a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Zwitsers
  1. Toon telefoonnummer 020 6220034

NicoleTruijens

Genoten van de kaasfondue maar vooral van de entrecote Bern, da's een aanrader en reden om nog eens terug te komen!
Interieur is n tikkie ouderwets......

Gegeten op 17 januari 2016

popgirl

Bern is een Amsterdams instituut. Na de verbouwing oogt alles nog even krakkemikkig als voorheen, maar de kaasfondue en zeker ook de entrecôte, zelf te bereiden op een hete plaat, smaken prima. Salade erbij absolute noodzaak. Het fruit in de toetjes is helaas niet vers, maar dat wordt dan wel weer tevoren gemeld. De kaart is uiterst beperkt en al eeuwen onveranderd. What you see is what you get. Ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel. Zal vast nog heel lang blijven bestaan.

Gegeten op 27 december 2015

Saskia1983

Lekkere steak pepersaus met een goed glas rode wijn is hier gewoon super lekker. Het is niet hip en de bediening is niet super snel, maar wel heel erg lief. Daarom vind ik het hier zo leuk. Ik kom snel weer eten :)

Gegeten op 8 december 2015

sophie34

Bij binnenkomst op een woensdag avond was het rustig. Met maar 6 gasten en het ontbreken van muziek is de stemming wel wat vreemd. Zodra het er echter drukker werd, werd het steeds gezelliger. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en reageerde zeer goed op mijn noten en pinda allergie. Het eten is eenvoudig maar goed, alhoewel 17 euro pp voor een kaasfondue wel wat aan de hoge kant is. Voor een eenvoudige maar goed maaltijd is Bern met haar ongedwongen en gezellige sfeer een aanrader.

Gegeten op 2 december 2015

colette11

Vanwege de welbekende kaasfondue voor Cafe Bern gekozen. De fondue was erg goed op smaak, maar ik vond het wel karig dat er alleen stokbrood bij zat. Voor geen vleeseters is het dan slechts een optie om een wat salade bij te bestellen, die tevens ook wat eenvoudig waren. De sfeer is wel erg gezellig, met zo'n dampende pan op tafel. Maar al met al, vond ik de prijs wat te hoog voor wat Cafe Bern uiteindelijk te bieden heeft.

Gegeten op 4 november 2015

MartinK

Kaasfondue is iets wat ik een of twee keer in het jaar eens doe maar nog nooit geprobeerd bij Cafe Bern. Het eetcafe schijnt een begrip te zijn en blijkbaar elke avond vol te zitten, zo ook op woensdagavond. Het cafe rook natuurlijk erg naar kaas maar heeft een leuke knusse inrichting.

De kaasfondue was lekker en had ook een lichte biersmaak. De entrecote die we erbij kregen paste er goed bij. De huiswijn was wat vlak van smaak. Al met al voor kaasfondue misschien een leuk adres.

Gegeten op 11 november 2015

uC

Lekker kaasfondue aan de bar gegeten. Daarvoor ben ik hier al vaker geweest. Bern is een gezellige plek, het Texels bier is heerlijk. Kortom: ik kom zeker weer een keer.

Gegeten op 11 november 2015

Feelgood

Vanavond geveten in Café Bern, bekend om zijn goede kaasfondue !!
De kaart is ingekort met een klein aantal gerechten waaronder de kaasfondue á € 17,-- per portie pp.
Na enig wachten wordt de pan met schuimende Kaafondue trots en pontificaal op tafel gezet. Nog nooit gezien, schuimende kaasfondue. De verwachtingen zijn evengoed hooggespannen. Helaas blijkt de verwondering over een schuimende kaasfondue bewaarheid te worden. Hier is mee gerommeld om het pannetje op te leuken. De kaasgonfue is DUN en ZUUR, en lijkt in de verste verte niet op waarom wij naar Café Bern zijn gekomen, namelijk, een heerlijke kaasfondue. Een kant en klaar pakje uit de winkel smaakt nog beter !! Opmerkelijk, niemand van de bediening vraagt of het heeft gesmaakt !! Ook na het afrekenen geen dankuwel en tot ziens !! Men is te druk met het reservingen boek. Al met al een zeer trleurstellende ervaring.

Martinb78

Bij Bern eet je een fantastische kaasfondue. Je moet wel echt reserveren want de tent zit altijd vol. Dat komt door het eten want van de service moet je het niet hebben, de klanten komen toch wel en dat merk je in alles. Ze wijzen je een plekje en brengen 1 keer drinken. Als je een tweede drankje wil bestellen moet je flink je best doen de aandacht te trekken. Snel weg zodat er nog een stel kan eten. Ook kan het zomaar gebeuren dat je met 3 personen van je 4 persoonstafeltje naar een 2 persoonstafel met extra stoeltje wordt gezet, irritant.

Gegeten op 29 mei 2015

merel46

Fan van dit bruine cafe in Amsterdam. Heerlijk gegeten: entrecote en kaasfondue. Leuk om zelf een beetje op een plaat te bakken en de kaasfondue is top. Het zit altijd propvol (je zit vaak met onbekende aan een tafel) bediening is druk, maar wel leuk! Dessert is niet de moeite waard, ik werk alleen zo veel calorieen naar binnen als het zelf gemaakt en vers is en helaas was dat niet geval. Ondanks dat, altijd leuk.

Gegeten op 12 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Café Bern in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Café Bern. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.