Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Het Bosch in Amsterdam - 1

Toon telefoonnummer Bel 020 644 58 00

Tweede 2-gangenlunch gratis bij Het Bosch

Bekijk de deelnemende restaurants

irvandalen

Prachtige locatie, heel rustig en in ons geval een prachtig uitzicht over bevroren water. De bediening was heel vriendelijk en correct. We kozen voor het 5 gangen menu. Verrassende combinaties, de een iets geslaagder dan de andere, maar zeker niet verkeerd. De grootste verrassing kwam aan het einde toen we de chocoladebol kregen. In een woord heeerlijk!! Zeker de moeite waard om eens een bezoek te brengen.

Gegeten op 27 januari 2013

RichDenHaag

Vanavond met 8 collegae hier gegeten. Vast menu. Een aantal succesvolle zaken zoals het voorgerecht van net gare kreeftjes met krokante bulgur of couscous (textuur contrast) en de daaropvolgende tarbot met een lekkere truffel beure blanc, wederom met een krokante structuur er bovenop. Helaas volgde er een gebakken haasje van rendier (of bedoelden ze soms hert?) met wederom een soort roomsaus met truffelaroma die wel heel veel overeenkomsten had met de saus van de gang ervoor. Misser, zowel door de herhaling als de smaak. Een mooie dikke bruine jus had veel beter gepast. De aanbevolen zwakke en te mineraligeItaliaanse witte wijn bij de voorgerechte lieten we ook vervangen door een boterige Chardonnay die veel beter bij de romige smaken paste, geen gelukkige wijnkeuze door het huis. Bediening deed zijn best, maar moet nog veel leren. Kortom, typisch Amsterdam, veel pretentie, maar maakt het nog niet helemaal waar.

Gegeten op 20 december 2012

Mark_020

Prachtige locatie! Lunchmenu was ook zeker geen straf alhoewel de lintpasta niet heel bijzonder was. Rog als hoofdgerecht wel. Perfecte cuisson! Aanrader!

th4545

de chef maakte even snel een lunchgerecht, gewoon een visje was gevraagd. Ik kreeg een mooi groot bord van lekker gebakken vis op een bedje van om spaghetti en een zalige saus enz. begeleid met lekkere huiswijn. gewoon lekker en goed met een uitzicht, wauw.

Gegeten op 31 augustus 2012

TMeerman

Restaurant heeft alles om top te worden, echte moet er nog een hoop verbeteren.
Locatie, een van de beste van Nederland. Mooi en rustig.
Eten, 5 gangen menu dat weinig smaaksensaties had. Redelijk flauw en geen wauw effect.
Drinken, wijnen die we hadden gekozen waren ok, maar kan beter.
Bediening, onervaren en niet goed op elkaar ingespeeld. Lange wachttijden tussen de maaltijden door en niet even attent/netjes.
Nadat we ons beklag hadden gedaan over de prijs/kwaliteit verhouding werd de teleurstelling bevestigd. Manager stond niet open voor commentaar zoals een gastheer dat zou moeten, overal was wel een verklaring of antwoord voor in 32 jaar had hij nog nooit een klacht gehad. Op de vraag of hij een geste wilde doen kregen we het antwoord dat hij erover na zou denken. Maar ook dat we hem beledigd hadden dat we nu met het idee rondliepen; Leuke tent om te borrelen, niet om te eten...
Als gastheer was dit echt de grootste fail die je kan maken...

Gegeten op 3 augustus 2012

ho54b

Erg mooi gelegen restaurant waar je op het terras uitzicht hebt over het water. Bediening is vriendelijk en eten is van uitstekende kwaliteit. Porties zijn niet heel groot maar wel genoten.

Gegeten op 26 juli 2012

markieparkie

Het was even zoeken maar toch gevonden. Dit restaurant bevind zich in een soort jachthaventje aan het nieuwe meer. Je zit hier met mooi weer prima op het terras. Eten goed! lekkere Libanese wijn hier gedronken ( Hochar). Hippe tent, leuke aanwinst voor Amsterdam!

Amstrdm

Helaas is de prijs-kwaliteit verhouding bij Het Bosch niet in balans. Het vijf gangen diner à € 55,-- was best aardig. Leuke gerechten met mooie ingrediënten. Per gang wel op- en aanmerkingen; zo was de tonijn bij het voorgerecht veel te koud, een gepofte tomaat met uien veel te vet en niet passend in het menu, de eendenborst was lauw en te ver door gebakken en bij het kaasplateau kon men niet vertellen welke kazen er werden geserveerd.
Bij het diner hadden we om een wijnarrangement gevraagd. Dit arrangement werd wel geschonken, maar niet als zodanig berekend. Er stond uiteindelijk voor € 98,-- aan wijnen op de rekening. Alle wijnen waren los berekend tegen gemiddeld € 9,80 per glas!
De service bij Het Bosch is ver onder de maat. De niet opgeleide gastheren en -vrouwen hebben weinig tot geen aandacht voor de gasten. Ook is er geen kennis van producten en wijnen. Dit maakt
dat alles wat knullig en amateuristisch overkomt.
Voor het concept dat ze nastreven, en pretenderen te zijn, scoren ze bij Het Bosch ver onder de maat.

Anomaly

• Goed

• Goed

Recentelijk aangeschoven voor een heerlijke lunch. Prachtige locatie, zelfs als de zon niet schijnt. Eten was subliem, net als de wijn.

tanya1

• Redelijk

• Redelijk

Leuk, Jazz at the lake bij dit restaurant. We hadden wel hoge verwachtingen; speciaal voor dit event was er een 7-gangen menu samengesteld. De rijst bij de 'nigirisushi' was te hard, de daaropvolgende kalfstartaar smaakte naar tonijn uit blik. Wel lekker waren de asperge- en risottogang. Het dessert (ganache/mojito) was ok; en 1 gang ben ik compleet vergeten...Al met al niet echt waar voor je geld qua eten, je verwacht heel wat op basis van de reputatie, maar zoals iemand hier eerder opmerkte: de smaaksensati
es blijven uit...Van de wijn was ik trouwens ook niet echt onder de indruk. Waar ik wel van onder de indruk was waren de service, de lokatie, de ambiance en de zeer gastvriendelijke eigenaar. Nu alleen nog échte topgerechten and this place will totally rock...

Schrijf zelf een recensie over Het Bosch in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Het Bosch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.