a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0255 76 00 02

Passie voor goed eten

Bij Beeckestijn voeren ambacht en passie de boventoon. De gerechten zijn altijd puur, vers, biologisch en creatief. Vraag ook zeker de kundige sommelier om een wijnadvies, daar krijg je geen spijt van!

JohannesG

Met z'n 2-tjes uit eten, dit keer naar Beeckesteijn. Ietwat rustig, eten was uitstekend. Bediening jong, lerende maar heel attent.

Gegeten op 3 april 2016

Proefclub

Wij hebben hier gegeten met een groep vriendinnen. wij werden leuk ontvangen bij de deur. erg leuk! daarna werden wij naar onze tafel begeleid en bestelde we het tapas menu, gezellig en leuk menu zeker leuk om het me vrienden of gezin te bestellen. De gerechten worden geserveerd in erg leuk servies. Verder hebben ze erge lekkere wijn voor bij deze gerechten (de huiswijn) bediening correct en netjes zoals het hoort.

Gegeten op 1 april 2016

Smuller44

Het eten is goed, daar heb ik absoluut niks op aan te merken, maar als je komt aangereden op dit prachtige landgoed verwacht je een hoop en dan kom je binnen in een sfeerloos restaurant, erg jammer dit. Heb er vaker gegeten want mijn schoonouders zijn trouwe gasten van dit restaurant, zal hier niet doordeweeks heen gaan want dan ben je vaak de enige en wordt je een beetje naar buiten gekeken. Kortom dit is een restaurant met potentie en in het weekend wel leuk, maar niet fantastisch. De service is oke maar de leiding doet het slechter dan de jonge meiden die het wel leuk doen. Het eten is goed maar kan wel beter.

Gegeten op 3 maart 2016

MaePhosop

Wij werden hartelijk ontvangen door een vriendelijke jongedame en namen als aperitief een glas cava (beetje muf zoals het hoort) en hebben daarna gekozen voor het driegangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen.

Dat bleek een verstandige keuze. Na een amuse (zure zult op roggebrood met augurk - lekker, niet heel uitgesproken -) werden we verrast door de bovengemiddelde kwaliteit van het voorgerecht (gegrilde langoustines en bonbons van coquille mousse), uitgebalanceerd, smaakvol en paste goed bij de Spaanse (?!) chardonnay. Het hoofdgerecht was vergelijkbaar: boterzacht rundvlees met runderstaart (slow cooking) in rodewijnsaus en met knapperige groente. Ook hier was de bijpassende wijn goed gekozen (rijke cabernet sauvignon). Het dessert was nogal uitgebreid (ijs, patisserie) en verfijnd, met een mooie geurige muskaatwijn. Van mijn vrouw mocht ik helaas geen kaas meer bestellen. Wel koffie. De zoetigheid (o.a. huisgemaakte madeleines) bij de koffie was niet overdone en prima. Verbeterpunt: decafe hadden ze niet.

Het restaurant is gevestigd op een landgoed, in een mooi, stijlvol ingericht gebouw. De kaart is nogal gevarieerd, je kunt ook bijv. een Italiaans menu kiezen of mooie tapas bestellen. In die zin missen ze wat focus, maar alles leek goed, dus als ze het aankunnen is die variëteit prima.

Conclusie: Beeckestijn is een fijn restaurant. Bediening is vriendelijk, soms een grappige onvolkomenheid van de bediening maar altijd gastvrij en persoonlijk. Niet hautain. Denk dat veel mensen dit een leuk restaurant vinden. We komen iig zeker terug.

Gegeten op 12 maart 2016

pareldegoeder

Via online reservering

Kwalitatief uitstekend verzorgde gerechten met goed gekozen wijnarrangement erbij in sfeervolle ambiance. Een aanrader voor wie dit restaurant nog niet kent!

Gegeten op 6 maart 2016

marchess

Hierbij wil ik nogmaals onze complimenten aan de keukenbrigade doorgeven.

Wij logeerden afgelopen week op Landgoed Duin&Kruidberg en via hun website kwamen we bij Restaurant Beeckestijn uit.
Vrijdag zouden we bij Vrienden van Jacob eten, zaterdag een high tea met ouders en hond bij Brasserie DenK en zaterdagavond samen een diner bij Restaurant Beeckestijn.

Bij DenK (Duin&Kruidberg) was de hond (een kleine teckel) een absolute no go. De dame van Beeckestijn was aan de telefoon echter uiterst vriendelijk en enthousiast en natúúrlijk mocht het kleine hondje mee, gezellig zelfs. Zo kwamen we op een high tea en een diner op dezelfde dag bij Restaurant Beeckestijn. Daar twijfelden we eerst nog over, maar de high tea was perfect georganiseerd, met heerlijke hapjes, gastvrije bediening, goede service en dat alles op een prachtige locatie.

We keken dan ook al uit naar het diner. De flessen Chianti waren helaas op, maar de Veneto was een zeer goed alternatief, tegen een nog vriendelijker prijsje. Maar; het gaat om het eten. En wat was dat fantastisch!! De tonijn was heerlijk en een bijzondere combinatie met de piccalilly en radijsjes. De tarbot van mn vriend was ook erg lekker, maar de tournedos die ik had was toch wel echt goddelijk. Op verzoek zonder eendenlever, maar het gerecht mistte niks. De asperges, de truffelsaus en de boterzachte tournedos.. Wat een verwennerij! De kruidkoek met stoofpeer was een mooie afsluiter van de avond!

Wij zullen niet vaak in de buurt zijn, maar indien dan komen we zeker terug!

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en de heerlijk culinaire dag.

Gegeten op 20 februari 2016

LuukRensen

Ik mag me al gelukkig prijzen dat ik maandelijks bij Restaurant Beeckestijn mag eten ivm de daar georganiseerde netwerk diners.
Recent heb ik ivm de 18e verjaardag van mijn zoon een 5-gangen diner mogen eten; in een woord: TOP.
Elke gang was een verrassing - mooie en eerlijke gerechten en hele mooie combinaties.
Complimenten aan de eigenaar / Patron Cuisinier Albert Moorlag & zijn team voor deze uitstekende maaltijd! Echt een aanrader

Gegeten op 6 februari 2016

bvano

Via online reservering

Heerlijk gegeten het enige jammere was dat wij twee keer een bord kregen met een stukje eraf. Het eten was bijzonder lekker en wij hebben genoten.

Gegeten op 3 januari 2016

GuusBakker

Erg goed restaurant. Wij namen een heerlijk 3 gangen menu. Goed bijpassende wijnen, vooral de tabali en de hermon red vonden erg lekker van smaak en paste goed bij het gerecht. De bediening was er vlot en vriendelijk, we kregen meteen iets te drinken. We vonden wel dat we erg weinig kregen per gerecht. Maar dat het lekker was maakte het goed. Echt genoten!

nicolaas42

Het wild en wijnmenu van november 2015 sprak ons aan, voor 57.50 een 3 gangenmenu inclusief aperatief vooraf, koffie na en bijpassende wijnen. De entourage bij binnenkomst viel wat tegen, de vrij grote zaal was half bezet en dus ook half gedekt, lichten van het voorgedeelte uit, somber geheel. Gelukkig was het gedekte gedeelte prima met een prettig rond tafeltje en voldoende ruimte. De gerechten zagen er op papier zeer aantrekkelijk uit en waren ook goed klaar gemaakt, helaas was de portionering onder de maat, b.v. een onderdeel van het uit 3 delen bestaande voorgerecht : marbré van eendenlever en pastrami, waar wij ons op hadden verheugd was een minuskuul stukje van niet meer dan 2 cm3 zo nauwelijks te proeven. Dit gold eigenlijk voor alle onderdelen van het menu, veel aansprekende ingredienten, maar wel slechts met een vergrootglas op het bord te vinden... De bijpassende wijnen vonden wij perfect, vooral de rode Mount Hermon red 2014 uit Galilea, Israel. Ook hier weer geringe hoeveelheden wijn en niets bijgeschonken, zodat wij zelf een glas rood extra hebben besteld, het werd voor 13.50 euro een glaasje.
Het aantrekkelijke menu, ook kwa prijs werd dus door zuinigheid (anders kon het er blijkbaar niet uit) geen terugkeer reclame. De vriendelijke bediening en de ruime hoeveelheid brood die geserveerd was, maakte dat wij toch nog enigszins voldaan huiswaarts keerden.

Gegeten op 12 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Beeckestijn in Velsen-Zuid

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Beeckestijn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.