Brasserie Beeckestijn

• 7.9

• 8.2

Ger_Driehuis
  • Recensies in de laatste twee jaar

De aankomst bij het park van Beeckestijn is feestelijk. Voldoende gratis parkeerruimte, mooi verlichte entree.
Het eten van het kerstdiner was prima. subtiel gegaarde kabeljauw met gamba. Een smakelijke consommé van schelpdieren. Persoonlijk vond ik de taugé er in te rauw. De fazant was op twee manieren bereid en lekker kruidig. De bietjes met witlof ga ik thuis ook eens gebruiken. De hertenbout en buikspek vormden ook een fijne combinatie. Bij het dessert waren de kruiden iets te nadrukkelijk. De bediening was vriendelijk maar amateuristisch. Geen ontvangst bij de jassen. Minuten wachten in de brasserie voordat er gevraagd wordt of je gereserveerd hebt. Bij een kerstdiner moet je strak organiseren.
Goedkoper uit dan gedacht omdat niemand ons de champagne en het wijnarrangement aanbiedt. Gratis wijn gehad als excuus voor fouten. Dit is zeker tafel 13 zuchtte de serveerster na afloop. Bij elkaar wel een prettig verblijf geweest. Sommige dingen moet je relativeren.

Gegeten op 25 december 2013

rodyvanderspoel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na van de zomer voor het laatst te zijn geweest was ik vrijdag weer bij restaurant beeckestijn. Bij de entree word je verwelkomt door twee vuurkorven wat meteen de sfeer aangeeft. Warm en toegangelijk. Mijn partner en ik werden ook meteen begroet bij binnenkomst. En naar onze tafel begeleid. Waar we uiterst correct werden behandeld door de bediening. We hadden telefonisch doorgegeven het speciale menu te doen van drie gangen. Na overleg kregen we overal bijpassende wijnen bij. Het eten was voortreffelijk! Van amuse tot dessert heb ik genoten. Met als uitschieter het hertenbiefstuk met een heerlijke Peppoli rode wijn! De dame en heer in de bediening wisten ons elke keer te verrassen met een heerlijke bijpassende wijn. Kortom een geslaagde avond. Je merkt gewoon dat hier mensen werken die goed weten waar ze mee bezig zijn! Chapeau! Kom zeker terug!

piet7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fraaie locatie, prima geprijsd lunch menu en een lekker glas wijn. Vakkundig en mooi gemaakt maar niet top! Voor verbetering vatbaar vond ik: porties groter (tijd van muizenhapjes is voorbij) dessert was weinig origineel. Kom graag terug.

Gegeten op 30 augustus 2013

Kslmra44
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijke verrassing! Door de week van het restaurant hier terecht gekomen.
Uitstekend 3 gangen diner,en op advies uitgebreid naar 4 gangen. Complimenten voor de kok! En chapeau voor sommelier! Een prachtig uitgekiend wijn arrangement bij de rechten. We nemen het restaurant zeker op in onze favorieten. Ga zo door!

Gegeten op 24 augustus 2013

jetta1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima uitgebreide (3 gangen) lunch in heel mooi restaurant en omgeving. De gerechten zijn klassiek en origineel en tonen vakmanschap en veel aandacht voor de ingredienten. Het gebruik van kruiden uit eigen tuin dient vermeld. De bediening is soepel en zeer attent.

Gegeten op 23 juni 2013

Mesmerised
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisterenavond ontzettend lekker gegeten! Bij toeval hier terecht gekomen, maar we komen zeker terug. De service was kundig, vriendelijk en niet te stijf; passende wijntjes met korte toelichting bij elk gerecht. Sfeervolle inrichting en goede kaart: heerlijke gerechten en veel keus. Zonde dat t zo rustig was: deze tent verdient t om op zaterdagavond volgeboekt te zijn!

nota
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier nu voor de tweede keer met vrienden gegeten.
Beide keren het verrassingssmenu.
Mooie gevarieerde menus.
Prima bediening.
De locatie waar deze brasserie ligt is ook heel mooi.
Dus helemaal top
Een aanrader!!

Gegeten op 12 januari 2013

Joan51
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekend gegeten. De smaak was goed en de bediening plezierig. als punt van kritiek wil ik opmerken, dat porties wel erg klein waren en de hoeveelheid groenten veel te gering. Bijna verwaarloosbaar. Mag n.m.m. best meer zijn.

Gegeten op 8 januari 2013

Rotan

12,5 jarig huwelijk ,wild-wijn menu
Het koetshuis staat in een donkere hoek verscholen,
Je wordt geen welkom geheten,er is een onbewaakte ijskoude garderobe.
De 2persoons tafels staan te dicht op elkaar zodat je andermans gesprekken kan volgen.
Het koetshuis is koud en tocht aan alle kanten,de tegelvloer is ijskoud dus dikke laarzen aan voor de dames.
Bij de hertenbiefstuk was de eekhoonstjesbroodsaus veranderd in kruidenkoeksaus en werd pas gezegd toen we daar melding van maakten.
Het dessert was compleet anders dan wat we besteld hadden,daar kwamen we thuis pas achter .
We hadden direct gereageerd via de mail maar daar kwam tot nu geen reactie op
Ze hadden van tevoren de veranderingen moeten aangeven zodat wij een andere keuze konden maken.
Wij gaan hier niet meer eten.

Gegeten op 11 november 2012

Biesje2
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier gegeten met 80 personen met hetzelde viergangenmenu. Afwijkingen van het menu waren zondermeer mogelijk. De klant is koning. Het eten was bovengemiddeld van kwaliteit en zag er mooi opgemaakt uit. Niet onbelangrijk: er werd tegelijkertijd uitgeserveerd. De wijnen pasten voortreffelijk bij de gerechten. De keuken paste zich aan aan het programma van de gasten. Professioneel bedrijf, zowel bij de voorbespreking, de dag zelf als bij de afwikkeling. De ambiance is geweldig, ook als je er met zijn tweeën eet. Absoluut de moeite waard!

Gegeten op 29 juni 2012

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Beeckestijn in Velsen Zuid

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Beeckestijn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!