a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Zwitsers
  1. Toon telefoonnummer 020 6220034

Dollan

Lekkere kaasfondue. Het is wel redelijk prijzig voor alleen fondue en brood. Salade moet je er nog apart bijbestellen. Voor flinke eters is de portie kaasfondue waarschijnlijk ook te weinig, voor ons was het precies genoeg. Eenvoudige inrichting, vriendelijk personeel. Kom er zeker nog eens eten.

Gegeten op 5 juni 2016

Youkali

De jemenitische salade is heerlijk! Bijzonder want het is een typische midden-oosten gerecht, ken het uit Libanon.
De fondue is okay, mag wat groente bij.

Gegeten op 2 juni 2016

mabel1

Ik kom hier al zeker 10 jaar. Altijd één van mijn favorieten geweest. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de portie kaasfondue een tikkeltje aan de kleine kant (eigenlijk net te weinig) vond en de prijs iets aan de hoge kant. 17 euro voor een lekkere kaasfondue is niet per se heel duur, maar voor alleen kaas en stokbrood in mijn optiek wel. Ik zou zeggen: oordeel zelf.

Gegeten op 15 mei 2016

NicoleTruijens

Genoten van de kaasfondue maar vooral van de entrecote Bern, da's een aanrader en reden om nog eens terug te komen!
Interieur is n tikkie ouderwets......

Gegeten op 17 januari 2016

popgirl

Bern is een Amsterdams instituut. Na de verbouwing oogt alles nog even krakkemikkig als voorheen, maar de kaasfondue en zeker ook de entrecôte, zelf te bereiden op een hete plaat, smaken prima. Salade erbij absolute noodzaak. Het fruit in de toetjes is helaas niet vers, maar dat wordt dan wel weer tevoren gemeld. De kaart is uiterst beperkt en al eeuwen onveranderd. What you see is what you get. Ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel. Zal vast nog heel lang blijven bestaan.

Gegeten op 27 december 2015

Saskia1983

Lekkere steak pepersaus met een goed glas rode wijn is hier gewoon super lekker. Het is niet hip en de bediening is niet super snel, maar wel heel erg lief. Daarom vind ik het hier zo leuk. Ik kom snel weer eten :)

Gegeten op 8 december 2015

sophie34

Bij binnenkomst op een woensdag avond was het rustig. Met maar 6 gasten en het ontbreken van muziek is de stemming wel wat vreemd. Zodra het er echter drukker werd, werd het steeds gezelliger. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en reageerde zeer goed op mijn noten en pinda allergie. Het eten is eenvoudig maar goed, alhoewel 17 euro pp voor een kaasfondue wel wat aan de hoge kant is. Voor een eenvoudige maar goed maaltijd is Bern met haar ongedwongen en gezellige sfeer een aanrader.

Gegeten op 2 december 2015

colette11

Vanwege de welbekende kaasfondue voor Cafe Bern gekozen. De fondue was erg goed op smaak, maar ik vond het wel karig dat er alleen stokbrood bij zat. Voor geen vleeseters is het dan slechts een optie om een wat salade bij te bestellen, die tevens ook wat eenvoudig waren. De sfeer is wel erg gezellig, met zo'n dampende pan op tafel. Maar al met al, vond ik de prijs wat te hoog voor wat Cafe Bern uiteindelijk te bieden heeft.

Gegeten op 4 november 2015

MartinK

Kaasfondue is iets wat ik een of twee keer in het jaar eens doe maar nog nooit geprobeerd bij Cafe Bern. Het eetcafe schijnt een begrip te zijn en blijkbaar elke avond vol te zitten, zo ook op woensdagavond. Het cafe rook natuurlijk erg naar kaas maar heeft een leuke knusse inrichting.

De kaasfondue was lekker en had ook een lichte biersmaak. De entrecote die we erbij kregen paste er goed bij. De huiswijn was wat vlak van smaak. Al met al voor kaasfondue misschien een leuk adres.

Gegeten op 11 november 2015

uC

Lekker kaasfondue aan de bar gegeten. Daarvoor ben ik hier al vaker geweest. Bern is een gezellige plek, het Texels bier is heerlijk. Kortom: ik kom zeker weer een keer.

Gegeten op 11 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Café Bern in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Café Bern. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.