a TripAdvisor company

foto's van Het Bosch in Amsterdam - 1 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 2 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 3 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 4 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 5 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 6 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 7 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 8 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 9 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 10 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 11 foto's van Het Bosch in Amsterdam - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 644 58 00

hdaal

Uitstekende lunch vandaag bij Het Bosch. Stormachtig weer over de nieuwe meer maakte het uitzicht prachtig. Heerlijk lunchmenu gegeten met leuke wijnadviezen van de bediening die erg attend was op alle vlakken. Water werd netjes aangevuld en om een nieuw broodje hoef je niet te vragen. Bij het afscheid kregen we nog een leuk cadeautje wegens hun 35 jarig bestaan. Zeker een aanrader en wij komen nog een keer terug.

Gegeten op 19 november 2015

Ingridron

Via online reservering

Wanneer is iets een 10 waard. Als je de volgende dag tegen elkaar zegt "wat was dat een heerlijke lunch". De service, het eten, de locatie. Daarom een 10, een fijne herinnering.

Gegeten op 24 oktober 2015

ami1

Via online reservering

Het begint al wanneer je aan komt lopen: de ligging is geweldig aan het water, het pand is fraai verlicht. Het welkom is uiterst attent. We hebben het 3,5 gerechten menu voor € 35,- ivm het 35 jarig bestaan van Het Bosch. Het menu is uit te breiden met diverse gerechten. En er zijn wijnsuggesties. Wij nemen het 3,5 gerechten menu. Voor ons meer dan genoeg. Heel lekker brood als begeleiding. Na de shiitaki amuse volgt een bisque van kreeft, bavette als hoofdgerecht en geconfituurde abrikozen als dessert. Alle gerechten zijn heerlijk en prachtig opgemaakt en voorzien van veel lekkere details en garneringen, oa pastinaak. De karaf met water wordt ongemerkt bijgevuld. De wijnen passen heel goed. Na afloop koffie met heerlijkheden toe. Voor twee menu's, 7 glazen wijn en 2 koffie is de rekening € 122,-. Voor de perfecte bediening en de prima gerechten wil je graag nog wat extra geven. We worden weer uiterst vriendelijk uitgeleide gedaan. Een echte aanrader.

Gegeten op 23 oktober 2015

marinus_eeden

Heerlijk eten en drinken, lekkere en verassende combinaties, alles helemaal top, van kleine snacks, amuse, voor- en hoofdrecht, desert en koffie-lekkernijen aan toe. Wijn en kir uitstekend, vooral de goede reuk.
Zeer goede en vriendelijke service: krijgen spontaan 2 wijnglazen bij bestellen van 1 glas voor ons beide.
Uitzicht over het water is geweldig.

Gegeten op 24 oktober 2015

Jomic

Fantastische avond gehad met z'n tweeën, heerlijke gerechten, de tartaar van Wakyu beef is een regelrechte aanrader, de door de sommelier aanbevolen wijnen bij de diverse gerechten waren, evenals de heerlijke kreeft en bavette een lust voor onze smaakpapillen, het mooi ontworpen servies waarop de schilderijtjes van gerechten werden geserveerd waren ook nog eens een lust voor het oog.
Uiterst vriendelijke, correcte bediening aan wiens oog niets ontging, fijne lounge muziek.
Al met al zeer de moeite waard, wij komen graag nog een keer terug.

Gegeten op 9 oktober 2015

fred71112

Via online reservering

Het 3,5 gangen menu is voortreffelijk uitgevoerd. Prachtige bisque en een variant op een Limburgs gerecht, zeer mals vlees. Heerlijke krachtige spaanse rode wijn die perfect bij de hoofdmaaltijd paste, zeer plezierige en vakkundige bediening. Goede ruimte tussen de stoelen. De muziek naar onze smaak iets te luid. 's Avonds moeilijk te vinden.

Gegeten op 19 oktober 2015

Restaurant - 11 maanden geleden

Dank voor je aardige revue, Fred. We passen de muziek volgende keer graag aan!

Fijnproever - 11 maanden geleden

Wij komen binnenkort lunchen om jullie verder uit testen!

Mvg. Fred

andalucia1

Via online reservering

Ter gelegenheid van het 35 jarig bestaan weer eens hier gegeten, het was te lang geleden. Een top-avond gehad: Heerlijke gerechten, bediening was heel servicegericht en prettig.

Gegeten op 19 oktober 2015

Restaurant - 11 maanden geleden

Wat fijn dat we jullie een leuke avond hebben bezorgd! Veel dank voor je mooie cijfers en graag tot een volgende gelegenheid!

Mth

Gegeten op 16 oktober 2015

Geachte Mth.
We hebben Iens verzocht om uw recensie te laten verwijderen vanwege de onwaarheden welke u ongefundeerd op het internet zet. Ook de gasten die bij u in de buurt zaten (en allemaal een fantastische avond hebben beleefd) vonden het maar wat ongezellig bij u in de buurt.
Met nogmaals onze excuses voor de inderdaad te hartige bisque. We hebben de chef inmiddels ontslagen.

graaf158

Gegeten op 10 oktober 2015

12tamara123

Via online reservering

We zijn hier met 4 personen gaan eten voor het speciale 35-jarig jubileummenu. Het menu was zorgvuldig samengesteld en was niet alleen heerlijk maar zag er ook fantastisch uit. Het enige wat niet in de smaak viel was de kreeftensoep... erg bitter. Maar toen die retour ging naar de keuken kregen we een heerlijke steaktartaar aangeboden, heel netjes. Bediening was super met verstand van zaken. Sauzen werden aan tafel pas opgeschonken en drinken werd goed bijgevuld. Sfeervolle ambiance ook.

Gegeten op 10 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Het Bosch in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Het Bosch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.