoogstandje. De chefkok heeft duidelijk bij sterrenrestaurants gewerkt. Alles was goed op smaak en de gerechten prachtig opgemaakt. Bij ons menu was een fles wijn inbegrepen. We kregen niet zomaar een huiswijn, maar een wijn op maat, die heerlijk bij de gerechten paste op advies van de enthousiaste sommelier. Deze zaak verdient het echt om ontdekt te worden door meer mensen.

Gegeten op 9 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Beeckestijn in Velsen-Zuid

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Beeckestijn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.